Материалдар / Шеберлік сыныбы: "Математика сабағында қолданылатын тиімді тәсілдер"

Шеберлік сыныбы: "Математика сабағында қолданылатын тиімді тәсілдер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне, жаңартылған білім беру бағдпрламасы бойынша жұмысытанып жүрген ұстаздар қауымына көмегі тиеді деген ойдамын, сол себепті бұл материалды жариялағалы отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
2818
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шеберлік сыныбыТақырыбы: «Математика сабағында қолданылатын тиімді тәсілдер» Мақсаты: Іс тәжірибемен бөлісу. Барысы: І Психологиялық дайындық«Сағат тіліндегі достар»Мақсаты: танысу, жағымды қарым - қатынас орнату.Математика сабағында жаңа бағдарлама бойынша топтық, жұптық, үштік, жаппай және жеке жұмыс түрлері ұйымдастарылады. Жаңа бағдарлама бойынша сіздердің қолдарыңызда оқулықтарыңыз бар. Сол оқулықта да осы жұмыс түрлері көрсетілген.Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау өн бойына жүріп тұруы тиіс. Ол дегеніміз жекеленген осы әрбір тапсырма формативті түрде бағалануы керек. Оны шеберлік сыныбы барысында көретін боламыз.Математика сабағында қолдануға болатын бірқатар әдістер.Слайдпен жұмысЖақсы, ендеше, сабағымызды бастайық.І Психологиялық дайындықҚазір кімнің көңіл-күйі өте тамаша, қол көтерсін!Кімнің досы осы сыныпта отыр, қолын шапалақтасын!-Кім өз-өзіне сенімді, қол көтерсін!-Бүгін біздер сабақта не істейтінімізді білетін бала қолын шапалақтасын!-Қазір не істейтінімізді білмейтін бала қол көтерсін!Математикалық диктант /жеке жұмыс/Ламинатталған парақшаларға математикалық диктант орындау.а) 500-ді 300-ге арттыр ә) 100- бен 7 сандарының айырмасын тапб) Азайғыш-800, азайтқыш – 200 айырманың мәнін тап.в) Үш бірдей қосылғыштардың қосындысы 9-ға тең. Әрбір қосылғыш нешеге тең екенін жаз.Өзіңді тексер!Қалыптастырушы бағалау «Түрлі түсті білезіктер»

Жұптық тапсырма /Оқулық 1 – мысал, 22 - бет/Түсіндіре отырып, баған түрінде жазып есепте. Дұрыстығын тексер.35 см + 55 см = 24 см + 36 см = 90 см – 48 см = 90см +36 см = 36 см + 44 см = 80 см -45 см=13 см +77 см = 50 см – 23 см = 80 см – 36 см= «Көршіңді тексер!» әдістемесі

Қалыптастырушы бағалау «Ақ қасықтар»Топтық тапсырма
  • Топ
Қоянға берілген сандарды рим цифрларымен жазуға көмектес.
  • Топ
Бірдей уақытты көрсетіп тұрған сағаттарды біріктір
  • Топ
Жазық фигураларды - қызыл, ал кеңістік денелерін көк түспен қорша. Фигураларды ата.Қалыптастырушы бағалау «Басбармақ»Рефлексия3:2:1Еркін микрафонҮш ұнаған факторды атаңыз...Екі қиындық тудырған факторды көрсетіңіз...Бір ұсыныс немесе тілегіңіз...

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ