|
Сыныбы: 0 |
Логопед аты – жөні:Ержігіт Нұрай |
|
Оқушының аты – жөні: |
Қалдыхан Аманғали |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сиқырлы дыбыстар.(Асыл анам) |
|
Сабақты оқыту мақсаттары: |
1.Дыбыстар туралы түсінік беру. Дыбыстардың сөйлеу тілінде дұрыс айтылуын қадағалау. 2.Артикуляциялық мүшелерінің қимыл-қозғалысын, қолдың ұсақ моторикасын жаттықтыру. Диафрагмалық тынысын ашу. 3.Логопедті мұқият тыңдап, тапсырмаларды дұрыс, тыңғылықты орындай білуге тәрбиелеу. |
|
Ресурстар: |
Айна, тыныс алу жаттығуына қажетті материалдар, суреттер, артикуляциялық кескіндер, карточкалар. |
|
Жоспар: |
Тыныс шығару жаттығуларын және артикуляциялық жаттығуларды дұрыс орындау. |
|
Сабақтың басы: |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушының назарын сабаққа аудару. Психологиялық дайындық. «Сәлемдесу» тренингі.
Тыныс алу жаттығулары: «Жел диірменін үрлеу», «футбол(қақпаға доп кіргізу)», «аэробол» . Мұрынмен терең дем алып, ауыздан дем шығару.
Артикуляциялық жаттығулар (тапсырманың бағалануы, интерактивті тақтадан видеоролик) Айна алдында мимикалық, ерінге, тілге арналған жатығулар жасау. «Ат шауып келеді», «тіс тазалау», «футбол», «тәтті тосап», «бақа», «піл». Өткен сабақтардағы дыбыстарды еске түсіріп қайталау. Лого формула. (А,О,У,И,Ы) |
|
Сабақтың ортасы: |
Тапсырма. «Қай дыбыстан басталған» Суреттерге қарай отырып, атауын атап, қай дыбыстан басталғандығын анықтау. Ананың суреті (суретке қарап, не бейнеленгенін айтып беру, интерактивті тақтадан көрсету).
|
|
Сабақтың соңы: |
Саусаққа арналған жаттығулар кешені. Кішкентай үйшіктер, Терезе бар кішкентай. Күн шыққанда жарқырап, Әтеш тұрып шақырады. Мысықтарда мяулайды. Күшік үйді сыпырады. Тілге арналған жаттығулар. Ойын.Дауысынан таны.(бала мен ойын) Мақсаты: Тыңдау. есту қабілеттерін жетілдіру. Құрал-жабдықтар: Таспаға жазылған құстардың дауысы(фото). Шарты: Таспа қосылып құстардың дауыстары кезек-кезек қойылады. Бала сол дыбыстарды ести отырып атауларын атау. Дұрыс тапқан жағдайда суреттерін көрсету. |
|
Қорытынды. -Бүгін біз қандай тақырып өттік? -Сиқырлы дыбыстар. Өткен дыбыстарды қайталадық. -Саған сабақ ұнады ма? -Жарайсың, сабаққа өте белсенді қатыстың. Рақмет! Бағалау: Смайликтер арқылы бағалау.
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сиқырлы дыбыстар
Сиқырлы дыбыстар
|
Сыныбы: 0 |
Логопед аты – жөні:Ержігіт Нұрай |
|
Оқушының аты – жөні: |
Қалдыхан Аманғали |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сиқырлы дыбыстар.(Асыл анам) |
|
Сабақты оқыту мақсаттары: |
1.Дыбыстар туралы түсінік беру. Дыбыстардың сөйлеу тілінде дұрыс айтылуын қадағалау. 2.Артикуляциялық мүшелерінің қимыл-қозғалысын, қолдың ұсақ моторикасын жаттықтыру. Диафрагмалық тынысын ашу. 3.Логопедті мұқият тыңдап, тапсырмаларды дұрыс, тыңғылықты орындай білуге тәрбиелеу. |
|
Ресурстар: |
Айна, тыныс алу жаттығуына қажетті материалдар, суреттер, артикуляциялық кескіндер, карточкалар. |
|
Жоспар: |
Тыныс шығару жаттығуларын және артикуляциялық жаттығуларды дұрыс орындау. |
|
Сабақтың басы: |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушының назарын сабаққа аудару. Психологиялық дайындық. «Сәлемдесу» тренингі.
Тыныс алу жаттығулары: «Жел диірменін үрлеу», «футбол(қақпаға доп кіргізу)», «аэробол» . Мұрынмен терең дем алып, ауыздан дем шығару.
Артикуляциялық жаттығулар (тапсырманың бағалануы, интерактивті тақтадан видеоролик) Айна алдында мимикалық, ерінге, тілге арналған жатығулар жасау. «Ат шауып келеді», «тіс тазалау», «футбол», «тәтті тосап», «бақа», «піл». Өткен сабақтардағы дыбыстарды еске түсіріп қайталау. Лого формула. (А,О,У,И,Ы) |
|
Сабақтың ортасы: |
Тапсырма. «Қай дыбыстан басталған» Суреттерге қарай отырып, атауын атап, қай дыбыстан басталғандығын анықтау. Ананың суреті (суретке қарап, не бейнеленгенін айтып беру, интерактивті тақтадан көрсету).
|
|
Сабақтың соңы: |
Саусаққа арналған жаттығулар кешені. Кішкентай үйшіктер, Терезе бар кішкентай. Күн шыққанда жарқырап, Әтеш тұрып шақырады. Мысықтарда мяулайды. Күшік үйді сыпырады. Тілге арналған жаттығулар. Ойын.Дауысынан таны.(бала мен ойын) Мақсаты: Тыңдау. есту қабілеттерін жетілдіру. Құрал-жабдықтар: Таспаға жазылған құстардың дауысы(фото). Шарты: Таспа қосылып құстардың дауыстары кезек-кезек қойылады. Бала сол дыбыстарды ести отырып атауларын атау. Дұрыс тапқан жағдайда суреттерін көрсету. |
|
Қорытынды. -Бүгін біз қандай тақырып өттік? -Сиқырлы дыбыстар. Өткен дыбыстарды қайталадық. -Саған сабақ ұнады ма? -Жарайсың, сабаққа өте белсенді қатыстың. Рақмет! Бағалау: Смайликтер арқылы бағалау.
|
шағым қалдыра аласыз
















