Бекітемін: Келісемін:
«Zerdeli International School Shymkent» «Zerdeli International School Shymkent»
мектебінің директоры: мектебінің тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары
_________ Ж.С.Нуртазинова _________ А.Б.Қаппарова
«__ »________2024ж. «___»________2024ж.
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
Сыныбы:2 «А»
Пәні: «Шешендік өнер»
Пән мұғалімі: Сағынбек Ұ.К.
2024-2025 оқу жылы
Түсінік хат
Оқушыларды «Шешендік өнерге» баулудың маңызы зор. Қазақ халқы шешендік өнерді аса құрметпен бағалағандықтан, оқушыларды ата-баба ізімен шебер сөйлеу, тілдерін дамыта түсу, олардың үлгі-өнегесін бойларына дарыту – басты мақсат.
Курс бағдарламаcы қазақ халқының мәдени мұраларын таныту, оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру мақсатымен елтану материалдары негізінде жасақтап, жас ерекшеліктеріне, қабілеттеріне, білім деңгейлеріне сәйкестендіре беруді жүйелі жоспарлаумен қоса, оларды ұлтжандылыққа, отан сүйгіштікке тәрбиелеу жайларын да қарастырады. Мазмұндық жағынан бірізділігі, жүйелігі, өзара байланысы ескеріледі
Бұл бағдарлама 3- 8 сынып оқушыларына арналған. Ұлттық шешендік өнердің табиғатын, ұлттық әдебиет, мәдениет, фольклор тарихындағы , шешен-билер мұрасындағы шешендік өнерге қатысты ой-пікірлерді, “шешен”, ”би” деген ұғымның этимологиясын, шешеннің болмысын, шешен сөйлеудің логикалық-композициялық құрылысын, тақырыбын, түрлерін, стильдік табиғатын, біртұтас өнер, импровизациялық өнер екендігінен мәлімет беріледі.
Оқушылар көрген-білгенді көкейге тоқып, көп үйреніп ізденудің арқасында шебер сөйлеуге жаттығады. Би-шешендердің сөздерін жаттап өсіп, жаңа ұғымдармен танысады.
Оны бағалап, парықтау мүмкіндігіне жол ашады. Сөздерді мақсатқа, негізгі ойға, мазмұнға сәйкес өз бетінше талдап қолдана алады,сөздік қорын өз бетінше толықтырады,оқу материалдары бойынша қажетті дағдыларды меңгерді.
Бағдарлама сабақтары түрлі әдіс-тәсілдерді қолдануға әсіресе, топтық және жеке оқушылармен жұмыс түрлерін жүргізу арқылы, оқушылардың танымдық шығармашылық белсенділігін арттыруға, дамыту ынтасын анықтауға, оларға бағыт-бағдар беруге бағытталады.
«Шешендік өнер» үйірмесінің мақсаты мен міндеттері
Пәннің мақсаты:
Шешендік өнер пәнінің негізгі мақсаты – оқушылардың сөйлеу
мәдениетін дамыту, өз ойын жүйелі түрде жеткізуге үйрету,
қарым-қатынас жасау дағдыларын жетілдіру және шешендік өнерге тән
қасиеттерді меңгерту. Бұл пән оқушылардың шығармашылық қабілеттерін
дамытумен қатар, ұлттық шешендік мұраға деген құрметті
қалыптастырады.
Пәннің міндеттері:
-
Оқушыларды шешендік өнердің негізгі ұғымдары және тарихымен таныстыру.
-
Сөйлеу мәнерін жетілдіру және дауысты басқару қабілеттерін дамыту.
-
Тыңдай білу және тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру.
-
Қазақ халқының би-шешендерінің сөз мұрасын зерделеу.
-
Оқушылардың логикалық ойлауын және шығармашылық сөйлеу қабілетін дамыту.
-
Әдептілік пен мәдениетті қарым-қатынас ережелерін түсінуге баулу.
Пәннің мазмұны:
Шешендік өнер пәні ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды
негізге ала отырып, келесі тақырыптарды қамтиды:
-
Шешендік өнердің тарихы мен маңызы.
-
Сөйлеу мәдениеті мен қарым-қатынас ережелері.
-
Қазақтың би-шешендерінің даналық сөздері.
-
Диалог және монолог құру.
-
Сөздің күші мен әсері.
-
Рөлдік ойындар мен өмірлік жағдаяттарды шешу.
-
Мәтін құрастыру және мазмұндау.
-
Шығармашылық сөйлеу және жобалық жұмыстар.
Оқыту формасы мен
әдістері:
Пән интерактивті әдістер арқылы оқытылады. Оқушылардың жас
ерекшеліктеріне сәйкес келетін тапсырмалар, рөлдік ойындар, топтық
және жеке жұмыстар, сұрақ-жауап, пікірталас, шығармашылық жобалар
сияқты әдістер қолданылады. Бұл әдістер оқушылардың қызығушылығын
арттырып, өз қабілеттерін көрсетуге мүмкіндік
береді.
Күтілетін
нәтижелер:
Шешендік өнер пәнін меңгерген оқушы:
-
Өз ойын анық және жүйелі түрде жеткізе алады.
-
Қарым-қатынас кезінде мәдениетті сөйлеу ережелерін сақтайды.
-
Тыңдау мәдениетін меңгереді және әңгімелесушіні түсіне алады.
-
Шешендік сөздерді өмірде орынды қолданады.
-
Қарапайым және күрделі мәтіндерді құрастыра алады.
-
Қазақ халқының шешендік мұрасын құрметтеп, одан үлгі алады.
Пәннің
маңыздылығы:
Шешендік өнер пәні оқушыларды тек сөз шеберлігіне үйретіп қана
қоймай, олардың тұлғалық дамуына, ой-өрісінің кеңеюіне және
қарым-қатынас мәдениетінің жоғарылауына ықпал етеді. Сонымен қатар,
бұл пән арқылы оқушылар ұлттық мұраның маңыздылығын түсініп,
болашақта қоғамда өз орындарын табуға
дайындалады.
Оқу уақыты:
Аптасына – 2 сағат, жылдық жүктеме – 68 сағат.
Шешендік өнер пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Сынып: 2
Аптасына сағат саны: 2
Жалпы сағат саны: 68
|
№ |
Тақырып атауы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескертпе |
|
1-тоқсан (17 сағат) |
|||||
|
1 |
Шешендік өнер туралы жалпы түсінік |
Шешендік өнердің негіздерін түсіндіру. |
1 |
02.09.2024 |
|
|
2 |
Қазақтың шешендік өнері |
Қазақ халқының шешендік мұрасымен таныстыру. |
1 |
04.09.2024 |
|
|
3 |
Сөйлеу мәдениеті |
Әдепті сөйлеу дағдыларын дамыту. |
2 |
09.09.2024 11.09.2024 |
|
|
4 |
Тыңдай білу өнері |
Тыңдау дағдыларын жетілдіру. |
2 |
16.09.2024 18.09.2024 |
|
|
5 |
Қарапайым әңгіме құру |
Логикалық ойлау мен қысқа сөйлемдер құру дағдыларын дамыту. |
2 |
23.09.2024 25.09.2024 |
|
|
6 |
Мәтін мазмұнын жеткізу |
Қысқаша мазмұндау дағдыларын қалыптастыру. |
2 |
30.09.2024 02.10.2024 |
|
|
7 |
Қазақ шешендерінің даналық сөздері |
Би-шешендердің нақыл сөздерін талдау. |
2 |
07.10.2024 09.10.2024 |
|
|
8 |
Таныстыру және өз ойын жеткізу |
Өзін таныстыру және ой-пікірін анық жеткізу дағдыларын дамыту. |
2 |
14.10.2024 16.10.2024 |
|
|
9 |
Өтірік өлең |
Өлеңдегі сөздерді талқылау |
1 |
21.10.2024 |
|
|
10 |
Қорытынды сабақ |
Бірінші тоқсанда өтілген тақырыптарды қайталау. |
1 |
23.10.2024 |
|
|
2-тоқсан (17 сағат) |
|||||
|
11 |
Әдептілік сөздері |
Сөз этикетін сақтау дағдыларын дамыту. |
2 |
04.11.2024 06.11.2024 |
|
|
12 |
Сөйлеудегі сөз екпіні |
Мәнерлі сөйлеуді дамыту. |
2 |
11.11.2024 13.11.2024 |
|
|
13 |
Мысал әңгімелер құрастыру |
Мысал әңгіме құрастыру қабілетін қалыптастыру. |
2 |
18.11.2024 20.11.2024 |
|
|
14 |
Диалог құру |
Қарым-қатынаста диалог құру дағдыларын дамыту. |
2 |
25.11.2024 27.11.2024 |
|
|
15 |
Қазақ халқының шешендік мұрасы |
Шешендік сөздердің өмірлік маңызын түсіндіру. |
2 |
02.12.2024 04.12.2024 |
|
|
16 |
Рөлдік ойындар: достық және сыйластық |
Достық пен сыйластық тақырыбында ойындар өткізу. |
2 |
09.12.2024 11.12.2024 |
|
|
17 |
Шешендердің өмірінен қызықты деректер |
Шешендердің өмірінен алынған мысалдарды талдау. |
2 |
18.11.2024 23.11.2024 |
16.12.2024 мереке |
|
18 |
Қорытынды сабақ |
Екінші тоқсан бойынша алған білімдерін пысықтау. |
1 |
25.11.2024 |
|
|
3-тоқсан (17 сағат) |
|||||
|
19 |
Қарым-қатынас ережелері |
Сөйлеу мәдениеті мен қарым-қатынас ережелерін түсіндіру. |
2 |
13.01.2025 15.01.2025 |
|
|
20 |
Тақырыптық әңгімелер құру |
Берілген тақырып бойынша әңгіме құрастыру. |
2 |
20.01.2025 22.01.2025 |
|
|
21 |
Дауыс ырғағын бақылау |
Сөйлеу барысында дауыс ырғағын дұрыс қолдану. |
2 |
27.01.2025 29.01.2025 |
|
|
22 |
Шешендік сөздің құрылымы |
Шешендік сөздердің негізгі құрылымын түсіндіру. |
2 |
03.02.2025 05.02.2025 |
|
|
23 |
Әңгіме құрастыру |
Логикалық және қызықты әңгімелерді құру қабілетін дамыту. |
2 |
10.02.2025 12.02.2025 |
|
|
24 |
Рөлдік ойындар: отбасындағы әдеп |
Отбасылық қарым-қатынас тақырыбында рөлдік ойындар өткізу. |
2 |
17.02.2025 19.02.2025 |
|
|
25 |
Қазақ әдебиетіндегі шешендік өнер |
Қазақ әдебиетіндегі шешендік өнердің көріністерін талдау. |
2 |
24.02.2025 26.02.2025 |
|
|
26 |
Мимика, поза, жестикуляция |
Адамның түріне қарай не ойлап тұрғанын ұғу. |
2 |
03.03.2025 05.03.2025 |
|
|
27 |
Дұрыс сұрақ қою мәнері |
Сұрақ қою әдебін үйрену. |
2 |
12.03.2025 17.03.2025 |
10.03.2025 мереке |
|
28 |
Қорытынды сабақ |
Үшінші тоқсан бойынша алған білімдерін қайталау. |
1 |
19.03.2025 |
|
|
4-тоқсан (17 сағат) |
|||||
|
29 |
Сөздің күші |
Сөздің адам өміріндегі рөлін түсіндіру. |
2 |
02.04.2025 07.04.2025 |
|
|
30 |
Шешендік өнерге тән қасиеттер |
Шешендікке қажетті негізгі қасиеттерді анықтау. |
2 |
09.04.2025 14.04.2025 |
|
|
31 |
Шығармашылық сөйлеу |
Берілген тақырып бойынша шығармашылық сөйлеу дағдыларын дамыту. |
2 |
16.04.2025 21.04.2025 |
|
|
32 |
Ұлттық шешендік өнер |
Ұлттық шешендік өнердің ерекшеліктерімен танысу. |
2 |
23.04.2025 28.04.2025 |
|
|
33 |
Қорытынды шығармашылық жоба |
Алған білімдерін қорытындылайтын шығармашылық жоба жасау. |
4 |
30.04.2025 05.05.2025 12.05.2025 14.05.2025 |
|
|
34 |
Жанқұтты бидің сөздері |
Жанқұтты бидің сөздерін зерттеу. |
1 |
19.05.2025 |
|
|
35 |
Қорытынды сабақ |
Барлық тақырыптарды қайталау және қорытындылау. |
1 |
21.05.2025 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шешендік өнер үйірмесіне 2 сыныпқа арналған КТП
Шешендік өнер үйірмесіне 2 сыныпқа арналған КТП
Бекітемін: Келісемін:
«Zerdeli International School Shymkent» «Zerdeli International School Shymkent»
мектебінің директоры: мектебінің тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары
_________ Ж.С.Нуртазинова _________ А.Б.Қаппарова
«__ »________2024ж. «___»________2024ж.
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
Сыныбы:2 «А»
Пәні: «Шешендік өнер»
Пән мұғалімі: Сағынбек Ұ.К.
2024-2025 оқу жылы
Түсінік хат
Оқушыларды «Шешендік өнерге» баулудың маңызы зор. Қазақ халқы шешендік өнерді аса құрметпен бағалағандықтан, оқушыларды ата-баба ізімен шебер сөйлеу, тілдерін дамыта түсу, олардың үлгі-өнегесін бойларына дарыту – басты мақсат.
Курс бағдарламаcы қазақ халқының мәдени мұраларын таныту, оқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру мақсатымен елтану материалдары негізінде жасақтап, жас ерекшеліктеріне, қабілеттеріне, білім деңгейлеріне сәйкестендіре беруді жүйелі жоспарлаумен қоса, оларды ұлтжандылыққа, отан сүйгіштікке тәрбиелеу жайларын да қарастырады. Мазмұндық жағынан бірізділігі, жүйелігі, өзара байланысы ескеріледі
Бұл бағдарлама 3- 8 сынып оқушыларына арналған. Ұлттық шешендік өнердің табиғатын, ұлттық әдебиет, мәдениет, фольклор тарихындағы , шешен-билер мұрасындағы шешендік өнерге қатысты ой-пікірлерді, “шешен”, ”би” деген ұғымның этимологиясын, шешеннің болмысын, шешен сөйлеудің логикалық-композициялық құрылысын, тақырыбын, түрлерін, стильдік табиғатын, біртұтас өнер, импровизациялық өнер екендігінен мәлімет беріледі.
Оқушылар көрген-білгенді көкейге тоқып, көп үйреніп ізденудің арқасында шебер сөйлеуге жаттығады. Би-шешендердің сөздерін жаттап өсіп, жаңа ұғымдармен танысады.
Оны бағалап, парықтау мүмкіндігіне жол ашады. Сөздерді мақсатқа, негізгі ойға, мазмұнға сәйкес өз бетінше талдап қолдана алады,сөздік қорын өз бетінше толықтырады,оқу материалдары бойынша қажетті дағдыларды меңгерді.
Бағдарлама сабақтары түрлі әдіс-тәсілдерді қолдануға әсіресе, топтық және жеке оқушылармен жұмыс түрлерін жүргізу арқылы, оқушылардың танымдық шығармашылық белсенділігін арттыруға, дамыту ынтасын анықтауға, оларға бағыт-бағдар беруге бағытталады.
«Шешендік өнер» үйірмесінің мақсаты мен міндеттері
Пәннің мақсаты:
Шешендік өнер пәнінің негізгі мақсаты – оқушылардың сөйлеу
мәдениетін дамыту, өз ойын жүйелі түрде жеткізуге үйрету,
қарым-қатынас жасау дағдыларын жетілдіру және шешендік өнерге тән
қасиеттерді меңгерту. Бұл пән оқушылардың шығармашылық қабілеттерін
дамытумен қатар, ұлттық шешендік мұраға деген құрметті
қалыптастырады.
Пәннің міндеттері:
-
Оқушыларды шешендік өнердің негізгі ұғымдары және тарихымен таныстыру.
-
Сөйлеу мәнерін жетілдіру және дауысты басқару қабілеттерін дамыту.
-
Тыңдай білу және тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру.
-
Қазақ халқының би-шешендерінің сөз мұрасын зерделеу.
-
Оқушылардың логикалық ойлауын және шығармашылық сөйлеу қабілетін дамыту.
-
Әдептілік пен мәдениетті қарым-қатынас ережелерін түсінуге баулу.
Пәннің мазмұны:
Шешендік өнер пәні ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды
негізге ала отырып, келесі тақырыптарды қамтиды:
-
Шешендік өнердің тарихы мен маңызы.
-
Сөйлеу мәдениеті мен қарым-қатынас ережелері.
-
Қазақтың би-шешендерінің даналық сөздері.
-
Диалог және монолог құру.
-
Сөздің күші мен әсері.
-
Рөлдік ойындар мен өмірлік жағдаяттарды шешу.
-
Мәтін құрастыру және мазмұндау.
-
Шығармашылық сөйлеу және жобалық жұмыстар.
Оқыту формасы мен
әдістері:
Пән интерактивті әдістер арқылы оқытылады. Оқушылардың жас
ерекшеліктеріне сәйкес келетін тапсырмалар, рөлдік ойындар, топтық
және жеке жұмыстар, сұрақ-жауап, пікірталас, шығармашылық жобалар
сияқты әдістер қолданылады. Бұл әдістер оқушылардың қызығушылығын
арттырып, өз қабілеттерін көрсетуге мүмкіндік
береді.
Күтілетін
нәтижелер:
Шешендік өнер пәнін меңгерген оқушы:
-
Өз ойын анық және жүйелі түрде жеткізе алады.
-
Қарым-қатынас кезінде мәдениетті сөйлеу ережелерін сақтайды.
-
Тыңдау мәдениетін меңгереді және әңгімелесушіні түсіне алады.
-
Шешендік сөздерді өмірде орынды қолданады.
-
Қарапайым және күрделі мәтіндерді құрастыра алады.
-
Қазақ халқының шешендік мұрасын құрметтеп, одан үлгі алады.
Пәннің
маңыздылығы:
Шешендік өнер пәні оқушыларды тек сөз шеберлігіне үйретіп қана
қоймай, олардың тұлғалық дамуына, ой-өрісінің кеңеюіне және
қарым-қатынас мәдениетінің жоғарылауына ықпал етеді. Сонымен қатар,
бұл пән арқылы оқушылар ұлттық мұраның маңыздылығын түсініп,
болашақта қоғамда өз орындарын табуға
дайындалады.
Оқу уақыты:
Аптасына – 2 сағат, жылдық жүктеме – 68 сағат.
Шешендік өнер пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Сынып: 2
Аптасына сағат саны: 2
Жалпы сағат саны: 68
|
№ |
Тақырып атауы |
Мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескертпе |
|
1-тоқсан (17 сағат) |
|||||
|
1 |
Шешендік өнер туралы жалпы түсінік |
Шешендік өнердің негіздерін түсіндіру. |
1 |
02.09.2024 |
|
|
2 |
Қазақтың шешендік өнері |
Қазақ халқының шешендік мұрасымен таныстыру. |
1 |
04.09.2024 |
|
|
3 |
Сөйлеу мәдениеті |
Әдепті сөйлеу дағдыларын дамыту. |
2 |
09.09.2024 11.09.2024 |
|
|
4 |
Тыңдай білу өнері |
Тыңдау дағдыларын жетілдіру. |
2 |
16.09.2024 18.09.2024 |
|
|
5 |
Қарапайым әңгіме құру |
Логикалық ойлау мен қысқа сөйлемдер құру дағдыларын дамыту. |
2 |
23.09.2024 25.09.2024 |
|
|
6 |
Мәтін мазмұнын жеткізу |
Қысқаша мазмұндау дағдыларын қалыптастыру. |
2 |
30.09.2024 02.10.2024 |
|
|
7 |
Қазақ шешендерінің даналық сөздері |
Би-шешендердің нақыл сөздерін талдау. |
2 |
07.10.2024 09.10.2024 |
|
|
8 |
Таныстыру және өз ойын жеткізу |
Өзін таныстыру және ой-пікірін анық жеткізу дағдыларын дамыту. |
2 |
14.10.2024 16.10.2024 |
|
|
9 |
Өтірік өлең |
Өлеңдегі сөздерді талқылау |
1 |
21.10.2024 |
|
|
10 |
Қорытынды сабақ |
Бірінші тоқсанда өтілген тақырыптарды қайталау. |
1 |
23.10.2024 |
|
|
2-тоқсан (17 сағат) |
|||||
|
11 |
Әдептілік сөздері |
Сөз этикетін сақтау дағдыларын дамыту. |
2 |
04.11.2024 06.11.2024 |
|
|
12 |
Сөйлеудегі сөз екпіні |
Мәнерлі сөйлеуді дамыту. |
2 |
11.11.2024 13.11.2024 |
|
|
13 |
Мысал әңгімелер құрастыру |
Мысал әңгіме құрастыру қабілетін қалыптастыру. |
2 |
18.11.2024 20.11.2024 |
|
|
14 |
Диалог құру |
Қарым-қатынаста диалог құру дағдыларын дамыту. |
2 |
25.11.2024 27.11.2024 |
|
|
15 |
Қазақ халқының шешендік мұрасы |
Шешендік сөздердің өмірлік маңызын түсіндіру. |
2 |
02.12.2024 04.12.2024 |
|
|
16 |
Рөлдік ойындар: достық және сыйластық |
Достық пен сыйластық тақырыбында ойындар өткізу. |
2 |
09.12.2024 11.12.2024 |
|
|
17 |
Шешендердің өмірінен қызықты деректер |
Шешендердің өмірінен алынған мысалдарды талдау. |
2 |
18.11.2024 23.11.2024 |
16.12.2024 мереке |
|
18 |
Қорытынды сабақ |
Екінші тоқсан бойынша алған білімдерін пысықтау. |
1 |
25.11.2024 |
|
|
3-тоқсан (17 сағат) |
|||||
|
19 |
Қарым-қатынас ережелері |
Сөйлеу мәдениеті мен қарым-қатынас ережелерін түсіндіру. |
2 |
13.01.2025 15.01.2025 |
|
|
20 |
Тақырыптық әңгімелер құру |
Берілген тақырып бойынша әңгіме құрастыру. |
2 |
20.01.2025 22.01.2025 |
|
|
21 |
Дауыс ырғағын бақылау |
Сөйлеу барысында дауыс ырғағын дұрыс қолдану. |
2 |
27.01.2025 29.01.2025 |
|
|
22 |
Шешендік сөздің құрылымы |
Шешендік сөздердің негізгі құрылымын түсіндіру. |
2 |
03.02.2025 05.02.2025 |
|
|
23 |
Әңгіме құрастыру |
Логикалық және қызықты әңгімелерді құру қабілетін дамыту. |
2 |
10.02.2025 12.02.2025 |
|
|
24 |
Рөлдік ойындар: отбасындағы әдеп |
Отбасылық қарым-қатынас тақырыбында рөлдік ойындар өткізу. |
2 |
17.02.2025 19.02.2025 |
|
|
25 |
Қазақ әдебиетіндегі шешендік өнер |
Қазақ әдебиетіндегі шешендік өнердің көріністерін талдау. |
2 |
24.02.2025 26.02.2025 |
|
|
26 |
Мимика, поза, жестикуляция |
Адамның түріне қарай не ойлап тұрғанын ұғу. |
2 |
03.03.2025 05.03.2025 |
|
|
27 |
Дұрыс сұрақ қою мәнері |
Сұрақ қою әдебін үйрену. |
2 |
12.03.2025 17.03.2025 |
10.03.2025 мереке |
|
28 |
Қорытынды сабақ |
Үшінші тоқсан бойынша алған білімдерін қайталау. |
1 |
19.03.2025 |
|
|
4-тоқсан (17 сағат) |
|||||
|
29 |
Сөздің күші |
Сөздің адам өміріндегі рөлін түсіндіру. |
2 |
02.04.2025 07.04.2025 |
|
|
30 |
Шешендік өнерге тән қасиеттер |
Шешендікке қажетті негізгі қасиеттерді анықтау. |
2 |
09.04.2025 14.04.2025 |
|
|
31 |
Шығармашылық сөйлеу |
Берілген тақырып бойынша шығармашылық сөйлеу дағдыларын дамыту. |
2 |
16.04.2025 21.04.2025 |
|
|
32 |
Ұлттық шешендік өнер |
Ұлттық шешендік өнердің ерекшеліктерімен танысу. |
2 |
23.04.2025 28.04.2025 |
|
|
33 |
Қорытынды шығармашылық жоба |
Алған білімдерін қорытындылайтын шығармашылық жоба жасау. |
4 |
30.04.2025 05.05.2025 12.05.2025 14.05.2025 |
|
|
34 |
Жанқұтты бидің сөздері |
Жанқұтты бидің сөздерін зерттеу. |
1 |
19.05.2025 |
|
|
35 |
Қорытынды сабақ |
Барлық тақырыптарды қайталау және қорытындылау. |
1 |
21.05.2025 |
|
шағым қалдыра аласыз













