Сабақтың
басы
(2-3
мин)
білу
Сабақтың
ортасы
(4-20)
Түсіну
Қолдану
(21-34мин)
талдау
Сабақтың
Соңы
(35-40мин)
Жинақтау
Бағалау
Рефлексия
|
I
.Ұйымдастыру
(Оқушылармен сәлемдесу,
ынтымақтастық атмосферасын
орнату)
|
Сабаққа дайындалады, оқу
құралдарын дайындайды
|
|
|
II.Өтілген
тақырыптарға шолу
. Қайталау :
sin (1)
cos (2)
cos (3)
sin ) )
III.Өткен
тақырыпқа есептер шығару: Оқулықтан есептер
шығару:
№28.16. 4)
=
=
=
=
=
=4cos2
4cos2 4cos2
Дәлелденді.
№28.17.1)
4sin =4 =2
=2 =
=
№28.20. 4)Қайталауға
есептер шығару:
Осыдан ; 1- теңдеуге орнына қоямыз,
сонда +
+16
+16 =z;
+64 , =
=16, =4;
Бұл
тақырып бойынша білімді толықтыру үшін қосымша
ақпаратты
https://daryn.online/ платформасының
материалдары;
Оқу
тапсырмасы:
№28.17.
(2),№28.15. (1).
Орындауға
әдіcтемелік нұсқаулар беріліп , түсіндірілу жұмысы
жүргізіледі
Сабақтың
қорытындысы
Бағалау
Бас бармақ әдісі
бойынша
|
Оқулық бойынша екі
бұрыштың көбейтіндісін қосынды немесе айырымға түрлендіру
формулаларын
қайталайды,жазады;
Мысалдағы
түрлендіруге қолданылған тригонометриялық функциялардың
формулаларын айтады;
Есептерді шығаруда
түрлендірудің орындалу алгоритмдерін анықтайды,
орындайды:
Оқу тапсырмасын
орындау бойынша берілген нұсқауларға сәйкес сұрақтар
қояды.
Сабақтың
қорытындысы:
Слайдтар бойынша
кестедегі теңдіктің оң жағындағы өрнекті айтып,
толықтырады.
Басбармақ тәсілімен
осы сабақта нені түсінді, білді,сабақ өзіне ұнады ма,
бағалайды.
|
Оқушылар жауаптарын
топ бойынша бағалауы
Формативті
бағалау
|
оқулық
слайдтар
слайдтар
Оқулық, жұмыс
дәптері
|