Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

    Пәні: Математика

    Мектеп: Исмаил Таиров атындағы орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің есімі: Шахамова Замира

    Сынып: 1

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны

    Тақырыбы

    8 саны және цифры

    Ортақ тақырып

    Өзім туралы

    Бөлім

    Сандар мен өлшемдер

    Бөлімше

    Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер

    Оқу мақсаттары

    1.1.1.1натурал сандар құрылу жолын түсіну, 10 көлемінде тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау;

    1.1.1.2 біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу, жазу және салыстыру;

    1.1.1.3біртаңбалы сандардың құрамын анықтау

    Сабақ мақсаттары





    10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды үйрету. Натурал сандар қатарындағы орнын анықтай білу.

    бір таңбалы сандардың құрамын анықтау.

    Бір таңбалы сандарды әртүрлі көрсету «+»; «-»; «=»; «=»; «+»; «>»; «<»; таңбаларын қолданып, өрнек құрастыруға үйрету.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу

    Түсіну

    Қолдану

    Бағалау критерийлері


    1.10көлеміндегі сандарды тура, кері санай алады, жазады.

    2. Бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды.

    3. Артық, кем ұғымын біледі, салыстырады.

    4. Өрнек құрады, мәнін табады. Бір таңбалы сандарды оқумен жазуды салыстырады

    Тілдік мақсат

    Түйінді сөздердің мағынасын түсіндіру. Сандарды үш тілде айтқызу.

    Пәндік лексика және терминдер

    Тақырыпқа байланысты үш тілде айтуға үйрету.

    жеті

    семь

    seven

    cәуле

    количественный излучения

    radiation

    сегіз

    восемь


    кесінде

    отрезок

    cut

    қосу

    плюс

    plus, pro

    артық

    больше

    more

    азайту

    минус

    minus, negative

    кем

    меньше

    less


    Талқылауға арналған сұрақтар

    Ашық сұрақ

    -8 санының алдында қандай сан бар?

    -7ден кейінгі сан қандай?

    -1-ден 10ға дейін тура санай аласың ба?

    -10нан 1ге дейін кері санай аласың ба?

    -0 мен 8 сандарының арасында өрнек құра аласың ба?

    -Қандай ұқсас екі санның қосындысы сегізге тең?

    Құндылықтар

    Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып,басқалардың пікірлерін тыңдауға өз ойын ,өз пікірін ашық айтуға дағдылынады.


    Пәнаралық байланыс

    Орыс тілі,ағылшын тілі,әдебиеттік оқу


    АКТ мен байланыс

    Таныстырылым, бейнежазба

    Бұған дейінгі меңгерілген білім

    Бір таңбалы сандарды жазу, оқу, салыстуһыру, натурал сандар қатарынан орнын анықтау ұғымдары қалыптасқан. «Артық», «кем» ұғымдарын біледі.


    Жоспарлан-ған уақыт 35минут

    Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    2 минут




    «Шаттық шеңбері»

    Біздің сыныпта балалар

    Тату тәтті ойнайды.

    Дос көңілі әрқашан

    Тек жақсылық ойлайды.


    ОShape1 қушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.

    Shape2


    Shape4 Shape3

    -






    Фигуралар

    Сабақтың ортасы


    минут

    Бейнефильм «8 саны»

    №1 тапсырма

    (ҰЖ) Тыңдалым, айтылым «Ашық микрофон» әдісі

    Белсенді оқыту «Нұсқау беру және айту»

    Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету»

    8 санының сандық сәуледегі орнын анықтау.

    Сандық сәуледе 8 санына дейін қандай сандар тұрады? Тура және кері санайды, оқиды.

    ҚБ Мұғалімнің бағалауы : «Таңбалар» әдісі

    + - = толық жауап толық емес жауап қалыпты жауап

    Цифрлар, сандар қатары. Сызғыш, қарындаш, түймелер.







    К

    Бағалау критерийлері:

    1.10көлеміндегі сандарды тура, кері санай алады, жазады.


    Дескрипторлары:

    1. Сандық сәуледен 8 санының орнын көрсетеді.

    2. 1ден 8-ге дейін тура санай алады.

    3. 8 ге дейін үш тілде санай алады.















    Сергіту сәті


    №2 тапсырма (ЖЖ) «Кім тапқыр?» әдісі

    Тыңдалым, айтылым

    Белсінді оқыту тәсілі «Сұрақ қою және талқылау»

    Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету»

    ҚShape5 Б Мұғалімнің бағалауы : «Білімді жұлдыздар» әдісі

    Shape6 Shape7





    толық жауап толық емес жауап қалыпты жауап




    Кім тапқыр әдісі























    Бағалау критерийі:

    2. Бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды.


    Дескрипторлар:

    1. Сандарды қосады.

    2. Өрнек құра алады.

    3. Сандарды салыстыра алады.

    № 3-тапсырма (Өж) «Еркін жазу»

    Оқылым, жазылым.

    Дәптермен жұмыс

    Белсенді оқыту тәсілі: «Нұсқау беру және айту»әдісі

    Жаңа меңгерілген дағдыларды тәжрібеде қолдану және жаттығулардың көмегімен түрлі мүмкіндік ұсыну

    Саралау: «Тапсырма»

    1ден 10ға дейінгі сандарды кім санап береді?

    5 санының көршілерін айтып бер?

    8санының алдында қандай сан келеді?

    6+2 тең қанша болады?

    Мұғалім бағалауы: «Ғарыш әлемі»


    Shape8 Shape9 Shape10

    толық жауап толық емес жауап қалыпты жауап

    Бағалау критерийлері 3.Артық, кем ұғымын біледі, салыстырады. 3.Өрнек құрады, мәнін табады. Бір таңбады. Бір таңбалы сандарды оқумен жазуды салыстырады.

    Дескрипторлар:

    1 Бір таңбалы санды баған түрінде жазады 2 Екі таңбалы санды баған түрінде шығарады. 3 Разрядтан аттап өту арқылы сандарды разрядтар бойынша санайды.

    4-тапсырма «Көршіңмен талқыла»

    Белсенді оқыту тәсілі: «Нұсқау беру және айту»әдісі

    Саралау тәсәлі: «Диалог және қолдау көрсету»

    Орындап көр

    Мұғалім бағалауы: «Көңілді алмалар»


    толық жауап толық емес жауап қалыпты жауап



    Аяқталуы

    3 минут









    Бағалау критерлері:

    4. Өрнек құрады, мәнін табады. Бір таңбалы сандарды оқумен жазуды салыстырады.


    Өзін-өзі бағалау парағы





    1 Бір таңбалы санды баған түрінде жазады.




    Кері байланыс: “Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі бағалау

    Жұлдызшаларды жетістік баспалдағына іле отырып кері байланыс беріледі







    Жетістік баспалдағы әдісі

    Бағалау:

    № 1тапсырма ҚБ «Таңбалар» әдісі

    № 2 тапсырма ҚБ «Білімді жұлдыздар»

    № 3 тапсырма ҚБ «Ғарыш әлемі»

    № 4 тапсырм ҚБ «Көңілді алмалар»

    Рефлексия

    Сабақ мақсаттары мен міндеттері орындалдыма? Тапсырмалар жас ерекшілікке сай болдыма? Бүгін оқушылар не білді ? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланғансаралар шаралары тиімді болдыма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердімбе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Оқу мақсаттары шынаи оқуға негізделді.

    Орындалған тпсырмалар жас ерекшеліктеріне сай болды.

    Тапсырмалар жоспарланған уақыттажүзеге асты .

    -Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды.

    Қосымша ақпарат


    Саралау: «Қорытынды» 8 санының құрамын табу, есте сақтау.



    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нәрсе табысты болды оқытуды-да,оқуды-да ескеріңіз?

    1 .Ойлан , қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шахамова Замира Ильясовна
    17 Ақпан 2021
    594
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сегіз саны

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сегіз саны

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бастуыш сынып муғалімдеріне керек. Жаңартылған бағдарлама бойынша
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

    Пәні: Математика

    Мектеп: Исмаил Таиров атындағы орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің есімі: Шахамова Замира

    Сынып: 1

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны

    Тақырыбы

    8 саны және цифры

    Ортақ тақырып

    Өзім туралы

    Бөлім

    Сандар мен өлшемдер

    Бөлімше

    Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер

    Оқу мақсаттары

    1.1.1.1натурал сандар құрылу жолын түсіну, 10 көлемінде тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау;

    1.1.1.2 біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу, жазу және салыстыру;

    1.1.1.3біртаңбалы сандардың құрамын анықтау

    Сабақ мақсаттары





    10 көлеміндегі сандарды тура және кері санауды үйрету. Натурал сандар қатарындағы орнын анықтай білу.

    бір таңбалы сандардың құрамын анықтау.

    Бір таңбалы сандарды әртүрлі көрсету «+»; «-»; «=»; «=»; «+»; «>»; «<»; таңбаларын қолданып, өрнек құрастыруға үйрету.

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу

    Түсіну

    Қолдану

    Бағалау критерийлері


    1.10көлеміндегі сандарды тура, кері санай алады, жазады.

    2. Бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды.

    3. Артық, кем ұғымын біледі, салыстырады.

    4. Өрнек құрады, мәнін табады. Бір таңбалы сандарды оқумен жазуды салыстырады

    Тілдік мақсат

    Түйінді сөздердің мағынасын түсіндіру. Сандарды үш тілде айтқызу.

    Пәндік лексика және терминдер

    Тақырыпқа байланысты үш тілде айтуға үйрету.

    жеті

    семь

    seven

    cәуле

    количественный излучения

    radiation

    сегіз

    восемь


    кесінде

    отрезок

    cut

    қосу

    плюс

    plus, pro

    артық

    больше

    more

    азайту

    минус

    minus, negative

    кем

    меньше

    less


    Талқылауға арналған сұрақтар

    Ашық сұрақ

    -8 санының алдында қандай сан бар?

    -7ден кейінгі сан қандай?

    -1-ден 10ға дейін тура санай аласың ба?

    -10нан 1ге дейін кері санай аласың ба?

    -0 мен 8 сандарының арасында өрнек құра аласың ба?

    -Қандай ұқсас екі санның қосындысы сегізге тең?

    Құндылықтар

    Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып,басқалардың пікірлерін тыңдауға өз ойын ,өз пікірін ашық айтуға дағдылынады.


    Пәнаралық байланыс

    Орыс тілі,ағылшын тілі,әдебиеттік оқу


    АКТ мен байланыс

    Таныстырылым, бейнежазба

    Бұған дейінгі меңгерілген білім

    Бір таңбалы сандарды жазу, оқу, салыстуһыру, натурал сандар қатарынан орнын анықтау ұғымдары қалыптасқан. «Артық», «кем» ұғымдарын біледі.


    Жоспарлан-ған уақыт 35минут

    Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    2 минут




    «Шаттық шеңбері»

    Біздің сыныпта балалар

    Тату тәтті ойнайды.

    Дос көңілі әрқашан

    Тек жақсылық ойлайды.


    ОShape1 қушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.

    Shape2


    Shape4 Shape3

    -






    Фигуралар

    Сабақтың ортасы


    минут

    Бейнефильм «8 саны»

    №1 тапсырма

    (ҰЖ) Тыңдалым, айтылым «Ашық микрофон» әдісі

    Белсенді оқыту «Нұсқау беру және айту»

    Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету»

    8 санының сандық сәуледегі орнын анықтау.

    Сандық сәуледе 8 санына дейін қандай сандар тұрады? Тура және кері санайды, оқиды.

    ҚБ Мұғалімнің бағалауы : «Таңбалар» әдісі

    + - = толық жауап толық емес жауап қалыпты жауап

    Цифрлар, сандар қатары. Сызғыш, қарындаш, түймелер.







    К

    Бағалау критерийлері:

    1.10көлеміндегі сандарды тура, кері санай алады, жазады.


    Дескрипторлары:

    1. Сандық сәуледен 8 санының орнын көрсетеді.

    2. 1ден 8-ге дейін тура санай алады.

    3. 8 ге дейін үш тілде санай алады.















    Сергіту сәті


    №2 тапсырма (ЖЖ) «Кім тапқыр?» әдісі

    Тыңдалым, айтылым

    Белсінді оқыту тәсілі «Сұрақ қою және талқылау»

    Саралау тәсілі «Диалог және қолдау көрсету»

    ҚShape5 Б Мұғалімнің бағалауы : «Білімді жұлдыздар» әдісі

    Shape6 Shape7





    толық жауап толық емес жауап қалыпты жауап




    Кім тапқыр әдісі























    Бағалау критерийі:

    2. Бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды.


    Дескрипторлар:

    1. Сандарды қосады.

    2. Өрнек құра алады.

    3. Сандарды салыстыра алады.

    № 3-тапсырма (Өж) «Еркін жазу»

    Оқылым, жазылым.

    Дәптермен жұмыс

    Белсенді оқыту тәсілі: «Нұсқау беру және айту»әдісі

    Жаңа меңгерілген дағдыларды тәжрібеде қолдану және жаттығулардың көмегімен түрлі мүмкіндік ұсыну

    Саралау: «Тапсырма»

    1ден 10ға дейінгі сандарды кім санап береді?

    5 санының көршілерін айтып бер?

    8санының алдында қандай сан келеді?

    6+2 тең қанша болады?

    Мұғалім бағалауы: «Ғарыш әлемі»


    Shape8 Shape9 Shape10

    толық жауап толық емес жауап қалыпты жауап

    Бағалау критерийлері 3.Артық, кем ұғымын біледі, салыстырады. 3.Өрнек құрады, мәнін табады. Бір таңбады. Бір таңбалы сандарды оқумен жазуды салыстырады.

    Дескрипторлар:

    1 Бір таңбалы санды баған түрінде жазады 2 Екі таңбалы санды баған түрінде шығарады. 3 Разрядтан аттап өту арқылы сандарды разрядтар бойынша санайды.

    4-тапсырма «Көршіңмен талқыла»

    Белсенді оқыту тәсілі: «Нұсқау беру және айту»әдісі

    Саралау тәсәлі: «Диалог және қолдау көрсету»

    Орындап көр

    Мұғалім бағалауы: «Көңілді алмалар»


    толық жауап толық емес жауап қалыпты жауап



    Аяқталуы

    3 минут









    Бағалау критерлері:

    4. Өрнек құрады, мәнін табады. Бір таңбалы сандарды оқумен жазуды салыстырады.


    Өзін-өзі бағалау парағы





    1 Бір таңбалы санды баған түрінде жазады.




    Кері байланыс: “Жетістік баспалдағымен” өзін-өзі бағалау

    Жұлдызшаларды жетістік баспалдағына іле отырып кері байланыс беріледі







    Жетістік баспалдағы әдісі

    Бағалау:

    № 1тапсырма ҚБ «Таңбалар» әдісі

    № 2 тапсырма ҚБ «Білімді жұлдыздар»

    № 3 тапсырма ҚБ «Ғарыш әлемі»

    № 4 тапсырм ҚБ «Көңілді алмалар»

    Рефлексия

    Сабақ мақсаттары мен міндеттері орындалдыма? Тапсырмалар жас ерекшілікке сай болдыма? Бүгін оқушылар не білді ? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланғансаралар шаралары тиімді болдыма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердімбе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Оқу мақсаттары шынаи оқуға негізделді.

    Орындалған тпсырмалар жас ерекшеліктеріне сай болды.

    Тапсырмалар жоспарланған уақыттажүзеге асты .

    -Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды.

    Қосымша ақпарат


    Саралау: «Қорытынды» 8 санының құрамын табу, есте сақтау.



    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нәрсе табысты болды оқытуды-да,оқуды-да ескеріңіз?

    1 .Ойлан , қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 1 сынып
    17.02.2021
    594
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шахамова Замира Ильясовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации