Материалдар / Шеберлік-сынып: Оқу тапсырмаларын оқу мақсаттарына сәйкес әзірлеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Шеберлік-сынып: Оқу тапсырмаларын оқу мақсаттарына сәйкес әзірлеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Шеберлік- сынып жас мамандарға арналған.Оқу тапсырмаларын оқу мақсаттарына сәйкес әзірлеуге көмек көрсету мақсатында құрылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2021
314
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТАҚЫРЫБЫ: Оқыту тапсырмаларын оқу мақсаттарына сәйкес әзірлеу

МАҚСАТЫ:Мұғалімдерге оқу мақсаттарынан сабақ мақсаттарын айқындауға,оқу мақсаттарына сәйкес тапсырмалар әзірлеуіне көмек көрсету

Күтілетін нәтиже:

- Оқу мақсатынан сабақ мақсатын қоюға дағдыланады

-Оқу мақсатына сай тапсырмалар әзірлеудің маңызын түсінеді

Басы

5мин

Сәлемдесу.Жағымды ахуал туғызу.

Топқа бөлу.




Ортасы


25мин

1-қадам.

Оқу мақсаты-мұғалім оқушыларға үйреткісі келетін нәрселер (Мұғалім)

Оқытудың мақсаты-оқушылардың іс-әрекетінен көрінетін оқыту нәтижелері

  1. «Конверт» әдісі

Топтарға өз топтары түсіне сай конверттер таратылады.

Конверт ішіндегі сұрақтар:

  • Қызыл конверт:

Сабақ мақсатын қоюда қиналасыз ба? Неліктен?

  • Сары конверт:

Сабақ жоспарлауда мақсат қоюда қандай да бір қағидаттарға сүйенесіз бе? Неліктен?

  • Жасыл конверт

Сабақ мақсаттары мен сабақ барысында қолданылатын түрлі әдіс-тәсілдердің байланысы бар ма ? Неліктен ?


2.Оқу мақсатынан сабақ мақсатын қалай құрамыз?

Ол үшін:

  • Оқу мақсатының етістігіне қараймыз

  • Блум таксономиясының етістік деңгейін анықтаймыз

  • Оқу мақсатындағы ЗАТ ЕСІМ (ТОЛЫҚТАУЫШ) арқылы сабақ мақсатын анықтап аламыз

  • Сабақтың қандай деңгейде тұрғанын анықтаймыз (Блумның 6 деңгейінің қайсысында тұр соны қараймыз)

  • Мұғалім өзіне сқұрақ қою керек

1.Сабақты неден бастаймын?

2.Оқушы не істейді?

3.Қандай құралды пайдаланамыз?

4.Ресурстар


Shape1 Shape2 Shape3

2-Қадам.

Сабақ мақсатына сай оқу мақсатын құру.


3-Қадам.

Оқу мақсатына сай тапсырмалар құру.

Тапсырма-оқушының оқу мақсатына қол жеткізуге (жаңа білімге, нақты бір дағдыға ие болуға) мүмкіндік беретін жағдай.


Shape4

Бөлім тақырыбы: «Қазақстандағы өзен-көлдер»

Тақырып: Жетісудың жеті өзені

Оқу мақсаты: 6.3.3.1. Ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте,сызба) түрінде құрастыру.

-Нені үйрету керек? –қажетті деректерді жинауға

-Қандай дағдыны қалыптастыру қажет?- графиктік мәтін құрастыру

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушы:Тақырып бойынша деректерді жинақтайды

Көпшілігі:Өзіне қажетті деректерді жинайды,графиктік мәтін құрастырады.

Кейбір оқушы:Қосымша деректерді жинақтай отырып,графиктік мәтін құрастырады.


Блум таксономиясы бойынша оқу деңгейі:талдау, жинақтау (жоғары деңгей)

Жұмыс түрі: Топтық жұмыс

1-тапсырма.

Тақырыпқа қатысты өзіне қажетті деректер жинау.(атаулары, орналасқан жері, ұзындығы, су көлемі,суының тартылу пайызы және т.б)

Ресурстар:анықтамалар, энциклопедия,БАҚ,интернет ресурс.( Оқытуды саралап жүзеге асыру үшін А тобы-энциклопедия, Ә тобы- БАҚ , С тобы- интернет-ресурстар(ссылка беремін)

«Т- кестесі» арқылы деректерді жинақтайды.



ҚБ: Дескриптор:

  • Маңызды деректерді жинақтайды

  • Атауларды табады

  • Орналасқан жерін анықтайды

  • Су көлемін,тартылу пайызын табады



2- тапсырма. Осы жинаған ақпараттарын қолданып кесте жасау ұсынылады.

Мақсаты- оқушыларға кестенің түрлі формасын құруды,бағандарын мазмұнымен толтыруды үйрету.Сондықтан кестенің формасын өздері ойлап табады.






Конфертке салынған

сұрақтар












Слайд

5мин

Соңы





Рефлексия. «Нысана»





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!