Материалдар / СЕНІМДІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ

СЕНІМДІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Материал туралы қысқаша түсінік
11 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН ҚОРЫТЫНДЫ АТТЕСТАТТАУҒА ЖӘНЕ ҰБТ-ГЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ДАЯРЛАУҒА АРНАЛҒАН ТРЕНИНГ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Мамыр 2018
790
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Жамбыл облысы Тараз қаласы №23 орта мектебінің Психологы Ботаева Гулайна Ушкемпировна



11 сынып оқушыларын қорытындыаттестаттауға жәнеҰБТ-ге психологиялық тұрғыдан даярлауға арналған ТренингСЕНІМДІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйлерін реттеу, ішкі тұрақтылық сезімімен  өзіне сенімділігін арттыру. Топта жағымды психологиялыққатынасты  қалыптастыру, эмпатия сезімін дамыту. Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, баяндау, сұрақ-жауап, ойын. Қажетті көрнекі құрал-жабдықтар: Әріптер жазылған қима қағаздар, аяқталмаған сөйлемдер топтамасы, А4 қағазы және суреттер қиыныдысы. Тренинг жоспары:I.Ұйымдастыру кезеңі1.Сәлемдесу рәсімін жүргізу.2.«Менің ұстанымым» жаттығуыII. Тренингтің негізгі мазмұны:1.«Әріпті таңдау» ойыны2. «Шынымды айтсам» жаттығуы3. «Менің арманым» жаттығуыIII.Рефлекция I.Ұйымдастыру кезеңі1.Сәлемдесу рәсімін жүргізу;2.Топтағы оқушыларды шеңбер бойымен отырғызу;3.Оқушыларды тренинг тақырыбы және тренинг ережесімен таныстыру.Психолог: Сәлеметсіздер ме құрметті тренингке қатысушылар. Тренингке қош келдіңіздер.Бүгінгі тренинг эмоционалды жағымды қатынас жасауға, эмпатия сезімін дамытуға, көңіл-күйді реттеуге, сенімді мінез-құлықты қалыптастыруға бағытталған.Қатысушыларды тренинг ережесімен таныстыру.1.Бір-бірінің сөзін бөлмеу;2.Бір-бірін қошеметтеу;3.Бір-бірін тыңдау;4.Уақытты үнемдеу, белсенділік таныту;5.Жағымды эмоцияны тудыру;1. «Менің ұстанымым» жаттығуыПсихолог: Оқушылар шеңбер бойымен өз есімдерін және өзінің өмірлік ұстанымдарын айтып өтулері керек.Мысалы: –  «Өмірдің ағымынан қалмау»;
  • «Ешқашанда білмеймін демеу»;
  • «Қасындағыларға көмектесу, қуаныш сыйлау»;
  • «Биік шыңға ұмтылу». т.с.с.


II. Тренингтің негізгі мазмұны2. «Әріп таңдау» ойыныМақсаты:Қатысушылардың көңіл-күйлерін көтеру және тез ойлай алуға, белсенділікке баулу.Ойынның шарты: Ойынға қатысушыларды шеңбер бойымен отырғызу. Мұнда, қатысушылар өзіне бір әріпті таңдап алады.Әріптер: А,Б,Ж,О,Д,Т,К,М,Р,Н,П,И,Қ,Л,Е,Ө,Ұ.Психолог:Қандай әріпті алдыңыз? Қатысушылардан сұрап шығу. Сізге қойылған сұрақтарға қандай әріпті алдыңыз, сол әріптен басталатын сөздермен жауап берулеріңіз керек. Жауапты  көп ойланып тұрмай, тез айтуыңыз  шарт.Сұрақтар: –  Сіздің мінезіңіз қандай?
  • Сүйікті тағамыңыз қандай?
  • Сіз қандай көлікпен келдіңіз?
  • Бүгінгі көңіл-күйіңіз қандай?
  • Алдағы уақытта нені жоспарлап отырсыз?
3«Шынымды айтсам» жаттығуыМақсаты:Қатысушылардың  топтық сезімін бекіту, ішкі қорқыныштарынанарылту, ашық болуға бағыттау.Нұсқау:Алдарыңызда топтамалар жиынтығы көрсетілген. Қазір әрқайсыларыңыз кезекпен, аяқталмаған сөйлемдер жазылған топтаманы алыңыздар. Берілген сөйлемдерді мүмкіндігінше шынайы жауап беру арқылы сөйлемді аяқтауларыңыз қажет.Топтамалар үлгілері:Шынымды айтсам, ертеңгі болатын тест туралы ойласам……..Шынымды айтсам, мен тестке дайындалып жатқанда……Шынымды айтсам, мен үйге келгенде……Шынымды айтсам, менде бос уақыт болғанда……Шынымды айтсам, мен көшеде серуендегенде немесе биге барғанда…..Шынымды айтсам, мен қобалжығанда……Шынымды айтсам, мен ойымды жинақтай алмай жатқанда……Шынымды айтсам, осы тест туралы естігенде……Шынымды айтсам, мен тренингке қатысқанда……



Талдау: 1.Сөйлемді аяқтау қиындыққа соқты ма?2.Топ мүшелері жайлы жаңа мағлұмат алдыңыз ба?3.Өміріңізде қазіргі таңда ең басты мақсатыңыз қандай?





















































4. «Менің арманым» жаттығуыМақсаты: Оқушылардың болашаққа қойға мақсаттарын анықтау және болашақты жоспарлай білуге үйрету.Оқушылардың алға қойған арман-мақсаттарына қол жеткізуге көмектесу. Оқушыларға А3 қағазы таратылады. Оқушылар суреттер жапсыру арқылы және суреттер салу арқылы өз армандарын қағаз бетіне түсіреді. Әрқайсысы ортаға шығып, жасаған жұмыстарын қорғап шығады.

















Рефлекция1.«Күн шуағы» жаттығуыМақсаты: Топ қатысушыларымен қайтымды байланыс алу, өзаратүсінушілігін, сенімділігін қалыптастыру.Психолог: Менің қолымда ғажайып күн. Ол бүгінгі күнге шуағын шашып, бізге жылулығын, қуанышын, бақытын әкелуде. Сіздер осы күнді бір-бірлеріңізге ұсыну арқылы бүгінгі тренингтен алған әсерлеріңізбен бөлісулеріңізге болады.Талдау сұрақтары:
  • Тренинг барысында неге қол жеткізе алдыңыз?
  • Бүгінгі тренингтен қандай әсер алдыңыз?
  • Ұсынылған жаттығулардың қайсысы сіз үшін маңызды болып есептелінді?
  • Тренинг барысынды қандай қиыншылықтар болды?
 IY.ҚоштасуПсихологТренингке атсалысып қатысқандарыңыз үшін сіздерге үлкен рахмет. Сіздердің білім жолындағы жетістіктеріңіз арта түссін!  Алдарыңыз ашық, жарқын болсын деген тілектерімізді  білдіреміз.









Педагог-психолог: Г.Ү.Ботаева





.











































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ