Сабақтың тақырыбы
|
Символдық
операторлар
|
Методикалық түсініктеме
|
Сабақтың
мақсаты
|
Білімділік Мәтіндік ақпараттарды өңдеу амалдарын
түсіндіру, length concat, copy функциялары
мен delete, insert процедуралары туралы мағлұмат
беру.
|
|
Сабақтың
әдісі
|
Топтық жұмыс, блум
таксономиясы.
|
|
Сабақтың
түрі
|
Жаңа материалды өту
сабағы
|
|
Программалық
жабдық
|
Turbo Pascal
программасы
|
|
Сабақтың
барысы
|
Ұйымдастыру. Оқушыларды
тексеру, оқушылардың сабаққа дайындығын
қадағалау.
Сергіту сәтін
ұйымдастыру.
Оқушыларды топқа
бөлу.
Сынып оқушыларына бағалау
парақшасын тарату.
|
Оқушылардың назарын аударып,
психологиялық дайындау
|
Блоб
ағашы
|
Формативті
бағалау
|
Өзін-өзі
бағалау
|
Табыс критерийін
құру
|
-
Білу,
түсіну. Турбо Паскаль символдық
операторларын біледі, мысалдар
келтіре
алады
-
Қолдану,
талдау. Операторларды қолданып
программа құра алады
-
Жинақтау,
бағалау. Оператордың маңыздылығын
бағалай біледі
|
Оқушылармен бірге табыс
критерийін құрады
|
Білімді жан-жақты
тексеру
|
К
-
Line
(x1,y1,x2,y2)
-
Ellipse (x,y, алғ.мән,соңғы мән, rx,ry)
-
Outtext
XY
-
Паскаль программалау тілін
ұсынған швейцариялық
ғалым?
-
Sector
(x,y,b,s,rx,ry)
-
2 қандай түстің
коды?
-
Arc(x,y,b,s,r)
-
Rectangle
(x1,y1,x2,y2)
-
LineTo(х,у)
-
Берілген есептің шығару жолын
реттелген амалдар тізбегі түріне
келтіру
-
Меншіктеу операторы оператордың
қай түріне жатады?
-
Circle
(x,y,r)
-
14
қай түстің
коды?
-
0 қай түстің
коды?
-
PutPixel
(x,y,t)
-
6
қай түстің
коды?
-
Алгоритмнің компьютерде
орындалуын жүзеге асыру үшін қолданылатын ережелер
жүйесі.
россворд «Графикалық
операторлар»
|
Кроссвордты шешу арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын табады.
|
Жаңа
сабақ
Тірек сызбамен
жұмыс
Компьютер-мен
жұмыс.
|
Жаңа сабағымыздың тақырыбы
«Графикалық операторлар» деп
аталады.
Білу,
түсіну. Семантикалық картамен жұмыс. І
топ.
ІІ
топ.
ІІІ
топ
Функция/нәтиже
|
‘пьютер’
|
‘9’
|
‘аки’
|
‘орман'
|
9
сынып
|
F:=‘компьютер’
L:= length (F);
|
|
|
|
|
|
F:=‘компьютер’
L:= copy (f,4,6);
|
|
|
|
|
|
F:=‘информатика’
L:= copy(f,10,1)+copy (f,9,1)+copy(f,8,1);
|
|
|
|
|
|
F:=‘информатика’
L:= copy(f,4,4)+copy (f,2,1);
|
|
|
|
|
|
F:=‘9’;
A:=‘сынып’
L:= concat
(F,A);
|
|
|
|
|
|
Қолдану,
талдау
І
топ. Мектеп және оқушысы сөздерінен
мектеп оқушысы сөзін құрастыру программасын
жаз.
ІІ топ. Информатика сөзінен
форма сөзін қиып алу программасын
жаз.
ІІІ топ. Информатика сөзінен р
әрпінің тұрған орнын анықтайтын программа
жаз.
Жинақтау,
бағалау
І
топ
Символдық операторларды
топтастыру.
Символдық
операторлар
ІІ
топ
Венн
диаграммасы
Графикалық
режим
Мәтіндік
режим
ІІІ
топ.
Программалаудың өмірдегі
маңызы
|
Оқулықтан символдық
операторлардың жазылуын, қолдану жолдарын оқып,
талдайды.
Білу, түсіну сатысындағы
тапсырмаларды орындайды
Қолдану, талдау сатысындағы
тапсырмаларды орындау. Кеспе қағаздағы есепті компьютерге енгізіп
жауабын алу.
Жинақтау, бағалау сатысындағы
тапсырмаларды орындау.
|
Сабақты
бекіту
|
«Қарлы
кесек»
|
Допты бір-біріне
лақтыру арқылы бір-біріне
сұрақтар қояды
|
Блоб
ағашы
|
Формативті
бағалау
|
Өзін-өзі
бағалау
|
Оқуды
бағалау
|
Бағалау
парағы
|
Аты-жөні
|
Символдық
операторларды
біледі, мысалдар келтіре
алады
|
Операторларды қолданып
программа құра алады
|
Программалаудың, оператордың
маңыздылығын бағалай біледі
|
Қорытынды
баға
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау парақшасы топбасшы
қалған оқушыларды бағалайды. Қорытынды бағаны мұғалім
қояды
|
Үйге
тапсырма
|
90 бет №5, 6 (а,
ә)
|
Үй тапсырмасы түсіндіріліп,
оқушылар материал жинақтайды.
|
Кері
байланыс
|
Эссе.
|
Стикерге жазып
постерге іледі
|