Материалдар / Семей ядролық полигоны

Семей ядролық полигоны

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп баспасы бойынша жасал,ан қмж. тапсырма жауап үлгілерімен жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
42
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

      Бөлім:

ІІ бөлім

Экология: Ядролық және мұнай өндірістері. Шешендік сөздер.

Сөз мәдениеті. Сыни пікір

Педагогтің аты-жөні

Абдраимова М.Т.

Күні:

01.11. 24жыл

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Семей ядролық полигоны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

11.1.2.1 - мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау;

11.4.3.1 - белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдалану; көркемдеу, айшықтау, дəлелдеу, сөздерді сұрыптайбілу(образды - эстетикалық)

Сабақтың мақсаты:

- мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдайды;

- белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдаланады; көркемдеу, айшықтау, дəлелдеу, сөздерді сұрыптай біледі;

-грамматикалық талдаулар жасай біледі;

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Өмір бойы оқуға, еңбек етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І.Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасып, жағымды психологиялық ахуал тудыру


Амандасады





Сабақтың ортасы

ІІ. Жаңа білімді игерту

Тыңдалым алды тапсырма?

1. Кеңес дәуірінде Қазақстанның қай аймақтарында ядролық сынақ жүргізілді?

2. Ядролық сынақтар қоршаған ортаға қандай зардап әкелді?

1-тапсырма.

Терминдер: темір, мыс, магний, металл, радиокатив, термояро, полигон т.б.

Ұғымдар: ядролық қару, ғылыми орталық, атом сынақ, ашық сынақ, экологиялық апат, қатерлі ісік т.б.

тілдік оралымдар: қарабайыр қорғаныш, сұмдық ауыр болды.

1 азатжолын публицистикалық стильге айналдырып талдаңыз.


Оқылым мәтінін оқиды , сұрақтарға жауап беріп, ойларын дәлелдейді.

- мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдайды;

ҚБ.

Дұрыс!

Жарайсың!

Жақсы!

Дескриптор:

  • Термин1;

  • Ұғым 1;

  • Талдау 2;

барлығы 4ұпай;

26-бет.

Грамматикалық материал . Сыни пікір.

2-тапсырма. Үзінді қай шығармадан алынған? Бас кейіпкер қасіреті туралы 4-5 сөйлеммен мәтін жазыңыз.

1. Дене бітімінде қандай кемшілік бар?

2. Есімі кім? Кімге ғашық? (Ләйлә, Құмар)

3. Шығарма қалай аяқталды? (Ләйла қайтыс болды)

ақпаратты есте сақтайды;

  • Шығарма атауын табады;

  • Мәтін жазады;

Дескриптор:

-атауы 1;

-мәтін құрау 2;

тақырыпты ашу 1;

барлығы 4 ұпай;



Оқулық «Мектеп»

27-бет.

3-тапсырма. Сөйлемдерге морфологиялық, синтаксистік талдаулар жасаңыз.

1. Әбекеңнің әдебиетке байланысты мақалаларынан да ол кісінің үлкен жүректі азамат екендігі айрықша сезіліп тұрады.

2. Мақала деген атаудың өзі кейде құлаққа қатқылдау естіліп қана қоймай, қарабайырлау әсер де беретіні бар ғой.

- - белгілі бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды пайдаланады; көркемдеу, айшықтау, дəлелдеу, сөздерді сұрыптай біледі;

-грамматикалық талдаулар жасай біледі;

Дескриптор:

-ауыспалы мәндегі сөздерді тура мағ жазады, синонимін жазады 1;

-талдайды 1 ұпай,

барлығы 2 ұпай.

28-бет.

Сабақтың соңы

Рефлексия Сабақтың екі сәтті тұсын ата, бір ұсыныс айту.

Үйге тапсырма: 3-тапсырма Б. Тапсырмасы.

Екі жұлдыз, бір тілек.


28- бет













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ