Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
3 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары
арқылы жүреді.
Топқа бөліну «Ай мен
Күн және жұлдыз»
Өткен тақырыпқа
шолу:
Үйге берілген оқу
тапсырманы тексеру.
Сабағымыздың
тақырыбы:
Есептерді теңдеу құру
арқылы шығару.
Сабағымыздың
тақырыбы:
Секунд
Бүгінгі сабақта
сен:
Секунд
өлшем бірлігін қолданып өлшеуді үйренесің.
|
Ширату жаттығуларын
жасайды.
Топқа
бірігеді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
ашады.
|
«Ауызша мадақтау жүреді.
Оқушылар жауаптары толықтыры-лады.
|
Оқулық
Дәптер
лер
Қалам қарын
даштар
|
Жаңа
білім
15
мин
10
мин
2 мин
Бекіту
10
мин
|
Есіңе
сақта!
Секунд -
уақыттың ең кіші өлшем бірлігі.
1
минут (мин)= 60 секунд
(с)
Уақыттың
ең кіші бірлігін өлшейтін құрал – секунд
өлшеуіш
Бір минутта секунд тілі
сағаттың циферблатын толық айналады.
Сен жаймен «бір» дегенде, 1
секунд өтеді.
Енді сен уақытты сеундқа дейін
дәл анықтай аласың.
Секунд өлшеуішті қайда
қолданамыз?
Спортта уақыт интервалын дәл
өлшеу үшін;
Жүрек соғысының жиілігін
анықтау үшін;
Мектепте оқу жылдамдығын өлшеу
үшін қолданылады;
Сұрақтарға жауап
бер.
10-ға дейін санау үшін саған
неше секунд уақыт керек? 10с
30-ға дейін санау үшін саған
неше секунд уақыт керек? 30с
60-қа дейін санау үшін саған
неше секунд уақыт керек? 60с
1-тапсырма
Сағаттардағы
көрсетілген уақыттарды анықта.
12 сағ.15мин 14сағ.45мин
9сағ.10мин
3сағ.20мин 21сағ.30мин
23сағ.40мин
2-тапсырма
Көрсетілген өлшем
бірліктеріне өрнекте.
3 сағ 15 мин =
...мин
160 мин =
...сағ...мин
4 сағ 50
мин =....мин
Өзіңді
тексер!
3 сағ 15 мин = 195
мин
160 мин =2 сағ
40мин
4 сағ 50 мин =290
мин
3-тапсырма
Көрсетілген өлшем
бірліктеріне өрнекте.
2 мин 15
с =
3 мин 30 с = 5 мин 42 с =
Өзіңді
тексер!
2 мин 15
с =135 с
3 мин 30 с =210 с
5 мин 42 с = 342
с
4-тапсырма Есепті
шығар.
Назым мектепте аптасына
2 күн 40 минуттан би үйірмесіне және 3 күн 50 минуттан қолөнер
үйірмесіне қатысады. Назым аптасына қанша уақытын үйірмелерге
жұмсайды? Жауабын сағат және минутпен өрнекте
Өзіңді
тексер!
Б и ү. – 2 күн 40
минуттан
Қолөнер ү. – 3 күн 50
минуттан ? сағ. мин.
Шешуі: (2 • 40) + ( 3 •
50) = 230 мин.
230 мин = 3 сағ. 50
мин.
Жауабы: Назым аптасына
3 сағат 50 минут уақытын үйірмелерге жұмсайды.
(ТТ) 1-ТОП
2-ТОП
3-ТОП
Саралау тәсілі:
«Тапсырма» арқылы жүзеге асады
ЕҚҚЕО
Қарқынды
оқушыларға: Қарқыны баяу
оқушыларға:
«Дұрыс және бұрыс»
ойыны
Тапсырма
|
Дұрыс
|
Бұрыс
|
Бір тәулікте 14 сағат
бар.
|
|
+
|
Бір сағатта 60 минут
бар.
|
+
|
|
Бір минутта 120 секунд
бар.
|
|
+
|
Секунд уақыттың ең үлкен өлшем
бірлігі.
|
|
+
|
Секундті өлшейтін құрал секунд
өлшеуіш
|
+
|
|
|
Тапсырма
орындайды.
Ауызша және жазбаша түрде
жұмыс жасайды және
қолданады
Тапсырма
орындайды.
Топпен бірлесе отырып
жұмыс жасайды
Берілген нұсқаның
дұрыс, бұрысын анықтайды.
Көмек қажет ететін
оқушыларға түсіндіру жұмысымен бірге қосымша уақыт
беріледі.
1-10 балл аралығы
|
Дескриптор:
Уақыт өлшем бірліктерін
біледі
Қолдану ерекшеліктерін
анықтайды
-3балл.
Дескриптор:
Практикалық іс
әрекеттермен жүргізе алады
Пайдалану
ерекшеліктеріне мән береді
Сұрақтарға жауап
береді
-3балл.
Дескриптор:
Сағаттардағы
көрсетілген уақыттарды анықтайды.
Көрсетілген өлшем
бірліктеріне өрнектейді.
2
балл.
Дескриптор:
1.Есептің шартын
жазады.
2.Сұрағын
қояды.
2.Өрнек
құрастырады.
3.
Шешуін, жауабын
жазады.
4.Жауабын сағат және
минутпен өрнектейді.
2балл.
|
Оқулық
дәптер,
қаламдар
Сергіту сәтінде
«Қаражорға» әуенімен билеп сергиді.
|
Кері
байланыс
5 мин
|
Кері
байланыс
Оқушылар жауабын
талдап, ҚБ қояды.
Оқу тапсырмасы:
74-бет
№ 6,7
|
Кері байланыс
жасайды.
Сағаттардағы
көрсетілген уақыттарды анықтау.
Уақытқа берілген есепті
шығару
|
ҚБ
қойылады. Есепті шешу жолдарын
меңгергендігі
тексеру
бағалау
|
|