Шығыс Қазақстан облысы
Өскемен қаласы әкімдігінің
«№6 орта мектебі» КММ
Шеберлік сыныптың жоспары
Тақырыбы: «Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі»
Дайындаған:
директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары –
Оразбаева Арайлым Мауткалиевна
|
Мерзімі: |
Мұғалімдер (әр түрлі жаста) |
Мұғалімдер саны: Қатысқаны: |
||||||||
|
Тақырыбы |
Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі |
|||||||||
|
Сілтеме |
Интербелсенді әдістер |
|||||||||
|
Мақсаты |
Білім алушылардың қажеттілігіне қарай оқу мақсатын әр түрлі жолдармен меңгерту, және саралаудың тиімділігін ашу |
|||||||||
|
Негізі идеясы |
Мұғалімдер жоғары сапалы педагогикалық тәжірибенің көмегімен осы салаға барынша мол үлес қоса алады. |
|||||||||
|
Оқыту нәтижелері |
● Қолданылған интербелсенді әдістерді пайдалану керектігін түсінеді; ● Әр тапсырманың соңынан жүргізілетін бағалау тәсілдерін біледі; ● Білім алушылардың қажеттілігіне қарай оқу мақсатын әр түрлі жолдармен меңгертуді үйренеді, саралаудың тиімділігін ашады. |
|||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Тәсілдер: жекелей, жұптық, топтық. Әдістер: «Сәлемдеме жіберіңіз», «Дейін-кейін», «Ойлан, жұптас, пікірлес», «Аялдама», практикалық жұмыс, топтық бағалау, «Бутерброд» әдісі, рефлексия «Тәтті-қатты-қаттының іші тәтті»Начало формы |
|||||||||
|
Сабақтың көрнекілігі |
интерактивті тақта, слайдтар, а3 қағазы, қылқаламдар, ресурстар |
|||||||||
|
Дереккөздері |
Ақпарат көздері. |
|||||||||
|
Барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Тыңдаушылардың іс-әрекеті |
Бағалау |
|
||||||
|
I. Қызығушылық ояту |
Амандасу «Сәлемдеме жіберіңіз» әдісі Топқа бөлу. |
Жылулық шеңберіне қатысады. Әкелген сәлемдемені музыка өшкен кезде кімнің қолында қалады, сол сұраққа жауап береді: 1. Жаңартылған білім беру мазмұнының ерекшеліктері 2. «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының басты құндылықтары 3. 21 ғасырда адамға қажетті қабілеттер мен дағдылар 4. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша мұғалімге қажетті құжаттар 5. Критериалды бағалау дегеніміз не? Топқа бөлінеді. Сәлемдемеден шыққан конфеттердің түсіне қарай топқа бөлінеді. |
Конфеттер арқылы топқа бөлінеді |
|
||||||
|
II Мағынаны тану |
«Дейін-Кейін» әдісі Оқытудағы саралау туралы не білеміз?
|
Тыңдаушылар кестенің дейін жағына өздерінің не білетіндері туралы жазып, оны айтады.
|
|
|||||||
|
|
«Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі
«Модельдеу» әдісі
|
Таратылған мәтінді жекелей оқып, жұппен талқылап, топқа берілген тапсырмаларды бірлесіп жасайды. 1-топ: «Саралау тәсілдері» 2-топ: «Саралау әрекеттері» 3-топ: «Сыртқы саралау»
Әр топ шығып, өз ойларымен бөліседі, «Аялдама» әдісі арқылы топтық бағалау жүргізеді. |
Топтық бағалау
|
|
||||||
|
Тәжірибелік жұмыс |
Мұғалімдер 1,2,3 саны бойынша топқа бөлініп, ҚМЖ үлгісіне өз пәндері бойынша оқу мақсатына сай саралау тапсырмаларын құрайды. 1-топ: математика пәні бойынша 2-топ: Қазақ тілі пәні бойынша 3-топ: Бастауыш сынып бойынша (дүниетану) |
«Бутерброд» әдісі 1. Мадақ 2. Сын 3. Ұсыныс |
|
|||||||
|
III.Ой толғаныс
|
«Дейін-Кейін» әдісі
Оқытудағы саралау туралы не білдіңіз? |
|
Бас бармақ |
|
||||||
“Тәтті-қатты-қаттының іші тәтті”
|
Берілген сары өріктің суреті бойынша мұғалімдер өздерінің алған ақпараттары арқылы кері байланыстарын жазады. |
|
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шеберлік сыныбы "Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі"
Шеберлік сыныбы "Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі"
Шығыс Қазақстан облысы
Өскемен қаласы әкімдігінің
«№6 орта мектебі» КММ
Шеберлік сыныптың жоспары
Тақырыбы: «Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі»
Дайындаған:
директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары –
Оразбаева Арайлым Мауткалиевна
|
Мерзімі: |
Мұғалімдер (әр түрлі жаста) |
Мұғалімдер саны: Қатысқаны: |
||||||||
|
Тақырыбы |
Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі |
|||||||||
|
Сілтеме |
Интербелсенді әдістер |
|||||||||
|
Мақсаты |
Білім алушылардың қажеттілігіне қарай оқу мақсатын әр түрлі жолдармен меңгерту, және саралаудың тиімділігін ашу |
|||||||||
|
Негізі идеясы |
Мұғалімдер жоғары сапалы педагогикалық тәжірибенің көмегімен осы салаға барынша мол үлес қоса алады. |
|||||||||
|
Оқыту нәтижелері |
● Қолданылған интербелсенді әдістерді пайдалану керектігін түсінеді; ● Әр тапсырманың соңынан жүргізілетін бағалау тәсілдерін біледі; ● Білім алушылардың қажеттілігіне қарай оқу мақсатын әр түрлі жолдармен меңгертуді үйренеді, саралаудың тиімділігін ашады. |
|||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Тәсілдер: жекелей, жұптық, топтық. Әдістер: «Сәлемдеме жіберіңіз», «Дейін-кейін», «Ойлан, жұптас, пікірлес», «Аялдама», практикалық жұмыс, топтық бағалау, «Бутерброд» әдісі, рефлексия «Тәтті-қатты-қаттының іші тәтті»Начало формы |
|||||||||
|
Сабақтың көрнекілігі |
интерактивті тақта, слайдтар, а3 қағазы, қылқаламдар, ресурстар |
|||||||||
|
Дереккөздері |
Ақпарат көздері. |
|||||||||
|
Барысы |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Тыңдаушылардың іс-әрекеті |
Бағалау |
|
||||||
|
I. Қызығушылық ояту |
Амандасу «Сәлемдеме жіберіңіз» әдісі Топқа бөлу. |
Жылулық шеңберіне қатысады. Әкелген сәлемдемені музыка өшкен кезде кімнің қолында қалады, сол сұраққа жауап береді: 1. Жаңартылған білім беру мазмұнының ерекшеліктері 2. «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының басты құндылықтары 3. 21 ғасырда адамға қажетті қабілеттер мен дағдылар 4. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша мұғалімге қажетті құжаттар 5. Критериалды бағалау дегеніміз не? Топқа бөлінеді. Сәлемдемеден шыққан конфеттердің түсіне қарай топқа бөлінеді. |
Конфеттер арқылы топқа бөлінеді |
|
||||||
|
II Мағынаны тану |
«Дейін-Кейін» әдісі Оқытудағы саралау туралы не білеміз?
|
Тыңдаушылар кестенің дейін жағына өздерінің не білетіндері туралы жазып, оны айтады.
|
|
|||||||
|
|
«Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі
«Модельдеу» әдісі
|
Таратылған мәтінді жекелей оқып, жұппен талқылап, топқа берілген тапсырмаларды бірлесіп жасайды. 1-топ: «Саралау тәсілдері» 2-топ: «Саралау әрекеттері» 3-топ: «Сыртқы саралау»
Әр топ шығып, өз ойларымен бөліседі, «Аялдама» әдісі арқылы топтық бағалау жүргізеді. |
Топтық бағалау
|
|
||||||
|
Тәжірибелік жұмыс |
Мұғалімдер 1,2,3 саны бойынша топқа бөлініп, ҚМЖ үлгісіне өз пәндері бойынша оқу мақсатына сай саралау тапсырмаларын құрайды. 1-топ: математика пәні бойынша 2-топ: Қазақ тілі пәні бойынша 3-топ: Бастауыш сынып бойынша (дүниетану) |
«Бутерброд» әдісі 1. Мадақ 2. Сын 3. Ұсыныс |
|
|||||||
|
III.Ой толғаныс
|
«Дейін-Кейін» әдісі
Оқытудағы саралау туралы не білдіңіз? |
|
Бас бармақ |
|
||||||
“Тәтті-қатты-қаттының іші тәтті”
|
Берілген сары өріктің суреті бойынша мұғалімдер өздерінің алған ақпараттары арқылы кері байланыстарын жазады. |
|
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз













