Материалдар / Символдық мәліметтермен амалдар орындау

Символдық мәліметтермен амалдар орындау

Материал туралы қысқаша түсінік
Символдық мәліметтермен амалдар орындау тақырыбында кмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2018
393
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән мұғалімі: Капакова Р.А.Пәні: ИнформатикаМерзімі: 6.04.2018ж

Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы 9 а6.04.2018ж
Сабақтың тақырыбы:Символдық мәліметтермен амалдар орындау
Сабақтың мақсаты:Шетел тілі, математика пәндеріндегі білімдерін пайдалана отырып прграмма құрайды.
Күтілетін нәтиже
Білімдік

Жаңа білім

Программа құру ережесін есіне түсіреді.


Жаңа түсінікСимволдық мәліметтермен жұмыс істеуде операторлардың қолданылуын түсінеді.
ҚұзырлылықҚолданым әрекетіОператорларды программалауда қолданады.


Талдау әрекеті

Алгоритмге негізделген тапсырмаларды программалауды талдайды.


Шығармашылық әрекетМатематикадағы білімін пайдаланып есесп шешімінің программасын түсіндіреді.
ҚұндылықБағамдау әрекетіСимволдық мәліметтерді программалау жайлы білімін түйіндейді.
Оқыту әдіс -тәсілдеріӘдісі: Түсіндірмелі-иллюстративтік, репродуктивті, топтық, жұптық

Тәсілдері: Топтастыру, Insert, джигсо стратегиялары

Модульдің кіріктірілуі1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау4. Оқытудағы басқару және көшбасшылық5. Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту
Сабақ типі:Сабақта жаңа білімді игеру
Негізгі дерек көздер(көрнекті құралдар)ДК суреттері, көңілді смайликтер, тапсырмалар, стикерлер, А4 парағы, маркерлер, бағалау парағы
Негізгі ұғымдар мен терминдермен жұмыс:
  • Program - программа - бағдарлама
  • Variable - переменная- айнымалы
  • Begin – начать - бастау
  • Write - записывать - жазу
  • Read - читать - оқу
  • End - конец - аяғы
  • Character – символ – символ
  • Оқушыда дағды қалыптастыру:-Жаңа өткен тақырыпты толық игеру-Қажет болған жағдайда мұғалімнен көмек сұрау-Өтілген тақырыпты бекіту мақсатында үй жұмысын, деңгейлік тапсырмаларды толығымен өз бетімен орындау
    Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі:-Жаңа терминологиямен таныстыру-Тапсырмаларды орындауда көмектесетін нақты мысалдарды көрсету-Оқушыларға тапсырманы өз бетімен орындап көруге мүмкіндік беру. -Өз бетімен орындауда нәтижелер оң болмаған жағдайда, нұсқаулар беру
    Ақпарат көздері1. Е.А. Вьюшева,Н.В.Параскун Б.А.Бекетауов Информатика "Арман -ПВ" 2015 2. С.Т.Мұхамбетжанова, Д.С.Момбекбаев, Е.Бұлтұлы, М.Е.Сағымбаев Компьютерлік дизайн. Ақпарат көзі: 3. Информатика негіздері журналдары. Ақпарат көзі: 4. С. Яковлев. Что такое алгоритм.... Ақпарат көзі: http://school10-rasskazovo.narod.ru/INFO/site-alg/algoritm.htm

    Ұйымдастыру кезеңі ( 2 мин)Оқушылар гүлдердің түрлері арқылы топ құрайды. Топ ережесін сақтауға ұмтылады. Шаттық шеңберін құрады.
    Ойлауды Б.Блум бойыншажіктеу

    Тапсырма түрлеріБағалау
    Үй жұмысын тексеру(7 мин)
  • "Гүлдесте жасау" (ауызша сұрақтарға жауап беру)
  • Алгоритм дегеніміз не?
  • Алгоритмнің түрлері
  • Программа дегеніміз не?
  • Программа құрылымы қандай?
  • Паскаль тілінің алфавиті
  • Есепті шешу кезеңдері
  • Паскаль тілінің негізгі элементтері
  • Сызықтық алгоритм
  • Тармақталу алгоритмі
  • Циклдік алгоритм


  • Тапсырмамен жұмыс (жазбаша)
  • Алгоритм сөзі қай ғалымның есімімен байланысты?
  • Паскаль тілін ұсынған ғалым кім?
  • Алғашқы программист кім?
  • Компьютердің атасы деп кімді атаймыз?
  • Таңдау операторларын жаз:
  • Қайталану операторларын жаз:
  • Операторлар бөлімі қандай түйінді сөзбен басталады?
  • Жеке жұмыс(Әр жауапқа 1 ұпай) -10ұпайТоп басшылар бағалау парағын толтырады
    Ой толғау(2 мин) "4 сурет бір жауап" Сұрақ- жауап арқылы сабақтың тақырыбын ашу


    Жаңа тақырып(7 мин)

  • Жаңа оператормен таныстыру
  • Программа жасауды көрсету
  • ASCII кодының қолданылуын түсіндіру






  • Шығармашылық қалыптастыру(5 мин.)

    Топтық жұмыс.Берілген тапсырманы орындау1-топ тапсырмасы: Операторларды жазады2-топ тапсырмасы: Алгоритмдерді жазады Топтық жұмысТапсырманың мазмұнымен танысады. Постерге жазады.Топ басшылар бағалау парағын толтырады. (3 баллдық шкала)- 3 ұпайТоп бірін бірі бағалайды

    Құзырлылық қалыптастыру (10 мин.)



    Тапсырмалар

    Жеке жұмыс - 3 ұпайТоп басшы бағалау парағын толтырады
    Бекіту (3мин)Жаңа тақырып бойынша сұрақтар қоюЖеке жұмыс - 8 ұпайТоп басшы бағалау парағын толтырады
    Бағалау(2 мин)Жүйелеп нақты бағалаймын18- 15 - "5"14 -10 - "4"9 - 5 - "3"4 -0 - "2"

    Топ басшылар бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады( жинақтау бағалау)
    Бағамдау - бағалау Рефлексия(1 мин)

    Білім ағашы Не білдім? Не білгім келеді?
    Үй тапсырмасы(1 мин)• Келесі сабаққа дайындық тапсырмасы



    • Бонус-балл тапсырмасыӨз бетіңмен Интернет желісінен тақырыпқа байланысты қосымша ақпарат қарастыру.






    Тексерген:

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ