Тақырыбы: "Секіреміз сергиміз" психологиялық жаттығулар топтамасы.
Мақсаты: Оқушылардың көңіл -күйлерін көтеру арқылы бойларын сергіту және дамыту.
«Керісіншелер елі» психологиялық жаттығуы.
Мақсаты: Ойша әрекет ету қабілетін жаттықтыру.
Жаттығудың жүргізілуі: балалар шеңбер бойына отырады. Жетекші үш әріптен тұратын сөзді айтып, допты лақтырады. Допты ұстаған ойыншы әріптерді кері атайды (күн-нүк, көз-зөк, сан-нас). Аударылған сөздердің мағынасы болмауы мүмкін. Ойынның күрделенуі сөздің ұзақтығына байланысты.
«Сенемін – сенбеймін» психологиялық жаттығуы.
Балалар шеңбер құрып тұрады. Педагог допты кез келген бір балаға лақтырып, былай деп айтады:
- піл ұшу біледі;
- құстар апанда ұйықтайды;
- балықтар құрлықта өмір сүреді, т.с.с.
Балалар педагог тек шындықты айтқан кезде ғана допты қағып алулары керек. Егер бала жаңылысып, допты қағып алатын болса, онда оған ескерту кәртішкесі беріледі. Бір ескерту алмаған бала «ең зейінді бала» болып есептеледі.
«Ормандағы ағаштар» ойыны.
Мақсаты: Балаларға қозғалуға, демалуға мүмкіндік беру. Музыка ойналады.
Мәтін: Сендер ағашқа айналуға дайынсыңдар ма?
Бір-біріңнің артына тұрыңдар.
1.Орманда күн шығып барлық ағаштар оған жапырақтарын жайып қарап тұрды.
2.Күнге әрбір жапырағы жылыну үшін жоғары-жоғары созылды.
3.Саусақ-жапырақтар күннің астында билеп тұрды.
4.Кенеттен қатты жел тұрып, талдарды жан-жаққа шайқай бастады.
5.Бірақ талдың тамырлары тереңге кеткен, олар жәй ғана тербеледі.
6.Желдің артынан жаңбыр жауып, талдар алғашқы жауын тамшыларын сезінді.
7.Алдыңғы тұрған баланың арқасын саусақтарыңмен жауын тамшыларындай тырсылдат.
8.Кәдімгі майда жаңбыр жауып жауып тұрғандай қимыл жеңіл болу қажет.
9.Жауын одан әрі күшейіп қатты жауа бастады...
10.Талдар бір-біріне жанашырлық білдіріп жаңбырдың қатты соққысынан қорғанып, сипалай бастады.
11.Көп ұзамай көкжиектен күн көрініп, талдар қуанды, олар өздеріндегі артық жауын тамшыларын сілкіп тастады.
12.Өздерін сенімді, сергек, тап-таза сезініп қалады.
Қорытынды:
"Дене мүшелер " психологиялық жаттығуы.
Балалар шеңбер жасап дөңгелене тұрады. Және өздеріне жұп дайындайды.Музыка ырғағымен билейді де, музыка тоқтап бір дене мүшесі аталғанда сол дене мүшесін тигізуі тиіс.
Мысалы:құлақ. Құлақтарын тигізеді. «Аяқ» -аяқтарын тағы сол сияқты.
«Сабын көпіршігі» ойыны
Мақсаты: топтағы біріккендікті, зейінді дамыту, эмоциялық серпін.
Нҧсқау: Балалар шеңбер болып, бір-біріне тығыз орналасады. Психолог оны «үрленбеген кӛбік» деп айтады. Балалар оны қолдарын сермей отырып «үрлейді». Әр үрлеген сайын артқа бір қадам жасайды. Психолог «пах» деген кезде кӛбік жарылып балалар бӛлменің ішінде жан-жаққа жүгіре жӛнеледі. Жаттығуды екінші қайталағанда кӛбік жарылмайды. «Шар, үрлен! Үлкен болып, үрлен! Осы бетте қалып, Жарылма!», - деп әндетулеріне де болады.
«Кім жоғын тауып ал» психологиялық жаттығуы.
Ойыншылардың барылығы көздерін жұмуы керек. Осы уақытта жүргізуші бір баланы иығынан түртеді, ол дыбыссыз жәй кетіп қалады. Жүргізуші белгі бергенде барлығы көздерін ашып, кім жоқ екенін тауып алуы керек. Кім жоғын ең бірінші тауып алса, сол жеңімпаз болады. Ойын есте сақтау қабілетін және бақылауды тексереді.
«Сабын көпіршігі» ойыны
Мақсаты: топтағы біріккендікті, зейінді дамыту, эмоциялық серпін.
Нұсқау: Балалар шеңбер болып, бір-біріне тығыз орналасады. Психолог оны «үрленбеген көбік» деп айтады. Балалар оны қолдарын сермей отырып «үрлейді». Әр үрлеген сайын артқа бір қадам жасайды. Психолог «пах» деген кезде көбік жарылып балалар бӛлменің ішінде жан-жаққа жүгіре жөнеледі. Жаттығуды екінші қайталағанда көбік жарылмайды. «Шар, үрлен! Үлкен болып, үрлен! Осы бетте қалып, Жарылма!», - деп әндетулеріне де болады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Секіреміз сергиміз"
"Секіреміз сергиміз"
Тақырыбы: "Секіреміз сергиміз" психологиялық жаттығулар топтамасы.
Мақсаты: Оқушылардың көңіл -күйлерін көтеру арқылы бойларын сергіту және дамыту.
«Керісіншелер елі» психологиялық жаттығуы.
Мақсаты: Ойша әрекет ету қабілетін жаттықтыру.
Жаттығудың жүргізілуі: балалар шеңбер бойына отырады. Жетекші үш әріптен тұратын сөзді айтып, допты лақтырады. Допты ұстаған ойыншы әріптерді кері атайды (күн-нүк, көз-зөк, сан-нас). Аударылған сөздердің мағынасы болмауы мүмкін. Ойынның күрделенуі сөздің ұзақтығына байланысты.
«Сенемін – сенбеймін» психологиялық жаттығуы.
Балалар шеңбер құрып тұрады. Педагог допты кез келген бір балаға лақтырып, былай деп айтады:
- піл ұшу біледі;
- құстар апанда ұйықтайды;
- балықтар құрлықта өмір сүреді, т.с.с.
Балалар педагог тек шындықты айтқан кезде ғана допты қағып алулары керек. Егер бала жаңылысып, допты қағып алатын болса, онда оған ескерту кәртішкесі беріледі. Бір ескерту алмаған бала «ең зейінді бала» болып есептеледі.
«Ормандағы ағаштар» ойыны.
Мақсаты: Балаларға қозғалуға, демалуға мүмкіндік беру. Музыка ойналады.
Мәтін: Сендер ағашқа айналуға дайынсыңдар ма?
Бір-біріңнің артына тұрыңдар.
1.Орманда күн шығып барлық ағаштар оған жапырақтарын жайып қарап тұрды.
2.Күнге әрбір жапырағы жылыну үшін жоғары-жоғары созылды.
3.Саусақ-жапырақтар күннің астында билеп тұрды.
4.Кенеттен қатты жел тұрып, талдарды жан-жаққа шайқай бастады.
5.Бірақ талдың тамырлары тереңге кеткен, олар жәй ғана тербеледі.
6.Желдің артынан жаңбыр жауып, талдар алғашқы жауын тамшыларын сезінді.
7.Алдыңғы тұрған баланың арқасын саусақтарыңмен жауын тамшыларындай тырсылдат.
8.Кәдімгі майда жаңбыр жауып жауып тұрғандай қимыл жеңіл болу қажет.
9.Жауын одан әрі күшейіп қатты жауа бастады...
10.Талдар бір-біріне жанашырлық білдіріп жаңбырдың қатты соққысынан қорғанып, сипалай бастады.
11.Көп ұзамай көкжиектен күн көрініп, талдар қуанды, олар өздеріндегі артық жауын тамшыларын сілкіп тастады.
12.Өздерін сенімді, сергек, тап-таза сезініп қалады.
Қорытынды:
"Дене мүшелер " психологиялық жаттығуы.
Балалар шеңбер жасап дөңгелене тұрады. Және өздеріне жұп дайындайды.Музыка ырғағымен билейді де, музыка тоқтап бір дене мүшесі аталғанда сол дене мүшесін тигізуі тиіс.
Мысалы:құлақ. Құлақтарын тигізеді. «Аяқ» -аяқтарын тағы сол сияқты.
«Сабын көпіршігі» ойыны
Мақсаты: топтағы біріккендікті, зейінді дамыту, эмоциялық серпін.
Нҧсқау: Балалар шеңбер болып, бір-біріне тығыз орналасады. Психолог оны «үрленбеген кӛбік» деп айтады. Балалар оны қолдарын сермей отырып «үрлейді». Әр үрлеген сайын артқа бір қадам жасайды. Психолог «пах» деген кезде кӛбік жарылып балалар бӛлменің ішінде жан-жаққа жүгіре жӛнеледі. Жаттығуды екінші қайталағанда кӛбік жарылмайды. «Шар, үрлен! Үлкен болып, үрлен! Осы бетте қалып, Жарылма!», - деп әндетулеріне де болады.
«Кім жоғын тауып ал» психологиялық жаттығуы.
Ойыншылардың барылығы көздерін жұмуы керек. Осы уақытта жүргізуші бір баланы иығынан түртеді, ол дыбыссыз жәй кетіп қалады. Жүргізуші белгі бергенде барлығы көздерін ашып, кім жоқ екенін тауып алуы керек. Кім жоғын ең бірінші тауып алса, сол жеңімпаз болады. Ойын есте сақтау қабілетін және бақылауды тексереді.
«Сабын көпіршігі» ойыны
Мақсаты: топтағы біріккендікті, зейінді дамыту, эмоциялық серпін.
Нұсқау: Балалар шеңбер болып, бір-біріне тығыз орналасады. Психолог оны «үрленбеген көбік» деп айтады. Балалар оны қолдарын сермей отырып «үрлейді». Әр үрлеген сайын артқа бір қадам жасайды. Психолог «пах» деген кезде көбік жарылып балалар бӛлменің ішінде жан-жаққа жүгіре жөнеледі. Жаттығуды екінші қайталағанда көбік жарылмайды. «Шар, үрлен! Үлкен болып, үрлен! Осы бетте қалып, Жарылма!», - деп әндетулеріне де болады.
шағым қалдыра аласыз













