Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Силлабус бастауыш кафедрасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ӨЗБЕКӘЛІ ЖӘНІБКОВ АТЫНДАҒЫ ОҢТҮСТIК ҚАЗАҚСТАН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
«БЕКІТЕМІН»
Факультет деканы
_______ Г.Б. Таутаева«____» _____.2024ж.
.
.
«Бастауыштаоқытуәдістемесі»кафедрасы
К(О)ТОА 3224 Қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ (СИЛЛАБУС)
ББ: 6В01301 - Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау |
Оқутүрі: күндізгі |
||
Курс: 3 |
Семестр:3 |
Кредиттер саны:6 |
Сағат саны: 180 |
Лекция: 15 |
|||
Практикалық/семинар сабақтар:60 |
|||
Лабораториялықсабақтар: - |
|||
БОӨЖ:30 /БӨЖ:90 |
|||
Қорытынды бақылау: Емтихан (ауызша) |
Оқытушытуралымағлұматтар:
-
Умиралиева А.У.- ағаоқытушы
Е-mail: akerke1234@mail.ru;Umiralieva.Akerke@okmpu.kz
Zoom идентификаторы, коды: 670 810 9976, пароль: 0000.
ДжумасаеваЖ.А-магистр оқытушы
Е-mail: zulduz78@mail.ru; Dgumasaeba.Zulduz@okmpu.kz
Zoom идентификаторы, коды: 4277551898, пароль: 58211
Кафедрасы: Бастауыштаоқытуәдістемесі
Мекен-жайы: Шымкентқ, А. Байтұрсыновкөшесі,.13, каб. 109.
Тел.: 8(707)7885411
Кеңес беру уақыты: жұма, сағаты: 12-40, аудитория: 109.
Шымкент 2024ж.
Ф.7.03-03
Пәннің оқу жұмыс бағдарламасы (cиллабус) №10 хаттама «30» 06.2021ж. университеттің Ғылыми кеңесінде бекітілген «6В01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау» білім беру бағдарламасы негізінде дайындалған.
Құрастырғандар:аға оқытушыА.У.Умиралиева
оқытушы Ж.А.Джумасаева
Пәннің оқу жұмыс бағдарламасы (cиллабус) Бастауышта оқыту әдістемесі кафедрасының мәжілісінде талқыланып, бекітуге ұсынылды.
№6 хаттама,«19» 01.2024 ж.
Кафедра меңгерушісі м.а: А.Ж. Есназар
Факультеттің оқу-әдістемелік жұмыстарына жауапты: ________ А.О.Исабекова
-
Кіріспе
Пәннің мақсаты: |
Қазақ тілінің қызметін жүйелі меңгерген, оның салаларының тілдік заңдылықтары мен емле ережелерін жетік білетін, қарым-қатынастық біліктілігі дамыған, ұлттық санасы дамыған дара тұлға қалыптастырады |
Пәннің міндеттері: |
Қазақ тілі дыбыстарының жасалу, айтылу заңдылықтары, емлесі, үндестік заңы, сөздің мағынасы, тұрақты тіркестер, сөз құрамы, сөз тұлғасы, сөз таптары, сөздердің байланысу түрлері мен тәсілдері, сөз тіркесі, сөйлем мүшелері, сөйлем түрлері жайлы теориялық мәселелерді меңгертіп, тілдік заңдылықтарды тұжырымдауға, практикада АКТ-ны дұрыс қолдануға кешендік тілдік талдауды практикада дұрыс қолдануға машықтандыру; - сыни ойлау дағдысын қалыптастырып, қоғамдық қарым-қатынаста коммуникативтілік, креативтілік көрсету жолдарын меңгерту. |
Күтілетін оқунәтижелері |
- Қазақ (Орыс) тілін оқыту әдістемесі пәнінің құрылымын, мазмұнын және мақсаттарын анықтайды; - Қазақ (Орыс) тілін оқыту әдістемесі негіздерін түсіндіреді; - ортақ тақырыптарды оқытуда бастауыш білім беру мазмұнын құрайтын салаларды тиімді талдайды; - БАҚ, интернет ресурстары, арнайы және ғылыми-көпшілік әдебиеттерден алынған маңызды мазмұны бар ақпаратты табады, жинақтайды; -Пәнінің жаңартылған білім беру бағдарламасындағы оқу мақсаттарына қол жеткізу мақсатында критериалды бағалау жүйесін қолданады; - Қазақ (Орыс) тілі пәнінен оқу жоспарларын жасайды |
Оқыту әдістері мен технологиялары |
- студент тарапынан оқытуға рефлексивті тәсілге негізделген орталықтандырылған оқыту; - құзыреттілікке бағытталған оқыту; - тіл саласында оқытудың инновациялық әдістерін қолдану; |
Пәннің пререквизиттері: |
Қазақ(Орыс) тілі |
Пәннің постреквизиттері: |
Қазақ (Орыс) тілін оқыту әдістемесі |
Қысқартулар
ББ- білім беру бағдарламасы
ЭПК- Элективті пәндер каталогы
БӨЖ (СӨЖ/СОӨЖ)-білім алушылардың өзіндік жұмыстарының тақырыптары
АБ
- ағымдық
бақылау
ҚБ-қорытынды
бағалау
-
Оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны
№ |
Сабақтүрі |
Сабақ тақырыптары |
Сағат |
Әдебиетті оқу |
|
1 |
Лек |
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі пәні, мақсаты мен міндеті, әдістеменің ғылым ретінде дамуы, зерттелу жайы |
1 |
|
|
Прак
|
Қазақ тілін оқыту әдістемесі пәні.Қазақ тілін оқытудың мақсаттары мен міндеттері. |
1 |
|||
Қазақ тілін оқытуға қойылатын ғылыми - әдістемелік талаптар. |
2 |
||||
Бастауыш сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы мен бағдарламасы |
3 |
||||
2 |
Лек |
Қазақ тілі әдістемесінің зерттелу тарихы, әдістеменің ғылым ретінде дамуы, зерттелу жайы. Қазақ тілін оқыту әдістемесі пәнінің ғылыми-теориялық бағдарламасы. Қазақ тілін оқыту әдістемесі пәнінің тараулары. |
1
1
|
№232-51б
|
|
Прак |
Қазақ тілін оқыту әдістемесінің қалыптасып дамуы мен зерттелуі. |
1 |
|
|
|
Ғылым ретінде қазақ тілін оқыту әдістемесінің алатын орны. |
1 |
|
|||
Жаңартылған білім мазмұнындағы қазақ тілі сабақтарының құрылымы мен типі. |
1 |
|
|||
3 |
Лек |
Қазақ тілін оқытудың жалпы дидактикалық ұстанымдары мен заңдылықтары.Қазақ тілін оқыту заңдылықтары. Қазақ тілін оқытудың жалпы дидактикалық принциптері. |
1 |
[1], 152-72б |
|
Прак |
Қазақ тілін оқытуда әдістемелік ұстанымдарды басшылыққа ала отырып оқытудың маңыздылығы. Қазақ тілі грамматикасы мен емлесін оқыту |
1 |
|
||
|
( II-IV сыныптарда). Фонетиканы оқыту әдістемесі. Бастауыш мектепте фонетиканы оқытудың мақсаты мен міндеттері. |
1 |
|
||
|
Фонетикадан берілетін білім мазмұны мен меңгерілетін ұғымдардың жүйесі. |
1 |
|
||
4 |
Лек |
Қазақ тілін оқытуға арналған оқу-әдістемелік кешен.Қазақ тілін оқытудың жаңа тенденциялары, парадигмалары, қағидалары мен бағыттары |
1 |
№373-90б |
|
Прак |
«Қазақ тілі» пәніне арналған бағдарламалар «Қазақ тілі» пәні бойынша қойылатын оқу мақсаттары |
1 |
|
||
Прак |
|
1 |
|
||
Прак |
Дәстүрлі оқытудың мазмұны мен әдістемесі. Оқытудың жаңа технологияларын оқу үрдісінде пайдала |
1 |
|
||
5 |
Лек |
Фонетиканы оқыту әдістемесі.
|
1 |
№591-104б www.bilimdiler.kz Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |