Сыныбы 9 а | 6.04.2018ж |
Сабақтың тақырыбы: | Символдық мәліметтермен амалдар орындау |
Сабақтың мақсаты: | Шетел тілі, математика пәндеріндегі білімдерін пайдалана отырып прграмма құрайды. |
Күтілетін нәтиже |
Білімдік |
Жаңа білім
| Программа құру ережесін есіне түсіреді. |
| Жаңа түсінік | Символдық мәліметтермен жұмыс істеуде операторлардың қолданылуын түсінеді. |
Құзырлылық | Қолданым әрекеті | Операторларды программалауда қолданады. |
| Талдау әрекеті
| Алгоритмге негізделген тапсырмаларды программалауды талдайды. |
| Шығармашылық әрекет | Математикадағы білімін пайдаланып есесп шешімінің программасын түсіндіреді. |
Құндылық | Бағамдау әрекеті | Символдық мәліметтерді программалау жайлы білімін түйіндейді. |
Оқыту әдіс -тәсілдері | Әдісі: Түсіндірмелі-иллюстративтік, репродуктивті, топтық, жұптық
| Тәсілдері: Топтастыру, Insert, джигсо стратегиялары
|
Модульдің кіріктірілуі | 1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау4. Оқытудағы басқару және көшбасшылық5. Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту |
Сабақ типі: | Сабақта жаңа білімді игеру |
Негізгі дерек көздер(көрнекті құралдар) | ДК суреттері, көңілді смайликтер, тапсырмалар, стикерлер, А4 парағы, маркерлер, бағалау парағы |
Негізгі ұғымдар мен терминдермен жұмыс: | Program - программа - бағдарлама Variable - переменная- айнымалы Begin – начать - бастау Write - записывать - жазу Read - читать - оқу End - конец - аяғыCharacter – символ – символ |
Оқушыда дағды қалыптастыру: | -Жаңа өткен тақырыпты толық игеру-Қажет болған жағдайда мұғалімнен көмек сұрау-Өтілген тақырыпты бекіту мақсатында үй жұмысын, деңгейлік тапсырмаларды толығымен өз бетімен орындау |
Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі: | -Жаңа терминологиямен таныстыру-Тапсырмаларды орындауда көмектесетін нақты мысалдарды көрсету-Оқушыларға тапсырманы өз бетімен орындап көруге мүмкіндік беру. -Өз бетімен орындауда нәтижелер оң болмаған жағдайда, нұсқаулар беру |
Ақпарат көздері | 1. Е.А. Вьюшева,Н.В.Параскун Б.А.Бекетауов Информатика "Арман -ПВ" 2015 2. С.Т.Мұхамбетжанова, Д.С.Момбекбаев, Е.Бұлтұлы, М.Е.Сағымбаев Компьютерлік дизайн. Ақпарат көзі: 3. Информатика негіздері журналдары. Ақпарат көзі: 4. С. Яковлев. Что такое алгоритм.... Ақпарат көзі: http://school10-rasskazovo.narod.ru/INFO/site-alg/algoritm.htm
|
Ұйымдастыру кезеңі ( 2 мин) | Оқушылар гүлдердің түрлері арқылы топ құрайды. Топ ережесін сақтауға ұмтылады. Шаттық шеңберін құрады. |
Ойлауды Б.Блум бойыншажіктеу
| Тапсырма түрлері | Бағалау |
Үй жұмысын тексеру(7 мин) | "Гүлдесте жасау" (ауызша сұрақтарға жауап беру)Алгоритм дегеніміз не?Алгоритмнің түрлеріПрограмма дегеніміз не?Программа құрылымы қандай?Паскаль тілінің алфавитіЕсепті шешу кезеңдеріПаскаль тілінің негізгі элементтеріСызықтық алгоритмТармақталу алгоритміЦиклдік алгоритм
Тапсырмамен жұмыс (жазбаша)Алгоритм сөзі қай ғалымның есімімен байланысты? Паскаль тілін ұсынған ғалым кім?Алғашқы программист кім?Компьютердің атасы деп кімді атаймыз?Таңдау операторларын жаз:Қайталану операторларын жаз:Операторлар бөлімі қандай түйінді сөзбен басталады? | Жеке жұмыс(Әр жауапқа 1 ұпай) -10ұпайТоп басшылар бағалау парағын толтырады |
Ой толғау(2 мин) | "4 сурет бір жауап" | Сұрақ- жауап арқылы сабақтың тақырыбын ашу |
Жаңа тақырып(7 мин)
| Жаңа оператормен таныстыруПрограмма жасауды көрсетуASCII кодының қолданылуын түсіндіру |
|
Шығармашылық қалыптастыру(5 мин.)
| Топтық жұмыс.Берілген тапсырманы орындау1-топ тапсырмасы: Операторларды жазады2-топ тапсырмасы: Алгоритмдерді жазады | Топтық жұмысТапсырманың мазмұнымен танысады. Постерге жазады.Топ басшылар бағалау парағын толтырады. (3 баллдық шкала)- 3 ұпайТоп бірін бірі бағалайды
|
Құзырлылық қалыптастыру (10 мин.)
|
Тапсырмалар
| Жеке жұмыс - 3 ұпайТоп басшы бағалау парағын толтырады |
Бекіту (3мин) | Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қою | Жеке жұмыс - 8 ұпайТоп басшы бағалау парағын толтырады |
Бағалау(2 мин) | Жүйелеп нақты бағалаймын18- 15 - "5"14 -10 - "4"9 - 5 - "3"4 -0 - "2"
| Топ басшылар бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады( жинақтау бағалау) |
Бағамдау - бағалау Рефлексия(1 мин) |
Білім ағашы Не білдім? Не білгім келеді? |
Үй тапсырмасы(1 мин) | • Келесі сабаққа дайындық тапсырмасы
|
| • Бонус-балл тапсырмасыӨз бетіңмен Интернет желісінен тақырыпқа байланысты қосымша ақпарат қарастыру. |