Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Шеңбер және дөңгелек
Материал туралы қысқаша түсінік
Шеңбер, дөңгелек және оның элементтері,оларды табу жолдары,айырмашылықтары туралы білімдерін дамыту, тиянақтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
6973
7 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Қарағанды облысы, Теміртау қаласы, Ақтау кенті№29 жалпы білім беретін орта мектебі, коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Математика және физика пәні мұғалімі:Каленова Тамара ТурдыбаевнаТақырып: Шеңбер және дөңгелек.
№ 43 сабақТақырыбы: • Шеңбер. ДөңгелекМақсат:
Жаңа білім: • Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері туралы білімдерін еске түсіреді және дөңгелек, сектор, толық бұрыш ұғымдарымен танысады.Жаңа түсінік: • Шеңбер мен дөңгелектің айырмашылығы мен ұқсастығын кең түсінеді. |
Қолданым әрекеті: • Шеңбер мен дөңгелектің екеуіне де тән қасиеттерінің сырын аша отырып берілген есептерді шығарады және олардың айырмашылығын түсінеді. Шығармашылық әрекет: • Берілген есептердің шартын тұтастандырады және шеңбер мне дөңгелектің ұқсастығы мен айырмашылығы туралы қорытынды жасайды. |
2 –сурет 3 -сурет • Анықтама: Шеңбердің центрі арқылы өтіп, оның екі нүктесін қосатын кесінді диаметр деп аталады.( 4-сурет) M ВС, MN, RL кесінділері шеңбердің диаметрлері. K •Анықтама: Шеңбердің диаметірі оның радиусынан 2 есе үлкен. В С Мысалы, шеңбердің радиусы болса, L диаметрі болады.
Дөңгелек, дөңгелек секторы 5- суретте кескінделген фигураның центірі О нүктесі болатын дөңгелек екенін сендер білесiңдер. Мысалы, қағаздан дөңгелекті қиып, алуға болады, ал шеңберді алуға болмайды. •Анықтама: Дөңгелек шеңбермен шектелген. Дөңгелектің барлық нүктелері оның центірінен дөңгелекті шектейтін шеңбердің радиусына тең немесе одан кіші аралықта орналасқан. 5-сурет Мысалы, кітаптағы 6-суретте шеңберге және дөңгелекке тиісті нүктелерді атаңдар. ____________________________________ •N ____________________________________ А ● ____________________________________ ____________________________________ ____________________________________ • D 6-сурет •Анықтама: Дөңгелектің бөлігі дөңгелек секторы деп аталады. Дөңгелектің екі радиусын жүргізіп, дөңгелек секторын алуға болады. Бұл жағдайда бір емес екі сектор алуға болады. 7-суретте бір сектор боялған, екінші сектор боялмаған. Әрбір секторға сәйкес келетін бұрыш бар. Біз алдыңғы сабақта жазыңқы бұрыш және одан кіші бұрыштармен таныстық. 8-суретте екі жазыңқы бұрыштан тұратын толық бұрыш көрсетілген. •Анықтама: Толық бұрыш 360- қа тең болады. Е Егер дөңгелек екі секторға бөлінсе, онда бір сектордың бұрышының шамасы белгілі болса, екінші сектордың бұрышын табуға болады. Мысалы, бір сектордың бұрышы 1250 болса, онда екінші сектордың бұрышы 2350 болады. Өйткені 3600 – 1250 = 2350 F |
Топтық жұмыс.Оқушылар екі топқа бөлініп төмендегі есепті шығарады.Әрбір оқушы топпен жұмыс істей отырып шеңбер мен дөңгелектің айырмашылығын мен ұқсас қасиеттері, сектор туралы білімдерін тиянақтайды және ой қорытады.I топ. Біреуінің бұрышы екіншісінің бұрышынан 8 есе артық болатындай дөңгелек екі секторға бөлінген. Әрбір сектордың бұрышын табыңдар.II топ. Бір сектордың бұрышы 500, екіншісінің бұрышы одан екі есе артық, ал үшіншісінің бұрышы екіншісінен 200 -қа кем болатындай дөңгелек 4 секторға бөлінген. Төртінші сектордың бұрышын өлшеңдер. Шыққан нәтижені есептеу арқылы тексеріңдер.Үй тапсырмасы: 1) Тақырыпты қайталап оқы. 2) Кітаптағы №217, №218. есепті шығарыңдар.
Қорытынды:_______________________
Тексерілді: _______________________
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)