Қысқамерзімді жоспар
№5-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Шеңберге жүргізілген жанамалардың қасиеттері
|
Бөлім: |
Шеңбер. Геометриялық салулар. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Шеңберге жүргізілген жанамалардың қасиеттері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.11 шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын білу; 7.1.2.13 есептер шығаруда шеңбер жанамасының қасиеттерін білу және қолдану; |
|
Сабақтың мақсаты: |
шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын біледі. есептер шығаруда шеңбер жанамасының қасиеттерін білу және қолданады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Түзу мен шеңбердің ортақ нүктесі жоқ болса олар өзара қалай орналасады ? - Түзу мен шеңбердің бір ортақ нүктесі болса олар өзара қалай орналасады ? - Түзу мен шеңбердің екі ортақ нүктесі жоқ болса олар өзара қалай орналасады ? - Осы түзулердің қайсысын «жанама», қайсысын «қиюшы» деп атауға болады, не себепті? - Жанамаға қандай анықтама беруге болады? - Қиюшыға қандай анықтама беруге болады? - Шеңбер мен түзудің өзара орналасуы қандай шамаларға тәуелді болады? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. . |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты В нұсқа есептерін сипаттап көрсетеді. |
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады. |
|
|
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма Егер центрлерінің арақашықтығы 60 см болса, онда радиустары 25 см және 50 см болатын шеңберлер жанасуы мүмкін бе? |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-тапсырма А нүктесінен бір шеңберге АВ және АС жанамалары жүргізілген. Мұнда В және С жанасу нүктелері. АВ=АС теңдігін дәлелдеңдер. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
3-тапсырма
|
Жауабы А) 3 бірлік Б) 4 бірлік |
ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
|
|
ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
дК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
|
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
|
|
қорытынды |
Тест-1 1.Шеңберге жанама А) кесінді; В) сәуле; С)түзу 2. Егер шеңберлердің центрлерінің арақашықтығы олардың радиустарының қосындысынан артық болса, бұл шеңберлер А) қиылысады; В) қиылыспайды; С) жанасады 3. Теңбұірлі үшбұрыштың А) үш қабырғасы өзара тең; В) екі қабырғасы тең; С) қабырғалары өзара тең емес 4. 90º тан кіші бұрыш А) тік; В) сүйір; С) доғал 5. Шеңбердің центрінен түзуге дейінгі қашықтық шеңбердің радиусына тең. Шеңбер мен түзу А) қиылысады; В) қиылыспайды; С) жанасады 6. Доғал бұрышты үшбұрыштың А) бір бұрышы доғал; В) екі бұрышы доғал; С) үш бұрышы доғал |
|
|
|
|
Сабақтың аяғы |
Сабақты қорытындылау: «Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын: Үйге тапсырма беру: №
|
Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шеңберге жүргізілген жанамалардың қасиеттері
Шеңберге жүргізілген жанамалардың қасиеттері
Қысқамерзімді жоспар
№5-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Шеңберге жүргізілген жанамалардың қасиеттері
|
Бөлім: |
Шеңбер. Геометриялық салулар. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Шеңберге жүргізілген жанамалардың қасиеттері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.11 шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын білу; 7.1.2.13 есептер шығаруда шеңбер жанамасының қасиеттерін білу және қолдану; |
|
Сабақтың мақсаты: |
шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының анықтамаларын біледі. есептер шығаруда шеңбер жанамасының қасиеттерін білу және қолданады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Түзу мен шеңбердің ортақ нүктесі жоқ болса олар өзара қалай орналасады ? - Түзу мен шеңбердің бір ортақ нүктесі болса олар өзара қалай орналасады ? - Түзу мен шеңбердің екі ортақ нүктесі жоқ болса олар өзара қалай орналасады ? - Осы түзулердің қайсысын «жанама», қайсысын «қиюшы» деп атауға болады, не себепті? - Жанамаға қандай анықтама беруге болады? - Қиюшыға қандай анықтама беруге болады? - Шеңбер мен түзудің өзара орналасуы қандай шамаларға тәуелді болады? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. . |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Бірлесіп орындалатын жұмыстарға қатысты В нұсқа есептерін сипаттап көрсетеді. |
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады. |
|
|
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма Егер центрлерінің арақашықтығы 60 см болса, онда радиустары 25 см және 50 см болатын шеңберлер жанасуы мүмкін бе? |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-тапсырма А нүктесінен бір шеңберге АВ және АС жанамалары жүргізілген. Мұнда В және С жанасу нүктелері. АВ=АС теңдігін дәлелдеңдер. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
3-тапсырма
|
Жауабы А) 3 бірлік Б) 4 бірлік |
ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
|
|
ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
дК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
|
|
Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады |
|
|
қорытынды |
Тест-1 1.Шеңберге жанама А) кесінді; В) сәуле; С)түзу 2. Егер шеңберлердің центрлерінің арақашықтығы олардың радиустарының қосындысынан артық болса, бұл шеңберлер А) қиылысады; В) қиылыспайды; С) жанасады 3. Теңбұірлі үшбұрыштың А) үш қабырғасы өзара тең; В) екі қабырғасы тең; С) қабырғалары өзара тең емес 4. 90º тан кіші бұрыш А) тік; В) сүйір; С) доғал 5. Шеңбердің центрінен түзуге дейінгі қашықтық шеңбердің радиусына тең. Шеңбер мен түзу А) қиылысады; В) қиылыспайды; С) жанасады 6. Доғал бұрышты үшбұрыштың А) бір бұрышы доғал; В) екі бұрышы доғал; С) үш бұрышы доғал |
|
|
|
|
Сабақтың аяғы |
Сабақты қорытындылау: «Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын: Үйге тапсырма беру: №
|
Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
шағым қалдыра аласыз



















