1.Ұйымдастыру
кезеңі
«Өзіңді тереңірек тани біл»
әдісі
Мақсаты:
Мұғалімдерге семинардың
мақсатымен таныстыру
және
ынтымақтастық атмосферасын
құру
Міндеттері
:
1. Әріптестерді бір-бірімен
таныстыру;
2.Топтарға
бөлу.
Күтілетін нәтиже:
қатысушылар арасында ынтымақтастық атмосферасы
орнайды.
Қорытынды:Қатысушылардың
рефлексиясы
Мақсаты: Шеберлік сабағын өткізу тиімділігі мен құндылығын білу,
алған білімдерін саралау.
Қалыптастырушы
бағалау:
«Екі жұлдыз, бір тілек» кері
байланыс парағы.
|
Амандасу ретінде. (танысу).
Жаттығу. “Бумба – Юмба
тайпасы.”
«Менің
көңіл-күйім» жаттығуы
Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге
және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге
тәрбиелеу
Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп
салыңдар .
Топқа
бөліну
үшін қатысушылар үстел
үстіндегі смайлик суреттерін таңдап алды. Олар үш топқа бөлінді.
Топқа бөліну себебі практикалық бөлімде
анықталады.
Топқа
бөлінді;
Ресурстар: смайликтер
Топтар өз таңдаған оқу
мақсатын негізге ала отырып берілген сабақ жоспары шаблоны
негізінде үш деңгейлі оқу мақсатын
әзірлейді
Сауалнама
алынады.
Сауалнама
сұрақтары: 1.Бүгінгі семинардың сіз үшін
тиімділігі?
2.Бүгінгі семинарда берілген
ақпараттардың сіз үшін
құндылығы?
3.Берілген әдістердің қайсысын
өз іс-тәжірибеңізге қолданған болар
едіңіз?
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
|
Смайлик суреттерін бөліп алу
арқылы мұғалімдер 3 топқа
бөлінді.
Берілген сабақ жоспары шаблоны
негізінде үш деңгейлі оқу мақсатын
әзірлейді
Шеберлік
сабағының
соңында қатысушы мұғалімдерден
сауалнама алынды.
Сонымен қатар семинар
құндылығы – практикалық жұмыстарды іс жүзінде көрсете отырып
объективті бағалаудың қыр-сырын түсіну екенін
білдірді.
Мұғалімдер сауалнама
толтырады.
|