"Септік жалғауының емлесі" тақырыбының сабақ жоспары

Тақырып бойынша 15 материал табылды

"Септік жалғауының емлесі" тақырыбының сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен "Септік жалғауының емлесі" тақырыбына сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп атауы


Мұғалімнің Т.А.Ә.


Күні


Класы

4

Пәні

Қазақ тілі

Бөлім

Табиғатты қорғаймын

Сабақтың тақырыбы

Септік жалғауының емлесі

Оқу мақсаты

4.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

4.5.1.2* көптік/тәуелдік/септік/ жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

Сабақ мақсаты

Мәтін мазмұны бойынша шешім табуға бағытталған сұрақтар құрастырады. Септік жалғауының қалай жазылатынын біледі.

Ойлау дағдыларының деңгейі

қолдану

талдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы
















Сабақтың ортасы




































Бекіту







Кері байланыс

«Тарсия» әдісі

Өткен білімді қайталау, жаңаны үйренуге дайындау.

Септіктер, олардың сұрақтары мен жалғаулары, мысалдар жазылған парақтарды бір-бірімен сәйкестендіріп, фигура құрастырады.



Тыңдалым

«Құлақ сал» әдісі

74-жаттығу

Аудиожазба арқылы мәтінді тыңдау. Тапсырманы орындау:

- Мәтіннің мазмұны бойынша шешімін табуға бағытталған сұрақтар құрастыр.





Оқулықпен жұмыс

75-жаттығу

Жұмбақты оқып, жатқа айту.

Жұмбақтың шешуін сурет түрінде ұсыну.

Зат есімдерді тауып, қай септікте тұрғанын айту.







Дәптермен жұмыс

Топтық жұмыс

1-топ. 76-жаттығу

Берілген зат есімдерді екі түрлі септікке қойып, жақшадағы сөзбен тіркестіріп жазу.

2-топ. 78-жаттығу

Төмендегі сөздердің тиістісін қойып, өлеңді қалпына келтіріп жазу.



77-жаттығу

Мәтелді оқып жатқа жазу.

Көмектес септік жалғауларына назар аудару. Мәтелдің мағынасын түсіндіру.





«Кім тапқыр?» ойыны

79-жаттығу

Көп нүктенің орнына тиісті септік жалғауын қойып, сөйлемдерді көшіріп жазу.




«Ашық микрофон» әдісі арқылы кері байланыс жасау.

- Септіктердің сұрақтарын біледі;

- септіктердің жалғауларын біледі;

- зат есімнің қай септікте тұрғанын біледі.






- Мәтінді мұқият тыңдайды;

- мәтін мазмұны бойынша шешімін табуға бағытталған сұрақтар құрастырады.









- Жұмбақты жатқа айтады;

- шешуін табады;

- зат есімдерді табады;

- қай септікте тұрғанын айтады.










- Берілген сөздерді екі түрлі септікке қойып жазады;

- берілген сөздердің тиістісін қойып жазады.








- Мәтелді түсініп оқиды;

- жаттап алады;

- қатесіз жазады;

- мәтелдің мағынасын түсіндіреді.





- Сөздерге тиісті септік жалғауларын жалғайды;

- сөйлемдерді қатесіз көшіріп жазады.



«Ашық микрофон» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

- Сабақтан қандай әсер алдыңдар?

- Сабақта өзіңе не ұнады?


«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.

Мадақтау.








Бағалау критерийі:

мәтін мазмұны бойынша шешімін табуға бағытталған сұрақтар құрастыру.

Дескриптор:

- Мәтінді мұқият тыңдайды.

- Мәтін мазмұны бойынша шешімін табуға бақытталған сұрақтар құрастырады.

- Сыныптастары құрастырған сұраққа жауап береді.


Бағалау критерийі:

Жұмбақты жатқа айтып, шешуін табу.

Дескриптор:

- Жұмбақты жатқа айтады.

- Шешуін сурет түрінде қсынады.

- Зат есімдерді табады.

- Олардың қай септікте тұрғанын анықтайды.




Бағалау критерийі:

берілген сөздерді екі түрлі септікте қойып жазу.

Дескриптор:

- Зат есімді екі түрлі септікте қояды.

- Сөздерді қатесіз жазады.

- Берілген сөздердің тиістісін таңдайды.

ҚБ: «Үш шапалақ» әдісі


Бағалау критерийі:

мәтелді оқып жатқа жазу.

Дескриптор:

- Мәтелді түсініп оқиды.

- Мәтелді жаттайды.

- Қатесіз жазады.

- Мағынасын түсіндіреді.


Бағалау критерийі:

сөйлемдерді көшіріп жазу.

Дескриптор:

- Сөздерге тиісті септік жалғауларын жалғайды.

- Сөздерді қатесіз көшіріп жазады.


Сабақтан алған әсерлерімен бөлісу.


Егер табиғатты қорғамасағ қандай апатты жағдай болуы мүмкін?











Ж.с. Т.с. Б.с.

далада, ауылды, қалаға

Т.с. Б.с. К.с.

қаланы, ауылға, ішекпен

А.с. Ж.с. Ж.с.

ел, жауында, дауылда.


Жіпті байлау, жіппен байлау; Гүлнұрға бару, Гүлнұрмен бару; қолды жуу, қолмен жуу; әнді айту, әнмен айту.


Өз Отаным-маған Күн!

Мен басқаны ұқпаймын.

Әкем менен анамның

Айтқанынан шықпаймын!


Ел жасымен көрікті

ТПрямая соединительная линия 1 ау тасымен көрікті

Прямая соединительная линия 2






Табиғатты адамнан бөліп қарауға болмайды. Суға қоқыс тастама. Құстардың ұясын бұзба. Бұл оқиғаны журналдан оқыдым.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.03.2025
164
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі