Материалдар / Символдық мәліметтермен амалдар орындау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Символдық мәліметтермен амалдар орындау

Материал туралы қысқаша түсінік
Символдық мәліметтермен амалдар орындау тақырыбында кмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2018
416
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән мұғалімі: Капакова Р.А.

Пәні: Информатика

Мерзімі: 6.04.2018ж


Қысқа мерзімді жоспар


Сыныбы 9 а

6.04.2018ж

Сабақтың тақырыбы:

Символдық мәліметтермен амалдар орындау

Сабақтың мақсаты:

Шетел тілі, математика пәндеріндегі білімдерін пайдалана отырып прграмма құрайды.

Күтілетін нәтиже


Білімдік


Жаңа білім


Программа құру ережесін есіне түсіреді.


Жаңа түсінік

Символдық мәліметтермен жұмыс істеуде операторлардың қолданылуын түсінеді.


Құзырлылық

Қолданым әрекеті

Операторларды программалауда қолданады.


Талдау әрекеті


Алгоритмге негізделген тапсырмаларды программалауды талдайды.


Шығармашылық әрекет

Математикадағы білімін пайдаланып есесп шешімінің программасын түсіндіреді.


Құндылық

Бағамдау әрекеті

Символдық мәліметтерді программалау жайлы білімін түйіндейді.


Оқыту әдіс -тәсілдері

Әдісі: Түсіндірмелі-иллюстративтік, репродуктивті, топтық, жұптық


Тәсілдері: Топтастыру, Insert, джигсо стратегиялары



Модульдің кіріктірілуі

1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

4. Оқытудағы басқару және көшбасшылық

5. Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту


Сабақ типі:

Сабақта жаңа білімді игеру


Негізгі дерек көздер

(көрнекті құралдар)

ДК суреттері, көңілді смайликтер, тапсырмалар, стикерлер, А4 парағы, маркерлер, бағалау парағы


Негізгі ұғымдар мен терминдермен жұмыс:

  • Program - программа - бағдарлама

  • Variable - переменная- айнымалы

  • Begin – начать - бастау

  • Write - записывать - жазу

  • Read - читать - оқу

  • End - конец - аяғы

  • Character – символ – символ


Оқушыда дағды қалыптастыру:

-Жаңа өткен тақырыпты толық игеру

-Қажет болған жағдайда мұғалімнен көмек сұрау

-Өтілген тақырыпты бекіту мақсатында үй жұмысын, деңгейлік тапсырмаларды толығымен өз бетімен орындау


Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі:

-Жаңа терминологиямен таныстыру

-Тапсырмаларды орындауда көмектесетін нақты мысалдарды көрсету

-Оқушыларға тапсырманы өз бетімен орындап көруге мүмкіндік беру.

-Өз бетімен орындауда нәтижелер оң болмаған жағдайда, нұсқаулар беру


Ақпарат көздері

1. Е.А. Вьюшева,Н.В.Параскун Б.А.Бекетауов Информатика "Арман -ПВ" 2015

2. С.Т.Мұхамбетжанова, Д.С.Момбекбаев, Е.Бұлтұлы, М.Е.Сағымбаев Компьютерлік дизайн. Ақпарат көзі:

3. Информатика негіздері журналдары. Ақпарат көзі:

4. С. Яковлев. Что такое алгоритм.... Ақпарат көзі: http://school10-rasskazovo.narod.ru/INFO/site-alg/algoritm.htm



Ұйымдастыру кезеңі

( 2 мин)

Оқушылар гүлдердің түрлері арқылы топ құрайды. Топ ережесін сақтауға ұмтылады. Шаттық шеңберін құрады.


Ойлауды Б.Блум бойынша

жіктеу


Тапсырма түрлері

Бағалау


Үй жұмысын тексеру

(7 мин)

  1. "Гүлдесте жасау" (ауызша сұрақтарға жауап беру)

  • Алгоритм дегеніміз не?

  • Алгоритмнің түрлері

  • Программа дегеніміз не?

  • Программа құрылымы қандай?

  • Паскаль тілінің алфавиті

  • Есепті шешу кезеңдері

  • Паскаль тілінің негізгі элементтері

  • Сызықтық алгоритм

  • Тармақталу алгоритмі

  • Циклдік алгоритм


  1. Тапсырмамен жұмыс (жазбаша)

  1. Алгоритм сөзі қай ғалымның есімімен байланысты?

  2. Паскаль тілін ұсынған ғалым кім?

  3. Алғашқы программист кім?

  4. Компьютердің атасы деп кімді атаймыз?

  5. Таңдау операторларын жаз:

  6. Қайталану операторларын жаз:

  7. Операторлар бөлімі қандай түйінді сөзбен басталады?

Жеке жұмыс

(Әр жауапқа 1 ұпай) -10ұпай

Топ басшылар бағалау парағын толтырады


Ой толғау

(2 мин)

"4 сурет бір жауап"

Сұрақ- жауап арқылы сабақтың тақырыбын ашу



Жаңа тақырып

(7 мин)


  • Жаңа оператормен таныстыру

  • Программа жасауды көрсету

  • ASCII кодының қолданылуын түсіндіру





Шығармашылық қалыптастыру

(5 мин.)


Топтық жұмыс.

Берілген тапсырманы орындау

1-топ тапсырмасы: Операторларды жазады

2-топ тапсырмасы: Алгоритмдерді жазады

Топтық жұмыс

Тапсырманың мазмұнымен танысады. Постерге жазады.Топ басшылар бағалау парағын толтырады. (3 баллдық шкала)- 3 ұпай

Топ бірін бірі бағалайды



Құзырлылық қалыптастыру (10 мин.)



Тапсырмалар


Жеке жұмыс - 3 ұпай

Топ басшы бағалау парағын толтырады


Бекіту (3мин)

Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою

Жеке жұмыс - 8 ұпай

Топ басшы бағалау парағын толтырады


Бағалау

(2 мин)

Жүйелеп нақты бағалаймын

18- 15 - "5"

14 -10 - "4"

9 - 5 - "3"

4 -0 - "2"


Топ басшылар бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады

( жинақтау бағалау)


Бағамдау - бағалау Рефлексия

(1 мин)


Білім ағашы Не білдім? Не білгім келеді?


Үй тапсырмасы

(1 мин)

Келесі сабаққа дайындық тапсырмасы



Бонус-балл тапсырмасы

Өз бетіңмен Интернет желісінен тақырыпқа байланысты қосымша ақпарат қарастыру.








Тексерген:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!