Шебердің қолы ортақ. «Зергер» Фариза Оңғарсынова «Тобылғы» Бауыржан Жақып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шебердің қолы ортақ. «Зергер» Фариза Оңғарсынова «Тобылғы» Бауыржан Жақып

Материал туралы қысқаша түсінік
№58 сабақ. Шебердің қолы ортақ. «Зергер» Фариза Оңғарсынова «Тобылғы» Бауыржан Жақып Әдебиеттік оқу
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы

Қ.Әбдіғұлов атындағы жалпы білім беретін №34 орта мектеп гимназиясы КММ

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Өнер

Педагогтің аты-жөні:

А.Г. Бергенова

Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

58 сабақ. Шебердің қолы ортақ.

«Зергер» Фариза Оңғарсынова

«Тобылғы» Бауыржан Жақып

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.5.1 өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу

Сабақтың мақсаты

Қосымша мәліметтер алады және әңгімелейді

Құндылықтар:

Қаңтар айы: Заң және тәртіп

Сабақ құндылығы: ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

Апта дәйексөзі: Тәртіпсіз ел болмайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут









Өткенді пысықтау

5 минут






Жаңа білім


















Сабақ

тың ортасы











































Сергіту сәті

2 мину






















Сабақты қорыту








Кері байланыс

5 минут




Психологиялық ахуал қалыптастыру

Психологиялық ахуалды жақсарту

«Жылы сөз себеті»

Өткенді сабақты пысықтау

«WORDWALL » әдісі. «Қателікті тап»

Өткен сабақтағы мәтін мазмұны өзгертіліп беріледі. Оқушылар қатесін түзеп, жалғастырады.

Жаңа тақырып

«Суретке қарап болжа» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу

Шебердің жұмысын көрсететін суреттер (құрақ құрау, ою-өрнек, ағаш ұстасы, зергерлік т.б) көрсетіледі.

1.Бұл суретте не бейнеленген?

2. Қандай мамандықтар бейнеленген?

1-тапсырма.

Суреттерге зер сал. Ортақ тақырып тап.

Видео «Сәндік қолданбалы өнер»


2-тапсырма

Жасанды интеллект. Фариза Оңғарсынова Түсініп оқы.

«Зергер»

«Anagram» әдісімен сөздікті жазу.

БЕРШЕ-ШЕБЕР

МЫҚАНЫТ-ЫНТЫМАҚ

ПАҚЫТҰЛЫ-ҰҚЫПТЫЛЫҚ

Жеке жұмыс

3-тапсырма.

RANDOM» әдісі

«Айналмалы доңғалақ» (рулетка)

  1. .Зергерлік өнер жайлы қосымша мәліметтер айт.

  1. .Қандай зергерлік

бұйымдар бар?

  1. Шебер дегеніміз кім?

  2. Зергер дегеніміз кім?

  3. «Зергер» өлеңінің авторы кім?

  4. Ақынның сұрағына жауап бер.

«Білесің бе бұл істі?

Зергерлікке кім дайын?»


Үнтаспадан Бауыржан Жақыптың «Тобылғы» өлеңін тыңдау Жасанды Интеллект

3-тапсырма

Оқулықпен жұмыс.

1. Пікір. Тыңдаған материал бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен жазады.

2. Дәлел. Өлеңдегі көркем сөздерді табады,түсінік береді

3. Сұрақ. Өлеңге сүйеніп, тобылғы туралы сұрақ ойластырады.

4. Қорытынды. Өлеңнен нақты ақпаратты тауып, сызба түрінде көрсетеді


Жұптық жұмыс

4-тапсырма «Сиқырлы сурет» әдісі

Өлеңдер бөліктерге бөлініп беріледі. Оқушылар өлеңнің бөліктерін оқиды. Оқыған бөліктері бойынша сурет салады. Жұмысты жұппен орындайды



5-тапсырма

Зергерлік өнерге қатысты кесте бойынша сөйле.

Білемін

Білдім

Білгім келеді

Зергерлер әшекей жасайды




Тобыл ғы

дан қамшы жасайды

Зергер лер тағы не жасайды?


Сабақты бекіту

6-тапсырма

«Төрт сөйлем» әдісі


  1. Не туралы?

«Шебердің қолы ортақ» тақырыбы еңбекқор, іскер адамның қолынан бәрі келетін және ондай адамға көпшілік сүйенетінін баяндайды.


2. Не білдім?

Мен бұл мақалдың мағынасы-шебер адамның қолынан көптеген іс келіп, ол өз білімімен басқаларға көмектесе алатынын білдім.

3. Қандай әсер алдым?

Бұл тақырып мені еңбекқор, шебер адамдарға құрметпен қарауға және өзім де пайдалы іспен айналысуға ынталандырады.

4. Сұрағым бар...

Адам шебер болу үшін қандай қасиеттерді дамыту керек?

Кері байланыс

«СМС»әдісі



Үй тапсырмасы

8-тапсырма



Өлең жолдарын хормен оқиды









Өткенді пысықтайды




















Оқушылар болжам жасайды, тақырыпты ашады.







Өлеңді тыңдайды






Жеке жұмыс жасайды






Тапсырманы орындайды

















Өлең мазмұнымен жұмыс жасайды









Тапсырманы орындайды














Кестені толтырады






Үй тапсырмасын алады


Кері байланыс жасайды












Мадақтау

Бағалау парағы

«Білім тұлпарың сүрінбесін»





Дескриптор:

Оқушылар қатесін түзеп, жалғастырады -1б






Дескриптор:

Суреттерге ортақ тақырып табады-1б






Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап береді-1 б





Дескриптор:

Қатар бойынша тапсырманы оқиды-1б

Өлең мазмұнын түсінеді-1б





Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді.

Тамаша жұмыс!









Дескриптор:

Тыңдаған материал бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен жазады-1б

Өлеңдегі көркем сөздерді табады,түсінік береді-1б

Өлеңге сүйеніп, тобылғы туралы сұрақ ойластырады

Өлеңнен нақты ақпаратты тауып, сызба түрінде көрсетеді-1б



Дескриптор:

Өлеңнің бөліктерін оқып,оқыған бөліктері бойынша сурет салады-1б




Дескриптор:

Зергерлік өнерге қатысты кесте бойынша сөйлейді-1б










Жарайсыңдар!









«Асық жинау» әдісі










Суреттер











Кеспе қағаздар












Оқулық


















Суреттер

















Оқулық


Кесте





Оқулық



















https://wordwall.net/ru/resource/85208723






Кері байланыс тақтасы









































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.12.2025
12
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі