Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы

Тақырып бойынша 22 материал табылды

Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы

Материал туралы қысқаша түсінік
ЖИ арқылы жасалған ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

6-сынып

Сабақтың тақырыбы: Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера


Бөлім:

Педагогтың аты-жөні

Күні:

Сынып: 6


Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар. Сфера

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


6.3.3.2 шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты сан екенін білу;
6.3.3.3 шеңбер ұзындығының формуласын білу және қолдану;

Сабақ мақсаты


6.3.3.4 дөңгелек ауданының формуласын білу және қолдану;
6.3.1.7 шар мен сфера туралы түсінігінің болуы;

Құндылықтарға баулу


Оқушыларға математикалық сауаттылықты арттыру, шеңбер және дөңгелек ұғымдары арқылы табиғаттағы және өмірдегі геометриялық пішіндерді түсінуге көмектесу.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар:
- жасампаздық және жаңашылдық

ЖИ құралдары


Explainlikeimfive - Күрделі материалды қарапайым тілмен түсіндіретін платформа - https://domore.ai/

Бағалау критерийлері


✓ Шеңбердің ұзындығының формуласын қолдана алады.
✓ Дөңгелек пен шеңбердің айырмашылығын түсіндіре алады.
✓ Шар мен сфера туралы түсінік қалыптастыра алады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар «шеңбер», «дөңгелек», «шар», «сфера» терминдерімен танысып, оларды өз жұмыстарында қолдана алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі


– қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты


Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3 минут)
Ширату тапсырмалары – (4 минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3 минут)


Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- Сыныпты түгелдеу;
- Оқушылардың назарын аударту;
- Топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Шеңбердің негізгі ұғымдарын қайталау.
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар аударады.


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі тапсырмаларға ынталандырады.


Компьютер, проектор, презентация.
Edint - ЖИ негізіндегі прокторинг платформасы - https://www.edint.io/


Shape1

Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа сабақ


Мәтінмен жұмыс
Шеңбердің ұзындығын анықтау (5 минут)


Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


Топ динамикасы, қорытындының сапасы.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Quizgecko, Quiz Wizard, Prepai - Мәтін бойынша тест құрастыру құралы - https://quizgecko.com/ https://app.getquizwizard.com/ https://www.prepai.io/us/


Shape2

1-тапсырма
Шеңбердің ұзындығын табу. (5 минут)
Диаметрі 10 см болатын шеңбердің ұзындығын табыңыз.
Дескриптор:
- Шеңбердің ұзындығының формуласын қолдану;
- Диаметрді формулаға қою;
- Нәтижені есептеу.


Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісімен бағалау.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Edint - ЖИ негізіндегі прокторинг платформасы - https://www.edint.io/

2-тапсырма
Дөңгелек ауданының формуласын қолдану. (7 минут)
Радиусы 5 см болатын дөңгелектің ауданын табыңыз.
Дескриптор:
- Дөңгелек ауданының формуласын қолдану;
- Радиусты формулаға қою;
- Нәтижені есептеу.


Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Tome, Gamma, Slidebean - Презентациялар жасауға арналған платформалар - https://tome.app/ https://gamma.app/ https://slidebean.com


Shape3

3-тапсырма
Шар және сфера туралы түсінік қалыптастыру (8 минут)
Шар және сфераның айырмашылығын түсіндіріңіз.
Дескриптор:
- Шар мен сфераның анықтамасын беру;
- Айырмашылықтарын талдау;
- Мысалдар келтіру.


Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Explainlikeimfive - Күрделі материалды қарапайым тілмен түсіндіретін платформа - https://domore.ai/


Shape4

Сабақтың соңы (10 минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері байланыс


Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені ойландырды


Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.


Кері байланыстың бар екендігі.




Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын береді.


Оқушылар үй жұмысын орындайды.


Кері байланыстың бар екендігі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.00.2025
92
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі