|
Математика |
Уақыты:03.09.2018ж |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сандардың нөмірленуі. |
|||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жабдығы |
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
|||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Мақсаты: үш таңбалы сандардың құрылу тәсілдерін қорытындылау; оларды салыстыру; алдыңғы, келесі түсініктерін пайдалана отырып, натурал сандар қатарындағы сандарды табу дағдыларын жетілдіру . |
|||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||||||||||||||||||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||||||||||||||||||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
кіріспе. Көркем жазу сәтіне 1, 2, 3 цифрларының көмегімен үш таңбалы сандар жазу ұсынылады. (123, 132, 213, 231, 312, 321)
№ 2. Өздік жұмыс. Сандарды ата. Оларды кему ретімен жаз. № 3. Салыстыр. Жұптық жұмыс. Есептемей – ақ салыстыру. 699 – 90 < 699 – 9 808 – 8 > 808 – 80 400 + 80 > 400 + 8 550 + 50 > 550 + 5 |
|||||||||||||||||||||
|
Ой толғаныс |
№ 5 (1). Есептерді шығар. (қысқаша шарты)
ІІ емхана – 2 дәрігер – 17 баладан жауабы: барлығы 76 бала қабылданды. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
№ 8. 5 бет. |
жазады |
||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сертификатта осы тақырып жазылды. Сандардың нөмірленуі. 4 сынып
Сертификатта осы тақырып жазылды. Сандардың нөмірленуі. 4 сынып
|
Математика |
Уақыты:03.09.2018ж |
|
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сандардың нөмірленуі. |
|||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жабдығы |
суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. |
|||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Мақсаты: үш таңбалы сандардың құрылу тәсілдерін қорытындылау; оларды салыстыру; алдыңғы, келесі түсініктерін пайдалана отырып, натурал сандар қатарындағы сандарды табу дағдыларын жетілдіру . |
|||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||||||||||||||||||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||||||||||||||||||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Көбейту кестесін еске түсіру |
Оқушылар ауызша орындайды |
||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ |
кіріспе. Көркем жазу сәтіне 1, 2, 3 цифрларының көмегімен үш таңбалы сандар жазу ұсынылады. (123, 132, 213, 231, 312, 321)
№ 2. Өздік жұмыс. Сандарды ата. Оларды кему ретімен жаз. № 3. Салыстыр. Жұптық жұмыс. Есептемей – ақ салыстыру. 699 – 90 < 699 – 9 808 – 8 > 808 – 80 400 + 80 > 400 + 8 550 + 50 > 550 + 5 |
|||||||||||||||||||||
|
Ой толғаныс |
№ 5 (1). Есептерді шығар. (қысқаша шарты)
ІІ емхана – 2 дәрігер – 17 баладан жауабы: барлығы 76 бала қабылданды. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту |
Бүгінгі сабақта біз не істедік? |
Саған қайсы тапсырма қиын болды? |
||||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
№ 8. 5 бет. |
жазады |
||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













