Материалдар / Сезім мүшелері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сезім мүшелері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
509
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сынып: 3«А»

Қатысқандар саны: 19

Мұғалім:Ы.Жұманазарова

Сабақтың тақырыбы

Сезім мүшелері.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Оқушыларға сезім мүшелерінің түрлері ,олардың қызметі,ауру түрлері,оларды болдырмау жолы, күте білу жолдарын ұғындыру.


Сабақтың мақсаттары

Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.

Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Сезім мүшелерін ажырата алады.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен өз ойын көпшілігі дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсініп,сезім мүшелерінің қызметтерін ажырата алады..

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды тазалыққа,ұқыптылыққа,тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі , музыка, бейнелеу

Ноутбук қолдану дағдылары

.

Тілдік құзыреттілік

Күз, осень, autumn

Көз, глаз, eyes

Топқа бөлу

Үш тілде санау арқылытопқа бөлу. Бір два thri

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Айналаға алақанмен,
Жылылықты шашайық,
Сәттілік тілеп, күлімсіреп
Біз сабақты бастайық.

Қызығушылықты ояту Үй тапсырмасын пысықтау 1 – жұмыс « Иә, жоқ» әдісі арқылы
«Белсенді оқушыны» анықтайды.. Оқушылар екі топқа бөлініп, жарты шеңбер жасап тұрады.
1. Ауасыз өмір сүре аламыз. (жоқ)
2. Сенің жүрегің өз жұдырығыңдай (иә)
3. Ауа тек қана далада болады. (жоқ)
4. Оттегі таза ауа. (иә)
5. Тірек, қозғалыс мүшесі – өкпе. (жоқ)
6. Ауамен тек қана адамдар демалады. (жоқ)
7. Таза ауа өкпеге кеңірдек арқылы енеді.
8. Күн сайын таза ауада серуендеу зиян.(жоқ)
9. Дені сау адам аурушаң. (Жоқ)
10. Өз денсаулығың өз қолыңда. (иә)


Шаттық шеңбері






Сабақтың ортасы

20 минут







Негізгі бөлім















































Топтарға тапсырма үлестіру




1 Тыңдалым жұмбақ шешу

32- мықты

Қаз-қатар болып шықты

16-сы үсті,

16-сы асты (Тіс)

Ти- десем тимейді

Тиме десем тиеді (Ерін)

Қызыл тілім қарап тұр

Аузы басын жалап тұр. (Тіл)



Балалар, көздеріңді жұмыңдар, не көріп отырмыз.

  • Ештеңе, қараңғы (әтір себеміз) Не сезіп жатырсыңдар?

  • Исі (Жағымды иіс).Пеш үстінде сүт төгілді?

  • Ол жағымсыз иіс. Ендеше, мұрынмен иіс сеземіз және тыныс аламыз.

  • Иіс сезу мүшесі әсіресе жануарларда күшті дамыған (мыс: ит. Ол өз иесін иіскелеп, із кесу арқылы табады.)

Алдарыңда тұрған тарелькадан дәм алыңыздар. (Алма, мандарин, пияз не сездіңдер? әрбір заттың дәмі әр түрлі (ащы, тұщы, тұзды)).

  • Дәмді сезіп отырмыз, ол – тіл.

  • Тіл- дәм сезеді, әрі сөйлеу мүшесі деп аталады.



Қолдарыңды алдарыңа қойыңдар, көз жұмылады. Не сездіңдер?

(Ыссыны, қатты, жұмсақ заттарды теріге тигіземіз) Тері- адамның барлық денесін қаптап тұр. Ол үнемі таза болу керек. Аптасына бір рет жуыну керек.



Оқулықпен жұмыс: Тіл, тері, мүрын тақырыбы оқылады. (Оқушыларды тізбектей оқыту).

1-топ Сезім мүшелері

2-топ Сезім мүшелерін қалай күту керек?

3-топ Сарамандық жұмыс

Сезім мүшелерін қалай күту керек?

Көз

Құлақ

Мұрын

Тіл

Тері

- Айналадан 80% ақпарат аламыз



- Үнемі жуу

Шұқымау керек





Өте ыстық, қатты, суық тағамдар ішпеу керек



Тазалықты сақтау керек


- 35 - 40 см қашықтық сақтау

- Ештемемен шұқымау

Ештеңені тықпау керек







Үнемі жуыну керек


- Лас қолмен ұстамау

-құлақ дәрігерге бару



Тазалап жүру

- Телеэкранға көп қарамау



- қатты айқайламау

- Көлікте кітап оқымау к/к

Shape5 Shape4 Shape2 Shape3 Shape1

Ауру түрлері





Соқыр, Бұлақ ағу, Суық тию, Теріскен шығу, Қотыр,

көз ауру, суық тию, бітіп қалу, ұшық. Қышыма,

теріскен. керең. Гаймарит үсу,кую, теміреткі,




Таныстырылым, оқулықпен жұмыс





























































Сергіту сәті

2 минут

Мынау – менің жүрегім,
Бәрі осыдан басталған,
Мынау – басым ақылды,
Бәрін осы басқарған.
Мынау менің – оң қолым,
Мынау менің – сол қолым,
Барлық істі атқарған.

Сергіту сәтіне арналған жинақ


Қызықты тапсырма

10 минут




Аяқталуы

5 минут

ӘShape6

Екі көзім шырағым.

Көзің ауырса, қолыңды тый.

рбір жаңылтпашты мұқият тыңдап қай мүшеге байланысты, сол бойынша адамның бас бөлігінде орналасқан мүшелерді бейнелеу.

Shape10 Shape7

Аз сөйлеп, көп тыңда.

100- рет естігенше,

1- рет көрген жақсы.

Shape8

1. Өнер алды қызыл тіл.

2. Айтылған сөз, атылған оқ.

3. Сөзі аздың, ісі саз.



Shape9

- Сен адам болсаң, мұрнымды кесіп берейін.













Оқулық, дәптерлер.



Сабақтың соңы

3 минут


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

Shape11


Бас бармақтар


Дескриптор

Балалардың ертегі әлемі жөнінде түсініктері кеңейді. Өзінің салған жұмысының нәтижесін әңгімелей айта білді.



Оқу ісінің меңгерушісі:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!