Күні
|
|
Тақырыбы
|
Оқу
мен оқытуды бағалау
|
Мақсаты
|
Оқу
мен оқытуды бағалау туралы түсінік беру, мақсаты, ережелері,
критерийлерімен таныстыру, мұғалімдердің кәсіби дамуға дайын
болуына көмектесу
|
Күтілетін нәтижелер
|
-
Сыни тұрғыда ойлау жұмысы арқылы бірлесе отырып
пікір алмасуға дағдыланады;
-
Бағалау критерийлерін қолдануды жүзеге
асырады.
-
Өзара сыйластыққа, топтық қарым-қатынасқа
үйренеді.
-
Кездескен кедергілерді бірлесе отырып
шешеді.
-
Берілген уақытқа сәйкес әрекет
етеді.
-
Өзіндік ой-пікірін топқа талқылайды, ортаға
шығарады.
-
Өзгелердің пікірімен санасады, тыңдайды,
топта жұмыс істеу мәдениеті қалыптасады.
|
Ресурстар
|
Интерактивті тақта, компьютер,
мәтін
|
Қатысушылар
|
Педагогтар
|
Берілген уақыт
|
45
минут
|
|
Жүрісі
|
Әдіс-тәсілдері
|
Күтілетін нәтиже
|
Бағалау
|
Уақыт
|
Білім
|
-
Психология
лық
дайындық:
1. Сәлемдесу. 2.Бір-біріне сыйлық
жасату
|
1.Ойсергек 2.Қызығушылықты
ояту.
3.Туған күндері бойынша ыммен түсіндіру арқылы
сап түзу.
|
Қатысушыларда жақсы көңіл-күй қалыптасады, ынтасы
оянады, қызығушылығы артады.
|
Бір-бірінің көңіл күйін
бақылайды.
|
5
минут
|
-
Топқа бөлу
-
(3
топ)
|
Педагогтарға түрлі сөздер беріледі, мағынасына
қарай топқа бөлінеді.
|
Сыни тұрғысынан ойлауды жетістікке
жеткізу
|
Коуч топ мүшелері
нің
жұмысын бақылайды
|
3минут
|
-
Домбыраның суретін
салу
|
Жеке жұмыс
|
Мұғалімдердің ойлау қабілеті шыңдалады, шеберлігі
байқалады.
|
Өз-өзін бағалайды.
|
5
минут
|
Түсіну
|
4. Барлық жұмыс түрлерін
бағалау
|
Топта талқылау
|
Өз
жұмыстарының нәтижесін бақылайды.
|
Коуч тарапынан бағалау
|
2
минут
|
5.Оқу мен оқытуды бағалау, бағалау критерийлері
туралы түсінік.
|
Мәтінмен жұмыс
|
Негізгі тақырып туралы түсінігі
молаяды.
|
Коуч тарапынан бақылау
жасалады.
|
5
минут
|
-
Сергіту сәті. Бейне көріністегі биді бірге
қайталау.
|
Ойсергек
|
Қатысушыларда жақсы көңіл-күй қалыптасады, ынтасы
оянады, қызығушылығы артады.
|
Бір-бірінің көңіл күйін
бақылайды.
|
2
минут
|
Қолдану
|
-
Белгілі тақырыпқа критерий
жасайды.
|
Пікір алмасу
|
Топ
мүшелері ақылдаса отырып, ортақ түйін шығарады.
|
Бір-бірінің пікірмен санасады
|
8
минут
|
Талдау
|
-
Топта постерін қорғау
|
Баяндау
|
Әр
топтың сайланған спикері топ құрған постерді
қорғайды.
|
Басқа топ мүшелері қорғаған топтың пікірін
бағалайды. (тыңдау арқылы)
|
8
минут
|
жинақтау
|
-
Тірек сөздер арқылы білімдерін
жинақтау
|
|
Осы
коучингте не білгенін, не үйренгенін қорытып,
жазады.
|
Сабақта алған білімін саралайды
|
7
минут
|
Бағалау
|
-
«Бағдаршам»
|
Кері байланыс
|
Өз
білімдерін бағалайды.
|
Алдына жаңа мақсат қояды
|
3
минут
|
-
Рефлексия. Өз көңіл-күйін смайликте бейнелеп,
ілу
|
Рефлексия
|
Сабақта алған әсерін өз бейнесімен
көрсетеді
|
Смайлик арқылы тренер жұмысын
бағалайды.
|
2
минут
|