Сигматизм (ысқырық) дыбыстарды түзету жұмысының күнтізбелік-тақырыптық жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сигматизм (ысқырық) дыбыстарды түзету жұмысының күнтізбелік-тақырыптық жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сигматизм (ысқырық) дыбыстарды түзету жұмысының күнтізбелік-тақырыптық жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сигматизм (ысқырық) дыбыстарды түзету жұмысының күнтізбелік-тақырыптық жоспары (с, с)

Сабақтың тақырыбы

Түзету жұмысының мазмұны

Ептілік және дағдыларды қалыптастыру негізгі талаптары.

Психологиялық алғышарттар және оқыту дағдыларының қызметін дамыту.

Құрал-жабдықтар

Сағат саны

Уақыты

I кезең: Дайындық [с]Оқу жылының басындағы логопедттік зерттеу ъ





1

Сөйлеу тілі ағзаларымен танысу.

Артикуляциялық аппараттың құрылысы.

Артикуляциялық аппараттың құрылысы білу.

Ойлауын,зейінін дамыту.Ұсақ моторикасын дамыту.

Айна артикуляциялық ахппарат ағзаларының құрылыстарының схемасы

3



Сөз сөйлеу деңгейін анықтау, түзету-сөйлеу терапиясының жұмысын жыл бойы анықтау үшін балалардың сөйлеу жүйесінің барлық компоненттерін сараптау.

Артикуляциялық аппараттың құрылысы.

Артикуляциялық аппараттың құрылысы білу.

Ойлауын,зейінін дамыту.Ұсақ моторикасын дамыту.

Айна артикуляциялық ахппарат ағзаларының құрылыстарының схемасы

3


2

Артикуляциялық жаттығуға дайындау (Дыбыстың артикуляциялық негізін құру).

с дыбысын қоюға арналған артикуляциялық жаттығу.

Артикуляциялық жаттығуды орындай білу.

Зейінің тұрақтылығын дамыту.Ұсақ моторикасын дамыту.

Айна,с дыбысының тілдік профилі.Фонематикалық есту қабілетін дамыту ойын жаттығулары.Тілдік дем алу дамыту ойыны.

3


3

Еліктеу бойынша дыбысты шақыру

С дыбысын айна алдында дұрыс артикуляциясын көрсету. Сдыбысына мінездеме.

С дыбысының артикуляциялық ағзасының дұрыс орналасуын білу.

Ойлау және бақылау қызметін белсендіру. Тактильді сезімді дамыту

Ойын «Дыбысты білу», «Дыбыстық мозаика»


4


4

Еліктеу бойынша дыбысты шақыру

С дыбысын айна алдында дұрыс артикуляциясын көрсету. Сдыбысына мінездеме.

С дыбысының артикуляциялық ағзасының дұрыс орналасуын білу.

Ойлау және бақылау қызметін белсендіру. Тактильді сезімді дамыту

Ойын «Дыбысты білу», «Дыбыстық мозаика»

4


5

Қорытынды сабақ. «Саяхат»

Қойылған дыбысты сөйлеу тілінде бекіту.

Қиялдау арқылы сурет бойынша әңгіме құра білу

Өзінің жүріс –тұрысын бақылауын дамыту.

Ойыншық,сурет, карта-жоспар саяхат.

3


II кезең: Алғашқы дыбыстарды айту дағдыларын қалыптастыру

4

сдыбысын қою

Дыбысты механикалық әдіспен қою.

Артикуляциялық жаттығуды орындай білу.

С дыбысының артикуляциялық ағзасының дұрыс орналасуын білу.

Естіп қабылдауын

және өзін-өзі ұстау дағдыларын дамыту.

Айна,с дыбысының тілдік профиль.Логопедиялық зонд,сурет және артикуляциялық жаттығуға арналған өлеңдер

4


5

с дыбысын буында машықтандыру



Дыбысты буында тура, ауыстырмалы, дауыссыз дыбыстар сәйкестігін, жыбық буында машықтандыру

Қойылған дыбысты буынды дұрыс айта білу.Буынның әр түрлі құрылымы бойынша дыбыстың орнын анықтау.

Естіп қабылдауын және ұқыптылық дағдыларын дамыту.

Айна. с дыбысына арналған тілдік профиль,буындық кесте. «Буынды құр», «Буын шары», «Буын кестесі»

3


6

с дыбысын сөзде, сөз тіркесінде машықтандыру.




Дыбыстың дұрыс айтылуы сөздің басында, ортасында, соңында және сөз тіркесінде бекіту.


Қойылған дыбысты сөзде дұрыс айта білу,Сөздегі дыбыстың орныны анықтау. Берілген сөз бойынша жай сөз тіркесін құра білу.

Сөздің құрамындағы әріптік-дыбыстық дағдыларын қалыптастыру.

Ойындар «Сөйлем құр», «Сөздегі дыбыстың орнын анықта», «Бағдаршам», «Сөздер тізбегі», « Не өзгерді», «Рифмы », «Жағымды сөздер»Доппен ойын,лото,домино

3


7

с дыбысын сөйлемде машықтандыру.





Қойылған дыбысты сөйлем бойынша жұмыс істеу.

Қойылған дыбысты сөйлемде дұрыс айта білу;

Берілген дыбыс бойынша дұрыс сойлем құрастыру.

Фонематикалық қабылдауын және ойлауын дамыту.

Ойындар «Сөйлемді жина», «Сурет бойынша сөйлем құрастыр», «Қайтала және қос», «Не артық», «Сөздік бақ», «Есіне сақта және оны сал»

4


III кезең: Коммуникативті дағдыларды дамыту

8

с дыбысын мақалмәтелде,жаңылтпаштарда, машықтандыру.


Қойылған дыбысты мақалмәтелдер,жаңылтпаштар арқылы жұмыс істеу.


Қойылған дыбысты әр түрлі темппен анық айта білу.

Мақалмәтелдердің мағынасын түсіндіре білу.

Просодикалық тілін дамыту

Ойындар «Кім жылдам?», «Менімен қайтала»

2


9

с дыбысын өлеңде, жұмбақта машықтандыру.




Қойылған дыбысты өлеңде, жұмбақтар арқылы жұмыс істеу.

с қойылған дыбысты жұмбақтарда табуда, өлеңдерде дұрыс айта білу.

Ойлауды және бейнелі ойлауды жетілдіру.

Абай Құнанбаев

«Қыс »,жұмбақ суреттер.

2


10

с дыбысын әңгімеде машықтандыру . Сурет бойынша әңгіме құрастыру.


Қойылған дыбысты сөйлеу тілінде бекіту.

Әңгімені жетекші сұрақ арқылы айта білу,ойлауы бойынша,қойылған дыбысты дұрыс қолдану.

Монологтік сөйлеу тілін, сұрақтар жауап беруді,есте сақтау қабілеттілігін қалыптастыру,

Мәтінді әңгімелеу «Сырғанақта», «Жалқау мысық,»,Сюжетті сурет сериясы «Сырғанақ»

2


I кезең: Дайындық [ш Ызың дыбыстарды түзету жұмысының күнтізбелік-тақырыптық жоспары (ш, ж)

Сабақтың тақырыбы

Түзету жұмысының мазмұны

Ептілік және дағдыларды қалыптастыру негізгі талаптары.

Психологиялық алғышарттар және оқыту дағдыларының қызметін дамыту.

Құрал-жабдықтар

Сағат саны

Уақыты

























1

Сөйлеу тілі ағзаларымен танысу.

Артикуляциялық аппараттың құрылысы.

Артикуляциялық аппараттың құрылысы білу.

Ойлауын,зейінін дамыту.Ұсақ моторикасын дамыту.

Айна артикуляциялық ахппарат ағзаларының құрылыстарының схемасы

4


2

Артикуляциялық жаттығуға дайындау (Дыбыстың артикуляциялық негізін құру).

ш дыбысын қоюға арналған артикуляциялық жаттығу.

Артикуляциялық жаттығуды орындай білу.

Зейінің тұрақтылығын дамыту.Ұсақ моторикасын дамыту.

Айна, ш дыбысының тілдік профилі.Фонематикалық есту қабілетін дамыту ойын жаттығулары.Тілдік дем алу дамыту ойыны.

2


3

Еліктеу бойынша дыбысты шақыру

ш дыбысын айна алдында дұрыс артикуляциясын көрсету. ш дыбысына мінездеме.

ш дыбысының артикуляциялық ағзасының дұрыс орналасуын білу.

Ойлау және бақылау қызметін белсендіру. Тактильді сезімді дамыту

Айна, ш дыбысының тілдік профилі. Ойын «Дыбысты біл», «Дыбыстық мозаика»

4


II кезең: Алғашқы дыбыстарды айту дағдыларын қалыптастыру

4

ш дыбысын қою

Дыбысты механикалық әдіспен қою.

Артикуляциялық жаттығуды орындай білу.

ш дыбысының артикуляциялық ағзасының дұрыс орналасуын білу.

Естіп қабылдауын

және өзін-өзі ұстау дағдыларын дамыту.

Айна,ш дыбысының тілдік профиль. артикуляциялық жаттығуға арналған сурет және өлеңдер

4


5

ш дыбысын буында машықтандыру



Дыбысты буында тура, ауыстырмалы, дауыссыз дыбыстар сәйкестігін, жыбық буында машықтандыру

Қойылған дыбысты буынды дұрыс айта білу.Буынның әр түрлі құрылымы бойынша дыбыстың орнын анықтау.

Естіп қабылдауын және ұқыптылық дағдыларын дамыту.

Айна. ш тілдік профиль,буын кестесі. «Буын құр», «Буынды соңына дейін айт»

3


6

ш дыбысын сөзде, сөз тіркесінде машықтандыру.




Дыбыстың дұрыс айтылуы сөздің басында, ортасында, соңында және сөз тіркесінде бекіту.


Қойылған дыбысты сөзде дұрыс айта білу,Сөздегі дыбыстың орныны анықтау. Берілген сөз бойынша жай сөз тіркесін құра білу.

Сөздің құрамындағы әріптік-дыбыстық дағдыларын қалыптастыру.

Ойындар «Сөйлем құр», «Сөздегі дыбыстың орнын анықта», «Бағдаршам», «Сөздер тізбегі», « Не өзгерді», «Рифмы », «Жағымды сөздер»Доппен ойын,лото,домино

3


7

шдыбысын сөйлемде машықтандыру.





Қойылған дыбысты сөйлем бойынша жұмыс істеу.

Қойылған дыбысты сөйлемде дұрыс айта білу;

Берілген дыбыс бойынша дұрыс сойлем құрастыру.

Фонематикалық қабылдауын және ойлауын дамыту.

Ойындар «Сөйлемді жина», «Сурет бойынша сөйлем құрастыр», «Сөздік бақ»,

3


III кезең: Коммуникативті дағдыларды дамыту

8

ш дыбысын мақалмәтелде,жаңылтпаштарда, машықтандыру.


Қойылған дыбысты мақалмәтелдер,жаңылтпаштар арқылы жұмыс істеу.


Қойылған дыбысты әр түрлі темппен анық айта білу.

Мақалмәтелдердің мағынасын түсіндіре білу.

Просодикалық тілін дамыту

Ойындар «Кім жылдам?», «Менімен қайтала», «Қателеспе!»

3


9

ш дыбысын өлеңде, жұмбақта машықтандыру.






Қойылған дыбысты өлеңде, жұмбақтар арқылы жұмыс істеу.

ш қойылған дыбысты жұмбақтарда, өлеңдерде дұрыс айта білу.

Ойлауды және бейнелі ойлауды жетілдіру.

Өлеңдер.«Шегіртке», «Құлыншағым» Ә.Тәжібаев жұмбақтар.

4


10

ш дыбысын әңгімеде машықтандыру.




Қойылған дыбысты сөйлеу тілінде бекіту.

Әңгімені жетекші сұрақ арқылы айта білу,ойлауы бойынша,қойылған дыбысты дұрыс қолдану.


Просодикалық сөйлеу тілін дамыту.

Мәтінді әңгімелеу « Шопан еңбегі», «Мысық пен тышқан»

4

18.12

19.12

20.12

21.12

11

ш дыбысын әңгімеде машықтандыру .

Сурет бойынша әңгіме құрастыру

Қойылған дыбысты сөйлеу тілінде бекіту.

Сюжетті сурет бойынша әңгіме құрастыру.

Өзінің жүріс тұрысын бақылауын дамыту.

Сюжетті сурет бойынша «Шалқан», «Шар»

3

22.12

25.12

26.12

I кезең: Дайындық [ж]

12

Еліктеу арқылы дыбысты шақыру.

ж дыбысын айна алдында дұрыс артикуляциясын көрсету. ж дыбысына мінездеме.

Ж дыбысының артикуляциялық ағзасының дұрыс орналасуын білу

Ойлау және бақылау қызметін белсендіру. Тактильді сезімді дамыту

Айна ж дыбысының тілдік профилі. Ойын «Дыбысты таны», «Дыбыстық мозайка», «Бағдаршам»

2

27.12

28.12

II кезең: Алғашқы дыбыстарды айту дағдыларынқалыптастыру


13

ж дыбысын қою

ж дыбысын буында машықтандыру.

Дыбысты механикалық әдіспен қою.

Артикуляциялық жаттығуды орындай білу.

Ж дыбысының артикуляциялық ағзасының дұрыс орналасуын білу.

Естіп қабылдауын

және өзін-өзі ұстау дағдыларын дамыту.

Айна,ж дыбысының тілдік профиль. артикуляциялық жаттығуға арналған сурет және өлеңдер

3

08.01

09.01

11.01

14

ж дыбысын сөйлемде, сөзде, сөз тіркесінде машықтандыру.

Дыбысты буында тура, ауыстырмалы, дауыссыз дыбыстар сәйкестігін, жыбық буында автоматтандыру.

Қойылған дыбысты буынды дұрыс айта білу.Буынның әр түрлі құрылымы бойынша дыбыстың орнын анықтау.

Естіп қабылдауын және ұқыптылық дағдыларын дамыту.

Айна. ж тілдік профиль,буын кестесі. «Буын құр», «Буынды соңына дейін айт»

4

12.01

15.01

16.01

17.01

III кезең: Коммуникативті дағдыларды дамыту


15

ж дыбысын мақалмәтелде,жаңылтпаштарда, машықтандыру.

Қойылған дыбысты мақалмәтелдер,жаңылтпаштар арқылы жұмыс істеу.


Қойылған дыбысты әр түрлі темппен анық айта білу.

Мақалмәтелдердің мағынасын түсіндіре білу.

Просодикалық тілін дамыту

Ойындар «Кім жылдам?», «Менімен қайтала», «Қателеспе!»

4


16

ж дыбысын өлеңде, жұмбақта машықтандыру.


Қойылған дыбысты өлеңде, жұмбақтар арқылы жұмыс істеу.

ж қойылған дыбысты жұмбақтарда табуда, өлеңдерде дұрыс айта білу.

Ойлауды және бейнелі ойлауды жетілдіру.

Өлеңдер.«Жаңбырдан соң», «Жер » «Жұмбақтар».

3


17

ж дыбысын әңгімеде машықтандыру.

Қойылған дыбысты сөйлеу тілінде бекіту.

Әңгімені жетекші сұрақ арқылы айта білу,ойлауы бойынша,қойылған дыбысты дұрыс қолдану.

Просодикалық сөйлеу тілін дамыту.

Мәтінді әңгімелеу « Ер жүрек Әлия», «Көл жағасында».

3


18

ж дыбысын әңгімеде машықтандыру. Сурет бойынша әңгіме құрастыру.

Қойылған дыбысты сөйлеу тілінде бекіту.

Сюжетті сурет бойынша әңгіме құрастыру.

Өзінің жүріс тұрысын бақылауын дамыту.

Сюжетті сурет бойынша «Жаңбыр», «Жираф »

3


19

Қорытынды сабақ. «Саяхат»

Қойылған дыбысты сөйлеу тілінде бекіту.

Қиялдау арқылы сурет бойынша әңгіме құра білу

Өзінің жүріс –тұрысын бақылауын дамыту.

Ойыншық,сурет, карта-жоспар саяхат.

4











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.11.2025
45
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі