Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: А. Югнаки жом

    6.1В – Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді

    ұйымдастыру

    Күні: 08.06.2018 Мұғалімнің аты-жөні: Джунаева Зияда


    Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Сілтемелер

    Осы сабақта қол

    жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына

    сілтеме)

    6.2.2.1. сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: атау, иллюстрация тізімі және қиылыс сілтемелер, мазмұнды баптау туралы біледі

    Оқушылардың басым бөлігі: атау енгізуді және мазмұнды баптауды қолдана алады

    Кейбір оқушылар: Білім порталдарын және каталогтарын пайдалану жолдарын үйренеді;

    Бағалау критерийі


    - Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіне алады;

    - сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды жасай алады;

    - құжатта сілтемелерді ұйымдастырады, атау қоя алады;

    - қиылыс сілтемелерді ұйымдастыра алады.;

    - мазмұнды баптай алады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика мен терминалогия:

    Сілтеме -ссылка – links.

    Мазмұн –оглавление- table of contents
    Атаулар- названия- titles.
    Нысандық көрсеткіш-предметный указатель- Subject index
    Түсіндірмелер-сноски- Ғооtnote

    Құндылықтарға баулу

    • жұптық, топтық жұмыстарда өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.

    • жауапкершілік


    Пəнаралық байланыс

    Ағылшын тілінде терминдерді кіргізу және қысқа мәтіндермен жұмыс. Графиктер құру арқылы математикалық білімдерін пайдаланады.

    Алдыңғы білім

    Компьютер және мен.









    Сабақтың барысы.


    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    3 мин












    2 мин

    Ұйымдастыру.

    Сәлемдесу

    — Жағымды психологиялық ахуал туғызу;

    — Оқушыларды топқа бөлу, топ ережесін құру;

    «Гүлмен тілек»

    (сергіту және топқа біріктіру)

    Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    1-топ. Монитор

    2-топ. Процессор.

    Оқушылардан үй тапсырмасын «Серпілген сауал» әдісін пайдалану арқылы пысықтау.

    1. Компьютер деген не?

    2. Компьютердің негізгі құрылғылары.

    3. Операциялық жүйе деген не?

    4. Қандай операциялық жүйелерді білесін?

    5. Желі дегеніміз не?

    6. Желінің қандай түрлерін білесіңдер ?

    7. Wi-Fi дегеніміз не ?

    8. Сымсыз технология түрлерін ата.


    Слайд-4












    Слайд-5


    Сабақтың ортасы


    3 мин




    12 мин























    3 мин


















    4 мин




























    5мин

























    3 мин


    Мұғалімнің түсіндіруі: Сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және критерийлерімен танысу.


    Электрон оқулықтан сілтемелер туралы видеобейне көрсету.


    «Үштік» әдіс» (Ойлан, жұптас, бөліс) әдісі арқылы жаңа ақпаратпен танысады. Топтар кітаптағы оқу материалымен жұмыс жасайды.

    1. Монитор (сілтеме, түсіндірмелер, нысандық көрсеткіштер).


    1. Процессор (мазмұн, атау, сілтемелер кестесі).


    Топтар тақырыпты постер арқылы қорғайды.

    Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.

    Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.

    Дескриптор. Сілтемелер бөліміндегі басқару элементтерінің тобы туралы оқиды, түсінеді.

    Қ.Б. Топтар өзара бағалау жасайды.


    «Түртіп алу» стратегиясы. Дәптермен жұмыс.

    Термин сөздерді интерактивті тақта арқылы шығарып таныстырамын. Жаңа тақырыптағы термин сөздердің орысша ағылшын тілінде аудармасымен танысады, қайталайды.


    Пәнге қатысты лексика мен терминалогия:

    Сілтеме -ссылка – links.

    Мазмұн –оглавление- table of contents
    Атаулар- названия- titles.
    Нысандық көрсеткіш-предметный указатель- Subject index
    Түсіндірмелер-сноски- Ғооtnote

    Компьютермен жұмыс.

    1-тапсырма

    Оқушылар оқулықтағы 4- практикалық тапсырманы А4 парағында орындайды.

    Сілтемелер бөлімінің топтары мен олардың атқаратын қызметтері. Сәйкестендіру кестесін толдыру.

    Слайд ---

    Элементтер тобы

    Атқаратын қызметі

    Сілтеме

    Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау.

    Түсіндірмелер

    Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау

    Нысандық көрсеткіштер

    Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент

    Мазмұн

    Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою.

    Атау

    Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау

    Сілтемелер кестесі

    Нысандық көрсеткіштер құру, баптау

    Дескриптор.

    Мәтіндік редакторда қойылатын сілтемелердің қызметтерін біледі, қолдана алады.

    Қ.Б. Оқушылар өзін-өзі бағалайды



    2-тапсырма. Компьютермен жұмыс.

    Оқулықтағы 5-тапсырманы компьютерде орындайды.

    Слайд

    Сілтемелермен жұмыс.

    1. Мәтіндік редакторды ашыңдар.

    2. Үлестірме қағазындағы мәтінді енгізіңдер.

    3. Түсіндірме сілтемесі ретінде өлендің авторын жазыңдар.

    Дескриптор, Компьютерде M.S.Word-та (ССылки бөліміндегі) мазмұн, атау, түсіндірмелерді, нысандық көрсеткішті және қиылысқан сілтемелерді пайдаланып құжат құрады.

    Қ.Б. Оқушылар өзін-өзі бағалайды



    Сергіту: көз жаттығулар жасау.

    «Ия-жоқ» әдісі. Монитор компьютердің негізгі құрылғысына жатады.

    1. Алгоритм 3 түрде болады.

    2. Пернетақта арқылы енгізілген ақпараттарды көруге болады.

    3. Wi-Fi сымсыз желі түріне жатады.

    Дескриптор.

    Оқушыларды дұрыс тындауға ынталандырады, жылдам ой түйіндейді.

    Қ.Б. Оқушылар өзін-өзі бағалайды





    Презентация, слайд1-3




    Электрон оқулық

    Слайд-6

    Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. / Г.И.Салғараева, Г.Б.Илиясова, А.С.Маханова. – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2018.

    138-142 беттер.

    маркерлер,

    плакаттар,

    стикерлер.

    Мен түсіндім

    Мен түсінгендеймін

    Мен түсінбедім



    Слайд-7
















    Слайд-8,9







    Оқулық. 4-тапсырма

    (141-бет.)

    үлестірме қағаздар


    стикерлер.

    Мен түсіндім

    Мен түсінгендеймін

    Мен түсінбедім











    Слайд-10





    стикерлер.

    Оқулық.5-тапсырма (142бет)

    Компьютер

    Мен түсіндім

    Мен түсінгендеймін

    Мен түсінбедім





    Слайд -11

    Мен түсіндім

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Джунаева Зияда Номановна
    19 Сәуір 2024
    276
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сілтемелер. 6-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сілтемелер. 6-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: А. Югнаки жом 6.1В – Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді ұйымдастыру Күні: 08.06.2018 Мұғалімнің аты-жөні: Джунаева Зияда Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Сілтемелер Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6.2.2.1. сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме) Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: атау, иллюстрация тізімі және қиылыс сілтемелер, мазмұнды баптау туралы біледі Оқушылардың басым бөлігі: атау енгізуді және мазмұнды баптауды қолдана алады Кейбір оқушылар: Білім порталдарын және каталогтарын пайдалану жолдарын үйренеді; Бағалау критерийі - Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіне алады; - сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды жасай алады; - құжатта сілтемелерді ұйым
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: А. Югнаки жом

    6.1В – Мәтіндік құжаттардағы сілтемелерді

    ұйымдастыру

    Күні: 08.06.2018 Мұғалімнің аты-жөні: Джунаева Зияда


    Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Сілтемелер

    Осы сабақта қол

    жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына

    сілтеме)

    6.2.2.1. сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұн, атау, түсіндірме)


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: атау, иллюстрация тізімі және қиылыс сілтемелер, мазмұнды баптау туралы біледі

    Оқушылардың басым бөлігі: атау енгізуді және мазмұнды баптауды қолдана алады

    Кейбір оқушылар: Білім порталдарын және каталогтарын пайдалану жолдарын үйренеді;

    Бағалау критерийі


    - Сілтемелердің қайда қойылатынын түсіне алады;

    - сілтеменің қай жерде керек екенін, құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды жасай алады;

    - құжатта сілтемелерді ұйымдастырады, атау қоя алады;

    - қиылыс сілтемелерді ұйымдастыра алады.;

    - мазмұнды баптай алады.

    Тілдік мақсаттар

    Пәнге қатысты лексика мен терминалогия:

    Сілтеме -ссылка – links.

    Мазмұн –оглавление- table of contents
    Атаулар- названия- titles.
    Нысандық көрсеткіш-предметный указатель- Subject index
    Түсіндірмелер-сноски- Ғооtnote

    Құндылықтарға баулу

    • жұптық, топтық жұмыстарда өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау.

    • жауапкершілік


    Пəнаралық байланыс

    Ағылшын тілінде терминдерді кіргізу және қысқа мәтіндермен жұмыс. Графиктер құру арқылы математикалық білімдерін пайдаланады.

    Алдыңғы білім

    Компьютер және мен.









    Сабақтың барысы.


    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    3 мин












    2 мин

    Ұйымдастыру.

    Сәлемдесу

    — Жағымды психологиялық ахуал туғызу;

    — Оқушыларды топқа бөлу, топ ережесін құру;

    «Гүлмен тілек»

    (сергіту және топқа біріктіру)

    Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

    1-топ. Монитор

    2-топ. Процессор.

    Оқушылардан үй тапсырмасын «Серпілген сауал» әдісін пайдалану арқылы пысықтау.

    1. Компьютер деген не?

    2. Компьютердің негізгі құрылғылары.

    3. Операциялық жүйе деген не?

    4. Қандай операциялық жүйелерді білесін?

    5. Желі дегеніміз не?

    6. Желінің қандай түрлерін білесіңдер ?

    7. Wi-Fi дегеніміз не ?

    8. Сымсыз технология түрлерін ата.


    Слайд-4












    Слайд-5


    Сабақтың ортасы


    3 мин




    12 мин























    3 мин


















    4 мин




























    5мин

























    3 мин


    Мұғалімнің түсіндіруі: Сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және критерийлерімен танысу.


    Электрон оқулықтан сілтемелер туралы видеобейне көрсету.


    «Үштік» әдіс» (Ойлан, жұптас, бөліс) әдісі арқылы жаңа ақпаратпен танысады. Топтар кітаптағы оқу материалымен жұмыс жасайды.

    1. Монитор (сілтеме, түсіндірмелер, нысандық көрсеткіштер).


    1. Процессор (мазмұн, атау, сілтемелер кестесі).


    Топтар тақырыпты постер арқылы қорғайды.

    Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.

    Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.

    Дескриптор. Сілтемелер бөліміндегі басқару элементтерінің тобы туралы оқиды, түсінеді.

    Қ.Б. Топтар өзара бағалау жасайды.


    «Түртіп алу» стратегиясы. Дәптермен жұмыс.

    Термин сөздерді интерактивті тақта арқылы шығарып таныстырамын. Жаңа тақырыптағы термин сөздердің орысша ағылшын тілінде аудармасымен танысады, қайталайды.


    Пәнге қатысты лексика мен терминалогия:

    Сілтеме -ссылка – links.

    Мазмұн –оглавление- table of contents
    Атаулар- названия- titles.
    Нысандық көрсеткіш-предметный указатель- Subject index
    Түсіндірмелер-сноски- Ғооtnote

    Компьютермен жұмыс.

    1-тапсырма

    Оқушылар оқулықтағы 4- практикалық тапсырманы А4 парағында орындайды.

    Сілтемелер бөлімінің топтары мен олардың атқаратын қызметтері. Сәйкестендіру кестесін толдыру.

    Слайд ---

    Элементтер тобы

    Атқаратын қызметі

    Сілтеме

    Мәтіндік құжатта заңдарға, үлгілі істерге және басқа да заңды құжаттарға қойылатын сілтемелер тізімін жасау.

    Түсіндірмелер

    Мәтінде сурет немесе кесте атауларына сілтеме жасау

    Нысандық көрсеткіштер

    Құжатқа мазмұн қосуға мүмкіндік беретін элемент

    Мазмұн

    Ғылыми еңбектер негізделетін әдебиеттер тізімін басқаруға, қандайда бір ақпарат көзіне сілтеме қою.

    Атау

    Қарапайым және шеткі түсіндірмелерді қою, баптау

    Сілтемелер кестесі

    Нысандық көрсеткіштер құру, баптау

    Дескриптор.

    Мәтіндік редакторда қойылатын сілтемелердің қызметтерін біледі, қолдана алады.

    Қ.Б. Оқушылар өзін-өзі бағалайды



    2-тапсырма. Компьютермен жұмыс.

    Оқулықтағы 5-тапсырманы компьютерде орындайды.

    Слайд

    Сілтемелермен жұмыс.

    1. Мәтіндік редакторды ашыңдар.

    2. Үлестірме қағазындағы мәтінді енгізіңдер.

    3. Түсіндірме сілтемесі ретінде өлендің авторын жазыңдар.

    Дескриптор, Компьютерде M.S.Word-та (ССылки бөліміндегі) мазмұн, атау, түсіндірмелерді, нысандық көрсеткішті және қиылысқан сілтемелерді пайдаланып құжат құрады.

    Қ.Б. Оқушылар өзін-өзі бағалайды



    Сергіту: көз жаттығулар жасау.

    «Ия-жоқ» әдісі. Монитор компьютердің негізгі құрылғысына жатады.

    1. Алгоритм 3 түрде болады.

    2. Пернетақта арқылы енгізілген ақпараттарды көруге болады.

    3. Wi-Fi сымсыз желі түріне жатады.

    Дескриптор.

    Оқушыларды дұрыс тындауға ынталандырады, жылдам ой түйіндейді.

    Қ.Б. Оқушылар өзін-өзі бағалайды





    Презентация, слайд1-3




    Электрон оқулық

    Слайд-6

    Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық. / Г.И.Салғараева, Г.Б.Илиясова, А.С.Маханова. – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2018.

    138-142 беттер.

    маркерлер,

    плакаттар,

    стикерлер.

    Мен түсіндім

    Мен түсінгендеймін

    Мен түсінбедім



    Слайд-7
















    Слайд-8,9







    Оқулық. 4-тапсырма

    (141-бет.)

    үлестірме қағаздар


    стикерлер.

    Мен түсіндім

    Мен түсінгендеймін

    Мен түсінбедім











    Слайд-10





    стикерлер.

    Оқулық.5-тапсырма (142бет)

    Компьютер

    Мен түсіндім

    Мен түсінгендеймін

    Мен түсінбедім





    Слайд -11

    Мен түсіндім

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ 6 сынып
    19.04.2024
    276
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Джунаева Зияда Номановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации