Қожанғалиев Айболат Тоғайұлы
Батыс Қазақстан облысы
Орал қаласы
Облыстық көру қабілеті бұзылған
балаларға арналған арнаулы мектеп-интернаты
директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
|
Күні |
қаңтар |
||||
|
Семинар-тренинг тақырыбы: |
«Тәрбие үдерісі: ата-ана, мектеп, оқушы» |
||||
|
Жалпы мақсаты: |
Педагогтармен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру |
||||
|
Оқу нәтижелері: |
Педагогтар өздерінің тәжірибесі негізінде ата-ана,мектеп, оқушымен байланысты нығайтудың тиімді жолдарын бірге іздестіреді. Шешу жолдарын табады. |
||||
|
Барысы |
|||||
|
Уақыт |
Тапсырмалар түрлері |
Ұйымдастырушы іс - әрекеті |
Тыңдаушылардың іс -әрекеті |
Ресурс |
|
|
3 мин |
Ынтымақтастық атмосферасы |
«Ізет» сергіту жаттығуы |
(Нұсқаушының қимылын қайталайды) Кәне,достар бәріміз, Қабақ түйіп тұрмайық. Қолды көкке көтеріп, Қолымызды бұлғайық! Көрісейік көршімен, Арқасынан қағайық. Құшақ жая жан-жаққа, Күлімсіреп алайық |
|
|
|
3 мин |
Топқа бөлу |
Ән арқылы топқа бөлу |
Әр қатысушыға ән шумақтары жазылған стикер таратылады. Ән қосылған кезде ортаға бірдей ән алған қатысушылар жиналады.
|
Стикер |
|
|
7 мин |
Негізгі бөлім Топтық жұмыс |
«Стакан мұнарасы» жаттығуын түсіндіреді |
Педагогтар стакандарды қолмен ұстамай, жіпке керілген резенкенің көмегімен мұнара құрастырады. Мақсатқа жетуде кездескен кедергілерді жаттығуды барлық топ аяқтаған кейін өз пікірлерін айтады. Сұрақтар:
|
Стакан,жіп, резенке |
|
|
7 мин |
Топтық жұмыс |
«Баскетбол мұнарасы» жаттығуын түсіндіреді.
|
Педагогтар берілген материалдардың көмегімен мұнара құрастырады. Мақсатқа жетуде кездескен кедергілерден өтіп мұнара құрастырылғаннан кейін жетекші мұнара үстіне баскетбол добын қояды. Жасалған жұмыс құламаса, тапсырма орындалғаны.
С
|
Газет, скоч, доп |
|
|
15 мин |
Постер қорғау |
Топтарға тақырыптар беріледі. |
Топ берілген тақырыптарды ашып, өз пікірлерін жазып, берілген ресурстарды жапсырып, қорғайды 1 топ - Ата-аналарды мектепке қалай қызықтырып тартуға болады? 2 топ: - Оқушылардың мектепке,сыныпқа,сынып жетекшіге деген қызығушылығын қалай оятуға болады? 3 топ: -Мектептің,интернаттың, мектеп ауласының интерьеріне қандай өзгерістер ұсына алар едіңіз? 4 топ: - Мектептің жұмысына, ұстаздардың, тәрбиешілердің сабақ беру ,тәрбие беру әдістеріне көңілі толмайтын ата-аналармен қандай жұмыстар бағыттарын, әдістерін ұсына алар едіңіз? 5 топ:- Мектептегі тәрбие жұмысына қандай қызықты өзгерістер, жобалар, шаралар ұсынар едіңіз?
6
|
Сурет, желім стикер |
|
|
5мин |
Рефлексия: |
Ұялы телефонға жіберілген сілтеме арқылы толтыру |
Қаты Қатысушылар https://docs.google.com/forms/d/1XWDKawZY1EIOaiISYCIfYUMb_K9MrLajwywuEy4DOfk/edit сілтемесіне арқылы бүгінгі шара бойынша берілген сұрақтарға жауап береді. |
сілтеме |
|
Қорытынды сөз:
Адамның адамшылығы - ақыл, ғылым, жақсы ата,
жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады.
Абай Құнанбаев
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Семинар-тренинг «Тәрбие үдерісі: ата-ана, мектеп, оқушы»
Семинар-тренинг «Тәрбие үдерісі: ата-ана, мектеп, оқушы»
Қожанғалиев Айболат Тоғайұлы
Батыс Қазақстан облысы
Орал қаласы
Облыстық көру қабілеті бұзылған
балаларға арналған арнаулы мектеп-интернаты
директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
|
Күні |
қаңтар |
||||
|
Семинар-тренинг тақырыбы: |
«Тәрбие үдерісі: ата-ана, мектеп, оқушы» |
||||
|
Жалпы мақсаты: |
Педагогтармен бірге тәрбие жұмысындағы кейбір проблемаларды шешу жолдарын қарастыру |
||||
|
Оқу нәтижелері: |
Педагогтар өздерінің тәжірибесі негізінде ата-ана,мектеп, оқушымен байланысты нығайтудың тиімді жолдарын бірге іздестіреді. Шешу жолдарын табады. |
||||
|
Барысы |
|||||
|
Уақыт |
Тапсырмалар түрлері |
Ұйымдастырушы іс - әрекеті |
Тыңдаушылардың іс -әрекеті |
Ресурс |
|
|
3 мин |
Ынтымақтастық атмосферасы |
«Ізет» сергіту жаттығуы |
(Нұсқаушының қимылын қайталайды) Кәне,достар бәріміз, Қабақ түйіп тұрмайық. Қолды көкке көтеріп, Қолымызды бұлғайық! Көрісейік көршімен, Арқасынан қағайық. Құшақ жая жан-жаққа, Күлімсіреп алайық |
|
|
|
3 мин |
Топқа бөлу |
Ән арқылы топқа бөлу |
Әр қатысушыға ән шумақтары жазылған стикер таратылады. Ән қосылған кезде ортаға бірдей ән алған қатысушылар жиналады.
|
Стикер |
|
|
7 мин |
Негізгі бөлім Топтық жұмыс |
«Стакан мұнарасы» жаттығуын түсіндіреді |
Педагогтар стакандарды қолмен ұстамай, жіпке керілген резенкенің көмегімен мұнара құрастырады. Мақсатқа жетуде кездескен кедергілерді жаттығуды барлық топ аяқтаған кейін өз пікірлерін айтады. Сұрақтар:
|
Стакан,жіп, резенке |
|
|
7 мин |
Топтық жұмыс |
«Баскетбол мұнарасы» жаттығуын түсіндіреді.
|
Педагогтар берілген материалдардың көмегімен мұнара құрастырады. Мақсатқа жетуде кездескен кедергілерден өтіп мұнара құрастырылғаннан кейін жетекші мұнара үстіне баскетбол добын қояды. Жасалған жұмыс құламаса, тапсырма орындалғаны.
С
|
Газет, скоч, доп |
|
|
15 мин |
Постер қорғау |
Топтарға тақырыптар беріледі. |
Топ берілген тақырыптарды ашып, өз пікірлерін жазып, берілген ресурстарды жапсырып, қорғайды 1 топ - Ата-аналарды мектепке қалай қызықтырып тартуға болады? 2 топ: - Оқушылардың мектепке,сыныпқа,сынып жетекшіге деген қызығушылығын қалай оятуға болады? 3 топ: -Мектептің,интернаттың, мектеп ауласының интерьеріне қандай өзгерістер ұсына алар едіңіз? 4 топ: - Мектептің жұмысына, ұстаздардың, тәрбиешілердің сабақ беру ,тәрбие беру әдістеріне көңілі толмайтын ата-аналармен қандай жұмыстар бағыттарын, әдістерін ұсына алар едіңіз? 5 топ:- Мектептегі тәрбие жұмысына қандай қызықты өзгерістер, жобалар, шаралар ұсынар едіңіз?
6
|
Сурет, желім стикер |
|
|
5мин |
Рефлексия: |
Ұялы телефонға жіберілген сілтеме арқылы толтыру |
Қаты Қатысушылар https://docs.google.com/forms/d/1XWDKawZY1EIOaiISYCIfYUMb_K9MrLajwywuEy4DOfk/edit сілтемесіне арқылы бүгінгі шара бойынша берілген сұрақтарға жауап береді. |
сілтеме |
|
Қорытынды сөз:
Адамның адамшылығы - ақыл, ғылым, жақсы ата,
жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады.
Абай Құнанбаев
шағым қалдыра аласыз



ұрақтар:
топ: -Мектепте волонтерлік жұмысты, үйірме жұмыстарын
жүргізу бағытында қандай іс-шаралар мен жобалар ұсына алар
едіңіз?












