«Сиқырлы аққулар»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Сиқырлы аққулар»

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың көктем мезгілі туралы түсініктерін қалыптастыру,сурет бойынша сөйлем құрастыру,табиғатқа қамор болуға тәрбиелеу.Балалардың тіл байлығын,сөздік қорларын молайту.Сандарды тура кері санау ,геометриялық пішіндер туралы білімдерін пысықтау.Логикалық ойындар арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.Балалардың шығармашылығы мен қиялдарын дамыту
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу іс-әректінің технологиялық картасы


Білім беру саласы: «Қатынас,Таным,Шығармашылық»

Кіші сала: ҚМҰҚ,тіл дамыту,сурет салу

Тақырыбы: «Сиқырлы аққулар»

Мақсаты: Балалардың көктем мезгілі туралы түсініктерін қалыптастыру,сурет бойынша сөйлем құрастыру,табиғатқа қамор болуға тәрбиелеу.Балалардың тіл байлығын,сөздік қорларын молайту.Сандарды тура кері санау ,геометриялық пішіндер туралы білімдерін пысықтау.Логикалық ойындар арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.Балалардың шығармашылығы мен қиялдарын дамыту

Қызмет кезеңдері.

п аваав Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті.

Дәлелдеу-ояту.


Таңғы шеңбер:
енді бірімізге алақан арқылы жылылық танытып ,жақсы лебіздер білдірейік


Балалар шеңбер құрып ,тұрады

Аспанымыз ашық болсын!

Күніміз жарқырасын!

Денеміз сау болсын!

Балалар жылулық лебіздерін білдіреді




Ұйымдастыру-іздену.


Балалар тыңдаршы мен сендерге қазір жұмбақ жасырамын.

Ал сендер шешуін табыңдар

Су бетінде сызып,

Аққұман жүр сүзіп.

Жарайсыңдар балалар


Тосын сый:
ендеше қарандар балалар бізге қонаққа кімдер келеді?

Неше аққу келді?

Балалар айтыңдаршы түстері қандай?

Қай жақтан келеді?

Дұрыс айтасыңдар

Қай жылдың мезгілінде келеді?

Балалар көктем мезгілінде неше ай бар?

Қазір көктем мезгілінің қандай ай?

Балалар көктемнің өзгерістері қандай?

Жарайсыңдар балалар

Көктем туралы біз әңгіме айттық

Енді бізге аққулар келген жай емес ,олар сиқырлы аққулар екен.Олар өздерімен бірге,бізге тапсырма алып келген екен,кәнекей балалар аққудың қанаттардың арасында көрейікші не бар екен

1 тапсырма: «Құстарды санау»

Балалар тақтаға қарандаршы нелерді көріп тұрсыңдар?

Бұл қандай құстар?

Осы құстар қандай пайда көрсетеді?

Олар немен қоректенеді?

Торғай қандай дыбыс шығарады

Қарға қандай дыбыс шығарады?

Кәне балалар осы құстар туралы кім тақпақ айтады?







Балалар осы құстарды санайықшы нешеу бар?

Енді керісінше санаймыз

Жарайсыңдар балалар

Ойын: «Ұшты,ұшты»

Балалар:бірінші тапсырманы біз орындадық,енді екінші тапсырма орындаймыз

2 тапсырма:Логикалық ойындар

Балалар алдымызда жатқан карточкамен,геометириялық пішіндерден біз үй,жүк машина құрастырамыз.

Мынау қандай геометриялық пішіндер?

Түстері қандай?

Не құрастырдыңдар?

Жарайсыңдар балалар

Балалар бізде тағы бір тапсырма қалыпқойды,кәне көрейікші

3 тапсырма:
аққуларға көлдің сурет салуға

Жарайсыңдар балалар

Енді біз сықырлы аққуларды қолға жібереміз


Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдайды


Балалар аққу деп айтады





Аққулар


Екеу келді

Ақ

Жылы жақтан келеді


Көктем мезгілінде

Үш ай бар


Наурыз,сәуір,мамыр

Күн жылынады,күннің көзі жарқырап тұрады,өсімдіктер өседі










Балалар жауаптары

Дала құстарын


Қарға,қарлығаш,тоқылдақ,сауысқан

Табиғатты қорғайды


Ағаштың құрттымен

Шиқ-шиқ

Қар-қар

Айсұлу: Торғай торғай,тоқылдақ

Жерден тары шоқып ап.

Бөтегесі томпайып,

ШИҚ-шиқ етіп отырмақ.

Мерей:қарға,қарға,қарғалар

Қар үстінде жорғалар

Қарғалар қарқылдайды

Өте жақсы балалар!

Бір,екеі,үш,төрт,бес.


Бес,төрт,үш,екі,бір.



Балалар екінше тапсырманы орындайдауға келеседі







Үшбұрыш,шаршы,тіктөртбұрыш


Қызыл,сары,көк

Үй,жүк машина





Балалар гуашьпен аққуларға көл салады


Рефлекісті-түзету.


Балалар бізге нелер келді?

Өздерімен бірге не әкелді?

Біз осы тапсырмаларды орындадық па?

Балалар сендерге ұйымдастырылған оқу іс әрекеті ұнады ма?

Кімге ұнаса ,күннің көзіне барады

Кімге ұнамаса,бұлт жағына барады


Аққулар

тапсырмаларды

Иә,орындадық



Иә,ұнады


Балалар қуанады



Күтілетін нәтиже:

Ұғынады: сурет бойынша сөйлем құрастырады

Түсінеді: сандарды тура кері санау,геометриялық пішіндерді ажырату

Қолданады: тапсырмаларды орындай алу






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
07.11.2018
442
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі