Шешендік сөзге қойылатын талаптар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Шешендік сөзге қойылатын талаптар

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:



Мектебі: № 17 орта мектеп

Сабақ: Қазақ тілі

Мұғалімнің аты-жөні Жолмуратова Г

Сыныбы:

11

Оқушы саны:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Тақырыбы : Шешендік сөзге қойылатын талаптар

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

Оқушылар ойын еркін жеткізе білуге үйренеді, ойын тиянақтап жеткізе білуге, топты сыйлауға дағдыланады.Ақылы мен парасаты мол адамгершілік қасиеттерді суреттейді.

Сабақ мақсаттары:

Оқушыларды үлкенді сыйлау ,құрметтеуге қадір-қасиетін терең түсінуге үйрету.

Оқыту нәтижесі:

Топтық жұмыста белсенділік таныта алады.Сыни тұрғыдан өз ойларын еркін жеткізе біледі. Таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігін орната алады.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы



Үй тапсырмасын пысықтау:

Үйге берілген жаттығуды тексеремін.

Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.

1.Шешендік сөз дегеніміз не?

2.Шешендік сөз сапалары дегеніміз не?


Қаламдар

Түрлі түсті қағаздар, маркерлер

Сұрақ-жауап

Ортасы

Жаңа сабақты түсіндіру:

Шешендік өнердің жүйелі теориясы бар ғылым болатынын да айтып өттік.Шешендік өнердегі ең негізгі шешеннің өзі.

ТShape1 ақырып таңдау Тақырыпқа қажет Тақырыпты аша

Shape3 Shape2 материалдар білу



СShape4 Shape7 Shape5 Shape8 Shape6 тиль Шешен Дауыс ырғағы



Психологиялық Аудиториямен Қосымша құралдарды

дайындау байланыс дұрыс пайдалану


Жоғарыда шешендік қызмет әрекеті көрсетілген.Осындағы ерекшеліктерді игере білумен бірге шешеннің тілдік қоры мол,жан-жақты білімді,ұтымды пікір,ойға тоқтай алатын,шыншыл,ізденгіштік қасиеттері болса,кез келген аудиторияны игере алары сөзсіз.

Жаттығумен жұмыс: 1 6-жаттығу.

Мәтінді топ бойынша бөліктерге бөліп оқыңдар да,басқа топтарға өздерің оқыған мәтінді барынша көркемдеп,нақышын келтіре айтып шығыңдар.екінші топ осы айтылған әңгіме бойынша үшінші топқа сұрақ әзірлейді.Олар соған жауап береді.1-ші және 2-ші топ жауаптарды бағалайды.



Мазмұны






Викториналық сұрақтар

Соңы

Білімді бекіту: Өтілген тақырып бойынша оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына қарай білімдері бағаланады . Үйге тапсырма: 17жаттығу.Тапсырмаларды орындаңдар.Мәтін стилін анықтаңдар.















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2018
2646
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі