Материалдар / Синтексис әлеміне саяхат.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Синтексис әлеміне саяхат.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар 4 сынып Сабақтың тақырыбы Синтексис әлеміне саяхат. Қазақ тілі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2024
198
3 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

      Әдебиет оқуы

Бөлім:

Қоршаған ортаны қорғау

Мұғалімнің аты-жөні

Жеңісқызы Мерей

Күні:

11.10.23

Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Синтексис әлеміне саяхат.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.2.1 тұрақты сөз тіркестері мен көп мағыналы сөздерді ажырата білу, мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану.

4.3.6.1 каллиграфиялық нормаларды сақтау және жазу техникасын жетілдіру.

Сабақтың мақсаты

  • Сөйлем туралы білетінін еске түсіреді.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы.



10 мин

Амандасу

-Сәлеметсіңдер ме,оқушылар!

Бүгінгі сабақтарыңа сәттілік тілеймін.

Өткен тақырыпқа шолу:

-Үй тапсырмасын сұрау.

-Бір-біріңе өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қойып, жауап алыңдар.

Жаңа оқу материалын жариялау «Миға шабуыл» әдісі:

-Синтаксис деген не білесіңдер ме ?

Оқушылар біз бүгін синтаксис сөзіне толық анықтама береміз.

Тақырып: Синтексис әлеміне саяхат.

Синтаксис-гректің «құрау, біріктіру, рет» деген мағынадағы сөзі.

Ал енді Али мен Мерейдің арасындағы диалогты оқып көрикші.

  • Диалогта не туралы айтылған ?




Амандасу








Сұраққа жауап береді.




Диалогты оқиды.Синтаксиске анықтама алады.








«Ауызша мадақтау» әдісі:

Жарайсың!

Тамаша!

Жақсы!
















Сабақ ортасы.


5 минут







5 минут






















7 мин










8 минут

1-тапсырма

А) Мәтінді оқып, не туралы екенін анықта.

Ә) Мәтінді көшіріп жаз



2-тапсырма

Сызбаға қарап қандай қортынды жасауға болады?


- Сызбадағы синтаксистің қай тақырыптары саған таныс ?

- Қай тақырыптар таныс емес ?өз ойыңды ортаға сал.


3-тапсырма

-Жай сөйлемдерді сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлерімен сәйкестендір




Берілген сойлемдерді жалаң және жайылмаға ажырат. Жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемдерге айналдырып жаз. Кұраған сөйлемдеріңді сөйлем мүшелеріне талда.





- Тапсырма орындайды.














апсырманы орындап, өз пікірлерін білдіреді.












Тапсырманы орындап,сәйкестендіреді.Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажыратып,жалаң сөйлемді жайылма сөйлемге айналдырады.

Дескриптор:

-Мәтінді ұқыпты көшіріп жазады 1 бал.






-Сызбаға қарап қортынды жасайды 1 бал,

-Өз ойын білдіреді 1 бал.




















-Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай сәйкестендіреді 3 бал,

-Жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемдерге айналдырып жазады 4 бал.

«Қазақ тілі» оқулығы

4 сынып 2019ж

























Қорытын-ды

5 мин

Кері байланысты «Үш қадамдық сұқбат» әдісі арқылы береді.

Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.

Үй тапсырмасы: 42 жаттығу, 56 бет

Сабақтан түйген ой-пікірін айтады.

Қортынды баға қойылады.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!