Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
Оқушыларға сезім
мүшелерінің түрлері ,олардың қызметі,ауру түрлері,оларды болдырмау
жолы, күте білу жолдарын ұғындыру.
|
Сабақтың
басы
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
5
минут
|
Айналаға алақанмен,
Жылылықты шашайық,
Сәттілік тілеп, күлімсіреп
Біз сабақты бастайық.
Қызығушылықты ояту
Үй тапсырмасын пысықтау 1 – жұмыс « Иә, жоқ» әдісі
арқылы
«Белсенді оқушыны» анықтайды.. Оқушылар екі топқа бөлініп, жарты
шеңбер жасап тұрады.
1. Ауасыз өмір сүре аламыз. (жоқ)
2. Сенің жүрегің өз жұдырығыңдай (иә)
3. Ауа тек қана далада болады. (жоқ)
4. Оттегі таза ауа. (иә)
5. Тірек, қозғалыс мүшесі – өкпе. (жоқ)
6. Ауамен тек қана адамдар демалады. (жоқ)
7. Таза ауа өкпеге кеңірдек арқылы енеді.
8. Күн сайын таза ауада серуендеу зиян.(жоқ)
9. Дені сау адам аурушаң. (Жоқ)
10. Өз денсаулығың өз қолыңда.
(иә)
|
Шаттық
шеңбері
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
Негізгі бөлім
Топтарға тапсырма үлестіру
|
№1
Тыңдалым жұмбақ шешу
32-
мықты
Қаз-қатар болып
шықты
16-сы
үсті,
16-сы
асты (Тіс)
Ти- десем
тимейді
Тиме десем
тиеді (Ерін)
Қызыл тілім қарап
тұр
Аузы басын жалап
тұр. (Тіл)
Балалар, көздеріңді
жұмыңдар, не көріп отырмыз.
-
Ештеңе, қараңғы (әтір
себеміз) Не сезіп жатырсыңдар?
-
Исі (Жағымды иіс).Пеш
үстінде сүт төгілді?
-
Ол жағымсыз иіс.
Ендеше, мұрынмен иіс сеземіз және тыныс
аламыз.
-
Иіс сезу мүшесі әсіресе
жануарларда күшті дамыған (мыс: ит. Ол өз иесін иіскелеп, із кесу
арқылы табады.)
Алдарыңда тұрған
тарелькадан дәм алыңыздар. (Алма, мандарин, пияз не сездіңдер?
әрбір заттың дәмі әр түрлі (ащы, тұщы,
тұзды)).
-
Дәмді сезіп отырмыз, ол
– тіл.
-
Тіл- дәм сезеді, әрі
сөйлеу мүшесі деп аталады.
Қолдарыңды алдарыңа қойыңдар, көз жұмылады. Не
сездіңдер?
(Ыссыны, қатты, жұмсақ
заттарды теріге тигіземіз) Тері- адамның барлық денесін қаптап тұр.
Ол үнемі таза болу керек. Аптасына бір рет жуыну
керек.
Оқулықпен
жұмыс: Тіл, тері, мүрын
тақырыбы оқылады. (Оқушыларды тізбектей
оқыту).
1-топ Сезім
мүшелері
2-топ Сезім мүшелерін қалай
күту керек?
3-топ Сарамандық
жұмыс
Сезім мүшелерін қалай
күту керек?
Көз
|
Құлақ
|
Мұрын
|
Тіл
|
Тері
|
- Айналадан
80% ақпарат
аламыз
|
- Үнемі
жуу
|
Шұқымау
керек
|
Өте ыстық, қатты, суық
тағамдар ішпеу керек
|
Тазалықты сақтау
керек
|
- 35 - 40 см қашықтық
сақтау
|
- Ештемемен
шұқымау
|
Ештеңені тықпау
керек
|
Үнемі жуыну
керек
|
- Лас қолмен
ұстамау
|
-құлақ дәрігерге
бару
|
Тазалап
жүру
|
- Телеэкранға көп
қарамау
|
- қатты
айқайламау
|
- Көлікте кітап оқымау
к/к
|
Ауру
түрлері
Соқыр, Бұлақ ағу, Суық тию,
Теріскен шығу, Қотыр,
көз ауру, суық тию, бітіп қалу,
ұшық. Қышыма,
теріскен. керең. Гаймарит
үсу,кую, теміреткі,
|
Таныстырылым, оқулықпен
жұмыс
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Мынау – менің жүрегім,
Бәрі осыдан басталған,
Мынау – басым ақылды,
Бәрін осы басқарған.
Мынау менің – оң қолым,
Мынау менің – сол қолым,
Барлық істі атқарған.
|
Сергіту сәтіне арналған
жинақ
|
Қызықты
тапсырма
10
минут
Аяқталуы
5
минут
|
Ә
Екі көзім шырағым.
Көзің ауырса, қолыңды
тый.
рбір жаңылтпашты мұқият тыңдап қай мүшеге
байланысты, сол бойынша адамның бас бөлігінде орналасқан мүшелерді
бейнелеу.
Аз сөйлеп,
көп тыңда.
100- рет
естігенше,
1- рет көрген
жақсы.
1. Өнер алды қызыл
тіл.
2. Айтылған сөз, атылған
оқ.
3. Сөзі аздың, ісі
саз.
- Сен адам
болсаң, мұрнымды кесіп берейін.
|
Оқулық,
дәптерлер.
|