Ресурстар
|
Ана тілі оқулығы 4 сынып,
фломастерлер, стикерлер, интербелсенді тақта, үлестірмелі
қағаздар,
қосымша тапсырмалар
|
1. Ұйымдастыру сәті-оқушылармен көңіл-күй
жаттығуы. Топтарға бөлу.
|
1 мин
2
мин
|
1.Тренинг «Түймедақ»
жаттығуы.
2.
Суреттер арқылы (үй жануралары, жыртқыштар, құстар) топқа бөлу.
Топтардағы рөлдерді бөлу
|
Шапалақтау арқылы өз-өзін
қошеметтеу.
|
2.Шақыру
|
|
Үй тапсырмасын тексеру.
Деңгейлік тапсырма:
Төмен деңгей
Мәтіндегі кейіпкерлердің суретін
қорғау
Орта деңгей
Ертегідегі тауға, далаға,орманға, көлге қатысты
сипаттау сөздерді мына үлгі бойынша жазып шық.
.... ... ... таулары
... ... ... далалары
... ... ... орманы
... ... ... өзен-көлдері
(қорғау)
Жоғары деңгей
Мәтін бойынша 5
сұрақ.
Білу
Интербелсенді тақтадан Адам және жануралардың
суреттерін көрсету.
-Осы суреттен не байқадыңдар
-Тақырып не жайында болмақ?
-Ендеше бүгінгі өтетін тақырыбымыз
С.Оспанов жайлы қысқаша өмірбаянымен
таныстыру.
|
Смайлик арқылы жауап берген топқа смайлик
береді
Шапалақтау арқылы өз-өзін
қошеметтеу.
|
3.Ойлану
|
15 мин
1
мин
|
Түсіну
Мұғалім оқып береді. Әр топ іштей түсініп
оқиды.
3 топқа өлеңді бөліп беру, постер құрастырып
қорғау.(жануралардың дайын суреттер керек,адамы бар плакат
беру)
1топ: (арыстан,
қоян,қасқыр,аю)
2топ:(субүркіт,
сиыр,түйе,ешкі,жылқы)
3топ: (құмырсқа,марал,сусар,
бұлғын)
Мұғалімнің сұрақ қоюы: Өлеңдегі сұраққа сендер
қалай жаап бере едіңдер?
Қолдану
Рөлдерге бөліп оқыту
Әр қорғаған топ өз шумақтарын рөлге салып
оқиды.
Талдау жұппен
жұмыс
Семантикалық
Жинақтау
Өлеңге қатысқан хайуанаттарды топтап жаз.(арыстан
қоян, қасқыр, аю-аңдар)т.б.
кластер
|
Бағалау критерийі арқылы
Бағалау критерийі арқылы
Жұптар арсында бағалау.
Фигуралармен бағалау.
Смайликті жабыстыру, бағалау
|
4.Рефлексия
|
7
мин
|
Бағалау
Эссе жазу
«Маған ұнаған жануар»
Үй тапсырмасын беру
Төмен
Ұнаған жануарға сурет салу
Орташа
Жануарларға байланысты
мақал-мәтел
Жоғары
Сөзжұмбақ
|
Әр
топтан 1 оқушыдан оқиды,
3
топбасшысы шығып ұнаған шығармасына жұлдызша жабыстырып
кетеді
Мұғалім қорытынды суматив бағасын
шығарады.
|