Сынып: 3«А» | Қатысқандар саны: 19Мұғалім:Ы.Жұманазарова |
Сабақтың тақырыбы | Сезім мүшелері. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Оқушыларға сезім мүшелерінің түрлері ,олардың қызметі,ауру түрлері,оларды болдырмау жолы, күте білу жолдарын ұғындыру.
|
Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Сезім мүшелерін ажырата алады.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен өз ойын көпшілігі дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсініп,сезім мүшелерінің қызметтерін ажырата алады.. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды тазалыққа,ұқыптылыққа,тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | қазақ тілі , музыка, бейнелеу |
Ноутбук қолдану дағдылары | . |
Тілдік құзыреттілік | Күз, осень, autumnКөз, глаз, eyes |
Топқа бөлу | Үш тілде санау арқылытопқа бөлу. Бір два thri |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Айналаға алақанмен,Жылылықты шашайық,Сәттілік тілеп, күлімсірепБіз сабақты бастайық.Қызығушылықты ояту Үй тапсырмасын пысықтау 1 – жұмыс « Иә, жоқ» әдісі арқылы«Белсенді оқушыны» анықтайды.. Оқушылар екі топқа бөлініп, жарты шеңбер жасап тұрады.1. Ауасыз өмір сүре аламыз. (жоқ)2. Сенің жүрегің өз жұдырығыңдай (иә)3. Ауа тек қана далада болады. (жоқ)4. Оттегі таза ауа. (иә)5. Тірек, қозғалыс мүшесі – өкпе. (жоқ)6. Ауамен тек қана адамдар демалады. (жоқ)7. Таза ауа өкпеге кеңірдек арқылы енеді.8. Күн сайын таза ауада серуендеу зиян.(жоқ)9. Дені сау адам аурушаң. (Жоқ)10. Өз денсаулығың өз қолыңда. (иә) |
Шаттық шеңбері
|
Сабақтың ортасы20 минут
Негізгі бөлім
Топтарға тапсырма үлестіру
| №1 Тыңдалым жұмбақ шешу 32- мықтыҚаз-қатар болып шықты16-сы үсті,16-сы асты (Тіс)Ти- десем тимейдіТиме десем тиеді (Ерін)Қызыл тілім қарап тұрАузы басын жалап тұр. (Тіл)
Балалар, көздеріңді жұмыңдар, не көріп отырмыз.Ештеңе, қараңғы (әтір себеміз) Не сезіп жатырсыңдар?Исі (Жағымды иіс).Пеш үстінде сүт төгілді?Ол жағымсыз иіс. Ендеше, мұрынмен иіс сеземіз және тыныс аламыз.Иіс сезу мүшесі әсіресе жануарларда күшті дамыған (мыс: ит. Ол өз иесін иіскелеп, із кесу арқылы табады.)Алдарыңда тұрған тарелькадан дәм алыңыздар. (Алма, мандарин, пияз не сездіңдер? әрбір заттың дәмі әр түрлі (ащы, тұщы, тұзды)).Дәмді сезіп отырмыз, ол – тіл.Тіл- дәм сезеді, әрі сөйлеу мүшесі деп аталады.
Қолдарыңды алдарыңа қойыңдар, көз жұмылады. Не сездіңдер?(Ыссыны, қатты, жұмсақ заттарды теріге тигіземіз) Тері- адамның барлық денесін қаптап тұр. Ол үнемі таза болу керек. Аптасына бір рет жуыну керек.
Оқулықпен жұмыс: Тіл, тері, мүрын тақырыбы оқылады. (Оқушыларды тізбектей оқыту). 1-топ Сезім мүшелері2-топ Сезім мүшелерін қалай күту керек?3-топ Сарамандық жұмыс Сезім мүшелерін қалай күту керек? Ауру түрлері
Соқыр, Бұлақ ағу, Суық тию,Теріскен шығу,Қотыр, көз ауру, суық тию, бітіп қалу,ұшық.Қышыма,теріскен. керең. Гаймаритүсу,кую, теміреткі,
|
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
|
Сергіту сәті2 минут | Мынау – менің жүрегім,Бәрі осыдан басталған,Мынау – басым ақылды,Бәрін осы басқарған.Мынау менің – оң қолым,Мынау менің – сол қолым,Барлық істі атқарған. | Сергіту сәтіне арналған жинақ
|
Қызықты тапсырма10 минут
Аяқталуы5 минут | Әрбір жаңылтпашты мұқият тыңдап қай мүшеге байланысты, сол бойынша адамның бас бөлігінде орналасқан мүшелерді бейнелеу.
|
Оқулық, дәптерлер.
|
Сабақтың соңы3 минут
| РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Бас бармақтар
|
Дескриптор | Балалардың ертегі әлемі жөнінде түсініктері кеңейді. Өзінің салған жұмысының нәтижесін әңгімелей айта білді. |
|