Шеберлер еліне саяхат

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шеберлер еліне саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
-сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану - шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қмж

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

1-бөлім

Педагогтің аты-жөні:

Жұмағұл Оразгүл Нурланқызы

Күні:13.11.2024


Сынып: 4 «Б»



Тақырыбы

29-сабақ. Шеберлер еліне саяхат.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

. 4.​1.​4.​1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану

4.​2.​1.​2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу

Сабақтың мақсаты




Ұлттық құндылықтарды және оның мақсаты.

-.Қолданбалы өнер туралы түсінік қалыптастыру.Ұлттық өнерді үйренуге тәрбиелеу, таныстырылым жауауды үйрету


Қазақтың салт-дәстүр есіне алады. Ұлттық ою-өрнектерді біледі.

1

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы 5 минут

Сәлемдесу



Оқушыларды топқа бөлу











Сабаққа дайындық жасау.

Үй тапсырмасын сұрау

Бесік жыры

Үлкендерден бесік жырының әртүрлі нұсқасын тауып, жаттап келіңдер

Бесік жырын айтқызу.Музыка әуеніне қосылып бесік жырын айтады


Сұрақтарға жауап беру.

Мұғалім мен сәлемдеседі.


Мұғалім берген қағазды таңдайды.


Мен дайынмын карточкасы арқылы жауап береді.


Хормен,жеке

Лей бесік жырын айтады.

Сұрақтарға жауап береді




Жарайсыңдар!











Дескриптор:

Бесік жырын айта алады-1б












Бесік жыры. Музыка










Сабақтың ортасы 25-30минут



































Жаңа сабақ.

Шеберлер еліне саяхат

1-тапсырма

Әрекет түрлерін қимылмен көрсетіндер.

Шалғымен шөп шабу

Ұршықпен жіп иіру

Жүн сабау,жүн түту

Шәлі тоқу,бидай түю

Қымыз пісу,шалма тастау

Қазіргі кезде шөп шабу, шәлі тоқу,қымыз пісу, шалма тастау сияқты кәсіп түрлері сақталған.


2-тапсырма



Ф.Оңғарсынованың «Оюлар» өлеңін мәнерлеп, түсініп оқыту.


Шығармашылық тапсырмалар

А4 парағын береді

Ақын туралы қысқаша постер қорғау.



3-тапсырма.

А. Ақынның қандай сезімде болғанын байқадың?

Ж: -аңсап,сағыну сезімі бар

Ә.Ақынның көңіл –күйіне ұқсатып өлеңді оқып беру.





4-тапсырма. Айтылым

А.Сәндік қолданбалы өнер туралы не білдің?

Ж: Тұрмысқа қажетті заттарды қолдан жасауды сәндік қолданбалы өнерге жатқызады.



5-тапсырма.

Шығармашылық жұмыс.

Ою-өрнектің суреттерін салып, олардың аты мен қолданатын орны туралы айту




Әрекет түрін қимылмен көрсетеді .









Берілген тапсырманы дұрыс орындайды.






Өлеңді мәнерлеп оқиды.













Қысқаша постер қорғайды.



Тапсырманы дұрыс орындайды.







Өз ойларын айтады.







Сурет салады.




Жарайсың! Өте жақсы! Дұрыс!


















Дескриптор : Өлеңді мәнерлеп оқи алады-1б

Өлеңнің мағынасын түсінеді, айта алады-1б








Дескриптор

Постер қорғайды - 1б




Дескриптор:

Сұраққа жауап берді-1б

Көңіл-күйді ажырата алды-1б



Дескриптор:

Сәндік қолданбалы өнер туралы біледі-1б

Өздерінің білімін ортаға салып, айта алды-1б

Дескриптор:

Оюлардың суретін сала алды-1б











Оқулық.






Оқулық















Қазақ халқының оюлары туралы бейнебаян

https://youtu.be/gVe_0pHi9uI?si=anJnd8RMitJsO3R8











А4 парағы




Оқулық







Ою-өрнектер үлгісі



























Сабақтың соңы-5минут



3минут


Сәндік қалданбалы өнер

Ұлттық бұйымдар






Сергіту сәті




Сөз құрастыру тапсырмасы.







Пазыл әдісі

Суреттер біріледі





Үй тапсырмасы

Өлеңнің ұнаған шумағын жаттап ал. Ою-өрнекті бұйымның суретін салып кел.


Кері байланыс

Ұлттық бұйымдарды табады.





Сергіту сәтін жасайды



Берілген әріптерден сөз құрау





Суретті дұрыс құрастырады





Үй тапсырмасын белгілейді

Кері байланыс жасайды .

Дескриптор

Ұлттық бұйымдарды дұрыс табады - 1б


Жарайсындар





Дескриптор

Ою – өрнек атауының табады.



Дескриптор

Пазылды дұрыс құрастырып шығады.


Бейнебаян











Кері байланыс парағы
















































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.11.2024
190
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі