Серуенге талдау жасау картасы
Мақсаты: күн тәртібіндегі серуенді жоспарлауда бақылау, табиғаттағы еңбек, ойын әрекеттерін бақылау.
Топ: _________________________________________________________________________
Тәрбиеші: ____________________________________________________________________
Күні, айы,жылы______________________________________________________________
Шартты белгілер: өте жақсы- «0»; жақсы- «+»; қанағаттанарлық- «-»; жұмыс жүргізу – «*»
|
№ |
Көрсеткіштері |
Шартты белгілер |
Ескертулер |
|
1. |
Ойын алаңының санитарлық-гигиеналық жағдайы |
|
|
|
2. |
Балалардың киімі:
|
|
|
|
3. |
Серуеннің құрылымы: - бақылау; - Қимыл-қозғалыс ойындары; - Еңбекке баулу; - Жекелеген жұмыс |
|
|
|
4. |
Серуен кезіндегі қозғалыс әрекеттері:
|
|
|
|
5. |
Түрлі эмоциялық жағдайда көңіл-күй әсері |
|
|
|
6. |
Балалардың өзара қарым-қатынастағы көңіл-күйі (жағымды, жағымсыз, белгісіз жағдай) |
|
|
|
7. |
Ойын уақытында балалар этикалық белгілерді сақтай ма?
|
|
|
|
8. |
Серуеннің ұзақтығы |
|
|
|
9. |
Негізгі күн тәртібіндегі сауықтандыру белгісі |
|
|
Қорытынды:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныс:_____________________________________________________________________ __________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
Әдіскер: Жылкыбаева К.О
Балаларды мәдени тәртіп дағдыларына тәрбиелеу бойынша талдау картасы
Мақсаты: Балалардың тұрмыстағы мәдени тәртіп дағдыларын қалыптастырудың деңгейі.
Топ: _____________________________________________________________
Тәрбиеші: ________________________________________________________
Күні, айы,жылы___________________________________________________
Шартты белгілер:өте жақсы- «0»; жақсы- «+»; қанағаттанарлық- «-»; жұмыс жүргізу – «*»
|
№ |
Көрсеткіштері |
Шартты белгілер |
Ескертулер |
|
1. |
Өз киімін реттеп қою тәртібі |
|
|
|
2. |
Үлкенмен қарым-қатынас жасағанда аты-жөнін толық атауы |
|
|
|
3. |
Ересектер мен достарының көрсеткен көмегіне алғыс білдіруі |
|
|
|
4. |
Балалардың ойыншықтарды сақтау және оларды жинап қою жауапкершілігі |
|
|
|
5. |
Топтағы қарапайым тәртіп ережелерін сақтауы |
|
|
|
6. |
Қоғамдық ортадағы тәртіп ережелерін есте сақтап, орындауы |
|
|
|
7. |
Қандай жағымсыз қасиеттері байқалады?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Өз тәртібіне бақылау жасай ала ма? |
|
|
Қорытынды:______________________________________________________ ________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныс:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Директор: Назирова А.А.
Әдіскер: Жылкыбаева К.О
Серуенді өткізуін талдау
Уақыты: ____________________________________
Тобы: ____________________________________
Тәрбиеші: ____________________________________
|
Талдау көрсеткіштері |
Серуенге дайындық |
Табиғатты бақылау |
Еңбек қызметін ұйымдастыру |
Серуенге еңбек құралын |
Серуенге көрнекілік ойыншық пайдалану |
Серуенде ойын түрлері |
Уақытты дұрыс пайдалану |
Серуен жоспарын үйлесімді пайдалану |
|
Жоғары (+) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Орташа (-) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Төмен (0) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Талдау:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныс:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Өткізген:___________________________________________________________________________________________________________________
Таныстым:_________________________________________________________________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Серуенге талдау жасау картасы
Серуенге талдау жасау картасы
Серуенге талдау жасау картасы
Мақсаты: күн тәртібіндегі серуенді жоспарлауда бақылау, табиғаттағы еңбек, ойын әрекеттерін бақылау.
Топ: _________________________________________________________________________
Тәрбиеші: ____________________________________________________________________
Күні, айы,жылы______________________________________________________________
Шартты белгілер: өте жақсы- «0»; жақсы- «+»; қанағаттанарлық- «-»; жұмыс жүргізу – «*»
|
№ |
Көрсеткіштері |
Шартты белгілер |
Ескертулер |
|
1. |
Ойын алаңының санитарлық-гигиеналық жағдайы |
|
|
|
2. |
Балалардың киімі:
|
|
|
|
3. |
Серуеннің құрылымы: - бақылау; - Қимыл-қозғалыс ойындары; - Еңбекке баулу; - Жекелеген жұмыс |
|
|
|
4. |
Серуен кезіндегі қозғалыс әрекеттері:
|
|
|
|
5. |
Түрлі эмоциялық жағдайда көңіл-күй әсері |
|
|
|
6. |
Балалардың өзара қарым-қатынастағы көңіл-күйі (жағымды, жағымсыз, белгісіз жағдай) |
|
|
|
7. |
Ойын уақытында балалар этикалық белгілерді сақтай ма?
|
|
|
|
8. |
Серуеннің ұзақтығы |
|
|
|
9. |
Негізгі күн тәртібіндегі сауықтандыру белгісі |
|
|
Қорытынды:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныс:_____________________________________________________________________ __________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
Әдіскер: Жылкыбаева К.О
Балаларды мәдени тәртіп дағдыларына тәрбиелеу бойынша талдау картасы
Мақсаты: Балалардың тұрмыстағы мәдени тәртіп дағдыларын қалыптастырудың деңгейі.
Топ: _____________________________________________________________
Тәрбиеші: ________________________________________________________
Күні, айы,жылы___________________________________________________
Шартты белгілер:өте жақсы- «0»; жақсы- «+»; қанағаттанарлық- «-»; жұмыс жүргізу – «*»
|
№ |
Көрсеткіштері |
Шартты белгілер |
Ескертулер |
|
1. |
Өз киімін реттеп қою тәртібі |
|
|
|
2. |
Үлкенмен қарым-қатынас жасағанда аты-жөнін толық атауы |
|
|
|
3. |
Ересектер мен достарының көрсеткен көмегіне алғыс білдіруі |
|
|
|
4. |
Балалардың ойыншықтарды сақтау және оларды жинап қою жауапкершілігі |
|
|
|
5. |
Топтағы қарапайым тәртіп ережелерін сақтауы |
|
|
|
6. |
Қоғамдық ортадағы тәртіп ережелерін есте сақтап, орындауы |
|
|
|
7. |
Қандай жағымсыз қасиеттері байқалады?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
Өз тәртібіне бақылау жасай ала ма? |
|
|
Қорытынды:______________________________________________________ ________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныс:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Директор: Назирова А.А.
Әдіскер: Жылкыбаева К.О
Серуенді өткізуін талдау
Уақыты: ____________________________________
Тобы: ____________________________________
Тәрбиеші: ____________________________________
|
Талдау көрсеткіштері |
Серуенге дайындық |
Табиғатты бақылау |
Еңбек қызметін ұйымдастыру |
Серуенге еңбек құралын |
Серуенге көрнекілік ойыншық пайдалану |
Серуенде ойын түрлері |
Уақытты дұрыс пайдалану |
Серуен жоспарын үйлесімді пайдалану |
|
Жоғары (+) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Орташа (-) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Төмен (0) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Талдау:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ұсыныс:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Өткізген:___________________________________________________________________________________________________________________
Таныстым:_________________________________________________________________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз













