Шектерді табу. Бірінші тамаша шек.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шектерді табу. Бірінші тамаша шек.

Материал туралы қысқаша түсінік
Шектерді табу. Бірінші тамаша шек тақырыбы бойынша сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

10.3В Функцияның шегі және үзіліссіздігі

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Пән/Сынып:

Алгебра, 10 сынып, ЖМБ.

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Шектерді табу. Бірінші тамаша шек

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

10.4.1.14 - шектерді есептеудеShape1 Shape2 және Shape3 Shape4 түріндегі анықталмағандықтарды ашу әдістерін қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар:

- бірінші тамаша шекпен танысады.

- және түріндегі анықталмағандықтарды ашу әдістерін қолданады.

Құндылықтар:

Жасампаздық және жаңашылдық

Білімнің жаратылыстану және гуманитарлық салаларындағы тәжірибені бақылаудың, жүйелеудің және түсінудің қарапайым дағдыларының болуы.

Қарапайым өлшеулер жүргізу, практикалық есептерді шешуге арналған құралдармен жұмыс жасай алу.


Уақыты

Кезең

дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйымдас тыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Шектерді табу. Бірінші тамаша шек тақырыбын қарастырамыз.

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- шектерді есептеудеShape5 Shape6 және Shape7 Shape8 түріндегі анықталмағандықтарды ашу әдістерін қолдану;

Ұйымдастыру.

Үй жұмысын тексеру. f функциясы берілген:

  1. f(х)= -1; 2) f(х)= ; 3) f(х)= ; 4) f(х)=

а)1; 2; -1; 1,01 нүктелерінде үздіксіз бола ма? ә) Берілген нүктелер анықталу облысының ішкі нүктелері бола ала ма?


Амандасады.

Үй тапсырмасын айтады.


Оқушы: функциялардың графиктерін сала отырып, оған сипаттама береді, тұжырымдар жасайды.

Мұғалім: оқушыларды функцияның нүктенің аймағындағы үзіліссіздігі ұғымын түсінуге бағыт береді.









Оқулық

10 мин

Негізгі бөлім

Жаңа сабақ Тамаша шек ұғымын енгізіңіз.

хх0 ұмтылғанда тригонометриялық функциялардың шектері осы функциялардың осы нүктедегі мәніне тең болады. Мысалы,

Мәселелік жағдай тудырыңыз: жағдайында не істеу керек? Бұл түріндегі анықталмағандық. Бұл шекті есептеу үшін басқа жолды пайдаланып көрейік. Мына суретте көрсетілгендей бірлік шеңбердің бөлігін қарастырайық:

Бұл суреттеPR=sinx, OR=cosxжәнеQA=tgx. Сонда OPR үшбұрышының, ОРА секторының және OQA үшбұрышының аудандары келесі қос теңсіздікті қанағаттандырады: . Үшбұрыштың ауданын және сектор ауданын табу формулаларын қолданып, немесе аламыз.

х0+ болғанда sin x>0 және біз теңсіздіктің екі жағын да sinx бөлсек, келесіні аламыз: .

Осыған ұқсас х0- болғанда, sin x<0 және біз теңсіздіктің екі жағын да sinx бөлсек, келесіні аламыз:

.

Осылайша:

.


Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып түсінеді

Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады.


Сұрақтарға жауап береді.





анықталмағандық түріне келтірілетін тригонометриялық функциялардың шектерін есептегенде бірінші тамаша шек деп аталатын формуласын қолдана аламыз.



Бірінші тамаша шек салдарлары:



«Екі жұлдыз бір ұсыныс»                             







Дескриптор:

  • - шектерді есептеудеShape9 Shape10 және Shape11 Shape12 түріндегі анықталмағандықтарды ашу әдістерін қолдана алады.


















Оқулық

25 мин

Бекіту тапсырма лары

Тапсырмалар: №1. А. Шектерді табыңыз: , .

В. Шектерді табыңыз: , , .

С. Шектерді табыңыз: ,

Оқулықтан есептер орындайды

Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар.


Есептер шығарады

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды.

Өз бетімен жұмыс.

Дескриптор:

  • - шектерді есептеудеShape13 Shape14 және Shape15 Shape16 түріндегі анықталмағандықтарды ашу әдістерін қолдана алады.


ҚБ «Екi жұлдыз бiр тiлек» әдiсi .Бiрiн-бiрi бағалау


Дескриптор:

  • - функцияның нүктедегі шегінің анықтамасын біледі және оны есептейді.








Жалпы білім беретін мектептің 10–сыныбына арналған оқулық.



Жеке жұмыс

Тапсырмаларды орындайды.

Парақша лар

5 минут





Бүгінгі сабақта:

- функцияның нүктедегі үзіліссіздігінің және функцияның жиындағы үзіліссіздігінің анықтамаларын біледі.

Кері байланыс:

Білемін

Білдім

Білгім келеді






Тақырыпты меңгергенін анықтау


Үйге тапсырма.


Кері байланыс





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2025
166
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі