Материалдар / Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып алгебра Тақырыбы:Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия
Авторы:
28 Ақпан 2024
254
2 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.2АТізбектер

Мектеп:

А.Югнаки атындагы жалпы орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Мамметова Садокат Юлдашевна

Сынып: 9

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Шексіз кемімелі геометриялық програссия



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.2.3.8 шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын

периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру үшін қолдану.

Сабақтың мақсаты

- шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының

формуласын, айналдыру тәсілін білу;

  • шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының

формуласын қолдану;

  • периодты ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру үшін

шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының

формуласын қолдану.

Бағалау критерийі

- шексіз кемімелі геометриялық прогрессия мүшелерін анықтайды;

- шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын

пайдаланады;

- қосындының формуласын қолданып ондық бөлшекті жай

бөлшекке айналдырады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

Сандар тізбегі және оның мүшелері, арифметикалық прогрессия геометриялық прогрессия анықтамаларын тұжырымдап, ажыратады;

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

- Тізбек бұл?

- Арифметикалық прогрессия бұл?

- Геометриялық прогрессия бұл?

- Арифметикалық және геометриялық прогрессияның

Айырмашылықтары неде?

- Өспелі және кемімелі геометриялық прогрессия бұл?

Құндылықтарға баулу




"Маңгілік ел "жалпыұлттық идеясының "Жалпыға бірдей еңбек қоғамы" құндылықтарына сай бірін бірі қүрметтеуге,ынтымақтаса жұмыс істеуге және жауапкершілік пен ауызбіршілікке балу .

Пәнаралық байланыс

Геометрия

Алдыңғы білім


Сандар тізбегі. Арифметикалық және геометриялық прогрессия.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, назарларын сабаққа аудару.

Мақсат: жақсы қарым қатынас орнату және көтеріңкі көңіл күй мен сабақ бастау.

Саралау тәсілі:Диолог және қолдау көрсету.

Белсенді оқу әдісі: Айна

Мұғалім қолындағы қорапта адам сүреті бар. Оқушылар сүретті алып көреді. Қорапта сурет орнына айна болады. Оқушылар айнаға қарап бір-біріне жақсы тілектерін айтады.

ҚБ:"қөшемет" әдісі арқылы бірін-бірі көшеметтейді.

Топқа бөлу

Белсенді оқу әдісі: "Формулалар".

Саралау тәсілі: "Жіктеу"(аралас топ)

Берілген формулалар бойынша санды тізбек, арифметикалық прогрессия, геометриялық прогрессия болып үш топқа бөлу.

Үй тапсырмасын тексеру

Белсенді оқу әдісі: "Көршіңді тексер ".

Саралау тәсілі " Диалог және қолдау көрсету "

Қорапша ішінде сұрақтар жазылған қағаздар бар. Топтың оқушылары кезектесіп сурақтар алып жауап береді.

- Геометриялық прогрессияның анықтамасы.

- Алғашқы n- мүшесінің қосындысының формуласы.

- Шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысы формуласы. (жаңа тақырыпты анықтау)

ҚБ: мұғалімнің мадақтауы (Жарайсыңдар!Керемет!Өте тамаша!)





















????









Үлестірме қағаз









?









???






Сабақтың ортасы


Топтық жұмыс:

Саралау тәсілі: Тапсырма оқушылардың қажеттіліктеріне қарай

Белсенді оқу әдісі : Кемпірқосақ тобы

Оқушыларды талқылау үшін (бұл «бастапқы топ») тақырып бойынша (барлығына бір есеп) топтарға бөліп отырғызамыз. Талқылаудан кейін оқушыларға түстер беріп, тиісінше қайтадан сарапшы топқа бөлеміз. Жаңа топтар «бастапқы топ» қатысушыларынан тұрады. Кейін оқушылар топта не талқылағандарын айту үшін қайта өз тобына оралады. Бұл одан әрі талқылауға түрткі болады.





Оқушылар топтасып берілген есептердің шығару жолдарымен танысады.

Бағалау критерийі: білім алушы

-шексіз кемімелі геометриялық прогрессия мүшелерін анықтайды;

- шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын пайдаланады;

- қосындының формуласын қолданып ондық бөлшекті жай

бөлшекке айналдырады.

Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну, қолдану

1-топ:b1=1 ге q=1/2 тең шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысын табыңыз.

2-топ: 12, -9, ...... шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысын табыңыз.

3-топ: 2,72 шексіз периодты ондық бөлшекі жай бөлшекке айналдырады.

ҚБ: " Екі жұлдыз бір тілек" әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды

Жұлдыз екі ұнаған тұстары және жетілдіруды қажет ететін тұстары бойынша тілек айтылады.

Жұптық жұмыс

Саралау тәсілі:"Диалог және қолдау көрсету "

Белсенді оқу әдісі: Жұптық әңгіме

Оқушылармен талқылау үшін ынталандыратын немесе арнайы есептер береміз. Белсенді тыңдап, жауап беруге жетелейміз. Тақырыпты белгілеу үшін А мен Б атаңыз ( мысалы, А тыңдайды, ал Б сөйлейді, кейін керісінше. Оқушылардан олар жеке жауап алғысы келетін сұрақ қоюды сұраңыз, кейін бұл сұрақ жұпта талқыланады. Жұптар талқыға салады.

Бағалау критерийі: білім алушы

шексіз кемімелі геометриялық прогрессия мүшелерін анықтайды;

- шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын пайдаланады;

- қосындының формуласын қолданып ондық бөлшекті жай

бөлшекке айналдырады.

Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну, қолдану

1)а)b1=6, q=1/2; б)b1=4, q=-1/3 болған шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысын табыңыздар.

Дескриптор:Білім алушы

- шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысы формуласын жазады.

- берілгендер бойынша шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысын табады.

- жауабын жазады.

2) а)0,(9); б)0,(30) шексіз периодты ондық бөлшекі жай бөлшекке келтіріңіз.

Дескриптор: Білім алушы

- периодты ондық бөлшектердің қосындысын жазады.

- бірінші мүшесін, еселігін жазады.

- шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысы формуласын қолданып есеп шығарады.

-жауабын жазады .

3) а)2/3;1/4;..... б)0,5; 0,05;.... шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысын табыңыз.

Дескриптор: Білім алушы

- геометриялық прогрессия мүшелерін анықтайды;

-еселігін табады;

- шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысы формуласын жазады;

- шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысын табады;

-жауабын жазады;

ҚБ: Дескриптор бойынша өзін-өзі бағалау

Жеке жұмыс

Белсенді оқу әдісі:"Қарапайымнан күрделіге".

Саралау тәсілі:Тапсырма

Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар

"Денгейлік тапсырма".

Бағалау критерийі: білім алушы

- шексіз кемімелі геометриялық прогрессия мүшелерін анықтайды;

- шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын пайдаланады;

- қосындының формуласын қолданып ондық бөлшекті жай

бөлшекке айналдырады.

Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну, қолдану

А-деңгейі.

1)q=1/3,S=6; 2)q=-3/4, S=10 болған шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның бірінші мүшесін табыңыз.

Дескриптор: Білім алушы

- Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысын жазады;

- белгісіз мүшесін анықтайды;

- жауабын жазады;

В-деңгейі

1)1,3(54) 2)0,(15) шексіз периодты ондық бөлшекі жай бөлшекке келтіріңіз.

Дескриптор: Білім алушы

-периодты ондық бөлшектерді ондық бөлшектер қосындысы түрінде жазады;

- бірінші муше және еселігін анықтайды;

Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!