Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сен тұратын аймақта қандай катаклизмдер болуы мүмкін?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Педагогтің аты-жөні |
Бегалиева Асель Жанарбековна |
||||
Күні: |
18.01.2021 |
||||
Сынып: 4 б |
Қатысушылар саны: 15 |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Сен тұратын аймақта қандай катаклизмдер болуы мүмкін? |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.3.2 –зерттеулер негізінде өз өңірінде туындауы мүмкін табиғи апаттарға болжам жасау |
||||
Сабақтың барысы. |
|
||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. “Мен –ғажаппын!” Әр адам өзіне қаншалықты баға берсе, соған соншалықты лайықты болады. Тұлға ретінде қалыптасуың үшін өзіңді, өмірлік іс-әрекетіңді лайықты бағалай білуің керек. Өзіңе арнап неғұрлым жақсы, жағымды, жылы сөздерді көбірек айту керек. Өзіңді-өзің дұрыс бағалағаның жөн. Әр адамның өзіне арнаған жақсы, жағымды қолдау, мадақтау, мақтау сөздері болуы тиіс.
Мысалы:
1. Мен осы өмірге келуіммен кереметпін. 2. Мен сияқты бұл өмірде ешкім де болған емес, болмайды да. 3. Мен ғажаппын, мен кереметпін. 4. Менің күш-жігерім көп, денсаулығым мықты. 5. Мен өмірді сүйемін, өмір мені аялайды. 6. Мен тамаша жанмын. 7. Мен мейірімді, жылы жүректі адаммын. 8. Мен сабырлымын, салмақтымын. 9. Мен ешкім жолымнан тайдыра алмайды. 10. Мен әділетті, адал жанмын. 11. Мен айналама бақыт шуағын шашамын. 12. Мен алдыма қойған мақсатыма жетемін. 13. Менің қолымнан бәрі келеді. 14. Мені тек жақсы адамдар қоршаған. 15. Мен үшін өмірдің қызығы мол. Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «ПАЗЛ» сұрақтары 1.Климат сөзі қандай мағына білдіреді? (көлбеу дегенді) 2. Экваторға жақындаған сайын ауа температурасында қандай өзгеріс болады? (жоғарылай береді) 3.Климаттың адам өміріне қандай әсері бар? (келбетіне, кәсібіне,өмір салтына) 4. Алып мұз кабаты қашан еріді? (13мың жыл бұрын) 5.Климаттың өзгеруіне байланысты біздің бабаларымыз қандай шаруашылық түрімен айналысқан? (мал шаруашылығы, егін шаруашылығы, аңшылық) Сұрақтарға жауап беріп, пазлды құрастырады. Нәтижесінде климаттық белдеу суреті шығады Дескриптор:
|
Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
Ауызша бағалау Бағалау парағы арқылы топ басшылары бағалап отырады |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары. Климаттық белдеу |
|
Ортасы |
Видео жүргізіледі
Сабақ тақырыбы: Сен тұратын аймақта қандай катаклизмдер болуы мүмкін?
Сен:
Дәптермен жұмыс Катаклизм: катаклизм (жаһандық апат) - жойқын атмосфералық және вулкандық процестердің әсерінен жер бетінің кең кеңістігінде органикалық өмірдің сипаты мен жағдайындағы күрт өзгеріс
Олай болса қандай табиғат катаклизмдер түрлері бар екенін есімізге түсірейік
«Сәйкестендір» Дискриптор:
Картамен жұмыс. ( кескін картамен жұмыс) Топпен оқушылар картаға физикалық картадан тауып кескін картада белгілейді Дискриптор:
Оқушыларға Қазақстанның климаттық белдеуіне сәйкес болуы мүмкін табиғи апаттар мен себептері туралы мәлімет беру.
Оқулықпен жұмыс.Картамен жұмыс (Жұптық жұмыс) 74 беттегі «Қазақстанда болуы ықтимал табиғат апаттарының картасына» карап, болуы ықтимал қауіптерді шартты белгілерін ажыратып атау Дескриптор:
«Қазақ халқының ауа райын болжауы» шығармашылық жұмыс Топтық жұмыс 1 топ « Оқиға картасы» Жағдаятты талқылау 2 топ ПОПС формуласы бойынша жұмыс табиғи апаттардың қауіптілігі 3 топ Жаднама құрастыру «Табиғи апат кезіндегі қауіпсіздік» |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Картамен жұмыс Кескін картаға түсіру Видео слайд арқылы мәлімет алады 74 беттегі картамен жұмыс Жеке оқушылар өз жұмыстарымен таныстырады Топпен берілген тапсырмаларды орындайды |
Форматив ті бағалау. бір-бірін бағалау Бағалау парақшасына белгілеп отыру Бағалау парақшасы, смайликтер |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. Суреттер Кескін карта Физикалық карта Видео слайд Карта Сызба, қима суреттер |
|
Соңы |
Кері байланыс «Стикердегі диалог»
Дискриптор:
|
Қабырғадағы суреттерден сұрақ немесе пікірлерге өз көзқарастарын жазып қалдырады |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. Сурет стикер |
|
Рефлексия |
«Ұялы телефон» смс 112
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«смс 112» |
Тел макеті |