Жұмыс
кезеңдері
|
мазмұны,әдіс –тәсіл түрлері
|
Коуч іс-әрекеті
|
Қатысушылардың іс-әрекеті
|
уақыты
|
Ресурстар
|
Кіріспе
бөлім Топқабөлу
|
«Мозайка»әдісі .
Қатысушыларды Мәңгілік
ел,Рухани жаңғыру,100 нақты қадам логотиптерін құрастыру арқылы
топқабөлу.
|
Орындықтың артына
жасырылған қиындыларды алып,ортаға шығуын
сұрану
|
Мұғалімдер түсті
қағаз қиындыларын жинастыра отырып топтарға бөлінеді
.
|
1 мин
|
Мәңгілік
ел,
Рухани
жаңғыру,
100 нақты қадам
логотиптерінің суреті бар түрлі –түсті қағаз
қиындылары
|
|
«Миға шабуыл »
әдісіҚұрастырылған мозайкалар тақырыбына байланысты ой
қозғау
|
Мәңгілік
ел,
Рухани
жаңғыру,
100 нақты қадам
атауларын бүгінгі шебер –сынып тақырыбымен қалай байланыстырар
едіңіз?
|
Мұғалімдер өз ойларын
ортаға салады.
|
1мин
|
Мәңгілік ел,Рухани жаңғыру,100 нақты қадам логотиптерінің
суреті
|
Танысу
|
«Көңілді тізбек»
тренингіарқылыәріптестерментанысу.
|
Шебер-сынып барысында
бір-бірімізбен еркін жұмыс жасауға жағдай тудыру мақсатында танысып
алуды жөн көрдік.
|
Шебер-сыныпқа қатысушылардың біріншісі өз атын
атап ,келесі қатысушыға кезегін береді,ол бірінші қатысушы атын атап, соңынан өз
есімін қоса атайды.Тапсырма соңында соңғы қатысушы 15 адамның
есімдерін тізбектеп атап
береді.
|
2 мин
|
Топтар бойынша
қатысушылар есімдерін интерактивті тақтада жазып көрсету(визуалдар
үшін)
|
Көңіл-күйлерін бағалау
|
Бастапқы көңіл-күйлерін смайлик
арқылы белгілеулерін және берілген бағалау парағынажапсыруларын өтіну
Әр тапсырма сайын өз
бағалауын смаилик арқылы бағалап отыруының қажеттігін
ескерту.
|
Бастапқыкөңіл-күйлерін
смайлик арқылыбелгілеулерінжәне берілген бағалау
парағынажапсыруларынызды
өтінемін.
|
Көңіл күйлерін берілген
смайлик арқылы белгілеп, берілген бағалау парағына
жапсырады.
|
1
мин
|
Смайликтер
|
Негізгі
бөлім.
Видеоролик
көрсету
|
Білім жүйесіндегі
өзгерістерге байланысты
видеоролик
|
Білім жүйесіндегі
өзгерістерге байланысты осы бейнебаяннан қандай ой түйдіңіз?Бүгін
қандай тақырыпта ой қозғағалы отырғанымызды болжап
көрейікші.
|
Мұғалімдер өз ойларын
ортаға салады,тақырыпты
болжайды.
|
2минут
|
Интерактивті
тақта,видеоролик
|
Таныстырылым
|
Оқушы құзіреттілігін
арттырудағы бақылау жұмыстарын алу
әдістемесі
|
Әдістемелік
нұсқаулықпен жұмыс.
|
Тыңдалым
сәті.
|
6
минут
|
Интерактивті
тақта
|
|
INSERT
әдісібойынша берілген
мәліметтерді талдау,жинақтау
|
Тапсырма
:
1.Берілген
мәліметтермен танысу .
2.Жаңа мәліметтерді
түртіп алу;
3.Жинақтау,саралау,
бағалау.
|
Мұғалімдер
мәліметтермен танысады,өздері үшін маңызды ақпараттарды түртіп
алады.
|
2минут
|
Парақшадағы
тапсырмалар
|
|
«Ойлан,жұптас,бөліс»
әдісі бойынша жаңа
мәліметтермен бөліседі, постер
қорғайды.
|
Топта
талдау,жинақтау.
|
Өз мәліметтерін
постерге түсіріп,ойларымен
бөліседі.
|
8
минут
|
Постер,қарындаш,маркер,
стикер.
|
|
«Галерея »әдісі бойынша әр топ
өздеріне берілген тапсырманы
орындайды.
|
Тапсырма
:
1-топ. ТЖБ тест
спецификасына сәйкес келе ме?Тексеріңіз,сараптаңыз,қорытынды
шығарыңыз.
2-топ.ТЖБ бойынша
берілген балл қою кестесіне дұрыс жасалған ба?Қандай өзгеріс
енгізер едіңіз?
3-топ.Кодталған ТЖБ
жұмысын модерациядан
өткізіңіз.
Әр топ өз
пікірлеріңізді ортаға салу үшін дайындалуларыңыз
қажет.
|
Берілген тапсырманы
орындау барысында өз ойларын ашық ортаға
салады.
|
8минут
|
қарындаш,маркер,
стикер,парақша
|
|
«Дейін,кезінде,кейін»
ойыны
.
|
Бұл ойын модерация
үдерісіне байланысты тақтаға ілінген қағаз қиындыларының ішінен өз
жауаптарын тауып
орналастыру.
|
Ойынға қатысушылар тез
,әрі дұрыс жауаптарды таңдап,өз парақшаларына жапсырып үлгеруге
тырысулары керек.
|
2минут
|
Магнит,қағаз,желім.
|
Қорытындылау
|
«Блиц-турнир»
ойыны
|
Әр топқа өтілген
материал бойынша сұрақтар қойылады.Қай топ көп,әрі нақты жауап
беретіні анықталады.
|
Ойынға қатысушылар тез
,әрі дұрыс жауап беруге
талпынады.
|
4
минут
|
Интерактивті
тақта
|
|
Бейнеролик
көрсету
|
Мұғалімнің
қорытындылауы.
|
Тыңдалым
сәті.
|
2минут
|
Интерактивті
тақта
|
Рефлексия
|
БББ әдісі
бойынша
|
|
|
2минут
|
Интерактивті
тақта,парақша.
|