Жұмыс кезеңдері | мазмұны,әдіс –тәсіл түрлері
|
Коуч іс-әрекеті |
Қатысушылардың іс-әрекеті | уақыты | Ресурстар |
Кіріспебөлім Топқабөлу | «Мозайка»әдісі .Қатысушыларды Мәңгілік ел,Рухани жаңғыру,100 нақты қадам логотиптерін құрастыру арқылы топқабөлу. | Орындықтың артына жасырылған қиындыларды алып,ортаға шығуын сұрану | Мұғалімдер түсті қағаз қиындыларын жинастыра отырып топтарға бөлінеді . | 1 мин | Мәңгілік ел,Рухани жаңғыру,100 нақты қадам логотиптерінің суреті бар түрлі –түсті қағаз қиындылары |
| «Миға шабуыл » әдісіҚұрастырылған мозайкалар тақырыбына байланысты ой қозғау | Мәңгілік ел,Рухани жаңғыру,100 нақты қадам атауларын бүгінгі шебер –сынып тақырыбымен қалай байланыстырар едіңіз? | Мұғалімдер өз ойларын ортаға салады. | 1мин | Мәңгілік ел,Рухани жаңғыру,100 нақты қадам логотиптерінің суреті |
Танысу | «Көңілді тізбек» тренингіарқылыәріптестерментанысу.
|
Шебер-сынып барысында бір-бірімізбен еркін жұмыс жасауға жағдай тудыру мақсатында танысып алуды жөн көрдік.
| Шебер-сыныпқа қатысушылардың біріншісі өз атын атап ,келесі қатысушыға кезегін береді,ол бірінші қатысушы атын атап, соңынан өз есімін қоса атайды.Тапсырма соңында соңғы қатысушы 15 адамның есімдерін тізбектеп атап береді.
| 2 мин | Топтар бойынша қатысушылар есімдерін интерактивті тақтада жазып көрсету(визуалдар үшін) |
Көңіл-күйлерін бағалау | Бастапқы көңіл-күйлерін смайлик арқылы белгілеулерін және берілген бағалау парағынажапсыруларын өтінуӘр тапсырма сайын өз бағалауын смаилик арқылы бағалап отыруының қажеттігін ескерту. | Бастапқыкөңіл-күйлерін смайлик арқылыбелгілеулерінжәне берілген бағалау парағынажапсыруларынызды өтінемін.
| Көңіл күйлерін берілген смайлик арқылы белгілеп, берілген бағалау парағына жапсырады.
| 1 мин | Смайликтер
|
Негізгі бөлім.Видеоролик көрсету | Білім жүйесіндегі өзгерістерге байланысты видеоролик | Білім жүйесіндегі өзгерістерге байланысты осы бейнебаяннан қандай ой түйдіңіз?Бүгін қандай тақырыпта ой қозғағалы отырғанымызды болжап көрейікші. | Мұғалімдер өз ойларын ортаға салады,тақырыпты болжайды. | 2минут | Интерактивті тақта,видеоролик
|
Таныстырылым | Оқушы құзіреттілігін арттырудағы бақылау жұмыстарын алу әдістемесі | Әдістемелік нұсқаулықпен жұмыс. | Тыңдалым сәті. | 6 минут | Интерактивті тақта
|
| INSERT әдісібойынша берілген мәліметтерді талдау,жинақтау | Тапсырма :1.Берілген мәліметтермен танысу .2.Жаңа мәліметтерді түртіп алу;3.Жинақтау,саралау,бағалау. | Мұғалімдер мәліметтермен танысады,өздері үшін маңызды ақпараттарды түртіп алады. | 2минут | Парақшадағы тапсырмалар |
| «Ойлан,жұптас,бөліс»әдісі бойынша жаңа мәліметтермен бөліседі, постер қорғайды. | Топта талдау,жинақтау. | Өз мәліметтерін постерге түсіріп,ойларымен бөліседі. | 8 минут | Постер,қарындаш,маркер,стикер. |
| «Галерея »әдісі бойынша әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды. | Тапсырма :1-топ. ТЖБ тест спецификасына сәйкес келе ме?Тексеріңіз,сараптаңыз,қорытынды шығарыңыз.2-топ.ТЖБ бойынша берілген балл қою кестесіне дұрыс жасалған ба?Қандай өзгеріс енгізер едіңіз?3-топ.Кодталған ТЖБ жұмысын модерациядан өткізіңіз.Әр топ өз пікірлеріңізді ортаға салу үшін дайындалуларыңыз қажет. |
Берілген тапсырманы орындау барысында өз ойларын ашық ортаға салады. | 8минут | қарындаш,маркер,стикер,парақша |
| «Дейін,кезінде,кейін»ойыны . | Бұл ойын модерация үдерісіне байланысты тақтаға ілінген қағаз қиындыларының ішінен өз жауаптарын тауып орналастыру. | Ойынға қатысушылар тез ,әрі дұрыс жауаптарды таңдап,өз парақшаларына жапсырып үлгеруге тырысулары керек. | 2минут | Магнит,қағаз,желім. |
Қорытындылау
| «Блиц-турнир» ойыны | Әр топқа өтілген материал бойынша сұрақтар қойылады.Қай топ көп,әрі нақты жауап беретіні анықталады. | Ойынға қатысушылар тез ,әрі дұрыс жауап беруге талпынады. | 4 минут | Интерактивті тақта |
| Бейнеролик көрсету | Мұғалімнің қорытындылауы. | Тыңдалым сәті. | 2минут | Интерактивті тақта |
Рефлексия
| БББ әдісі бойынша |
|
| 2минут | Интерактивті тақта,парақша. |