Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары. ҚМЖ №2 сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары. ҚМЖ №2 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары. ҚМЖ №2 сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім 5.3.

Сақтар

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:

12.01.25

Сынып: 5 «А»,«Ә», «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән:

Қазақстан тарихы

Сабақтың тақырыбы

§22. Шілікті және Бесшатыр патша қорғандары.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау;

5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшелік терін түсіндіру

5.2.1.2 ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттау;

Сабақтың мақсаты

  • Бесшатыр және Шілікті ескерткіштерін археологиялық жағынан сипаттайды;

  • Әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіреді;

  • Ежелгі тайпалардың дүниетанымын сипаттайды;

Біртұтас тәрбие бағыты

Ұлттық мүдде:Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға үлес қосу;

Талап:жеке және командамен жұмыс істей білу;

Ар-ұят:Адал еңбекті құрметтеу; Достарына,сыныптастарына,отбасы мүшелеріне қамқор болу,мейрімділік таныту;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру


  • Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

  • Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


Үй жұмысын сұрау.

«Сұрақ-жауап»


Оқу-құралдарын дайындау.



Үй жұмысын орындайды






КБ 6 балдық жүйе

Оқулық, дәптер

Слайд





Жаңа сабаққа кіріспе


Миға шабуыл: Сурет көрсетіледі.

  • Неге «Алтын адам» деп аталады?

  • Не себепті алтын киім киген?

  • Ежелгі дәуірде барлық адам алтын киіммен жерленді ме?

Бағыттаушы сұрақтар қою арқылы қарастыратын тақырыпқа шығады.

Тақырып пен оқу мақсатын айту.

Оқушылар сурет бойынша жауап береді.

КБ «Жақсы» «Жарайсың»

АКТ

Слайд

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.



Мұғалімнің түсіндіруі.

О

Жерлеу ғұрпының сән-салтанатты және қарапайым болып бөлінуі қоғамдағы әлеуметтік теңсіздікті көрсетеді.

ба: үлкен, орта, кіші

Сақ қоғамындағы әлеуметтік топтар: Абыздар, жауынгерлер мен малшылар, егіншілер.



Мәтін арқылы жұппен жұмыс. Апта дәйексөзі «Тәртіп-тәрбие бастауы» мағынасын түсіндіріп, оқушыларды тәртіппен тапсырманы орындауға, өзгелердің құқығын құрметтеуге шақыру.

«Венн диаграммасы» арқылы Берел мен Шілікті патша қорғандарының ұқсастығы мен айырмашылығын табады.

Дескриптор:

  • Шілікті мен Бесшатырдың 2-айырмашылығын жазады;

  • Шілікті мен Бесшатырдың 2-ұқсастығын табады;

Оқушылар негізгі мәліметті жазады.





Оқушылар жұппен жұмыс жасайды.








КБ «Сұрақ-жуап»






ҚБ « Жұппен жұмыста оңай болған, қиын болған не?»


Оқулық, кесте







Таратпа мәтін, слайд


Жеке жұмыс. Оқушылар әлеуметтік топтардың қоғамда атқарған рөлін анықтау үшін, төмендегі кестені толтыру тапсырылады.

Әлеуметтік топтар

Қызметі

Патша


Абыздар


Жауынгерлер


Малшылар



Оқушылар тапсырманы жеке орындайды.

КБ «Ең үздік жауап»

АКТ

Слайд


Бекіту










Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. «Сурет галереясы» әдісі арқылы, суретті 5 мәлімет жазу арқылы сипатта:

Picture 4

1________________________________

2________________________________

3________________________________

4________________________________

5________________________________

Дескриптор:

  • Бұл «Алтын адам» қайдан табылғанын жазады;

  • «Алтын адамның» ерекше белгісін сипаттайды;

  • Шіліктіден табылған олжаларды жазады;

  • Үшінші «Алтын адамның» үстінен қанша алтын бұйым табылғанын анықтайды;

Бағалау.

Үйге тапсырма беру. §22. Мазмұндау.

Рефлексия. Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды


Бекіту тапсырмасын жазады.

КБ «Көрші пікірі»

Дәптер

АКТ

























күнделік















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.01.2025
327
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі