Маңғыстау облысының білім басқармасының Ақтау қаласы бойынша білім бөлімінің «Оқу – әдістемелік орталығы» КММ әдіскері Утепбергенова Жанбота Кайрбаевна
Шебер сынып
|
Күні |
|
|
Тақырыбы |
Оқу мен оқытуды бағалау |
|
Мақсаты |
Оқу мен оқытуды бағалау туралы түсінік беру, мақсаты, ережелері, критерийлерімен таныстыру, мұғалімдердің кәсіби дамуға дайын болуына көмектесу |
|
Күтілетін нәтижелер |
|
|
Ресурстар |
Интерактивті тақта, компьютер, мәтін |
|
Қатысушылар |
Педагогтар |
|
Берілген уақыт |
45 минут |
|
|
Жүрісі |
Әдіс-тәсілдері |
Күтілетін нәтиже |
Бағалау |
Уақыт |
|
Білім |
лық дайындық: 1. Сәлемдесу. 2.Бір-біріне сыйлық жасату |
1.Ойсергек 2.Қызығушылықты ояту. 3.Туған күндері бойынша ыммен түсіндіру арқылы сап түзу. |
Қатысушыларда жақсы көңіл-күй қалыптасады, ынтасы оянады, қызығушылығы артады. |
Бір-бірінің көңіл күйін бақылайды. |
5 минут |
|
Педагогтарға түрлі сөздер беріледі, мағынасына қарай топқа бөлінеді. |
Сыни тұрғысынан ойлауды жетістікке жеткізу |
Коуч топ мүшелері нің жұмысын бақылайды |
3минут |
|
|
Жеке жұмыс |
Мұғалімдердің ойлау қабілеті шыңдалады, шеберлігі байқалады. |
Өз-өзін бағалайды. |
5 минут |
|
|
Түсіну |
4. Барлық жұмыс түрлерін бағалау |
Топта талқылау |
Өз жұмыстарының нәтижесін бақылайды. |
Коуч тарапынан бағалау |
2 минут |
|
5.Оқу мен оқытуды бағалау, бағалау критерийлері туралы түсінік. |
Мәтінмен жұмыс |
Негізгі тақырып туралы түсінігі молаяды. |
Коуч тарапынан бақылау жасалады. |
5 минут |
|
|
Ойсергек |
Қатысушыларда жақсы көңіл-күй қалыптасады, ынтасы оянады, қызығушылығы артады. |
Бір-бірінің көңіл күйін бақылайды. |
2 минут |
|
|
Қолдану |
|
Пікір алмасу |
Топ мүшелері ақылдаса отырып, ортақ түйін шығарады. |
Бір-бірінің пікірмен санасады |
8 минут |
|
Талдау |
|
Баяндау |
Әр топтың сайланған спикері топ құрған постерді қорғайды. |
Басқа топ мүшелері қорғаған топтың пікірін бағалайды. (тыңдау арқылы) |
8 минут |
|
жинақтау |
|
|
Осы коучингте не білгенін, не үйренгенін қорытып, жазады. |
Сабақта алған білімін саралайды |
7 минут |
|
Бағалау |
|
Кері байланыс |
Өз білімдерін бағалайды. |
Алдына жаңа мақсат қояды |
3 минут |
|
Рефлексия |
Сабақта алған әсерін өз бейнесімен көрсетеді |
Смайлик арқылы тренер жұмысын бағалайды. |
2 минут |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шебер сынып
Шебер сынып
Маңғыстау облысының білім басқармасының Ақтау қаласы бойынша білім бөлімінің «Оқу – әдістемелік орталығы» КММ әдіскері Утепбергенова Жанбота Кайрбаевна
Шебер сынып
|
Күні |
|
|
Тақырыбы |
Оқу мен оқытуды бағалау |
|
Мақсаты |
Оқу мен оқытуды бағалау туралы түсінік беру, мақсаты, ережелері, критерийлерімен таныстыру, мұғалімдердің кәсіби дамуға дайын болуына көмектесу |
|
Күтілетін нәтижелер |
|
|
Ресурстар |
Интерактивті тақта, компьютер, мәтін |
|
Қатысушылар |
Педагогтар |
|
Берілген уақыт |
45 минут |
|
|
Жүрісі |
Әдіс-тәсілдері |
Күтілетін нәтиже |
Бағалау |
Уақыт |
|
Білім |
лық дайындық: 1. Сәлемдесу. 2.Бір-біріне сыйлық жасату |
1.Ойсергек 2.Қызығушылықты ояту. 3.Туған күндері бойынша ыммен түсіндіру арқылы сап түзу. |
Қатысушыларда жақсы көңіл-күй қалыптасады, ынтасы оянады, қызығушылығы артады. |
Бір-бірінің көңіл күйін бақылайды. |
5 минут |
|
Педагогтарға түрлі сөздер беріледі, мағынасына қарай топқа бөлінеді. |
Сыни тұрғысынан ойлауды жетістікке жеткізу |
Коуч топ мүшелері нің жұмысын бақылайды |
3минут |
|
|
Жеке жұмыс |
Мұғалімдердің ойлау қабілеті шыңдалады, шеберлігі байқалады. |
Өз-өзін бағалайды. |
5 минут |
|
|
Түсіну |
4. Барлық жұмыс түрлерін бағалау |
Топта талқылау |
Өз жұмыстарының нәтижесін бақылайды. |
Коуч тарапынан бағалау |
2 минут |
|
5.Оқу мен оқытуды бағалау, бағалау критерийлері туралы түсінік. |
Мәтінмен жұмыс |
Негізгі тақырып туралы түсінігі молаяды. |
Коуч тарапынан бақылау жасалады. |
5 минут |
|
|
Ойсергек |
Қатысушыларда жақсы көңіл-күй қалыптасады, ынтасы оянады, қызығушылығы артады. |
Бір-бірінің көңіл күйін бақылайды. |
2 минут |
|
|
Қолдану |
|
Пікір алмасу |
Топ мүшелері ақылдаса отырып, ортақ түйін шығарады. |
Бір-бірінің пікірмен санасады |
8 минут |
|
Талдау |
|
Баяндау |
Әр топтың сайланған спикері топ құрған постерді қорғайды. |
Басқа топ мүшелері қорғаған топтың пікірін бағалайды. (тыңдау арқылы) |
8 минут |
|
жинақтау |
|
|
Осы коучингте не білгенін, не үйренгенін қорытып, жазады. |
Сабақта алған білімін саралайды |
7 минут |
|
Бағалау |
|
Кері байланыс |
Өз білімдерін бағалайды. |
Алдына жаңа мақсат қояды |
3 минут |
|
Рефлексия |
Сабақта алған әсерін өз бейнесімен көрсетеді |
Смайлик арқылы тренер жұмысын бағалайды. |
2 минут |
шағым қалдыра аласыз













