Күні
|
қаңтар
|
Семинар-тренинг
тақырыбы:
|
«Тәрбие үдерісі: ата-ана, мектеп,
оқушы»
|
Жалпы мақсаты:
|
Педагогтармен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір
проблемаларды шешу жолдарын қарастыру
|
Оқу нәтижелері:
|
Педагогтар өздерінің тәжірибесі негізінде
ата-ана,мектеп, оқушымен байланысты нығайтудың тиімді жолдарын
бірге іздестіреді. Шешу жолдарын табады.
|
Барысы
|
Уақыт
|
Тапсырмалар
түрлері
|
Ұйымдастырушы
іс - әрекеті
|
Тыңдаушылардың іс
-әрекеті
|
Ресурс
|
3 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасы
|
«Ізет» сергіту жаттығуы
|
(Нұсқаушының қимылын
қайталайды)
Кәне,достар бәріміз,
Қабақ түйіп тұрмайық.
Қолды көкке көтеріп,
Қолымызды бұлғайық!
Көрісейік көршімен,
Арқасынан қағайық.
Құшақ жая жан-жаққа,
Күлімсіреп алайық
|
|
3 мин
|
Топқа бөлу
|
Ән арқылы топқа бөлу
|
Әр
қатысушыға ән шумақтары жазылған стикер таратылады. Ән қосылған
кезде ортаға бірдей ән алған қатысушылар
жиналады.
-
Аман болсын ата-анамыз
-
Бала-бала-балапан
-
Надежда - мой компас земной,а удача - награда за
смелость
-
Өзіңдей досты туған батыр
ана
-
Учат в школе
-
Бүгін менің көңіл-күйім
тамаша
|
Стикер
|
7 мин
|
Негізгі бөлім
Топтық жұмыс
|
«Стакан мұнарасы» жаттығуын
түсіндіреді
|
Педагогтар стакандарды қолмен ұстамай, жіпке
керілген резенкенің көмегімен мұнара құрастырады. Мақсатқа жетуде
кездескен кедергілерді жаттығуды барлық топ аяқтаған кейін өз
пікірлерін айтады.
Сұрақтар:
-
Стаканды кім деп алуымызға болады?
(бала,оқушы,ата-ана т.б)
-
Топтық жұмыс барысында не
байқадыңыз?
-
Қиындықтар кезікті ме?
-
Стаканның жан-жағынан тартқан резеңкелерді неге
немесе кімге теңер едіңіз?
|
Стакан,жіп,
резенке
|
7 мин
|
Топтық жұмыс
|
«Баскетбол мұнарасы» жаттығуын
түсіндіреді.
|
Педагогтар берілген материалдардың көмегімен
мұнара құрастырады. Мақсатқа жетуде кездескен кедергілерден өтіп
мұнара құрастырылғаннан кейін жетекші мұнара үстіне баскетбол добын
қояды. Жасалған жұмыс құламаса, тапсырма
орындалғаны.
С
ұрақтар:
-
Қандай кедергілер болды?
-
Ұжымдық жұмыс байқалды
ма?
-
Бала тәрбесіндегі кедергілермен салыстыруға бола
ма?
-
Ата-ана әрекетін қалай салыстырар
едіңіз?
|
Газет,
скоч, доп
|
15 мин
|
Постер қорғау
|
Топтарға тақырыптар
беріледі.
|
Топ
берілген тақырыптарды ашып, өз пікірлерін жазып, берілген
ресурстарды жапсырып, қорғайды
1 топ - Ата-аналарды мектепке қалай қызықтырып тартуға
болады?
2 топ: - Оқушылардың мектепке,сыныпқа,сынып жетекшіге
деген қызығушылығын қалай оятуға болады?
3 топ: -Мектептің,интернаттың, мектеп ауласының
интерьеріне қандай өзгерістер ұсына алар
едіңіз?
4 топ: - Мектептің жұмысына, ұстаздардың, тәрбиешілердің
сабақ беру ,тәрбие беру әдістеріне көңілі толмайтын ата-аналармен
қандай жұмыстар бағыттарын, әдістерін ұсына алар
едіңіз?
5 топ:- Мектептегі тәрбие жұмысына қандай қызықты
өзгерістер, жобалар, шаралар ұсынар
едіңіз?
6
топ: -Мектепте волонтерлік жұмысты, үйірме жұмыстарын
жүргізу бағытында қандай іс-шаралар мен жобалар ұсына алар
едіңіз?
|
Сурет,
желім
стикер
|
5мин
|
Рефлексия:
https://docs.google.com/forms/
|
Ұялы телефонға жіберілген сілтеме арқылы
толтыру
|
Қаты Қатысушылар
https://docs.google.com/forms/d/1XWDKawZY1EIOaiISYCIfYUMb_K9MrLajwywuEy4DOfk/edit
сілтемесіне арқылы бүгінгі шара бойынша берілген
сұрақтарға жауап береді.
|
сілтеме
|