«Меңдіқара ауданы әкімдігі білім бөлімінің
Ғаббас Жұмабаев атындағы
Боровской мектеп – гимназиясы»ММ-нің
бастауыш сынып мұғалімі
Махмутова С.М.
|
Шебер сыныптың тақырыбы: |
Бөлісе отыра дамимын |
||
|
Мақсаты |
Білім беру үдерісін ұйымдастырудың нақты тәжірибелерін пайдалану және әдістемелік тәсілдерді көрсету |
||
|
Күтілетін нәтижесі |
Тыңдаушылар өзара тәжірибе алмасады, Кәсіби құзіреттілігі шыңдалады |
||
|
Әдіс-тәсіл |
Түрткі сауалдар, миға шабуыл, ой тұжырымдау |
||
|
|
|
||
|
Кезең-дер |
Уақыт |
Коучтің іс-әрекеті |
Тыңдаушылардың іс - әрекеті |
|
Кіріспе кезең |
Психоло-гиялық ахуал туғызу 5 мин |
«Нұрлы сезім» тренингі Бүгінгі біздің шебер сыныбымыздың өтуіне көмекке атақты ғалым Ли Шульманның 3 көмекшісі келді.Олар топтарға жұмыс жасауға көмек береді.Кәне, достар айтыңыздаршы,баспен не істейміз?Қолмен ше?Жүрекпен ше? Сонымен қатар бұл затты Абай атамыз айтқандай адамның қасиетті 3 нәрсесімен атап кетуге болды? |
Ынтымақты орта, көңілді сезім орнату.
|
|
Миға шабуыл |
-Ендеше, баршамыздың бүгінгі іс-әрекетімізге сәттілік тілеймін! Жұмыс кезеңдерімен таныс болайық. Тыңдаушыларға тапсырма №1 Жеке жұмыс. (лупа) Жұптық жұмыс (ақ парақ) Топтық жұмыс (жұлдызшалар) Осы берілген заттар туралы өз ойларын айту |
Болжамдар:
Үлкейткіш көз әйнек, ақ парақ, жұлдыздар |
|
|
Негізгі кезең |
Ойлан, жұптас, талқыла 15 мин+4 мин |
Теориясына тоқталу. Егеменді еліміздің өскелең ұрпағын тәрбиелеуде ұстаздардың алатын орны ерекше. Бүгінде білім беру саласында оқытудың жаңа әдіс — тәсілдерін меңгермейінше, сауатты, жан — жақты болу мүмкін емес. Оқытудың жаңа әдіс — тәсілдерін меңгеру мұғалімнің интеллектуалды, кәсіптік, адамгершілік, рухани азаматтық және басқа да адами құндылықтарының қалыптасуына әсер етіп, өзін — өзі дамытып, оқу — тәрбие жұмысын тиімді ұйымдастыруына көмектеседі.Сонау ХХ ғасырдың басында Ж.Аймауытов: «Сабақ беру – жай үйреншікті нәрсе емес,ол жаңадан жаңаны табатын нәрсе» деген екен. Әр мұғалім өз сабағының көшбасшысы.Ал көшті дұрыс бағыттай білу , ол шеберлікке байланысты. |
|
|
Әр қатысушының жауабын тыңдау |
|||
|
Практика лық бөлім |
Жеке жұмыс Оқытудың жаңа әдіс — тәсілдерін меңгеру мұғалімнің интеллектуалды, кәсіптік, адамгершілік, рухани азаматтық және басқа да адами құндылықтарының қалыптасуына әсер етіп, өзін — өзі дамытып, оқу — тәрбие жұмысын тиімді ұйымдастыруына көмектеседі Топтық жұмыс Оқытудың жаңа әдіс — тәсілдерін меңгеру мұғалімнің интеллектуалды, кәсіптік, адамгершілік, рухани азаматтық және басқа да адами құндылықтарының қалыптасуына әсер етіп, өзін — өзі дамытып, оқу — тәрбие жұмысын тиімді ұйымдастыруына көмектеседі |
|
|
|
|
Ойды ой қозғайды «Карусель» әдісі «Төңкерілген сұрақ» әдісі Шығарма шылық тапсырма Онлайн тестпен бекіту Кері байланыс |
Мұғалім – оқушы Оқушы – оқушы Топтық жұмысқа тоқталу Мәтінмен жұмыс.
Ең соңғы айналымда әр қатысушының өз парағы өзіне келеді. 1. Табиғи аймақты Солтүстік Америкадағы Үлкен Каньюнның інісі деп атайды 2. 2007 жыл Алматы облысында орналасқан ұлттық саябақ. 3. Сирек кездесетін үш жүзге жуық құс түрлерінің 38 түрі халықаралық одақтың Қызыл кітабына енген. Көл маңынан Ұлы Жібек жолы керуені жүріп өткен. Туристік маңызы зор көлдің суы емдік қасиетке бай. 4. Еліміздегі ең биік көл. Көлдің аты аңыз бойынша қозының атымен байланыстырады. 5. Еліміздегі жалғыз ғана аспан астындағы мұражай «Ізден!» «Жоба» «Өнім» Әр қатысушы өз ойларын жинақтап, берілген суреттер ішінен тақырыптар мен нақыл сөздерді анықтайды Әр тапсырманы жүйелі орындаған оқушыда әрі қарай қызығушылық, талпыныс пайда болатынына көз жеткізу. Түйін Осы «карусель» әдісінің тиімділігіне тоқталу
«Кахот» ойыны -Бүгінгі шебер сыныптың тақырыбы қалай аталады? -Қандай ұранмен жұмыс жасадық? - Осы шебер сыныптың пайдасы болды ма? Лупа алған себебім: алдымдағы әр оқушының қабілетіне, дарындылығын үңіле білу және қызығушылығын арттыра білу. Парақ алаған себебім: алдымыздағы әр тұлға осы ақ парақтай болып келеді, сол тұлғаны білім нәрімен қуаттандырып, әр сабағымыздың нәтижесін көре алатындай өсіру. Жұлдыз алаған себебім: әр бала бір жұлдыз деп қарап, сол жұлдызды жарқырату Бұл менің өмірлік ұстаздық ұстанымым! |
Шеңберге бес тыңдаушы шығады. Мәтінмен танысады. Сағат тілі бойынша парақтар жіберіліп, сұраққа жауап белгіленеді,осылайша 5 сұрақ қойылады. Сұрақтар сурет бойынша тексеріледі Орындалған ШТ бойынша ескерткішке суретке түсу және сілтеме бойынша сайттарға орналастыру. Ғаламтор ойыны Интернет желісі арқылы қатысушылар түгел атысады, ұпай саны бойынша жеңімпаз анықталады Әр қатысушы алдындағы жұлдызшаларға ойларын жазып, тақтаға іледі Соңында үлкен жүрекше шығады Сөз соңында тәлімгер ұстаздарға «Шәкіртке ұстаз болу – ірілік, Ұстазға ұстаз болу – ұлылық!» деп қажымас қайрат, денсаулық тілесем, Талпынған бала , талпынған құстай, Құмары қанбас аспанға ұшпай! дей отыра барлық жас мамандарға сәттілік тілеймін! |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шебер сынып (жас мамандарға арналған коучинг)
Шебер сынып (жас мамандарға арналған коучинг)
«Меңдіқара ауданы әкімдігі білім бөлімінің
Ғаббас Жұмабаев атындағы
Боровской мектеп – гимназиясы»ММ-нің
бастауыш сынып мұғалімі
Махмутова С.М.
|
Шебер сыныптың тақырыбы: |
Бөлісе отыра дамимын |
||
|
Мақсаты |
Білім беру үдерісін ұйымдастырудың нақты тәжірибелерін пайдалану және әдістемелік тәсілдерді көрсету |
||
|
Күтілетін нәтижесі |
Тыңдаушылар өзара тәжірибе алмасады, Кәсіби құзіреттілігі шыңдалады |
||
|
Әдіс-тәсіл |
Түрткі сауалдар, миға шабуыл, ой тұжырымдау |
||
|
|
|
||
|
Кезең-дер |
Уақыт |
Коучтің іс-әрекеті |
Тыңдаушылардың іс - әрекеті |
|
Кіріспе кезең |
Психоло-гиялық ахуал туғызу 5 мин |
«Нұрлы сезім» тренингі Бүгінгі біздің шебер сыныбымыздың өтуіне көмекке атақты ғалым Ли Шульманның 3 көмекшісі келді.Олар топтарға жұмыс жасауға көмек береді.Кәне, достар айтыңыздаршы,баспен не істейміз?Қолмен ше?Жүрекпен ше? Сонымен қатар бұл затты Абай атамыз айтқандай адамның қасиетті 3 нәрсесімен атап кетуге болды? |
Ынтымақты орта, көңілді сезім орнату.
|
|
Миға шабуыл |
-Ендеше, баршамыздың бүгінгі іс-әрекетімізге сәттілік тілеймін! Жұмыс кезеңдерімен таныс болайық. Тыңдаушыларға тапсырма №1 Жеке жұмыс. (лупа) Жұптық жұмыс (ақ парақ) Топтық жұмыс (жұлдызшалар) Осы берілген заттар туралы өз ойларын айту |
Болжамдар:
Үлкейткіш көз әйнек, ақ парақ, жұлдыздар |
|
|
Негізгі кезең |
Ойлан, жұптас, талқыла 15 мин+4 мин |
Теориясына тоқталу. Егеменді еліміздің өскелең ұрпағын тәрбиелеуде ұстаздардың алатын орны ерекше. Бүгінде білім беру саласында оқытудың жаңа әдіс — тәсілдерін меңгермейінше, сауатты, жан — жақты болу мүмкін емес. Оқытудың жаңа әдіс — тәсілдерін меңгеру мұғалімнің интеллектуалды, кәсіптік, адамгершілік, рухани азаматтық және басқа да адами құндылықтарының қалыптасуына әсер етіп, өзін — өзі дамытып, оқу — тәрбие жұмысын тиімді ұйымдастыруына көмектеседі.Сонау ХХ ғасырдың басында Ж.Аймауытов: «Сабақ беру – жай үйреншікті нәрсе емес,ол жаңадан жаңаны табатын нәрсе» деген екен. Әр мұғалім өз сабағының көшбасшысы.Ал көшті дұрыс бағыттай білу , ол шеберлікке байланысты. |
|
|
Әр қатысушының жауабын тыңдау |
|||
|
Практика лық бөлім |
Жеке жұмыс Оқытудың жаңа әдіс — тәсілдерін меңгеру мұғалімнің интеллектуалды, кәсіптік, адамгершілік, рухани азаматтық және басқа да адами құндылықтарының қалыптасуына әсер етіп, өзін — өзі дамытып, оқу — тәрбие жұмысын тиімді ұйымдастыруына көмектеседі Топтық жұмыс Оқытудың жаңа әдіс — тәсілдерін меңгеру мұғалімнің интеллектуалды, кәсіптік, адамгершілік, рухани азаматтық және басқа да адами құндылықтарының қалыптасуына әсер етіп, өзін — өзі дамытып, оқу — тәрбие жұмысын тиімді ұйымдастыруына көмектеседі |
|
|
|
|
Ойды ой қозғайды «Карусель» әдісі «Төңкерілген сұрақ» әдісі Шығарма шылық тапсырма Онлайн тестпен бекіту Кері байланыс |
Мұғалім – оқушы Оқушы – оқушы Топтық жұмысқа тоқталу Мәтінмен жұмыс.
Ең соңғы айналымда әр қатысушының өз парағы өзіне келеді. 1. Табиғи аймақты Солтүстік Америкадағы Үлкен Каньюнның інісі деп атайды 2. 2007 жыл Алматы облысында орналасқан ұлттық саябақ. 3. Сирек кездесетін үш жүзге жуық құс түрлерінің 38 түрі халықаралық одақтың Қызыл кітабына енген. Көл маңынан Ұлы Жібек жолы керуені жүріп өткен. Туристік маңызы зор көлдің суы емдік қасиетке бай. 4. Еліміздегі ең биік көл. Көлдің аты аңыз бойынша қозының атымен байланыстырады. 5. Еліміздегі жалғыз ғана аспан астындағы мұражай «Ізден!» «Жоба» «Өнім» Әр қатысушы өз ойларын жинақтап, берілген суреттер ішінен тақырыптар мен нақыл сөздерді анықтайды Әр тапсырманы жүйелі орындаған оқушыда әрі қарай қызығушылық, талпыныс пайда болатынына көз жеткізу. Түйін Осы «карусель» әдісінің тиімділігіне тоқталу
«Кахот» ойыны -Бүгінгі шебер сыныптың тақырыбы қалай аталады? -Қандай ұранмен жұмыс жасадық? - Осы шебер сыныптың пайдасы болды ма? Лупа алған себебім: алдымдағы әр оқушының қабілетіне, дарындылығын үңіле білу және қызығушылығын арттыра білу. Парақ алаған себебім: алдымыздағы әр тұлға осы ақ парақтай болып келеді, сол тұлғаны білім нәрімен қуаттандырып, әр сабағымыздың нәтижесін көре алатындай өсіру. Жұлдыз алаған себебім: әр бала бір жұлдыз деп қарап, сол жұлдызды жарқырату Бұл менің өмірлік ұстаздық ұстанымым! |
Шеңберге бес тыңдаушы шығады. Мәтінмен танысады. Сағат тілі бойынша парақтар жіберіліп, сұраққа жауап белгіленеді,осылайша 5 сұрақ қойылады. Сұрақтар сурет бойынша тексеріледі Орындалған ШТ бойынша ескерткішке суретке түсу және сілтеме бойынша сайттарға орналастыру. Ғаламтор ойыны Интернет желісі арқылы қатысушылар түгел атысады, ұпай саны бойынша жеңімпаз анықталады Әр қатысушы алдындағы жұлдызшаларға ойларын жазып, тақтаға іледі Соңында үлкен жүрекше шығады Сөз соңында тәлімгер ұстаздарға «Шәкіртке ұстаз болу – ірілік, Ұстазға ұстаз болу – ұлылық!» деп қажымас қайрат, денсаулық тілесем, Талпынған бала , талпынған құстай, Құмары қанбас аспанға ұшпай! дей отыра барлық жас мамандарға сәттілік тілеймін! |
шағым қалдыра аласыз













