Сабақтың
басы.
10
мин
|
Амандасу
-Сәлеметсіңдер
ме,оқушылар!
Бүгінгі сабақтарыңа сәттілік
тілеймін.
Өткен тақырыпқа
шолу:
-Үй тапсырмасын сұрау.
-Бір-біріңе өткен тақырыпқа
байланысты сұрақтар қойып, жауап
алыңдар.
Жаңа оқу материалын
жариялау «Миға шабуыл» әдісі:
-Синтаксис деген не білесіңдер
ме ?
Оқушылар біз бүгін синтаксис
сөзіне толық анықтама береміз.
Тақырып: Синтексис әлеміне
саяхат.
Синтаксис-гректің «құрау,
біріктіру, рет» деген мағынадағы сөзі.
Ал енді Али мен Мерейдің
арасындағы диалогты оқып көрикші.
|
Амандасу
Сұраққа жауап
береді.
Диалогты оқиды.Синтаксиске
анықтама алады.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
|
|
Сабақ
ортасы.
5
минут
5
минут
7 мин
8
минут
|
1-тапсырма
А)
Мәтінді оқып, не туралы екенін
анықта.
Ә)
Мәтінді көшіріп
жаз
2-тапсырма
Сызбаға қарап қандай қортынды
жасауға болады?
- Сызбадағы синтаксистің қай
тақырыптары саған таныс ?
- Қай тақырыптар таныс емес
?өз ойыңды ортаға сал.
3-тапсырма
-Жай сөйлемдерді сөйлемнің
айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлерімен
сәйкестендір
Берілген сойлемдерді жалаң
және жайылмаға ажырат. Жалаң сөйлемдерді жайылма сөйлемдерге
айналдырып жаз. Кұраған сөйлемдеріңді сөйлем мүшелеріне
талда.
|
-
Тапсырма
орындайды.
-Тапсырманы орындап, өз
пікірлерін білдіреді.
Тапсырманы
орындап,сәйкестендіреді.Жалаң және жайылма сөйлемдерді
ажыратып,жалаң сөйлемді жайылма
сөйлемге айналдырады.
|
Дескриптор:
-Мәтінді ұқыпты көшіріп жазады
1 бал.
-Сызбаға қарап қортынды
жасайды 1 бал,
-Өз ойын білдіреді 1
бал.
-Сөйлемнің айтылу мақсатына
қарай сәйкестендіреді 3 бал,
-Жалаң сөйлемдерді жайылма
сөйлемдерге айналдырып жазады 4 бал.
|
«Қазақ тілі»
оқулығы
4 сынып
2019ж
|
Қорытын-ды
5 мин
|
Кері
байланысты «Үш қадамдық сұқбат»
әдісі арқылы
береді.
Мұғалім оқушылар жауабын
талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.
Үй
тапсырмасы: 42 жаттығу, 56
бет
|
Сабақтан түйген ой-пікірін
айтады.
|
Қортынды баға
қойылады.
|
|