Сабақтың
ортасы
|
ІІ. Жаңа білімді
игерту
Тыңдалым алды
тапсырма?
1. Кеңес дәуірінде
Қазақстанның қай аймақтарында ядролық сынақ
жүргізілді?
2. Ядролық сынақтар қоршаған
ортаға қандай зардап әкелді?
1-тапсырма.
Терминдер: темір, мыс, магний,
металл, радиокатив, термояро, полигон т.б.
Ұғымдар: ядролық қару, ғылыми
орталық, атом сынақ, ашық сынақ, экологиялық апат, қатерлі ісік
т.б.
тілдік оралымдар: қарабайыр
қорғаныш, сұмдық ауыр болды.
1 азатжолын публицистикалық
стильге айналдырып талдаңыз.
|
Оқылым мәтінін оқиды ,
сұрақтарға жауап беріп, ойларын
дәлелдейді.
-
мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі мақсатты
аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды,
мәтін үзінділерін талдайды;
|
ҚБ.
Дұрыс!
Жарайсың!
Жақсы!
Дескриптор:
-
Термин1;
-
Ұғым 1;
-
Талдау 2;
барлығы
4ұпай;
|
26-бет.
|
|
Грамматикалық материал .
Сыни пікір.
2-тапсырма. Үзінді қай шығармадан
алынған? Бас кейіпкер қасіреті туралы 4-5 сөйлеммен мәтін
жазыңыз.
1. Дене бітімінде қандай
кемшілік бар?
2. Есімі кім? Кімге ғашық?
(Ләйлә, Құмар)
3. Шығарма қалай аяқталды?
(Ләйла қайтыс болды)
|
ақпаратты есте
сақтайды;
-
Шығарма
атауын табады;
-
Мәтін
жазады;
|
Дескриптор:
-атауы
1;
-мәтін
құрау 2;
тақырыпты
ашу 1;
барлығы 4
ұпай;
|
Оқулық
«Мектеп»
27-бет.
|
|
3-тапсырма. Сөйлемдерге морфологиялық,
синтаксистік талдаулар
жасаңыз.
1. Әбекеңнің әдебиетке байланысты
мақалаларынан да ол кісінің
үлкен
жүректі азамат екендігі айрықша сезіліп
тұрады.
2. Мақала деген атаудың өзі
кейде құлаққа
қатқылдау естіліп қана қоймай, қарабайырлау әсер де
беретіні бар ғой.
|
-
- белгілі
бір тақырып аясында тілдегі көркемдік құралдарды орынды
пайдаланады; көркемдеу, айшықтау, дəлелдеу, сөздерді сұрыптай
біледі;
-грамматикалық
талдаулар жасай біледі;
|
Дескриптор:
-ауыспалы мәндегі сөздерді
тура мағ жазады, синонимін жазады 1;
-талдайды 1
ұпай,
барлығы 2
ұпай.
|
28-бет.
|