Материалдар / Секіртпемен және тепе-тнңдікті сақтау жат.

Секіртпемен және тепе-тнңдікті сақтау жат.

Материал туралы қысқаша түсінік
7.3.6.6 – өзінің және басқалардың шығармашылық қабілеттерін қолдану, сонымен қатар балама шешімдерді ұсыну. Барлық оқушылар орындай алады: Барлық оқушылар ойнай алады Оқушылар көпшілігі орындай алады: Көпшілігі қауіпсіздік ережесін сақтай отырып орындай алады Кейбір оқушылар орындай алады: Көпшілігі орындай алады Оқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін жеткізе біледі, дене жаттығуларының түрлерін орындай алады Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: Сапқа тұру, сәлемдесу, түгелдеу, оңға, солға,кері айналу. бағыттаушы сөздер Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Мұғаліммен оқушы арасындағы байланыс, пікір алмасу Талқылауға арналған сұрақтар: -жаттығуларды жұптасып орындаған қолайлыма? - жаттығуларды дұрыс орындадыма? -гимнастикалық жаттығулар не үшін қажет екенін білесізбе?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2019
594
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырып: Секіртпемен және тепе-тнңдікті сақтау жат.Мектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7 сыныпҚатысқаны:Қатыспағаны:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:7.3.6.6 – өзінің және басқалардың шығармашылық қабілеттерін қолдану, сонымен қатар балама шешімдерді ұсыну.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады:


Барлық оқушылар ойнай алады


Оқушылар көпшілігі орындай алады:


Көпшілігі қауіпсіздік ережесін сақтай отырып орындай алады


Кейбір оқушылар орындай алады:


Көпшілігі орындай алады
Тілдік мақсатОқылымЖазылымАйтылымТыңдалымОқушылар орындай алады: Өз ойларын еркін жеткізе біледі, дене жаттығуларының түрлерін орындай алады


Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: Сапқа тұру, сәлемдесу, түгелдеу, оңға, солға,кері айналу. бағыттаушы сөздер


Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: Мұғаліммен оқушы арасындағы байланыс, пікір алмасу


Талқылауға арналған сұрақтар: -жаттығуларды жұптасып орындаған қолайлыма?- жаттығуларды дұрыс орындадыма?-гимнастикалық жаттығулар не үшін қажет екенін білесізбе?


Не себепті .....деп ойлайсыз?


Уақытты үнемдеу


Ишара үйлестірушінің қол арқылы белгі беруі
Алдыңғы оқуӨткен сабақты қайталау
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Басы Сапқа тұру. Кезекшінің мәліметі. Сәлемдесу. Жалпы дамыту жаттығулары.

Ысқырық, уақыт өлшегіш,гим.қабырға,гим.орындық, секіртпе.
Ортасы

Секіртпемен және тепе-тнңдікті сақтау жаттығуларды меңгерту.

Соңы

Бағалау, үй тапсырмасы

Қосымша ақпарат
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
Әр оқушының үлгеріміне байланысты тапсырмалар беремін.Оқушылар өздері бас бармақ арқылы бірін - бірі бағалау

Бірлескен жұмыс кезінде жақсы жұмыстар ұсынылады. Денгейлік тапсырмалар беремізОйын кезінде үйлесімділік пен түсіністік танытады.Математика, физика,биология пәндерімен байланыс
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.Мақсаты мен міндеттері орындалды Сабақтың негізгі мақсатының айқындалуыСабақ өз деңгейінде өтті Уақытты жоспарға сай пайдалана білдім Оқушылардың смайликтері арқылы өзгерістер енгіземін

Қортынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)1. бас бармақ арқылы бағалау2. екі топқа бөлу арқылы Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді( оқыту мен оқуға қатысты)?1. Оқушылардың ұйымшылдығы 2. Акт пайдаландым Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1.Оқушылардың жылдамдығын білдім 2. АКТ пайдаланып олимпиадалық жарыстардан тәжірибие алу



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ