Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6 С - Бөлім: Салт-дәстүрлер және фольклор


    Мектеп:



    Күні:

    Сынып: 2


    Мұғалімнің аты-жөні: Алсйтова Х.С



    Қатысқандар саны:




    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Сиқырлы

    киіз


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.2.4.1

    қауіпсіздік техникасын сақтап және оның маңыздылығын түсіне бастап, материалдар мен құралдарды пайдалану

    2.2.2.2

    жұмыс барысында сурет салуға арналған нақты материалдардың ерекшеліктерін бақылай отыра, олардың қасиеттерін зерттеу

    Сабақ мақсаттары

    • Киіз басу технологиясымен таныстыру;

    • Киізбен негізгі әдістерін орындау үшін, жүнмен жұмыс істеуге үйрену;

    Бағалау критерийлері

    Оқушылар:

    • Киіз өнімін дайындайды;

    • Жұмысты ұқыпты орындап, материалды үнемді жұмсайды.

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    кілем, киіз, өрнек, түс, белгі;

    ою-өрнек: қошқар мүйіз, сынық мүйіз, гүл.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Материал қалай аталады?

    Ол қалай жасалған?

    Құндылықтарды

    дарыту

    Топтарда бір-бірімен қарым-қатынас және ортақ шешім таба білу, қабілетін жұмыс істеуге дағдыларын дамыту. Сөз сөйлеу қабілетін дамытады, олардың шығармашылық жұмыстарын ұсынады. Эстетикалық және көркемдік талғамын, шығармашылық белсенділігін дамыту. Отанына деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу, өзара түсіністік, бір-біріне деген құрмет.

    Пәнаралық

    байланыстар

    Қазақстан тарихы пәні мен байланысты - біздің ата-бабаларымыз мәдениеті мен салт-дәстүрі туралы мәліметтер.


    АКТ қолдану

    дағдылары

    Оқушыларға презентация көрсету барысында АКТ-ны қолдану.

    Бастапқы білім

    Оқушылар үйренгенің шығармашылық жұмыста қолданады.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    2 минут

    1. Оқушылармен амандасу.

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен және мақсаттары мен таныстыру:

    Жүнден киіз басу техникасы, барлық елде танымал қой мен ешкі болған мемлекеттерде.

    Көшпенділер киізден мынадай өнімдерін жасады: киіз үй, киім, үйге арналған жиһазды (жастықтары, кілемдер, ұйықтау үшін тоқыма), ыдыс (сақтау үшін шай сөмкелер, аспаптар), пима және еркектердің бас киімін.


    Сабақтың ортасы

    3 минут































    32 минут



























    Тапсырма №1. Оқыту әдісі – көрнекілік, жұмыстың нысаны - бүкіл сынып, қабылдау - жаңа ақпаратты меңгеру.

    Киіз басу техникасымен таныстыру

    мақсатында берілген тапсырма.

    2. Киіз басу техникасымен танысу.
    Мұғалім:
         Бейнені көрсету: «Киіз».

    Оқушылар алдыңғы тапсырмада жасап үйренген белгілер мен шаблондарды пайдаланып, шағын композиция жасау мақсатында киізбен бүгін жұмыс жасаймыз. Оқушылар мұғалімнің көрсеткен әртүрлі техникалық көрнекілігіне қарап және төмендегі сұрақтарға жауап бере отырып, киіз бұйымдары туралы не білетіні туралы айтады:

    • Киізбен қалай жұмыс жасалады?

    • Киіз неден жасалады?

    • Киіз жасау үшін қандай материалдар мен аспаптар қажет?

    • Қандай түстерді пайдаланған дұрыс?

    • Қандай ою-өрнектер және қалай жасаған дұрыс?

    • Киіз жасау үдерісінің аяқталғанын қалай білуге болады?


    Тапсырма № 2. Әдісі – шығармашылық жұмыс, нысаны – жеке:

    3. Киізді дайындаудың негізгі кезеңдері:

    1) Тоқыма талшықтарын пленкаға қабатпен салу

    2) Сабынды суды құрылымға себу

    3) Талшыққа су себу

    4) Талшықты пленканың екінші қабатымен жабу және үйкелеу

    5) Қосымша үйкеліс үшін талшықты бамбукті шиге орап домалату

    6) Аяқтаған соң ағынды су астында жуу және сығу. Кептіргішке кептіруге қою.

    Оқушылар жеке жұмыс жасай отырып, өздерінің киіз кесектерін дайындауды бастайды.

    Саралау: Кей бір оқушыларға көмек көрсету үшін, үлгі тарату қажет, қосалқы желілері үлгілерімен

    әзірлеу ою-өрнектерді салу үшін. Мүмкін, кейбір 

    оқушыларға бірнеше мысалдардың құрамын 

    жасауға тапсырма беруге қажет.

    4. Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық: Нақты анықталуы және пайдаланылатын судың тым ыстық болмауы, ал құрғақ тоқыма ленталарының пайдалануға дейін су болмауы ерекшеліктері бақылануы тиіс.

    Қалыптастырушы бағалау: дескрипторлары 

    бойынша оқушылардің жұмын бағалау үшін:

    -Киіз өнімін дайындайды;

    -Жұмысты ұқыпты орындап, материалды үнемді жұмсайды.

    Кері байланыс:

    - Сіздер бүгін сабақта қандай жаңа қолөнер түрімен таныстыныздар?
    - Сіз үйге арналған және өзіңіз үшін қандай қарапайым бұйымдар киізден басып алаласыз?
    - Қандай қиындықтармен сен кездестін?
    - Сіз жұмысынызға ризасыз ба?


    Кілем және тоқыма



    Меринос жүнді ленталар, сабынды қауыздар, жылы су, суға арналған құмыралар, сүлгі, бамбукты шилер, көбікті қабыршақтар



    Киізді өңдеу кезеңдері:



    https://yandex.kz/video/search?text=%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%B5%20%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BB%D1%88%D0%BE%D0%BA%D0%B0&parent-reqid=1488291859804049-250356752546402572649910-man1-3509






    Сабақтың соңы

    3 минут

    5. Рефлексия: «Ағаш»

    Қызыл алма – Сабақ өте ұнады.

    Сары алма – маған сабақ ұнады, бірәқ мен барін үлгерген жоқпын.

    Жасыл алма – менің ішім пысты және жұмысты орындаған жоқпын.


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Топтар бір-біріне қолдау көрсетеді.
    Толығырақ қабілетті оқушылар белсендірек жұмыс істейтін болады.
    Қабілеті бар оқушылар өз бетімен жұмыс істейді, қиналып отырған оқушыларға көмектесу.


    • Сұрақ жауап, өзін-өзі талдау.

    • Бір-бірін бағалау.

    • Тапсырманы дескрипторлармен бағалау;

    • Мұғалімнің бақылауы.


    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің

    Осы сабақ бойынша нұсқаулық нақты анықталуы және пайдаланылатын судың тым ыстық болмауы, ал құрғақ тоқыма ленталарының пайдалануға дейін су болмауы ерекшеліктері бақылануы тиіс.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алсейтова Хуттыкиз Серикбаевна
    18 Қаңтар 2024
    448
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сиқырлы киіз 2 сынып көркем еңбек

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сиқырлы киіз 2 сынып көркем еңбек

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сиқырлы киіз 2 сынып көркем еңбек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6 С - Бөлім: Салт-дәстүрлер және фольклор


    Мектеп:



    Күні:

    Сынып: 2


    Мұғалімнің аты-жөні: Алсйтова Х.С



    Қатысқандар саны:




    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Сиқырлы

    киіз


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.2.4.1

    қауіпсіздік техникасын сақтап және оның маңыздылығын түсіне бастап, материалдар мен құралдарды пайдалану

    2.2.2.2

    жұмыс барысында сурет салуға арналған нақты материалдардың ерекшеліктерін бақылай отыра, олардың қасиеттерін зерттеу

    Сабақ мақсаттары

    • Киіз басу технологиясымен таныстыру;

    • Киізбен негізгі әдістерін орындау үшін, жүнмен жұмыс істеуге үйрену;

    Бағалау критерийлері

    Оқушылар:

    • Киіз өнімін дайындайды;

    • Жұмысты ұқыпты орындап, материалды үнемді жұмсайды.

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    кілем, киіз, өрнек, түс, белгі;

    ою-өрнек: қошқар мүйіз, сынық мүйіз, гүл.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Материал қалай аталады?

    Ол қалай жасалған?

    Құндылықтарды

    дарыту

    Топтарда бір-бірімен қарым-қатынас және ортақ шешім таба білу, қабілетін жұмыс істеуге дағдыларын дамыту. Сөз сөйлеу қабілетін дамытады, олардың шығармашылық жұмыстарын ұсынады. Эстетикалық және көркемдік талғамын, шығармашылық белсенділігін дамыту. Отанына деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу, өзара түсіністік, бір-біріне деген құрмет.

    Пәнаралық

    байланыстар

    Қазақстан тарихы пәні мен байланысты - біздің ата-бабаларымыз мәдениеті мен салт-дәстүрі туралы мәліметтер.


    АКТ қолдану

    дағдылары

    Оқушыларға презентация көрсету барысында АКТ-ны қолдану.

    Бастапқы білім

    Оқушылар үйренгенің шығармашылық жұмыста қолданады.


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы


    2 минут

    1. Оқушылармен амандасу.

    Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен және мақсаттары мен таныстыру:

    Жүнден киіз басу техникасы, барлық елде танымал қой мен ешкі болған мемлекеттерде.

    Көшпенділер киізден мынадай өнімдерін жасады: киіз үй, киім, үйге арналған жиһазды (жастықтары, кілемдер, ұйықтау үшін тоқыма), ыдыс (сақтау үшін шай сөмкелер, аспаптар), пима және еркектердің бас киімін.


    Сабақтың ортасы

    3 минут































    32 минут



























    Тапсырма №1. Оқыту әдісі – көрнекілік, жұмыстың нысаны - бүкіл сынып, қабылдау - жаңа ақпаратты меңгеру.

    Киіз басу техникасымен таныстыру

    мақсатында берілген тапсырма.

    2. Киіз басу техникасымен танысу.
    Мұғалім:
         Бейнені көрсету: «Киіз».

    Оқушылар алдыңғы тапсырмада жасап үйренген белгілер мен шаблондарды пайдаланып, шағын композиция жасау мақсатында киізбен бүгін жұмыс жасаймыз. Оқушылар мұғалімнің көрсеткен әртүрлі техникалық көрнекілігіне қарап және төмендегі сұрақтарға жауап бере отырып, киіз бұйымдары туралы не білетіні туралы айтады:

    • Киізбен қалай жұмыс жасалады?

    • Киіз неден жасалады?

    • Киіз жасау үшін қандай материалдар мен аспаптар қажет?

    • Қандай түстерді пайдаланған дұрыс?

    • Қандай ою-өрнектер және қалай жасаған дұрыс?

    • Киіз жасау үдерісінің аяқталғанын қалай білуге болады?


    Тапсырма № 2. Әдісі – шығармашылық жұмыс, нысаны – жеке:

    3. Киізді дайындаудың негізгі кезеңдері:

    1) Тоқыма талшықтарын пленкаға қабатпен салу

    2) Сабынды суды құрылымға себу

    3) Талшыққа су себу

    4) Талшықты пленканың екінші қабатымен жабу және үйкелеу

    5) Қосымша үйкеліс үшін талшықты бамбукті шиге орап домалату

    6) Аяқтаған соң ағынды су астында жуу және сығу. Кептіргішке кептіруге қою.

    Оқушылар жеке жұмыс жасай отырып, өздерінің киіз кесектерін дайындауды бастайды.

    Саралау: Кей бір оқушыларға көмек көрсету үшін, үлгі тарату қажет, қосалқы желілері үлгілерімен

    әзірлеу ою-өрнектерді салу үшін. Мүмкін, кейбір 

    оқушыларға бірнеше мысалдардың құрамын 

    жасауға тапсырма беруге қажет.

    4. Қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаулық: Нақты анықталуы және пайдаланылатын судың тым ыстық болмауы, ал құрғақ тоқыма ленталарының пайдалануға дейін су болмауы ерекшеліктері бақылануы тиіс.

    Қалыптастырушы бағалау: дескрипторлары 

    бойынша оқушылардің жұмын бағалау үшін:

    -Киіз өнімін дайындайды;

    -Жұмысты ұқыпты орындап, материалды үнемді жұмсайды.

    Кері байланыс:

    - Сіздер бүгін сабақта қандай жаңа қолөнер түрімен таныстыныздар?
    - Сіз үйге арналған және өзіңіз үшін қандай қарапайым бұйымдар киізден басып алаласыз?
    - Қандай қиындықтармен сен кездестін?
    - Сіз жұмысынызға ризасыз ба?


    Кілем және тоқыма



    Меринос жүнді ленталар, сабынды қауыздар, жылы су, суға арналған құмыралар, сүлгі, бамбукты шилер, көбікті қабыршақтар



    Киізді өңдеу кезеңдері:



    https://yandex.kz/video/search?text=%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%B5%20%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BB%D1%88%D0%BE%D0%BA%D0%B0&parent-reqid=1488291859804049-250356752546402572649910-man1-3509






    Сабақтың соңы

    3 минут

    5. Рефлексия: «Ағаш»

    Қызыл алма – Сабақ өте ұнады.

    Сары алма – маған сабақ ұнады, бірәқ мен барін үлгерген жоқпын.

    Жасыл алма – менің ішім пысты және жұмысты орындаған жоқпын.


    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Топтар бір-біріне қолдау көрсетеді.
    Толығырақ қабілетті оқушылар белсендірек жұмыс істейтін болады.
    Қабілеті бар оқушылар өз бетімен жұмыс істейді, қиналып отырған оқушыларға көмектесу.


    • Сұрақ жауап, өзін-өзі талдау.

    • Бір-бірін бағалау.

    • Тапсырманы дескрипторлармен бағалау;

    • Мұғалімнің бақылауы.


    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің

    Осы сабақ бойынша нұсқаулық нақты анықталуы және пайдаланылатын судың тым ыстық болмауы, ал құрғақ тоқыма ленталарының пайдалануға дейін су болмауы ерекшеліктері бақылануы тиіс.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Сабақ жоспары 2 сынып
    18.01.2024
    448
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алсейтова Хуттыкиз Серикбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации