Материалдар / Симметриялы фигуралар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Симметриялы фигуралар

Материал туралы қысқаша түсінік
симметриялы және симметриялы емес жазық фигураларды бір бірінен ажырату және оларды қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2023
899
6 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Болашаққа саяхат Үшбұрыш. Симметрия

Мұғалімнің аты-жөні

Утепова Ж.Д

Күні: 12.05.2023


Сынып: 4 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Симметриялы фигуралар. Бекіту (пысықтау)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.2.4 симметриялы және симметриялы емес жазық фигураларды бір бірінен ажырату және оларды қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру

Сабақтың мақсаты

  • симметриялы және симметриялы емес жазық фигураларды бір бірінен ажыратады;

  • оларды қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіреді.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру

3 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді.

Өткен тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты ашу:

А)Үйге берілген тапсырманы тексеру.

-Ал бүгінгі сабағымызда симметриялы фигуралар салуды жалғастыратын боламыз.

Оқу мақсаты жарияланады.

Жаттығу жасайды.

Тапсырма тексертеді.



«Бас бармақ» әдісі. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.







Жаңа білім

14 мин











10мин




















Бекіту

15 мин








(Т) 1- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

1)Зерттеу жүргізіңдер.

Сауалнама жүргізіп, диаграмма құрыңдар.

2) Дәптерге торкөз бойынша симметриялы пішіндер сызыңдар.

3) Тапсырманы орындаңдар.

Тік бұрышқа іргелес жатқан қабырғаларының ұзындығы 6см,4см болатын тікбұрышты үшбұрыш сызыңдар. Атауын жазыңдар. Қалған бұрыштарын өлшеп, олардың градустық өлшемін жазыңдар.

<A=90 <B =550 <C=350


(Ұ, Д) 2- тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асады.

4) Фигуралардың ауданын есептеңдер.

А)Ш: S1=3*(4-2)=6см2

S2=2*5=10см2

S= S1 +S2=6+10=16см2

Ж: ауданы 16см2.

Ә) Ш: S1=2*11=22см2

S2=2*7=14см2

S= S1 +S2=22+14=36см2

Ж: ауданы 36см2.

5) Есепті шығарыңдар.

Ш: V1=72:3=24орын/саг

t2=3*2=6саг

V2=72:6=12орын/сағ

V=V1+V2=24+12=36

t=A:V=144:36=4сағ

Ж: екеуі бірге 144 оқушы орнын 4 сағатта жабдықтайды.


(Д) 3- тапсырма дәптермен жұмыс.

6) Егер Арман өрнекті амалдардың орындалу реті бойынша жазған болса, онда оның қандай өрнекті есептегенін табыңдар.

142987-42*6935:15=123569

(180540:306)*(456+989)=852550

7а) Сөздерді оқып көріңдер.

Кейбір әріптердің симметрия осі бар.

Көк, жөн, көз, сөз.

7Shape2 Shape1 ә) Тағы қандай әріптердің симметрия осі бар? (Т,А,П,Ш, Н,)

Т Ш А

А А Н

П Ш А

Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

Кейбір оқушыға: 114-бет №8.

Тапсырмаларды орындайды.












Тапсырма орындай ды.


















Тапсырма орындайды.


Дескриптор:

- Сауалнама жүргізіп, диаграмма құрады -1балл.

Симметриялы пішіндер сызады-1балл..

Тікбұрышты үшбұрыш сызады, атауын жазады-1балл.

Бұрыштарын өлшеп, олардың градустық өлшемін жазады-1балл.

Фигуралардың ауданын есептейді-1балл.









Есептің шешуін, жауабын табады-1балл.







Арманның қандай өрнекті есептегенін табады-2балл.



Сөздерді оқиды-1балл.

Симметриялы әріптерді анықтайды, сөз жазады-1балл.

Математика

4-сынып 4-бөлім
















































Қорытынды

1 мин

Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

Үй тапсырмасы: 114-бет №9.

Рефлексия жасайды.

ҚБ қойылады.











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!