Материалдар / Шеберлік-сынып .«Оқушы құзіреттілігін арттырудағы бақылау жұмыстарын алу әдістемесі »
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Шеберлік-сынып .«Оқушы құзіреттілігін арттырудағы бақылау жұмыстарын алу әдістемесі »

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш 1,2 сынып ұстаздарына жаңартылған білім беру мазмұны бойынша бағалау ерекшеліктерін түсіндіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2018
505
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шеберлік-сынып Өтетін орны:Төлеби ауданы Ленгер қаласы №7 жалпы орта білім беретін мектебіЖауапты: №7жом ДОІЖО Г.АйдарбековаТақырып: «Оқушы құзіреттілігін арттырудағы бақылау жұмыстарын алу әдістемесі » Шеберлік-сыныптың мақсаты мен міндеттері:
мақсаты:   

Жа -Жаңартылған білім беру мазмұнына көшу жағдайында оқушылардың  жетістіктерін жаңа заман талаптарына сай бағалай білу;


-        Критериалды бағалау  туралы түсінігін кеңейту;
  міндеттері:   с -Бақылау жұмыстарын алу мәселесі бойынша мұғалімдердің білім мен практикалық дағдыларының деңгейлерін дамыту;


  з - заманауи мектепте оқыту мен сабақ беру тәсілдерінің өзгеруі аясында аталған мәселенің өзектілігін түсіндіру;




- ТЖБ,БЖБ,модерация үдерісі туралы түсініктерін кеңейту;



-  критериалды бағалау арқылы оқытудың тиімділігін және оқу сапасын арттыруға болатынына көздерін жеткізу.



Құрал-жабдықтар:Интербелсенді тақта, стикер, ақ парақшалар, түрлі –түсті қағаздар, маркер,Пайдаланылған әдебиеттер:2017-2018 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау хат;  Бастауыш сыныптарға арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық;Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру (бастауыш сыныптарға арналған әдістемелік құрал);Интернет ресурстары.

ШЕБЕРЛІК-СЫНЫП МАЗМҰНЫ :
Жұмыс кезеңдерімазмұны,әдіс –тәсіл түрлері



Коуч іс-әрекеті


Қатысушылардың іс-әрекеті
уақытыРесурстар
Кіріспебөлім Топқабөлу «Мозайка»әдісі .Қатысушыларды Мәңгілік ел,Рухани жаңғыру,100 нақты қадам логотиптерін құрастыру арқылы топқабөлу.Орындықтың артына жасырылған қиындыларды алып,ортаға шығуын сұрануМұғалімдер  түсті қағаз қиындыларын жинастыра отырып топтарға  бөлінеді .1 минМәңгілік ел,Рухани жаңғыру,100 нақты қадам логотиптерінің суреті бар  түрлі –түсті қағаз   қиындылары


«Миға шабуыл » әдісіҚұрастырылған мозайкалар тақырыбына байланысты ой қозғауМәңгілік ел,Рухани жаңғыру,100 нақты қадам атауларын бүгінгі шебер –сынып тақырыбымен қалай байланыстырар едіңіз?Мұғалімдер өз ойларын ортаға салады.1мин Мәңгілік ел,Рухани жаңғыру,100 нақты қадам логотиптерінің суреті
Танысу«Көңілді тізбек» тренингіарқылыәріптестерментанысу.















Шебер-сынып барысында бір-бірімізбен еркін жұмыс жасауға жағдай тудыру мақсатында танысып алуды жөн көрдік.

Шебер-сыныпқа қатысушылардың біріншісі өз атын атап ,келесі қатысушыға кезегін береді,ол бірінші қатысушы атын атап, соңынан өз есімін қоса атайды.Тапсырма соңында соңғы қатысушы 15 адамның есімдерін тізбектеп атап береді.

2 минТоптар бойынша қатысушылар есімдерін интерактивті тақтада жазып көрсету(визуалдар үшін)
Көңіл-күйлерін бағалау Бастапқы көңіл-күйлерін смайлик арқылы белгілеулерін және  берілген бағалау парағынажапсыруларын өтінуӘр тапсырма сайын өз бағалауын смаилик арқылы бағалап отыруының қажеттігін ескерту. Бастапқыкөңіл-күйлерін смайлик арқылыбелгілеулерінжәне  берілген бағалау парағынажапсыруларынызды өтінемін.



Көңіл күйлерін берілген смайлик арқылы белгілеп, берілген бағалау парағына жапсырады.



1 минСмайликтер











Негізгі бөлім.Видеоролик көрсетуБілім жүйесіндегі өзгерістерге байланысты видеороликБілім жүйесіндегі өзгерістерге байланысты осы бейнебаяннан қандай ой түйдіңіз?Бүгін қандай тақырыпта ой қозғағалы отырғанымызды болжап көрейікші. Мұғалімдер өз ойларын ортаға салады,тақырыпты болжайды.2минутИнтерактивті тақта,видеоролик

ТаныстырылымОқушы құзіреттілігін арттырудағы бақылау жұмыстарын алу әдістемесіӘдістемелік нұсқаулықпен жұмыс.Тыңдалым сәті.6 минутИнтерактивті тақта



INSERT әдісібойынша берілген мәліметтерді талдау,жинақтауТапсырма :1.Берілген мәліметтермен танысу .2.Жаңа мәліметтерді түртіп алу;3.Жинақтау,саралау,бағалау.Мұғалімдер мәліметтермен танысады,өздері үшін маңызды ақпараттарды түртіп алады.2минутПарақшадағы тапсырмалар


«Ойлан,жұптас,бөліс»әдісі бойынша жаңа мәліметтермен бөліседі, постер қорғайды.Топта талдау,жинақтау.Өз мәліметтерін постерге түсіріп,ойларымен бөліседі.8 минутПостер,қарындаш,маркер,стикер.


«Галерея »әдісі бойынша әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды.Тапсырма :1-топ. ТЖБ тест спецификасына сәйкес келе ме?Тексеріңіз,сараптаңыз,қорытынды шығарыңыз.2-топ.ТЖБ бойынша берілген балл қою кестесіне дұрыс жасалған ба?Қандай өзгеріс енгізер едіңіз?3-топ.Кодталған ТЖБ жұмысын модерациядан өткізіңіз.Әр топ өз пікірлеріңізді ортаға салу үшін дайындалуларыңыз қажет.



Берілген тапсырманы орындау барысында өз ойларын ашық ортаға салады.
8минутқарындаш,маркер,стикер,парақша




«Дейін,кезінде,кейін»ойыны .Бұл ойын модерация үдерісіне байланысты тақтаға ілінген қағаз қиындыларының ішінен өз жауаптарын тауып орналастыру.Ойынға қатысушылар тез ,әрі дұрыс жауаптарды таңдап,өз парақшаларына жапсырып үлгеруге тырысулары керек.2минутМагнит,қағаз,желім.
Қорытындылау

«Блиц-турнир» ойыныӘр топқа өтілген материал бойынша сұрақтар қойылады.Қай топ көп,әрі нақты жауап беретіні анықталады.Ойынға қатысушылар тез ,әрі дұрыс жауап беруге талпынады.4 минутИнтерактивті тақта


Бейнеролик көрсетуМұғалімнің қорытындылауы.Тыңдалым сәті.2минутИнтерактивті тақта
Рефлексия

БББ әдісі бойынша



2минутИнтерактивті тақта,парақша.


























«Мозайка»әдісі .





















«Миға шабуыл » әдісі





























«Көңілді тізбек» тренингі





































Видеоролик





























Таныстырылым





























INSERT әдісі





























«Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі



















































«Блиц-турнир» ойыны





























Бейнеролик көрсету





























БББ әдісі бойынша































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!