Материалдар / «Сенім – менің серігім»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Сенім – менің серігім»

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренинг сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2019
535
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

35 «Болашақ» жалпы орта мектебі»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі






Тренинг сабақ

«Сенім – менің серігім»











Педагог-психолог: Ж.Сейтханова











2018-2019 оқу жылы











«Сенім – менің серігім» атты психологиялық тренинг

      

Мақсаты :11 – сынып оқушыларын ҰБТ – ға  байланысты сенімділікке үйрету , стресстік қалыптан арылу , бір – біріне деген қарым – қатынасын нығайту .

Тренинг ережесі:
1. Тыңдай білу.
2. Сөзді бөлмеу.
3. Белсенділік.
4. Шығармашылық.
5. Төзімділік.
6. Сыйластық.

Қажетті құрал – жабдықтар :ақ парақ , қаламсап, интерактивті тақта , «Тілек ағашы» тақырыбындағы үлкен ағаш суреті салынған плакат , жапсырма қағаздар , үнтаспа .

Психолог сөзі: Сәлеметсіздерме оқушылар! Бүгін сіздермен өткелі тұрған тренинг тақырыбымыз «Сенім- менің серігім». Психолог: - Адамныңөз - өзіне, өзгелергесенімбілдіруіоныңөміргедегенүмітіменқызығушылығынарттырады. Өзіне - өзісенуадамныңөзқұндылығынтүсініп, мақсат - мүддесінежетуінекөмектеседі. Айналадағыадамдардыңсенімбілдіруіадамныңжауапкершілігінарттырып, өзмүмкіндіктеріменқабілеттерінашуғаықпалетеді.

Тренинг сабағымызға қош келдіңіздер!

  1. Сәлемдесу.

  2. Топқа бөлу. 

Оқушылар шеңбер бойлап тұрып 1,2,3 сандарын айту арқылы топқа бөлінеді. Бөлініп болғансоң үш топ «Поезд» жаттығуын жасайды.

«Поезд» жаттығуы.
Мақсаты:оқушылардысергіту, көңіл - күйлерінкөтеру.
Шарты:Шеңбербойымен 1, 2 - гесаналамыз. 1нөмірлер - 1 шапалақ, 2 аяқпентопылдатады. 2 нөмірдегілер - 2 шапалақ, 1 аяқпентопылдатады. Поездіңжүрісі, дыбысыншығарғанғадейінжаттығудыжасайды.

   

3.  Релаксация(үнтаспадан әуен ойналып тұрады.)

«Оқуда кездесетін кедергілерді жеңу»
Мақсаты: Оқуда кездесетін кедергілерді жеңу және кедергіден шығу жолдары.
Қатысушылар қолдарын
тізесінің үстіне қолдарын қойып, ыңғайланып отырады. (баяу әуен ойнап тұрады) оқушылар көздерін жұмып, 3 рет терең дем алып, демімізді сыртқа шығарып, денемізді бос ұстаймыз.
Көз алдымызға елестетеміз, Сендер бір кісілік жолмен қалың ну орманда келе жатып, қандай да бір кедергіге тап болдыңдар. Ол кедергіні жан дүниеңмен сезінуің керек, ол кедергі қандай, не нәрсе? Сендерге кедергі жасап тұрған не? Мұқият қарап, жақынырақ танысуға, білуге тырысыңдар. Енді мұқият қарап болсаңдар осыдан өтуге сендерде 1 - ақ минут уақыт бар.

Кедергіден өтіп болсақ, жан - жағымызға мұқият қарап шығамыз. Осы кедергіден шығу кәзіргі жағдайларыңа қандай көмек немесе қолдау берді. Өз істеріңді мұқият түсінуге тырысыңдар, нақты не саған керек, нақты не саған көмектесе алады? Өз іс - әрекеттеріңді бақылаңдар, естеріңе сақтаңдар. Кедергіден қалай өткендеріңді естеріңе сақтап, жаңа бір қадаммен, құлшыныспен, жаңадан бір тәжірибемен артқа қайтуларыңа болады.

  1. «Балалық шаққа саяхат» Видеоролик.

Балалар видеоролик тамашалап болғансоң, балалық армандары мен қазіргі армандар туралы айтады.

  1. Талқылау.

Мақсаты: Оқушыларды сергітіп, өздеріне деген сенімділіктерін нығайтып, арттыра түсу.

Шарты: Үш топқа 3 түрлі суреттер көрсетіледі. Сол суретте не бейнеленгені және қандай мағынаны білдіретіні жайлы пікірлеседі.

  1. Сергіту сәті.«Сергіту» жаттығуы.

Мақсаты: Қатысушылардың бірін – біріне деген сенімділіктері арта түсуі үшін.

Шарты: Жағдай оқылыды. Егер сіз онымен келіссеңіз, айтылған әрекетті орындауыңыз қажет.

  • Егер үлкен туған ағаң болса, үш рет шапалақта.

  • Кімнің бойы 1.65 ұзын болса, «Кинг Конг» деп айқайласын.

  • Кімнің бойы 1.65 қысқа болса, «Алақай деп айқайласын.

  • Кім бүгін таңертең дәмді таңғы ас ішсе ішін сипасын.

  • Балмұздақты жақсы көретіндер, тоңып тұрғандай іс-әрекет жасасын.

  • Иттерді жақсы көретіндер үрсін.

  • Мысықтарды жақсы көретіндер «Мяу!» деп үш рет айтсын.

  • Ата-анасының жалғыз балалары қолдарын көтерсін.

  • Кофеге сүт және қант қосып ішетіндер орындарында тұрып айналсын.

  • Тәтті торт жегенді жақсы көретіндер екі қолын бірдей көтеріп, күлсін.

  • ҰБТ тапсыруға қорықпайтындар «Алға!» деп айқайласын.

  • Өздеріне сенімсіздер «Көмек қажет» деп айтсын.

  • Осы тренингке қатысқандарына қуанатынндар «Қуаныштымын!» деп бес рет айтсын.

   

7.Сағаттіліжаттығуы.

Шарты: әр топсағатсуретінсаладыжәнекеспеқағаздарғажазылғансұрақтарғатоппен бірігіп жауапбереді.

12.00 – Сіздіңсыныпсеруенгешығуғажиналды, бірақсіздіңжандосыңызауруханағатүстідесолкүніоғанбарыпшығукерекболды. Сізауруханадағыдосыңызғабарасызбанемесесыныптастармендосыңызғабарасызба?

15.00 – Аялдамадасізбенбірәжесөйлесті. Сіздіңсөйлесугекөңіліңізжоқ. Сізмейірімді, жылыжүздіболуниетіменәңгіменіжалғастырасызбанемесеүзіпжібересізбе?

18.00 – Сізмысықтыңбаласынүйгекележат
қ(андатауыпалдыңыз. Бірақата – анаңызоныүйгеәкелугерұқсатетпейді. Егерсізмейірімдіболсаңыз, соныменқатарата – анаңыздыңқойғанталабынбұзбайсізқандайқылықжасағанболаредіңіз?

21.00 – Сізжеккөретінадамсізгемейірімділікжасады. Сізоныңқылығынақалайжауапберередіңіз?


8.Оқушыларға психологиялық жаднама
1.Адам жан-жақты болуы шарт.Тек мектеп бағдарламасын білу көп жетістікке апармайды. 
2.Сынақ кезінде барынша ештеңеге алаңдамай,
сұрақтың мағынасын түсініп барып белгілегенің дұрыс.
 
3.Тек өз бетіңмен дайындалмай ,сыныптастарыңмен тест сұрақтарын талдап отырған да пайдалы.
 
4.Тек оқумен отыра бермей,далада серуендеп,таза ауада болуға да уақыт таба білу керек.
 
5.Тамақтану рационын сақтауда керек нәрсе: Тым тәтті әрі майлы тағам адам миының жұмыс үрдісін баяулатады.Шоколад, мәселен, адам миының дұрыс әрі тез жұмыс істеуін қамтамасыз етеді,алайда оны көп жей беру де зиянды.
 
6. Кейбіреулер ешқашан да бармаған мешіттерге тура ҰБТ алдында барып,көктен көмек сұрай берген де жөн емес.
 
7.Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні-егер оқымасаң,алға қойған мақсатыңа жете алмайсың.Қашанда оқи отырып,қинала отырып,оптимистік көзқараста болған жөн.
 

9.«Шынымды айтсам» жаттығуы 
Шынымды айтқанда, алда келе жаткан ҰБТ - ны ойласам...
Шынымды айтқанда, ҰБТ - ға дайындалған кезімде...
Шынымды айтқанда, үйге келгенімде...
Шынымды айтқанда, ата – анамның маған қатысты емтиханға қобалжығанын ойласам...
Шынымды айтқанда, менің бос уақытым болғанда...
Шынымды айтқанда, мен толқығанымда...
Шынымды айтқанда, мен ойымды жинақтай алмаймын...
Шынымды айтқанда, емтихан жайлы естісем...
Шынымды айтқанда, мен консультацияға келгенімде...
Шынымды айтқанда, тренингке қатысқанымда...
Талдау: Осы тапсырманы орындау сендерге ұнады ма? Өз ойыңызды бірден айтып салуда сізге не қиын келтірді? Қандай әсер алдыңыздар?-+


10.Қорытынды : Оқушыларөтілгенжаттығулардан , түсіндірмежұмыстарданалғанәсерінжәнедостарынаарнағантілектерінжазып , «Тілекағашына» апарыпжапсырады .









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!