Материалдар / Сен тұратын аймақта қандай катаклизмдер болуы мүмкін?

Сен тұратын аймақта қандай катаклизмдер болуы мүмкін?

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ жосапры 4 сыныпқа дүниетану пәні бойынша дайындалған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2024
37
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні

Бегалиева Асель Жанарбековна

Күні:

18.01.2021

Сынып: 4 б

Қатысушылар саны: 15

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сен тұратын аймақта қандай катаклизмдер болуы мүмкін?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.3.2 –зерттеулер негізінде өз өңірінде туындауы мүмкін табиғи апаттарға болжам жасау

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Мен –ғажаппын!”

Әр адам өзіне қаншалықты баға берсе, соған соншалықты лайықты болады. Тұлға ретінде қалыптасуың үшін өзіңді, өмірлік іс-әрекетіңді лайықты бағалай білуің керек. Өзіңе арнап неғұрлым жақсы, жағымды, жылы сөздерді көбірек айту керек. Өзіңді-өзің дұрыс бағалағаның жөн.

Әр адамның өзіне арнаған жақсы, жағымды қолдау, мадақтау, мақтау сөздері болуы тиіс.


Мысалы:


1. Мен осы өмірге келуіммен кереметпін.

2. Мен сияқты бұл өмірде ешкім де болған емес, болмайды да.

3. Мен ғажаппын, мен кереметпін.

4. Менің күш-жігерім көп, денсаулығым мықты.

5. Мен өмірді сүйемін, өмір мені аялайды.

6. Мен тамаша жанмын.

7. Мен мейірімді, жылы жүректі адаммын.

8. Мен сабырлымын, салмақтымын.

9. Мен ешкім жолымнан тайдыра алмайды.

10. Мен әділетті, адал жанмын.

11. Мен айналама бақыт шуағын шашамын.

12. Мен алдыма қойған мақсатыма жетемін.

13. Менің қолымнан бәрі келеді.

14. Мені тек жақсы адамдар қоршаған.

15. Мен үшін өмірдің қызығы мол.












Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


«ПАЗЛ» сұрақтары

1.Климат сөзі қандай мағына білдіреді?

(көлбеу дегенді)

2. Экваторға жақындаған сайын ауа температурасында қандай өзгеріс болады?

(жоғарылай береді)

3.Климаттың адам өміріне қандай әсері бар?

(келбетіне, кәсібіне,өмір салтына)

4. Алып мұз кабаты қашан еріді?

(13мың жыл бұрын)

5.Климаттың өзгеруіне байланысты біздің бабаларымыз қандай шаруашылық түрімен айналысқан?

(мал шаруашылығы, егін шаруашылығы, аңшылық)



Сұрақтарға жауап беріп, пазлды құрастырады. Нәтижесінде климаттық белдеу суреті шығады


Дескриптор:

  1. Пазл бөліктерінің сұрақтарына жауап береді.

  2. Пазлды құрастырып климаттық белдеуды анықтайды












Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.






















Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.







































Ауызша бағалау



Бағалау парағы арқылы топ басшылары бағалап отырады












Психологиялық ахуал.
































Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары.







Климаттық белдеу

Ортасы

Видео жүргізіледі


  1. Мына видеодан не көріп тұрсыңдар?

  2. Мына видеодағы мәліметтерге қарап отырып сабақ тақырыбын болжауға болама?


Сабақ тақырыбы: Сен тұратын аймақта қандай катаклизмдер болуы мүмкін?

Сен:

  • Катаклизм түрлерін есіңе түсіресің

  • Өзің тұратын аймақ болуы мүмкін катаклизмдер туралы болжам жасайсың


Дәптермен жұмыс

Катаклизм: катаклизм (жаһандық апат) - жойқын атмосфералық және вулкандық процестердің әсерінен жер бетінің кең кеңістігінде органикалық өмірдің сипаты мен жағдайындағы күрт өзгеріс



Олай болса қандай табиғат катаклизмдер түрлері бар екенін есімізге түсірейік



«Сәйкестендір»


Дискриптор:

  1. Суреттерді табиғи апаттармен сәйкестендіреді

  2. Табиғи апаттарды атайды




Картамен жұмыс. ( кескін картамен жұмыс)

Топпен оқушылар картаға физикалық картадан тауып кескін картада белгілейді

Дискриптор:

  1. Қазақстанның шығысынан Алтай тауын белгілейді

  2. Оңтүстік шығысында Тянь-шань жүйесін белгілейді

  3. Орталықтан Сарыарқа аласа тауларын белгілейді

  4. Каспий теңізін белгілейді

  5. Арал теңізін белгілейді

  6. Балқаш, Алакөл, Жайсаң көлдерін белгілейді

  7. Жайық, Ертіс, Сырдария өзендерін белгілейді


Оқушыларға Қазақстанның климаттық белдеуіне сәйкес болуы мүмкін табиғи апаттар мен себептері туралы мәлімет беру.

  • Онлайн мектеп арқылы түсіндіру

  • Слайд арқылы түсіндіру





Оқулықпен жұмыс.Картамен жұмыс (Жұптық жұмыс)

74 беттегі «Қазақстанда болуы ықтимал табиғат апаттарының картасына» карап, болуы ықтимал қауіптерді шартты белгілерін ажыратып атау


Дескриптор:

  1. 74 – беттегі картамен танысады

  2. Өз жерімізде болатын табиғи апаттарды атайды



«Қазақ халқының ауа райын болжауы» шығармашылық жұмыс




Топтық жұмыс

1 топ « Оқиға картасы» Жағдаятты талқылау

2 топ ПОПС формуласы бойынша жұмыс табиғи апаттардың қауіптілігі

3 топ Жаднама құрастыру «Табиғи апат кезіндегі қауіпсіздік»





Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.





Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)








Картамен жұмыс



Кескін картаға түсіру









Видео слайд арқылы мәлімет алады





74 беттегі картамен жұмыс






Жеке оқушылар өз жұмыстарымен таныстырады


Топпен берілген тапсырмаларды орындайды






Форматив

ті бағалау.







бір-бірін бағалау









Бағалау парақшасына белгілеп отыру




















Бағалау парақшасы, смайликтер






Оқылым, жазылым тапсырмалары.







Суреттер










Кескін карта






Физикалық карта








Видео слайд















Карта







Сызба, қима суреттер

Соңы

Кері байланыс «Стикердегі диалог»


  1. Катаклизмнің алдын-алу үшін не істеуге болады?

  2. Катаклизм кезінде «Төтенше жағдай» қандай роль атқарады?

  3. Табиғи катаклизм адам өміріне еш қауіптілік жоқ дегенге сенің көзқарасың қандай?

  4. Біздің елімізде қандай табиғи катаклизм болуы мүмкін?

  5. Табиғат апаты орын алса төтенше жағдай қызметі мен халықтың іс-әрекеті қандай болуы керек?

Дискриптор:

  1. 1-ші сұраққа жауап береді

  2. 2-ші сұраққа жауап береді

  3. 3-ші суретке өз көзқарасын білдіреді

  4. 4-ші сұраққа жауап береді

  5. 5-ші сұраққа жауап береді

Қабырғадағы суреттерден сұрақ немесе пікірлерге өз көзқарастарын жазып қалдырады

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


Топтық тапсырмалар.






Сурет стикер

Рефлексия

«Ұялы телефон» смс 112

  1. Сабақты өте жақсы түсіндім, сабақ қызықты болды

  2. Сабақты тиісті деңгейде түсіндім

  3. Әлі де ізденуім керек

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«смс 112»

Тел макеті



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ