Ұйымдасты
ру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Бастапқы стимул. Оқушылармен
амандасу.
Ой шақыру мақсатында
тақырыптың маңыздылығын ашу үшін оқушыларға қорғандардың суреті
көрсетіледі.
Сұрақтар қойылады. Оқушылар
жауабынан кейін сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты, бағалау
критерийлері, дескрипторлар
түсіндіріледі.
Шілікті мен Бесшатыр
қорғандары туралы бейнематериалкөрсетіледі.Бейнематериалмен жұмыс
жасауда қажет ететін сұрақтарды оқушыларға алдын-ала таныстыру.
Берілген сұрақтарға жұп болып
ақылдасу.
-
Шілікті және
Бесшатыр қорғандары қайда
орналасқан?
-
Шілікті қорымынан
қанша қорған табылған?
-
Жерлеу рәсімінің қандай
ерекшеліктері бар?
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар бейне сюжеттен
көрген-білгендерін
«Автор
орындығы» арқылы сұрақтарға жауап
береді. Сұрақтарға жауап бергеннен кейін оқушыларға табылған
қорымдардың орналасқан жерін кескін картаға
белгілейді.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБМа
дақтау
|
Тақырып
тық
суреттер
https://www.youtube.com/watch?v=iqli-OXiO1o&t=299s
|
Жаңа
білім
|
Зерттеу мен
талдау
Сыныпты екі топқа бөліп,
Шілікті және Бесшатыр қорғандары туралы мәтін
беру.
1. Шілікті және Бесшатыр
қорғандары қайда орналасқан?
2. Жерлеу рәсімінде қандай
ерекшеліктер бар?
3. Қорғандарда қандай заттар
табылды?
4. Табылған заттардың
негізінде қандай қорытындылар шығаруға
болады?
5. Екі қорғанның ұқсастықтары
мен айырмашылықтары бар ма?
6. Табылған заттар негізінде
қандай қорытынды шығаруға болады?
Шілікті және Бесшатыр
қорғандарының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін
оқушыларға Венн диаграмма толтыруға тапсырма
беріледі.
Жеке
жұмыс
Қорғандарда көбінесе кімдер
жерленгенін анықтау үшін мәтінмен жұмыс
ұйымдастырылады.
Мәтінде әлеуметтік топтар
туралы мәлімет беріледі, оқушылар әлеуметтік топтардың қоғамда
атқарған рөлін анықтау үшін, төмендегі кестені толтыру
тапсырылады.
Әлеуметтік
топтар
|
Қызметі
|
Патша
|
|
Абыздар
|
|
Жауынгерлер
|
|
Малшылар
|
|
А рхеологиялық
ескерткіштерді салыстырыңыз
Қорғандар
|
Шілікті
патша
қорғаны
|
Бесшатыр патша
қорғаны
|
Археологиялық ескерткіш Қазақстанның қайаймағында
орналасқан?
|
|
|
Археологиялық ескерткіштер қай ғасырға
жатады?
|
|
|
Археологиялық ескерткіш неше обадан
тұрады?
|
|
|
Қорымдардан қандай заттар
табылды?
|
|
|
|
Оқушылар төмендегі сұрақтарға
жауап бере отырып, қорғандардың ерекшеліктерін
анықтайды.
Әр топ өз жұмыстарын сынып
алдында қорғайды.
Әлеуметтік топтардың қызметі
мен жерлеу ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылар өз болжамдарын
жасайды.
Топтар қажетті ақпараттарды
меңгергеннен кейін, неліктен Шілікті мен Бесшатыр
«патша қорғандары» болғандығының 3 себебін келтіріп, дәлелдейді,
өзіндік ой қорытынды
Дескриптор:
ескерткіштердің орналасқан
аймақтарын атайды;
сақ ескерткіштерінің
хронологиялық шеңберін анықтайды;
сақ ескерткіштерінің құрылымын
атайды;
сақ ескерткіштерінен табылған
жәдігерлерді атайды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
Оқушылар критерийлер бойынша
бірін-бірі бағалайды
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Өзін-өзі
бағалау
|
Тақырыптық
мәтіндер
Сұрақ
тар
жазыл
ған
үлестір
мелі
қағаздар
әлеумет
тік топтардың қоғамда атқарған
рөлін анықтау үшін кесте
ҚБ
парағы
Салыстырмалы
кесте
|
Кері
байланыс
|
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық
туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|