|
Жоспарланған кезеңдер: |
Жоспарланған жаттығу түрлері: |
Ресурстар: |
|
Тақырыбы: |
«Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз үйренеміз!» Шеберлік сабағы |
Музыка АКТ |
|
Мақсаты: |
Әріптестер арасындағы жағымды атмосфераны қалыптастыру, бірлескен жұмыстарды ұйымдастыру, тәжірибемізді жақсарта түсу, жұмысқа деген қызығушылықты арттыру. |
Музыка АКТ |
|
Оқу нәтижелері: |
-Әріптестеріміздің шығармашылық жұмысқа деген құштарлықтары артады. Өмірге деген оң көзқарастары қалыптасады; Сенімді қарым-қатынас орнайды; |
Музыка АКТ |
|
Негізгі идеялар: |
Шығармашылық жұмыс, күрделілігіне қарамастан, керемет әрі асқақ туынды. |
|
|
Кіріспе сөз |
-Сәлеметсіздер ме құрметті әріптестер! Біздің бүгінгі басқосуымыз бұрынғыдан ерекше болмақ. Ұлы жаратушы адам баласын барша жаратылыстардың ішіндегі ең ардақтысы етіп, ерекше махаббатпен жаратты. Ешкім ешкімнен кем емес бәрін бірдей теңдей көрді. Алайда хакім Абай атамыз: « Адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озбақ.»- деген еді. |
Музыка АКТ |
|
Қызығушылықты ояту |
-Адам өмірде жайдан-жай ештеңе істемейді. Әр әрекеттің себебі мен салдары болады. Әр күні шығарған шешіміміз, таңдаған нәрсеміз әлемді қабылдауымызға тікелей байланысты. -Мына суретте берілген төрт әрекеттің қайсысын бірінші жасайтыныңызды ойланып көріңіз. Сіз үшін ең маңыздысы не? (Психологиялық тест жауаптарын оқу) |
Музыка АКТ |
|
Мағынаны тану |
Ең кішкентай тәжірибенің өзі үлкен теориядан жақсы. Ерекше тәжірибе жоғары туындыларды тудырады. Ал, құрметті әріптестер ендеше біз сіздермен қолда бар табиғи материалдармен жұмыстар және компазицияларды бірігіп жасайтын боламыз. Олай болса топқа бөлініп алайық. Әр топқа материалдар үлестіріледі. 1-топ: «Көбелектер» 2-топ: «Гүл әлемі» 3-топ: «Табиғат тамшылары» 4-топ: « Ғажайып бақ» Ұстаздар жұмыс үстінде отырғанда караокемен ән айтылады. Ән : «Армансыз күнім болмайды» |
Музыка АКТ Тапсырмасы бар парақшалар |
|
Ой толғаныс |
Табиғат көрінісін суреттейтін өлеңді аяқтау. .................................................. көңілді, .................................................. төгілді. ................................................. ашылып, ................................................. көрінді. |
Музыка АКТ |
|
Кері байланыс |
Жасаған жұмыстарды қорғау. Қорытынды ой: «Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз үйренеміз» талдау жасау, пікір алмасу. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шеберлік сабағы: Үйрете жүріп біз өзіміз үйренеміз.
Шеберлік сабағы: Үйрете жүріп біз өзіміз үйренеміз.
|
Жоспарланған кезеңдер: |
Жоспарланған жаттығу түрлері: |
Ресурстар: |
|
Тақырыбы: |
«Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз үйренеміз!» Шеберлік сабағы |
Музыка АКТ |
|
Мақсаты: |
Әріптестер арасындағы жағымды атмосфераны қалыптастыру, бірлескен жұмыстарды ұйымдастыру, тәжірибемізді жақсарта түсу, жұмысқа деген қызығушылықты арттыру. |
Музыка АКТ |
|
Оқу нәтижелері: |
-Әріптестеріміздің шығармашылық жұмысқа деген құштарлықтары артады. Өмірге деген оң көзқарастары қалыптасады; Сенімді қарым-қатынас орнайды; |
Музыка АКТ |
|
Негізгі идеялар: |
Шығармашылық жұмыс, күрделілігіне қарамастан, керемет әрі асқақ туынды. |
|
|
Кіріспе сөз |
-Сәлеметсіздер ме құрметті әріптестер! Біздің бүгінгі басқосуымыз бұрынғыдан ерекше болмақ. Ұлы жаратушы адам баласын барша жаратылыстардың ішіндегі ең ардақтысы етіп, ерекше махаббатпен жаратты. Ешкім ешкімнен кем емес бәрін бірдей теңдей көрді. Алайда хакім Абай атамыз: « Адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озбақ.»- деген еді. |
Музыка АКТ |
|
Қызығушылықты ояту |
-Адам өмірде жайдан-жай ештеңе істемейді. Әр әрекеттің себебі мен салдары болады. Әр күні шығарған шешіміміз, таңдаған нәрсеміз әлемді қабылдауымызға тікелей байланысты. -Мына суретте берілген төрт әрекеттің қайсысын бірінші жасайтыныңызды ойланып көріңіз. Сіз үшін ең маңыздысы не? (Психологиялық тест жауаптарын оқу) |
Музыка АКТ |
|
Мағынаны тану |
Ең кішкентай тәжірибенің өзі үлкен теориядан жақсы. Ерекше тәжірибе жоғары туындыларды тудырады. Ал, құрметті әріптестер ендеше біз сіздермен қолда бар табиғи материалдармен жұмыстар және компазицияларды бірігіп жасайтын боламыз. Олай болса топқа бөлініп алайық. Әр топқа материалдар үлестіріледі. 1-топ: «Көбелектер» 2-топ: «Гүл әлемі» 3-топ: «Табиғат тамшылары» 4-топ: « Ғажайып бақ» Ұстаздар жұмыс үстінде отырғанда караокемен ән айтылады. Ән : «Армансыз күнім болмайды» |
Музыка АКТ Тапсырмасы бар парақшалар |
|
Ой толғаныс |
Табиғат көрінісін суреттейтін өлеңді аяқтау. .................................................. көңілді, .................................................. төгілді. ................................................. ашылып, ................................................. көрінді. |
Музыка АКТ |
|
Кері байланыс |
Жасаған жұмыстарды қорғау. Қорытынды ой: «Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз үйренеміз» талдау жасау, пікір алмасу. |
|
шағым қалдыра аласыз













