Сенің өлкеңде қандай жануарлар бар? 4-сынып Жаратылыстану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сенің өлкеңде қандай жануарлар бар? 4-сынып Жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Жануарлар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

Сенің өлкеңде қандай жануарлар бар?

Оқу мақсаты

4.2.2.1 өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу

4.2.2.7 жойылу шегінде тұрған жануарларға мысал келтіру

Сабақтың мақсаты


Өз өлкесіндегі жануарларды танып, топтарға жіктеп үйрену

Құндылық

  • тәуелсіздік және отаншылдық

өз өлкесінің табиғатын зерттеп, зерделеп, сақтауға ұмтылу;

қоршаған ортаға қамқорлық жасау.


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут


I.Ұйымдастыру.

Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық

«Менің өлкем» тренинг

Топқа біріктіру «Терезе әдісі» арқылы

1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

2. «Терезе» әдісі арқылы 3 топқа біріктіреді

Жарайсыңдар!


5 минут










II. Үй тапсырмасын сұрау

«Қоректік тізбек түрлері»тақырыптан түсінгенін айту.

Өткен сабақ Жұптық жұмыс

  1. «Қорегін тап» ойыны

  1. Жануараларды топтарға жіктеу

Рисунок 1

Скругленный прямоугольник 2

Жыртқыштар



Скругленный прямоугольник 3

Шөпқоректілер




Өткен сабақты қорытындылайды


Оқушылар жұпта орындайды

Дескриптор:

Тақырыпты мазмұндайды 1 б

Сұрақтарға жауап береді

1 б


Дескриптор:


Сурет












Жаңа сабақ

5 мин
























Сабақтың ортасы




2 минут
























10минут










2 мин





2 мин


























5 мин




































1 мин

















8 мин

Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру.

III. Жаңа тақырып.

Білу және түсіну

Сен

- өз өлкеңнің жануарларын топтарға жіктеп үйренесің

Картаны пайдаланып, еліміздің қай өңірінде қандай жануарлар мекендейтінін анықта. Өз өлкеңде қандай жануарлар тіршілік етеді?

«Жануарлар қай өлкеде мекендейді?» ойыны

  1. Мұғалім сыныпқа жануарлардың атауларын ұсынады.

  2. Оқушыларға жануардың қай өңірде тіршілік ететінін картаға қарап анықтайды және өз өлкелерінде тіршілік ететін жануарларды табады. (Әр оқушы өзіне берілген жануардың қай өңірді мекендейтінін сыныпқа айтып береді. Мысалы, түлкі Арал теңізі маңында т.с.с)

Ойлан

Біздің еліміздің қысы қатал аймақтарын пингвиндер мекендей ала ма?

Мұғалім түсінідірмесі

Қазақстанның қысы қатал аймақтары пингвиндер үшін қолайлы мекен бола алмайды. Пингвиндер, негізінен, оңтүстік жарты шарда өмір сүреді және олардың мекендейтін аймақтары суық, бірақ теңізге жақын болуы тиіс. Мысалы, Антарктика және оның жағалауы, Оңтүстік Америка мен Оңтүстік Африканың суық жағалаулары — пингвиндердің табиғи ортасы.

Қазақстанның климаты қатал болғанымен, ол пингвиндерге қажетті табиғи су ортасынан алыста жатыр. Пингвиндер суық суда жақсы жүзеді және судағы азықпен қоректенеді, сондықтан мұзды теңіздер олар үшін маңызды. Қазақстанда осындай су ресурстары жоқ, бұл олардың тіршілігіне қолайсыз жағдай туғызады.

Қорытындылай келе, пингвиндер Қазақстанның қатал қысты аймақтарында мекендей алмайды, себебі олар суық, мұзды теңіздер мен мұхиттарға бейімделген жануарлар.

Оқулықпен жұмыс

Оқулықтағы мәтінді оқу, талдау

  • Құрлықты мекендейтін жануарлардың қандай ерекшеліктері бар?

  • Құстардың қандай ерекшеліктері бар?

  • Су жануарлары мен шұбалшынның қандай ерекшелігін атай аласыңдар?

  • Жануаралардағы аталған бұл ерекшеліктер не үшін керек деп ойлайсыздар?

Сергіту сәті

Жасанды интеллект

  • Жетісай өңіріндегі жануарлар туралы таныстырады

Зертте

Сен тұратын өлкедегі жануарлар қандай топтарға жатады? Олар өздерінің тірішілік ортасына қалай бейімделген

  • Оқушылар, жаңа біз өлкеміздегі жануарлар түрлерімен таныстық, енді сол жануарларды қандай топтарға жататынын анықтайық.




Бауырымен жорғалаушылар



Жыртқыш


Құстар



Бунақденелілер


Таныстырылым Топтық жұмыс

Өз өлкеңді мекендейтін бір жануар туралы таныстырылым жасау.

  1. топ Ребустардың жауабынан тапқан бір жануарға танысытырылым жасау


  1. топ Жұмбақтың жауабынан тапқан бір жануарға танысытырылым жасау

-Сайқымазақ қулығы бар,

Барған жерде ұрлығы бар.

Бұл қандай аң?

Ұғып ал. (Түлкi)

  • Қара түсті қарқылдақ,

Ұшып-қонып жалпылдап.

Қоқыстарды шоқиды,

Жем іздейді там-тұмдап. (қарға)

  • Сабы жоқ қамшы,

Ешкiмге ұсынба,

Уы бар бiр тамшы,

Тiлiнiң ұшында. (Жылан)

  • Су жүрек қорқақ,

Сыбдырдан да қорқады.

Селтиіп екі құлағы,

Елеңдеп ылғи тұрады. (Қоян)

Қарақұрым нөпiрi,

Егiн, шөптiң жебiрi. (Шегiртке)

  1. топ Сурет салу арқылы танысытырылым жасау

Скругленный прямоугольник 1

Есте сақта!

Еліміздің аумағын мекендейтін жануарлар өз тіршілік ортасына бейімделелген.










Сен білесің бе?

Жасанды интеллект


Сабақты қорытындылау:

«Тау шыңы» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасалады, арқардағы сұрақтарға жауап беру арқылы тау шыңына жету керек.

1. Өз өлкеңде қандай жануарлар тіршілік етеді?

2. Біздің еліміздің қысы қатал аймақтарын пингвиндер мекендей ала ма? (Жоқ)

3. Сен тұратын өлкедегі жануарлар қандай топтарға жатады? (Жыртқыштар, бауырымен жорғалаушылар, құстар, бунақденелілер)

4.Ергежейлі боз қосаяқ қайда тіршілік етеді? (Арал өңірі мен Балқаш құмында)

5. Құрлықты мекендейтін жануарлардың қандай ерекшеліктері бар? (денесі жүнмен қапталады)

6. Құстар неліктен биікте қалықтап ұша алады? (Қаңқа сүйегі жеңіл жіне қанаты бар)

7. Қарсақ қай өңірді мекендейді? (Көкшетау)

8. Қызылорда өңірін мекендейтін бауырымен жорғалаушыны ата. (Сұр келес)













Картаны пайдаланып, еліміздің қай өңірінде қандай жануарлар мекендейтінін анықтайды











Оқушылар ойланып жауап береді


























Мәтінді оқып талдайды







Сергіту сәтіне сай қимылдар жасайды




Оушылар тапсырманы орындайды























Оқушылар топта тапсырма орындайды



Ребустарды шешіп,

бір жануарға таныстырылым жасайды



Жұмбақтарды шешіп, бір жануарға таныстырылым жасайды

















Бір жануардың суретін салып, таныстырылым жасайды








Қызықты ақпаратты тыңдайды












Дескриптор:

Картаны пайдаланып, еліміздің қай өңірінде қандай жануарлар мекендейтінін анықтайды. 1б

2.Өз өлкесінде қандай жануарлар тіршілік ететінін айтады.1б

3.Олардың тіршілік ортасын атайды 1б





Дескриптор:

1. Біздің еліміздің қысы қатал аймақтарын пингвиндер мекендейме болжам жасайды 1б










Дескриптор:

1. Мәтінді түсініп оқиды.

1б















Дескриптор:

Жануарлар топтарын сәйкестендіреді 1 б 2.Қорытынды жасайды 1б

















Дескриптор:

1. Өз өлкесінді мекендейтін бір жануар туралы таныстырылым жасайды. 1б

2.ақпарат пайдалануына сурет, сызба немесе сипаттама қолданады.1б

3.Қорытынды жасайды 1б
























Оқу

лық












сурет



слайд

























Оқу

лық












Жасан

ды интел

лект















Сабақтың соңы

2 мин


IV.Сабақты қорытындылау

(оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне оралу):

-Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?

-Жетістік критерийлеріне жеттік пе?

Үй тапсырма түсініп оқы

Оқушылардың білімін бағалау

Рефлексия


Бүгінгі сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін бағалайды

Қолдарындағы гүлдерін себетке салу арқылы сабақтан алған әсерлерін бөліседі

Кері байланыс :

Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ?

Бүгінгі сабақта не үйрендің ?

Қорытынды бағалау .

ҚБ : 1-10 б жүйе


Мадақтау сөздер

Жарайсыңдар





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.04.2025
183
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі