|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||||
|
Пән/Сынып: |
Математика, 5 сынып |
||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
151 - сабақ |
||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
5.4С Диаграмма |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Шеңбер. Дөңгелек.Дөңгелек сектор |
||||||||
|
Оқу мақсаты: |
5.3.1.2. Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңгеру; 5.3.1.3. циркульдің көмегімен шеңберді салу 5.3.1.6 дөңгелек сектор ұғымын меңгеру |
||||||||
|
Бағалау критериі: |
|
||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа сабақ |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Сұрақ – жауап арқылы арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіңдерме оқушылар! Математика пәнінен сабағымызды бастайық. Сабағымыздың тақырыбы: «Шеңбер. Дөңгелек.Дөңгелек сектор» Бүгінгі сабақта: Сенің меңгеретінің: 1. Шеңбердің, дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр) анықтамасынын білу. 2. Шеңбердің, дөңгелектің центрін, радиусын, диаметрін белгілеу. 3.Циркульдің көмегімен салынған шеңбер мен дөңгелектің айырмашылығын ажырату. |
|
|
|
Презентация Слайд 1 Слайд 2 |
|||
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
Нәзік сауалнама арқылы жаңа сабақ тұсіндіру 1.Шеңберді қандай құрал көмегімен саламыз?
1.Шеңбер деген не?
2.Дөңгелек деген не?
3. Шеңбер деген не? Элементтерін ата Шеңбердің бойындағы кез келген нүктені центірмен қосатын кесінді радиус деп аталады
Шеңбердің бойындағы екі нүктені қосатын және центы арқылы өтетін кесінді диаметр деп аталады. D = 2•R R= D:2
4. Хорда ,Сектор деген
не? Дөңгелектің екі радиус мен осы радиустар арасындағы доғамен шектелген бөлігі дөңгелек сектор деп аталады
|
Жаңа тақырыпты меңгеру |
|
|
Слайд 3 Слайд 4 Слайд 5 Слайд 6 Слайд 7 |
|||
|
8 минут |
Тәжірибе |
Тапсырма №1. R = 3 cm D =?
Жауабы: D= 6 cm Тапсырма №2.
Айдың диаметры
3476 км.
Шешуі: Жауабы: R = 1738 km |
Тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру |
|
Бағалау дескрипторларын ұсыну |
Презентация Слайд 8 Слайд 9 |
|||
|
3 минут |
Бекіту |
Тапсырма №3. Картаға циркульдің көмегімен радиусы 5 см болатын шеңбер салынған. Осы шеңбер ішіне кіретін Астана қаласына тиісті елді мекендерді көрсет.
Жауабы: Қосшы, Нұра, Сарыоба Тапсырма №4.
Жауабы: 3 секторы |
|
|
|
Слайд 10
Слайд 11 |
|||
|
|
|
Сабағымызды қорытындылайық. Өзіңізді өзіңіз бағалаңыз. Әр сөйлем бойынша өзіңізге смайлик арқылы баға беріңіз:
|
|
|
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шеңбер. Дөңгелек.Дөңгелек сектор
Шеңбер. Дөңгелек.Дөңгелек сектор
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||||
|
Пән/Сынып: |
Математика, 5 сынып |
||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
151 - сабақ |
||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
5.4С Диаграмма |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Шеңбер. Дөңгелек.Дөңгелек сектор |
||||||||
|
Оқу мақсаты: |
5.3.1.2. Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңгеру; 5.3.1.3. циркульдің көмегімен шеңберді салу 5.3.1.6 дөңгелек сектор ұғымын меңгеру |
||||||||
|
Бағалау критериі: |
|
||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа сабақ |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Сұрақ – жауап арқылы арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіңдерме оқушылар! Математика пәнінен сабағымызды бастайық. Сабағымыздың тақырыбы: «Шеңбер. Дөңгелек.Дөңгелек сектор» Бүгінгі сабақта: Сенің меңгеретінің: 1. Шеңбердің, дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр) анықтамасынын білу. 2. Шеңбердің, дөңгелектің центрін, радиусын, диаметрін белгілеу. 3.Циркульдің көмегімен салынған шеңбер мен дөңгелектің айырмашылығын ажырату. |
|
|
|
Презентация Слайд 1 Слайд 2 |
|||
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
Нәзік сауалнама арқылы жаңа сабақ тұсіндіру 1.Шеңберді қандай құрал көмегімен саламыз?
1.Шеңбер деген не?
2.Дөңгелек деген не?
3. Шеңбер деген не? Элементтерін ата Шеңбердің бойындағы кез келген нүктені центірмен қосатын кесінді радиус деп аталады
Шеңбердің бойындағы екі нүктені қосатын және центы арқылы өтетін кесінді диаметр деп аталады. D = 2•R R= D:2
4. Хорда ,Сектор деген
не? Дөңгелектің екі радиус мен осы радиустар арасындағы доғамен шектелген бөлігі дөңгелек сектор деп аталады
|
Жаңа тақырыпты меңгеру |
|
|
Слайд 3 Слайд 4 Слайд 5 Слайд 6 Слайд 7 |
|||
|
8 минут |
Тәжірибе |
Тапсырма №1. R = 3 cm D =?
Жауабы: D= 6 cm Тапсырма №2.
Айдың диаметры
3476 км.
Шешуі: Жауабы: R = 1738 km |
Тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру |
|
Бағалау дескрипторларын ұсыну |
Презентация Слайд 8 Слайд 9 |
|||
|
3 минут |
Бекіту |
Тапсырма №3. Картаға циркульдің көмегімен радиусы 5 см болатын шеңбер салынған. Осы шеңбер ішіне кіретін Астана қаласына тиісті елді мекендерді көрсет.
Жауабы: Қосшы, Нұра, Сарыоба Тапсырма №4.
Жауабы: 3 секторы |
|
|
|
Слайд 10
Слайд 11 |
|||
|
|
|
Сабағымызды қорытындылайық. Өзіңізді өзіңіз бағалаңыз. Әр сөйлем бойынша өзіңізге смайлик арқылы баға беріңіз:
|
|
|
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз






















