Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
СЕНДЕ БІР КІРПІШ ДҮНИЕГЕ...
Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардың мамандық таңдауда өзін-өзі тану арқылы, дұрыс бағыт алып, бейімделуіне психологиялық көмек көрсету. Оқушының кәсіби бағдарына психологиялық дайындық жұмыстарын жүргізу және қиындықтан шығу шеберлігін шыңдау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
736
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
КММ №46 орта мектебі
СЕНДЕ БІР КІРПІШ ДҮНИЕГЕ...
Башикова М.Ж
Сабақтың мақсаты: оқушылардың мамандық таңдауда өзін-өзі тану арқылы, дұрыс бағыт алып, бейімделуіне психологиялық көмек көрсету. Оқушының кәсіби бағдарына психологиялық дайындық жұмыстарын жүргізу және қиындықтан шығу шеберлігін шыңдау.Міндеттері : - Оқушылардың тұлғалық және кәсіби өзін-өзі табуы барысына психологиялық көмек көрсету; - Болашақ білім алу бейімі мен мамандығын таңдауда оқушылардың бейімділігі, қабілеті мен мүмкіндіктерін айқындау; - Мақсат қойып, оған ұмтылуға баулу, белсенділікті арттыру; - Заман талабына сай икемділікті дамыту, әлеуметтік ортадағы өзгерістерге тез бейімделуіне ықпал ету; - Оқушылардың мамандық таңдауда оң шешім қабылдауға, еңбек қуанышын сезінуге, өзінің бойындағы қасиетін тануға жетелеу. Күтілетін нәтиже: Мамандық таңдаудың алғашқы баспалдағында өзін-өзі танып, икемділіктерін дамытып, болашақ мамандыққа дұрыс бетбұрыс алып, соған қарай бейімделген, уақыт-заман талаптарына тез үйренетін, өзгенің пікірін сыйлайтын, құзіретті жеке тұлға қалыптастыруға ықпал ету.Жұмысты өткізу формалары:Тренинг Пікірталас Ойлау типін анықтау
1.Өзіңді өзің таны2.«Егер де мен ... болсам, ... осындай болар едім» жаттығуы3 . «Сыр сандық» 4 . Сипатына қарай мамандықты тап5 . Ойлан тап 6 . Аукцион7 . Ұлы адамдар мамандығы8 .Мақал – мәтелдер сайысы9. «Сен өз болашақ мамандығыңды білесің бе?» жаттығуы
10.Жүргізілген жұмыстарды қорытындылау, рефлексия
Жүсіпбек Аймауытұлы «Мамандықтың жаманы жоқ. Бірақ оның кез келгеніне икемділік қажет. Бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, бұл үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе.»
6.Аукцион
7. Ұлы адамдар мамандығы
8 .Мақал – мәтелдер сайысы
9. «Сен өз болашақ мамандығыңды білесің бе?» жаттығуы Мақсаты: Оқушылардың мамандық таңдаудағы өзіндік жоспарын айқындау Қатысушыларға парақтар мен қаламдар таратылады. Парақтың жоғарғы жағына таңдаған мамандығын жазуы қажет. Егер де әлі таңдамаса ұнайтын мамандығын жазуы қажет. Қатысушыларға сауалнама сұрақтары оқылады, олар «иә» немесе «жоқ» деп жауап берулері тиіс. 1. Таңдаған мамандығыңның мазмұны туралы білесің бе? 2. Еңбек ақы және еңбек шартын білесің бе? 3. Таңдаған мамандығыңды қандай оқу орындары дайындайтындығын білесің бе? 4. Сенің бойыңда осы мамандықты игере алатын қасиеттер бар ма? 5. Осы мамандықты игеру үшін білімің жеткілікті ме? 6. Осы мамандықты игеру үшін қандай пәндерді тереңдетіп оқу керектігін білесің бе? Егер де осы сауалнаманың оңды жауаптары 40-60% құраса мақсатымызға жеткеніміз деп білеміз. Ал теріс жауаптары көп болса, қатысушыларға жеке ақыл –кеңестер беру қажет. 10.Жүргізілген жұмыстарды қорытындылау, рефлексия Мақсаты: Оқушылармен жүргізілеген диагностикалық, ағартушылық, дамытушылық, консультациялық жұмыстарды қорытындылау. Жекелеген оқушыларға кеңестер беру. Түрі: эссе, ойтолғау, шығарма. Психолог кеңесі: Мамандық таңдау жасөспірім шақтағы ең маңызды шешімдердің бірі. Үлкен өмірге енді ғана аяқ басқан жас ұланның алдында мыңдаған мамандықтан өзіне лайықты біреуін таңдау міндеті тұрады. Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ мұның кез-келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың жолы ғана емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе. Кейбір жастар мамандық таңдау ережесін білмегендіктен өзі қызықпайтын мамандықты таңдайды. Осыдан өз мамандығына қанағаттанбаушылық, реніш сезімдері болып, тіпті алдарына жоспар да құрғысы келмейді. Әрбір адам өзін-өзі дамыта алу үшін білім алып, сол біліміне сай мамандыққа машықтану керек. 1. Мектептегі оқу пәндері нақты мамандық емес. Пәнге деген қызығушылық оған байланысты жұмыстың ұнайтынын білдірмейді. Қалаған мамандықтың мазмұнына көңіл аудару. 2. «Егер мамандық сенің досыңа ұнаса, саған да ұнайды» деген қорытынды жасауға болмайды. 3. Мамандықтың мазмұны, қызықты қырлары, жұмыс тәртібі мен жағдайы туралы сұрақтарға жауап бере алғанда ғана сенің таңдаудағы ой-ниетің салмақтана түспек. Сән қуып, мамандық тандаудың қажеті жоқ. Оқуды тәмамдап, жұмыс істегенше, ол мамандық сәннен шығып қалуы мүмкін. 4. Алдағы өмірлік жоспарың қандай болмасын, шет тілін үйреніп, компьютерде жұмыс істеуді игерген аса пайдалы.Заманның ағымына қарай кейбір мамандықтар тез ескіріп, оның орнын жаңа мамандықтар басып жатыр. Сондықтан кез-келген жағдайда қосалқы меңгерген мамандық болу керек. 5. Мүмкіндігіңше таңдаған мамандығыңның өзіңнің денсаулық жағдайыңа сәйкес келетіндігін ескеру қажет.
СЕНДЕ БІР КІРПІШ ДҮНИЕГЕ...
Башикова М.Ж
Сабақтың мақсаты: оқушылардың мамандық таңдауда өзін-өзі тану арқылы, дұрыс бағыт алып, бейімделуіне психологиялық көмек көрсету. Оқушының кәсіби бағдарына психологиялық дайындық жұмыстарын жүргізу және қиындықтан шығу шеберлігін шыңдау.Міндеттері : - Оқушылардың тұлғалық және кәсіби өзін-өзі табуы барысына психологиялық көмек көрсету; - Болашақ білім алу бейімі мен мамандығын таңдауда оқушылардың бейімділігі, қабілеті мен мүмкіндіктерін айқындау; - Мақсат қойып, оған ұмтылуға баулу, белсенділікті арттыру; - Заман талабына сай икемділікті дамыту, әлеуметтік ортадағы өзгерістерге тез бейімделуіне ықпал ету; - Оқушылардың мамандық таңдауда оң шешім қабылдауға, еңбек қуанышын сезінуге, өзінің бойындағы қасиетін тануға жетелеу. Күтілетін нәтиже: Мамандық таңдаудың алғашқы баспалдағында өзін-өзі танып, икемділіктерін дамытып, болашақ мамандыққа дұрыс бетбұрыс алып, соған қарай бейімделген, уақыт-заман талаптарына тез үйренетін, өзгенің пікірін сыйлайтын, құзіретті жеке тұлға қалыптастыруға ықпал ету.Жұмысты өткізу формалары:Тренинг Пікірталас Ойлау типін анықтау
1.Өзіңді өзің таны2.«Егер де мен ... болсам, ... осындай болар едім» жаттығуы3 . «Сыр сандық» 4 . Сипатына қарай мамандықты тап5 . Ойлан тап 6 . Аукцион7 . Ұлы адамдар мамандығы8 .Мақал – мәтелдер сайысы9. «Сен өз болашақ мамандығыңды білесің бе?» жаттығуы
10.Жүргізілген жұмыстарды қорытындылау, рефлексия
Жүсіпбек Аймауытұлы «Мамандықтың жаманы жоқ. Бірақ оның кез келгеніне икемділік қажет. Бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, бұл үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе.»
- Өзіңді өзің таны
6.Аукцион
7. Ұлы адамдар мамандығы
8 .Мақал – мәтелдер сайысы
9. «Сен өз болашақ мамандығыңды білесің бе?» жаттығуы Мақсаты: Оқушылардың мамандық таңдаудағы өзіндік жоспарын айқындау Қатысушыларға парақтар мен қаламдар таратылады. Парақтың жоғарғы жағына таңдаған мамандығын жазуы қажет. Егер де әлі таңдамаса ұнайтын мамандығын жазуы қажет. Қатысушыларға сауалнама сұрақтары оқылады, олар «иә» немесе «жоқ» деп жауап берулері тиіс. 1. Таңдаған мамандығыңның мазмұны туралы білесің бе? 2. Еңбек ақы және еңбек шартын білесің бе? 3. Таңдаған мамандығыңды қандай оқу орындары дайындайтындығын білесің бе? 4. Сенің бойыңда осы мамандықты игере алатын қасиеттер бар ма? 5. Осы мамандықты игеру үшін білімің жеткілікті ме? 6. Осы мамандықты игеру үшін қандай пәндерді тереңдетіп оқу керектігін білесің бе? Егер де осы сауалнаманың оңды жауаптары 40-60% құраса мақсатымызға жеткеніміз деп білеміз. Ал теріс жауаптары көп болса, қатысушыларға жеке ақыл –кеңестер беру қажет. 10.Жүргізілген жұмыстарды қорытындылау, рефлексия Мақсаты: Оқушылармен жүргізілеген диагностикалық, ағартушылық, дамытушылық, консультациялық жұмыстарды қорытындылау. Жекелеген оқушыларға кеңестер беру. Түрі: эссе, ойтолғау, шығарма. Психолог кеңесі: Мамандық таңдау жасөспірім шақтағы ең маңызды шешімдердің бірі. Үлкен өмірге енді ғана аяқ басқан жас ұланның алдында мыңдаған мамандықтан өзіне лайықты біреуін таңдау міндеті тұрады. Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ мұның кез-келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың жолы ғана емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе. Кейбір жастар мамандық таңдау ережесін білмегендіктен өзі қызықпайтын мамандықты таңдайды. Осыдан өз мамандығына қанағаттанбаушылық, реніш сезімдері болып, тіпті алдарына жоспар да құрғысы келмейді. Әрбір адам өзін-өзі дамыта алу үшін білім алып, сол біліміне сай мамандыққа машықтану керек. 1. Мектептегі оқу пәндері нақты мамандық емес. Пәнге деген қызығушылық оған байланысты жұмыстың ұнайтынын білдірмейді. Қалаған мамандықтың мазмұнына көңіл аудару. 2. «Егер мамандық сенің досыңа ұнаса, саған да ұнайды» деген қорытынды жасауға болмайды. 3. Мамандықтың мазмұны, қызықты қырлары, жұмыс тәртібі мен жағдайы туралы сұрақтарға жауап бере алғанда ғана сенің таңдаудағы ой-ниетің салмақтана түспек. Сән қуып, мамандық тандаудың қажеті жоқ. Оқуды тәмамдап, жұмыс істегенше, ол мамандық сәннен шығып қалуы мүмкін. 4. Алдағы өмірлік жоспарың қандай болмасын, шет тілін үйреніп, компьютерде жұмыс істеуді игерген аса пайдалы.Заманның ағымына қарай кейбір мамандықтар тез ескіріп, оның орнын жаңа мамандықтар басып жатыр. Сондықтан кез-келген жағдайда қосалқы меңгерген мамандық болу керек. 5. Мүмкіндігіңше таңдаған мамандығыңның өзіңнің денсаулық жағдайыңа сәйкес келетіндігін ескеру қажет.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)