«Сиқырлы жапырақ»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Сиқырлы жапырақ»

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларды ойын арқылы білімдерін жетілдіру.Қызықты ,көңілді ойындарды пайдалана отырып,ой өрісін дамыту.Балалардың есте сақтау сөздік қорын дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу іс-әректінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: «Қатынас» , «Денсаулық», «Шығармашылық»

Кіші сала:Тіл дамыту,музыка

Тақырыбы: «Сиқырлы жапырақ»

Мақсаты: Балаларды ойын арқылы білімдерін жетілдіру.Қызықты ,көңілді ойындарды пайдалана отырып,ой өрісін дамыту.Балалардың есте сақтау сөздік қорын дамыту.



Қызмет кезеңдері.

П аваав Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті.

Дәлелдеу-ояту.

Балалар біздің ұйымдастырылған

оқу іс әрекетінде қонақтар

келіп отыр,кінекей амандасайық.

Балалар қонақтармен амандасады.



Ұйымдастыру-іздену.


Балалар жамбырдың дыбысын естейді.

Балалар айтындаршы,бұл ненің дыбысы?

Жаңбыр қандай болады?

Жаңбыр жауғанда ауа райы қандай болады?

Ой,балалар қарандаршы жан-жаққа жерде не жатыр?

Жапырақтардын түсі қандай?

Жапырақтар қайдан түсті?

Қандай ағаштан?

Кем жапырақ туралы таппақ айтады.

Жарайсындар балалар.

Балалар кәнекей бәріміз жапырақтарды жинап санайықшы.

Кәне,балалар қарандаршы мынажапырақ қайда ұшты?

Ал мынау ше?


Дұрыс балалар.

Енді қолдарына қарандаршы жапырақтары бәрі бірдей ме?

Иә балалар,мында бір ерекше жапырақ бар,кәне тыңдандар ол маған құлағыма бірдеме сыбырлап айтты.

Ол маған айтты ,мен адасып қалдым,қандай ағаштан келгенімді білмеймін маған көмектесесіндер ме?

Балалар көмектесеміз бе?

Ол үшін біз орманға серуенге барамыз.Бірнеше тапсырма орындаймыз.

1.Балалар қарандар ,біздің алдымызда екі жол жатыр.

Қандай жол?

Кімде жасыл жапырақтар ,жасыл жолмен өтеді.

Кімде сары жапырақтар,сары жолмен өтеді.

Алдымызда үстелдің үстінде жатқын жапырақтың түстеріне қарап балалар жақындап,суретпен жұмыс жасайды.

Сұрақ-жауап.

Бұл тапсырманы орындап,ары қарай жылжимыз.

Балалар алдымызда не жатыр?

Енді бұл шалшық судан қалай өтеміз?


Дұрыс балалар ендеше біз қазір желдің дыбысын шығарып суды келтірейік.

жарайсындар

2.Судан өтіп балалар карандарші мында тағыда тапсырма бар жұмбақ жасыру.

Аяғынан қаз тұрған,

Қалпағы бар аң тұрған.


Ол күнді күзетеді,

Күн оны түзетеді.

Жұмбақ шешкеннен кейін .Қарадар,балалар біз қайда келіп қалдық?

Орман қандай әдемі,мына ағаш неге жаланаш тұр?

Біз тапқан жапырақ осы ағаштың жапырағы екен.

Балалар біз қандай жапырақ таптық?

Мнемотаблицамен пайдалану.

Қайда бардық?

Немен өттік?

Нені таптық?

Балалар жапырақ қуанды,біз оған ойын ойнатайық.




Жаңбырдың дыбысы.


Жылы,суық,дымқыл.

Суық болады.


Жапырақтар жатыр.


Сары,қызыл,жасыл.

Ағаштан түсті.

Қайын,терек.

Диас таппақ айтады.




Балалар жапырақтарды жинап,санады.

Орындықтын үстінде.


Орындықтын астында,терезенін жанында


Жоқ,бір ерекше жапырақ бар.


Балалар тәрбиешіні тыңдап,көмектесуге келеседі.







иә





Біреу жасыл жол,біреу сары жол.

Балалар өз жапырақтың сәйкес жолмен өтеді.



Балалар суретке қарап әңгіме айтады.






Шалшық су

Күнін көзі жарқырап кебеді,жел болса кебеді.


Балалар бәрі бірге жел боп у-у-у

ш-ш-ш дыбысын шығарады.





(саңырауқұлақ)



(күнбағыс)



Орманға.



Қазір күз мезгілі, жапырақтар сарғайып жерге түсті.

Балалар сиқырлы жапырақты алып,ағаштың жанына қояды.

Сиқырлы жапырақ



Орманға

Жолмен,сумен

Ағашты таптық





Рефлекісті

түзету.


Ендеше бәріміз бірге жапырақ болып,ойын ойнаймыз.

Ал балалар тұрайық,қолымызды созайық.

Жапырақ болып дөңгелеп

Жерге келіп қонайық.

1,2,3 жапырақ болып ұш.

Ұйымдастырылған оқу іс әрекеті аяқталды.

Бәріміз бірге шеңберге тұрып, «Алтын күз» әнін айтайық.







Балалар ойынды қимылмен жасайды.




Балалар ән айтады.



Күтілетін нәтиже:

Ұғынады: Ойындар арқылы білімдерін жетілдіреді.

Түсінеді: Сөздік қорын,есте сақтауды күзгі бейнемен дамытады.

Қолданады: Ойында әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы жетістікке жетеді.




























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
07.11.2018
820
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі