Сынып
шебер
Жалпы
шебер сыныптың тақырыбы:
«Баланың шығармашылық
қабілетін және өз бетінше шығармашылық ізденісін
дамыту.»
Пәні: музыка
Сыныбы: 5
Сабақтың
тaқырыбы: Қазақ халқының тұрмыс
салт-әндері
Сабақтың
мaқсaты: 5.1.1.1-музыкалық жанр мен
көркемдеуіш құралдарыды анықтау, тыңдаған шығарманы
талдау;
5.1.3.1- әнді орындау барысында музыканың көңіл күйі мен
көркем бейнесін жеткізу;
5.3.1.1- өз жұмысын таныстыру, бағалау және
жетілдіру.
Сәлемдесу.
Жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Сәттілік тілеу
тренингі» Барлығымыз жұптасып тұрамыз, екі қолымызды бір -
бірімізге тілейміз. «Біз бүгін сіздерге сәттілік
тілейміз»
-Жарайсыңдар бәрі тамаша!!! Енді орнымызға жайғаспас бұрын
мазайкалар арқылы барлығымыз өз суреттерімізді тауып орнымызға
жайғасып алып орындарыңызға отыруларыңызды сұраймын. Осымен мінң
құрметті әріптестер үш топ құрылды
1топ- Бесік жыры
2
топ- Тұсаукесер жыры
3-топ- Беташар,
(
Жар-жар) жыры
Кәне
барлығымыз топ ережесін бір қайталап шығайық
Топ
ережесін еске түсіру:
- бір-бірімізді
тыңдаймыз;
- тәртіп бұзбаймыз;
- бірлесе отырып ақылдасамыз;
- топпен жұмыс жасаймыз;
- топ басшысын тыңдаймыз;
Тыңдалым және талдау
Әр топ өз
әндерін бейнеролик арқылы тыңдайды;
Постер
арқылы әр топ өз жұмыстарын қорғайды;
Содан кейін камментарийлер
арқылы микрофонды пайдаланып бірін бірі
бағалайды.
Саяхат
Сағаттың
тілімен әр топ өз орындарын ауыстырып келесі салт дәстүрге саяхат
жасайды
2-
тапсырма
Бесік
жыры- бесіктің макетін жасап көрсетеді;
Тұсаукесер жыры- ермексазды пайдаланып
көрсетеді;
Жар-жар
жыры - импровизациялау инсценировка көрсетеді;
2
минуттан кейін смайликтер арқылы бағалау;
Саяхат
Сағаттың
тілімен әр топ өз орындарын ауыстырып келесі салт дәстүрге саяхат
жасайды
3-
тапсырма
Әр топ
орналасқан топтарының тақырыптарына сай өз әндерін
орындайды:
Бесік жыры- «Әлди- әлди»
Тұсаукесер- «Тұсаукесер
жыры»
Беташар – «Жар-жар жыры»
Көңіл
күймен эмоциялық жағдайды кері байланыс тәсілдерінің бірі ауа райы
арқылы бағалау- тамаша, жақсы, нашар;
Орындалым: «Балама
тілек» Әні мен өлеңін жазған әнші,
композитор Медеу Арынбаев барлығы хормен әнді
орындайды;
Сабақтың қорытындысы:
Оқушы
бойында шығармашылықты дамытуда үздіксіз құлшыныс, оқуға, білім
алуға деген ұмтылыс ұдайы өшпей, күннен – күнге дами түсуі қажет.
Сонда ғана оқушы бойында білім нұры тасып, сыныптан-сыныпқа көшкен
сайын оқушының ішкі дүниесі, сыртқы ортамен байланысы дамып, оқушы
дүниетанымы арта түсері анық.
Рефлексия
Рефлексия-өткенге жүгіну, атап айтқанда оларды қайта ойлап
қорыту мақсатында өз белсенділігінің өніміне аударуы. Сондықтан
мен бумеранг әдісін
қолдандым бұл әдісте оқушыларға берілген уақыт ішінде (2-4 минут)
жұп құрамында мұғалімге жазбаша сұрақтар дайындап, қояды. Алайда
мұғалім оқушылардың өздеріне сол сұраққа жауап беруді
ұсынады.
оқушылар мұғалімге сұрақтар
қояды.
«Әулиекөл ауданы
әкімдігінің білім бөлімінің
№2 Аманқарағай орта мектебі
»
Сынып
шебер
Тақырыбы:
«Баланың шығармашылық
қабілетін және өз бетінше шығармашылық ізденісін
дамыту.»
Пәні:
музыка
Сыныбы:
5
Сабақтың
тaқырыбы:
«Қазақ халқының тұрмыс
салт-әндері»
Пән
мұғалімі:
Сарсенгалиева Жанар
Бақытқызы
2017-2018 оқу
жылы