Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    9.3B Үшбұрыштарды шешу

    Мектеп:

    Н.Дүйсенғалиев атындағы мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты – жөні:

    Кадыржанова А.Ж


    Сынып: 9b

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Сектор мен сегменттің ауданы;

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарласамына сілтеме)

    ГМ9.17 Сектор мен сегмент ауданының формуласын қорытып шығарады, қолданады;



    Сабақ мақсаттары

    Дөңгелектің ауданын қолданып сектордың ауданын таба алады. Сегменттің ауданын сектордың ауданының көмегімен қорытып шығарады. Доғаның ұзындығы формуласын дөңгелектің ұзындығынан қорытады.


    Жетістік критерийлері

    Сектор мен сегменттің анықтамаларын біледі;

    дөңгелектің ауданының формуласын біледі;

    үшбұрыш ауданының формуласын біледі;

    талқылау жүргізе алатынын көрсете алады;

    қорытылған формулаларды есеп шығару кезінде қолданады;

    талқылау кезінде алынған деректердің өзара байланысын анықтай алады;

    алынған деректерді жалпылайды және сектор мен сегменттің аудандары үшін формуланы дұрыс

    қорытады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін түсінеді. Сөйлем құрап айта алады.

    Сегмент, сектор, доға, доғаның ұзындығы, дөңгелектің ұзындығы.

    Радиус - radius

    Шеңбер - circle

    Биіктік - height

    Бұрыш - angle

    Градус – degree

    Сегмент - segment

    Сектор - sector

    Доға - circular arc

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушылар сыныптастарымен бірлесіп жауап беру, ұқыптылыққа, тәрбиелілікке, алған білімдерін тиянақтай білу, жеке, өз бетімен тест тапсырмаларына жауап бере алу.

    Пәнаралық байланыстар

    Информатика, сызу, геометрия

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақта. Тақырыпқа арналған презентация. Оқушыларға жұмыстануға жеке дөңгелек қағаздар. Рефлексияға арналған қағаздар.

    Бастапқы білім

    Дөңгелектің анықтамасын, ауданының формуласын, ұзындығын біледі, сектор мен сегменттің анықтамалары мен қасиеттерін біледі.

    Күтілетін нәтижелер

    Оқушылар сектор мен сегменттің аудандарын табу формулалларын қорытып шығара алады.Формулаларды қорытып, есептер шығару барысында қолдана алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс – әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут





    3 минут


    5 минут







    15 минут
































    Сабақтың ортасы

    15 минут


























    20 минут



















    15 минут



















    Сабақтың соңы

    5 минут

    І.Ұйымдастыру:

    Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау (оқу құралдары, оқушылардың сабаққа қатысуы, сыныптың сабаққа әзірлігі)

    ІІ.Өткен материалдарға шолу:

    Оқушылардың үй тапсырмасын орындағандарын қадағалау, тексеру.

    Оқушылардың өткен тақырыптардағы формулаларды естеріне сақтаулары үшін математикалық диктант жүргізу.

    ІІІ. Жаңа сабақ

    Сектор мен сегменттің ауданы тақырыбын түсіндіру. Сабақтың мақсатын, күтілетін нәтижелерді айту.

    Оқушылардан екінші тоқсаннан білетін дөңгелек түсінігін, сектор мен сегменттің анықтамаларын сұрау.

    Оқушыларға сектордың ауданын қорытуға тапсырма беру. Оқушыларға бірінші сектордың ауданын дөңгелектің ауданынан қорытып шығаруға тапсырма беру. Оны дәлелдегеннен кейін сегменттің ауданын сектордың ауданы арқылы табу.


    Тапсырма №4

    Радиусы – ге тең болатын дөңгелек секторының ауданын табыңдар. Ол секторға сәйкес келетін центрлік бұрышы мынадай деп алыңдар: 1) 40°, 2) 90°, 3) 150°, 4) 240°, 5) 300°, 6) 330°.

    Тапсырма №5

    Радиусы – ге тең болатын дөңгелек берілген. Доғаның ұзындығы: 1) , 2) болатын сектордың ауданын табыңыз.





    ІV Cабақты қорытындылау

    Оқушыларға рефлекция сұралады. Оқушыларға бағдаршам суреті бар карточкалар беріледі. Оқушылар сабақтардың қорытындысы бойынша егер толық түсінсе жасыл түсті, ал егер толық түсінбесе сары, ал дым түсінбесе қызыл түсті бағдаршамға салады.

    Оқушыларды бағалау:

    Сабаққа белсенді қатынасқан оқушылар бағаланды.


    V Үй тапсырмасы:

    Оқушыларға көпбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын табуға алты есептер берілді.











    А.В. Погорелов

    Геометрия

    Орта мектептің

    7-11 – сыныптарына арналған оқулық





    Бекбоев, Абдиев

    8 сыныпқа оқушыларына арналған оқулық





    Геометрия. 7—

    9 классы : учеб. для общеобразоват. уч-

    Г36 реждений / [Л. С. Атанасян, В. Ф. Бутузов, С. Б. Кадомцев

    и др.]. — 20-е изд. — М. : Просвещение, 2010.— 384 с.


    Презентация


















































































    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Оқушылар қағаздарға жеке – жеке сектормен сегмент сызады. Оқушылар тақтаға шығып экрандағы кестемен берілген есептерді шығарады.

    Оқушылар жеке – жеке бағаланады. Сабақты түсінгендеріне байланыстыбағаланады.

    Оқушылар компьютерлермен жұмыс жасамайды. Презентация қарауға парта мен экранның арақашықтығы гигиеналық талаптарға сәйкес орнатылған.

    Сабақ бойынша рефлексия


    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы баға





    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нен

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    GGG
    03 Сәуір 2024
    494
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сегмент Сектор

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сегмент Сектор

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сегмент Сектор
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    9.3B Үшбұрыштарды шешу

    Мектеп:

    Н.Дүйсенғалиев атындағы мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты – жөні:

    Кадыржанова А.Ж


    Сынып: 9b

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Сектор мен сегменттің ауданы;

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарласамына сілтеме)

    ГМ9.17 Сектор мен сегмент ауданының формуласын қорытып шығарады, қолданады;



    Сабақ мақсаттары

    Дөңгелектің ауданын қолданып сектордың ауданын таба алады. Сегменттің ауданын сектордың ауданының көмегімен қорытып шығарады. Доғаның ұзындығы формуласын дөңгелектің ұзындығынан қорытады.


    Жетістік критерийлері

    Сектор мен сегменттің анықтамаларын біледі;

    дөңгелектің ауданының формуласын біледі;

    үшбұрыш ауданының формуласын біледі;

    талқылау жүргізе алатынын көрсете алады;

    қорытылған формулаларды есеп шығару кезінде қолданады;

    талқылау кезінде алынған деректердің өзара байланысын анықтай алады;

    алынған деректерді жалпылайды және сектор мен сегменттің аудандары үшін формуланы дұрыс

    қорытады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін түсінеді. Сөйлем құрап айта алады.

    Сегмент, сектор, доға, доғаның ұзындығы, дөңгелектің ұзындығы.

    Радиус - radius

    Шеңбер - circle

    Биіктік - height

    Бұрыш - angle

    Градус – degree

    Сегмент - segment

    Сектор - sector

    Доға - circular arc

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушылар сыныптастарымен бірлесіп жауап беру, ұқыптылыққа, тәрбиелілікке, алған білімдерін тиянақтай білу, жеке, өз бетімен тест тапсырмаларына жауап бере алу.

    Пәнаралық байланыстар

    Информатика, сызу, геометрия

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақта. Тақырыпқа арналған презентация. Оқушыларға жұмыстануға жеке дөңгелек қағаздар. Рефлексияға арналған қағаздар.

    Бастапқы білім

    Дөңгелектің анықтамасын, ауданының формуласын, ұзындығын біледі, сектор мен сегменттің анықтамалары мен қасиеттерін біледі.

    Күтілетін нәтижелер

    Оқушылар сектор мен сегменттің аудандарын табу формулалларын қорытып шығара алады.Формулаларды қорытып, есептер шығару барысында қолдана алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс – әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут





    3 минут


    5 минут







    15 минут
































    Сабақтың ортасы

    15 минут


























    20 минут



















    15 минут



















    Сабақтың соңы

    5 минут

    І.Ұйымдастыру:

    Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау (оқу құралдары, оқушылардың сабаққа қатысуы, сыныптың сабаққа әзірлігі)

    ІІ.Өткен материалдарға шолу:

    Оқушылардың үй тапсырмасын орындағандарын қадағалау, тексеру.

    Оқушылардың өткен тақырыптардағы формулаларды естеріне сақтаулары үшін математикалық диктант жүргізу.

    ІІІ. Жаңа сабақ

    Сектор мен сегменттің ауданы тақырыбын түсіндіру. Сабақтың мақсатын, күтілетін нәтижелерді айту.

    Оқушылардан екінші тоқсаннан білетін дөңгелек түсінігін, сектор мен сегменттің анықтамаларын сұрау.

    Оқушыларға сектордың ауданын қорытуға тапсырма беру. Оқушыларға бірінші сектордың ауданын дөңгелектің ауданынан қорытып шығаруға тапсырма беру. Оны дәлелдегеннен кейін сегменттің ауданын сектордың ауданы арқылы табу.


    Тапсырма №4

    Радиусы – ге тең болатын дөңгелек секторының ауданын табыңдар. Ол секторға сәйкес келетін центрлік бұрышы мынадай деп алыңдар: 1) 40°, 2) 90°, 3) 150°, 4) 240°, 5) 300°, 6) 330°.

    Тапсырма №5

    Радиусы – ге тең болатын дөңгелек берілген. Доғаның ұзындығы: 1) , 2) болатын сектордың ауданын табыңыз.





    ІV Cабақты қорытындылау

    Оқушыларға рефлекция сұралады. Оқушыларға бағдаршам суреті бар карточкалар беріледі. Оқушылар сабақтардың қорытындысы бойынша егер толық түсінсе жасыл түсті, ал егер толық түсінбесе сары, ал дым түсінбесе қызыл түсті бағдаршамға салады.

    Оқушыларды бағалау:

    Сабаққа белсенді қатынасқан оқушылар бағаланды.


    V Үй тапсырмасы:

    Оқушыларға көпбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің радиустарын табуға алты есептер берілді.











    А.В. Погорелов

    Геометрия

    Орта мектептің

    7-11 – сыныптарына арналған оқулық





    Бекбоев, Абдиев

    8 сыныпқа оқушыларына арналған оқулық





    Геометрия. 7—

    9 классы : учеб. для общеобразоват. уч-

    Г36 реждений / [Л. С. Атанасян, В. Ф. Бутузов, С. Б. Кадомцев

    и др.]. — 20-е изд. — М. : Просвещение, 2010.— 384 с.


    Презентация


















































































    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Оқушылар қағаздарға жеке – жеке сектормен сегмент сызады. Оқушылар тақтаға шығып экрандағы кестемен берілген есептерді шығарады.

    Оқушылар жеке – жеке бағаланады. Сабақты түсінгендеріне байланыстыбағаланады.

    Оқушылар компьютерлермен жұмыс жасамайды. Презентация қарауға парта мен экранның арақашықтығы гигиеналық талаптарға сәйкес орнатылған.

    Сабақ бойынша рефлексия


    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жалпы баға





    Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нен

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Ашық сабақ 9 сынып
    03.04.2024
    494
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    GGG
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации