Жетістік
критерийлері
|
Сектор мен сегменттің
анықтамаларын біледі;
дөңгелектің ауданының
формуласын біледі;
үшбұрыш ауданының формуласын
біледі;
талқылау жүргізе алатынын
көрсете алады;
қорытылған формулаларды есеп
шығару кезінде қолданады;
талқылау кезінде алынған
деректердің өзара байланысын анықтай
алады;
алынған деректерді жалпылайды
және сектор мен сегменттің аудандары үшін формуланы
дұрыс
қорытады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар тақырыпқа қатысты
сөздер мен сөз тіркестерін түсінеді. Сөйлем құрап айта
алады.
Сегмент, сектор, доға, доғаның
ұзындығы, дөңгелектің
ұзындығы.
Радиус -
radius
Шеңбер -
circle
Биіктік -
height
Бұрыш -
angle
Градус –
degree
Сегмент -
segment
Сектор
-
sector
Доға
- circular
arc
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушылар сыныптастарымен
бірлесіп жауап беру, ұқыптылыққа, тәрбиелілікке, алған білімдерін
тиянақтай білу, жеке, өз бетімен тест тапсырмаларына жауап бере
алу.
|
Сабақтың
басы
2
минут
3
минут
5
минут
15
минут
Сабақтың
ортасы
15
минут
20
минут
15
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
|
І.Ұйымдастыру:
Оқушылардың
сабаққа дайындығын қадағалау (оқу құралдары, оқушылардың сабаққа
қатысуы, сыныптың сабаққа
әзірлігі)
ІІ.Өткен
материалдарға шолу:
Оқушылардың үй тапсырмасын
орындағандарын қадағалау,
тексеру.
Оқушылардың өткен
тақырыптардағы формулаларды естеріне сақтаулары үшін математикалық
диктант жүргізу.
ІІІ. Жаңа
сабақ
Сектор мен сегменттің ауданы
тақырыбын түсіндіру. Сабақтың мақсатын, күтілетін нәтижелерді
айту.
Оқушылардан екінші тоқсаннан
білетін дөңгелек түсінігін, сектор мен сегменттің анықтамаларын
сұрау.
Оқушыларға сектордың ауданын
қорытуға тапсырма беру. Оқушыларға бірінші сектордың ауданын
дөңгелектің ауданынан қорытып шығаруға тапсырма беру. Оны
дәлелдегеннен кейін сегменттің ауданын сектордың ауданы арқылы
табу.




Тапсырма
№4
Радиусы
– ге тең болатын
дөңгелек секторының ауданын табыңдар. Ол секторға сәйкес келетін
центрлік бұрышы мынадай деп алыңдар: 1) 40°, 2) 90°, 3) 150°, 4)
240°, 5) 300°, 6) 330°.
Тапсырма
№5
Радиусы
– ге тең болатын
дөңгелек берілген. Доғаның ұзындығы: 1)
,
2) болатын сектордың
ауданын табыңыз.






ІV Cабақты
қорытындылау
Оқушыларға рефлекция сұралады.
Оқушыларға бағдаршам суреті бар карточкалар беріледі. Оқушылар
сабақтардың қорытындысы бойынша егер толық түсінсе жасыл түсті, ал
егер толық түсінбесе сары, ал дым түсінбесе қызыл түсті бағдаршамға
салады.
Оқушыларды
бағалау:
Сабаққа белсенді қатынасқан
оқушылар бағаланды.
V Үй
тапсырмасы:
Оқушыларға көпбұрышқа іштей
және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын табуға алты есептер
берілді.
|
А.В.
Погорелов
Геометрия
Орта
мектептің
7-11 – сыныптарына арналған
оқулық
Бекбоев,
Абдиев
8 сыныпқа оқушыларына
арналған оқулық
Геометрия.
7—
9 классы : учеб.
для общеобразоват. уч-
Г36
реждений / [Л. С. Атанасян, В. Ф. Бутузов, С. Б.
Кадомцев
и др.]. — 20-е изд. — М. :
Просвещение, 2010.— 384 с.
Презентация
|