Материалдар / Сезім мүшелері.

Сезім мүшелері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
500
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сынып: 3«А»
Қатысқандар саны: 19Мұғалім:Ы.Жұманазарова
Сабақтың тақырыбы Сезім мүшелері.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Оқушыларға сезім мүшелерінің түрлері ,олардың қызметі,ауру түрлері,оларды болдырмау жолы, күте білу жолдарын ұғындыру.

Сабақтың мақсаттарыБарлығы:Жаңа білімді меңгереді.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Сезім мүшелерін ажырата алады.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен өз ойын көпшілігі дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсініп,сезім мүшелерінің қызметтерін ажырата алады..
Құндылықтарды дарытуОқушыларды тазалыққа,ұқыптылыққа,тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысқазақ тілі , музыка, бейнелеу
Ноутбук қолдану дағдылары.
Тілдік құзыреттілікКүз, осень, autumnКөз, глаз, eyes
Топқа бөлуҮш тілде санау арқылытопқа бөлу. Бір два thri
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутАйналаға алақанмен,Жылылықты шашайық,Сәттілік тілеп, күлімсірепБіз сабақты бастайық.Қызығушылықты ояту Үй тапсырмасын пысықтау 1 – жұмыс « Иә, жоқ» әдісі арқылы«Белсенді оқушыны» анықтайды.. Оқушылар екі топқа бөлініп, жарты шеңбер жасап тұрады.1. Ауасыз өмір сүре аламыз. (жоқ)2. Сенің жүрегің өз жұдырығыңдай (иә)3. Ауа тек қана далада болады. (жоқ)4. Оттегі таза ауа. (иә)5. Тірек, қозғалыс мүшесі – өкпе. (жоқ)6. Ауамен тек қана адамдар демалады. (жоқ)7. Таза ауа өкпеге кеңірдек арқылы енеді.8. Күн сайын таза ауада серуендеу зиян.(жоқ)9. Дені сау адам аурушаң. (Жоқ)10. Өз денсаулығың өз қолыңда. (иә)

Шаттық шеңбері









Сабақтың ортасы20 минут







Негізгі бөлім













































Топтарға тапсырма үлестіру



№1 Тыңдалым жұмбақ шешу 32- мықтыҚаз-қатар болып шықты16-сы үсті,16-сы асты (Тіс)Ти- десем тимейдіТиме десем тиеді (Ерін)Қызыл тілім қарап тұрАузы басын жалап тұр. (Тіл)

Балалар, көздеріңді жұмыңдар, не көріп отырмыз.
  • Ештеңе, қараңғы (әтір себеміз) Не сезіп жатырсыңдар?
  • Исі (Жағымды иіс).Пеш үстінде сүт төгілді?
  • Ол жағымсыз иіс. Ендеше, мұрынмен иіс сеземіз және тыныс аламыз.
  • Иіс сезу мүшесі әсіресе жануарларда күшті дамыған (мыс: ит. Ол өз иесін иіскелеп, із кесу арқылы табады.)
  • Алдарыңда тұрған тарелькадан дәм алыңыздар. (Алма, мандарин, пияз не сездіңдер? әрбір заттың дәмі әр түрлі (ащы, тұщы, тұзды)).
  • Дәмді сезіп отырмыз, ол – тіл.
  • Тіл- дәм сезеді, әрі сөйлеу мүшесі деп аталады.


  • Қолдарыңды алдарыңа қойыңдар, көз жұмылады. Не сездіңдер?(Ыссыны, қатты, жұмсақ заттарды теріге тигіземіз) Тері- адамның барлық денесін қаптап тұр. Ол үнемі таза болу керек. Аптасына бір рет жуыну керек.

    Оқулықпен жұмыс: Тіл, тері, мүрын тақырыбы оқылады. (Оқушыларды тізбектей оқыту). 1-топ Сезім мүшелері2-топ Сезім мүшелерін қалай күту керек?3-топ Сарамандық жұмыс Сезім мүшелерін қалай күту керек? Ауру түрлері



    Соқыр, Бұлақ ағу, Суық тию,Теріскен шығу,Қотыр, көз ауру, суық тию, бітіп қалу,ұшық.Қышыма,теріскен. керең. Гаймаритүсу,кую, теміреткі,



    Таныстырылым, оқулықпен жұмыс







































































    Сергіту сәті2 минутМынау – менің жүрегім,Бәрі осыдан басталған,Мынау – басым ақылды,Бәрін осы басқарған.Мынау менің – оң қолым,Мынау менің – сол қолым,Барлық істі атқарған.Сергіту сәтіне арналған жинақ

    Қызықты тапсырма10 минут





    Аяқталуы5 минут
    Әрбір жаңылтпашты мұқият тыңдап қай мүшеге байланысты, сол бойынша адамның бас бөлігінде орналасқан мүшелерді бейнелеу.















    Оқулық, дәптерлер.

    Сабақтың соңы3 минут

    РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

    Бас бармақтар

    ДескрипторБалалардың ертегі әлемі жөнінде түсініктері кеңейді. Өзінің салған жұмысының нәтижесін әңгімелей айта білді.



    Оқу ісінің меңгерушісі:

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ